Sony Xperia Z - ruszyła polska kampania smartfonu

Drukuj

25 lutego 2013 r. ruszyła w Polsce kampania reklamowa smartfonu Sony Xperia Z. Kampania ta jest częścią globalnej kampanii marketingowej podkreślającej walory produktów linii Xperia.

Sony rozpoczął w Polsce od spotu, którego główny przekaz „Odkryj Xperia Z – owoc precyzji Sony, w smartfonie” podkreśla kunszt technologiczny, wzorniczy i jakościowy Sony odzwierciedlający się w smartfonie Xperia Z. Dodatkowo podkreślona została unikalna cecha produktu tej klasy – wodoodporność.

Jest to pierwsza faza kampanii, która rozpoczęła się kampanią teaserową między 15-24 lutego. Emisja głównego spotu wystartowała w dniu 25 lutego i potrwa do końca marca. Kampania globalna zostanie zaimplementowana w Polsce później w tym roku, aby wzmocnić sprzedaż zarówno smartfonu Sony Xperia Z, jak i wprowadzenie na rynek Sony Xperia Tablet Z. Docelowo kampania obejmie telewizję, prasę, outdoor, media cyfrowe oraz inne dzialania ‘out of home’ jak między innymi naszą obecność w Centrach Sony, Sony Store i wybranych halach Media Markt oraz Saturn. . Ponadto, w celu wzmocnienia promocji smartfonu Xperia Z, podjęto ścisłą współpracę przy nadchodzącym sezonie serialu TVN – „Prawo Agaty”, a także zaplanowano testy konsumenckie przy wsparciu gazety.pl.

Lokalna kampania smartfonu Xperia Z powstała przy udziale agencji TAG Wordwide, Greenmark oraz domu mediowego PHD Media Direction.
W przygotowanie kampanii zaangażowani byli też operatorzy: Orange, Play i Plus.

Na temat globalnej kampanii produktów linii Xperia można przeczytać tutaj.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 0