Spot "Akwarium" - kampania "Pożytki płyną równo do wszystkich"
W mediach można już zobaczyć nowy element jesiennej kampanii Heyah. Na ekrany wszedł film reklamowy pt. ”Akwarium” z komunikatem nawiązującym do podstawowych zasad Heyah „Pożytki płyną równo do wszystkich”. Ta kreacja była już widoczna we wcześniejszej fazie kampanii outdoor.
Od kilku dni widzowie mogą oglądać także spot telewizyjny "Straszne Kwasy" promujacy "Czyste Zasady" Heyah. Również w prasie i na billboardach pojawiły się nowe layauty m.in. „Heyah ta, która nie zagaśnie” z przesłaniem „W Heyah nikt nie sparzy się na chwilowych promocjach, bo wszystkie oferty są na stałe. Pozostają zawsze równie gorące co wtedy, gdy się do nich zapaliłeś”.
Wizerunkowa kampania Heyah rozpoczęła się w drugiej połowie października. Obecna jest w telewizji, kinie, prasie oraz na billboardach i w Internecie. Kampania skierowana jest do młodych ludzi, którzy cenią dobrą ofertę, jasne zasady, działanie, pomysłowość i oryginalność. Nowa kreacja nawiązuje do kampanii wprowadzającej Heyah - czerwona Łapa znów jest jej głównym bohaterem.
Spot "Akwarium" znajduje się tutaj (plik MPEG, 985 KB)
Komentarze / 32
Dodaj komentarz-
AQQ pisze: 2004-11-18 14:48zostalo tylko pokazywac sie0
-
jawal pisze: 2004-11-18 14:52hmm to raczej do mnie nie przemawia ...0
-
quest pisze: 2004-11-18 14:57PTC powinna w pierwszej kolejności zrobić coś z cenami w "Era Tak Tak" , bo TT jest obecnie najdroższym Pre-paidem na rynku0
-
myziaczek pisze: 2004-11-18 15:06Wystarczyłoby obniżyć ceny o 10 - 15 gr za min. zamiast łożyć na reklamę i przekonywać o do czegoś o czym wszyscy juz dawno wiedzą. To jest sposób na klienta, jeden spot reklamowy typu znowu u nas najtaniej i po sprawie.0
-
Maja pisze: 2004-11-18 15:06quest - droższy od TT jest POP o 1 gr, natomiast TT oferuje najwięcej w systemie pre-paid. Ale czemu nie, niech stanieje, taryfa HAPPY jest już za długo. Era do dzieła!0
-
jawal pisze: 2004-11-18 15:09*quest zadjesz sobie sprawe ze zawsze ktos jest najdrozszy? a tu jak zwykle jest to polprawdy, bo w jednym drozszy w innym tanszy. A jak nie jestes w stanie zniesc roznicy 1-2-3 groszy na minucie to zmien operatora! Karta do kosza! Nowy starter! Jaki problem! Zaoszczedzisz miesiecznie pewnie max. 2 zlote0
-
Andrez pisze: 2004-11-18 15:22Ludzie męczy już mnie heyah. Cay czas są reklamy 1 mozna popatrzeć. ale jk ise widzi to wiele razy to już ..... się che ;/ Jelis chodzi o Popa a takataka. Uwazam że pop jest tańszy. Tańsze mmsy i pakiety smsów :)) i wogóle. Idea teraz jest góra. Zobaczymy ile. Ale z tego co widze to nie zanosi się na obnizki u innych operatorów. :))0
-
Andrez pisze: 2004-11-18 15:23chozi mi o post=paid dla indywisualów. oczyiście (bo plus wprowadził coś konkurencyjnego dla biznesu).0
-
locco pisze: 2004-11-18 16:00Jak już wielokrotnie tu mówiłem musimy zrozumieć, że ceny to nie wszystko. Wielu moich znajomych nadal nie wie nic o obniżkach i pamiętają tylko, że Heyah jest najtańsza i o to chodzi. Obniżek się w Heyah i tak można spodziewać, moim zdaniem i to pewnie niedługo.0
-
locco pisze: 2004-11-18 16:01A jeśli chodzi o reklamy to tak jak uwielbiam reklamy Heyah i niektóre uważam za rewelacyjne to tej z pożytkami akurat nie cierpię - jest obleśna:) ALe za resztę reklam dostają u mnie 10 punktów niezmiennie:)0
-
Medion pisze: 2004-11-18 16:45A mi się ta reklama podoba bo sam mam w domu akwarium :-) Śmieszne te rybki ciągnące pożytki z łapki Heyah a ta jedna chciała odejść do konkurencji i skończyła tragicznie... ;-))0
-
Namotore pisze: 2004-11-18 17:24heyah pracuje nad wyrobieniem foojnego image, ale niech nie zapomna o obnizkach :-)0
-
orko1990 pisze: 2004-11-18 18:01namotore: i niech gprs jeszcze wpusci0
-
wlo pisze: 2004-11-18 18:18AQQ -no nie koniecznie... przecież jak by nie liczyć, nawet przy znikomym przychodzie od użytkownika, ponad milion użytkowników trochę przychodu daje... A dwa miliony da jeszcze więcej :-)0
-
kulboj pisze: 2004-11-18 20:15Pożytki płyną równo do wszystkich,a mały pociąg ruszył: ciuch,ciuch,ciuch...0
-
miczu pisze: 2004-11-18 21:27no dobre jest!!! nie ma to jak heyah0
-
kamil200222 pisze: 2004-11-18 21:40a gdzie znizki!!!!!!!! !!!!!!????????0
-
daro_pop pisze: 2004-11-18 22:03jak ssą te palce :) heyah :) jak krowa0
-
awdas pisze: 2004-11-18 22:09na GOL zapodaja reklamy reklam :) w innym wypadku reklamy heyah zapewne zostaly by niezauwazone :D:D wiec co to za agencja reklamowa ze musi promowac swoje dzialania w roznych portalach telekomunikacujnych ??:P jest na tyle slaba, ze jej pomysly nie powoduja takiego wydziweku jak kiedys :) poza tym takie reklamy to proba utrzymania klientow- tylko jak ich utrzymac ??:) jak Heyah wkroczyla dumnie na rynek- nagle w mojej skrzynce ladowaly smsy z nowym numerem na 888.. za pare miesiecy zaczeli zmieniac na numery zaczynace sie na 50X , a teraz dostaje info o zmianie na 0d 601 do 661 :D:D wniosek: topcie dalej kase w te idiotyczne reklamy.. ale i tak to nic nie da :D a wlasnie.. ktos chce kupic heyah ?? nowa :D ladny numer :) 888 722 202 :-) tanioo :) zapraszam :D0
-
TaSioR pisze: 2004-11-18 23:14no tak... lepiej wpompowac kolejne MILIONY w reklame zamiast obnizac ceny polaczen - ja juz z Heyah nie korzystam i kropka :D0
-
jacematy pisze: 2004-11-19 02:26Koszty kampanii przeniesione na obniżke cen połączeń dałyby wiekszy efekt. no chyba, że jest to kampania wprowadzająca obniżke cen połączen..... A tak na marginesie - znajomi rezygnują z Heyah z powodu malej pamieci kary SIM - nie mieszcza im sie znajomi w ksiązce ......0
-
kulboj pisze: 2004-11-19 08:02Ta reklama jest zajefajna,ta z kwasami też.0
-
BATER pisze: 2004-11-19 12:17TO TYLKO REKLAMY I NIC WIECEJ W POPIE JEST LEPIEJ0
-
Alexander25 pisze: 2004-11-19 12:35Akurat reklama z pożytkami podoba mi się .Ta duża rybka połykająca małą mimowolnie kojarzy mi się z Polkomtelem.. To malutkie to abonent - taki nieszczęśnik jak ja - gest połknięcia to metafora umowy z operatorem - połknał mnie i tak jak biedna rybka nie mam nic do gadania w wielu kwestiach.. Mogą wprowadzać mi opłaty o których nie było mowy w momencie zawierania umowy , mogą sobie błyszczeć cenami i wszystkoim dla nowych mnie mając już w d......a po 2 latach mogą mnie wydalić, wściekłego i wyzytego z kasy , która wybuliłem zazdrośnie patrząc w międzyczasie na inne oferty. Doprawdy reklama trafiona w 10 ! Brawo!0
-
jerry pisze: 2004-11-19 12:37wiecie co wszystko ma swoje Plusy i Kropki nad i ... Heyah miała swój czas i trzeba jej podziękować za to, że zrewolucjonizowała rynek telefonii komórkowej i teraz każdy kto słyszy 90 gr za minutę robi wielkie oczy i wychodzi oburzony z salonu, ten czas minął i trzeba postawić tą kropkę nad I... więc stawiam - I KROPKA!0
-
tytus pisze: 2004-11-19 12:57Kiedy wrescie właczom MMs w heyah. Kiedy ceny spadna. kiedy gprs bedzie. kiedy beda wieksze karty niz tylko 50zł. Kiedy to wszystko bedzie to kupie heyah. Pozdro.0
-
locco pisze: 2004-11-19 16:25***Alexander: tak na tę reklamę nie patrzyłem:) CHodzi CI o te drugą rybę co zjada tę małą?:) hahahahah:)))) no to rzeczywiście trafione:)0
-
youzyczka pisze: 2004-11-20 22:07hejah próbuje, ale raczej niezbyt udanie... z ich kampanii reklamowych chyba jedyną naprawdę udaną była kampania na wejście, czyli łapa. reszta jest wyjątkowo marna.0
-
youzyczka pisze: 2004-11-20 22:09zgodzę się, że bez hejah było by strasznie, ale reklamy też są straszne. te wakacyjne-negacyjne no i te teraz szaro-bure.0
-
AQQ pisze: 2004-11-21 12:28wlo ---- racja grosik do grosika a uzbiera sie miarka, tyle, ze jak czytam komentarze to juz sam wierze ze powinni zmniejszyc ceny... wszyscy powinni zmniejszyc ceny :-)))0
-
dt pisze: 2004-11-23 03:32nie podobaja mi sie te reklamy Heyah. mam w ksiazce 220 telefonow z czego Heyah jest moze 5 albo mniej.0
-
Killer! pisze: 2004-12-28 17:35reklamy są fajne ale simplus z mnichami bije na głowe heyah0