Sony Xperia L1 i XA1 w ofercie T-Mobile dla firm (ceny)
T-Mobile opublikował nowe cenniki telefonów w ofercie dla klientów biznesowych. W cennikach pojawiły się dwa nowe smartfony Sony Xperia L1 i Sony Xperia XA1.
Ceny smartfonów w ofercie "Biznes Europa i Świat na 24 miesiące":
JUMP proFirma | ||||||||||
XXL | XL | L | M | S | ||||||
Cena | Dodatkowy budżet | Cena | Dodatkowy budżet | Cena | Dodatkowy budżet | Cena | Dodatkowy budżet | Cena | Dodatkowy budżet | |
Sony Xperia L1 | - | - | - | - | 9 zł | 200 zł | 9 zł | - | 199 zł | - |
Sony Xperia XA1 | - | - | 9 zł | 450 zł | 9 zł | - | 199 zł | - | 499 zł | - |
W załączeniu poniżej dostępny jest pełny cennik telefonów.
Inne informacje na temat smartfonu Sony Xperia XA1:
- Test Sony Xperia XA1
- Sony Xperia XA1, LG X power2, ZTE Blade A612 w Plus Mix (ceny)
- Sony Xperia XA1 vs Sony Xperia XZ - porównanie (wideo)
- HTC U11 i Sony Xperia XA1 w Plusie (ceny)
- Sony Xperia XA1 w Play (ceny)
- Sony Xperia XA1 w T-Mobile (ceny)
- Sony Xperia XA1 i inne nowości w Orange (ceny)
- Sony Xperia XA1 i Xperia XA1 Ultra - polskie ceny
- Xperia XZ Premium, Xperia XA1, XA1 Ultra – sprawdziliśmy najnowsze smartfony SONY
Inne informacje na temat smartfonu Sony Xperia L1:
Komentarze / 3
Dodaj komentarz-
Naiwny pisze: 2017-06-14 16:26Uwaga! T-Mobile to dno i 2m mułu. Po awarii telefonu dla nowego aparatu przeniosłem do nich z powrotem nr. 2 dni i mam telefon, kolejne 2 i przeniesiony nr. I koniec radości.W wyjątkowej (wtedy) promocji dostałem do bezpłatnego przetestowania internet mobilny.I zaczęło się. Faktury, ponaglenia , prostowanie, windykacje , korekty - wyjaśnienie trwało dłużej niż okres testowy ale przeżyłem. No i pojawia się superokazja - przedsprzedaż XZ Premium że słuchawkami. Przeniosę kolejny nr.Dz1
-
Naiwny pisze: 2017-06-14 17:10Uwaga! T-Mobile to dno i 2m mułu. Po awarii telefonu dla nowego aparatu przeniosłem do nich z powrotem nr. 2 dni i mam telefon, kolejne 2 i przeniesiony nr. I koniec radości. W wyjątkowej (wtedy) promocji dostałem do bezpłatnego przetestowania internet mobilny.I zaczęło się. Faktury, ponaglenia , prostowanie, windykacje , korekty - wyjaśnienie trwało dłużej niż okres testowy ale przeżyłem. No i pojawia się superokazja - przedsprzedaż XZ Premium że słuchawkami. Przeniosę kolejny nr. Dzwonię do sklepu, składam zamówienie, jestem jednym ze 100 szczęśliwców , tylko czekać do czerwca. Dostaję potwierdzenie, wszystkie regulaminy. Już nie mogę 01.06 dzwonię - sprzęt jest już w magazynie , wysyłka od 05.06. Wytrzymam. 06.06 dostaję SMS z nrem przesyłki. 12.06 ani słuchu ani wody. Dzwonię. Jakiś błąd systemu, zamówienie się zablokowało ( nie jedyny przypadek) ale zaraz zostanie naprawione i w ciągu 3 dni dostanę telefon. 14.06 - przecież długi weekend - dzwonię - 3 razy ponawiane zamówienie zostało anulowane. Rozwiązanie - może jakieś inne Sony , chcę porównywalny - S8 - proponują śmieszny rabacik ( z nim dużo droższy niż XZ). Chcę złożyć reklamację - boa odmawia . Przez cały czas oprócz mailowego potwierdzenia zamówienia i SMSa z nrem przesyłki żadnych informacji, żadnego kontaktu. Wiedziałem , że dla nich klient z kilkoma usługami jest niczym ale nie spodziewałem się takiego braku profesjonalizmu i takiej bezczelności. Chciałem po kilku latach znów (Z1 ciągle sprawna) przetestować SONY XPERIA ale już mi się odechciewa. Sony też strzela sobie w stopę próbując promować produkt z partnerem , który najdelikatniej mówiąc jest mało profesjonalny. Przestrzegam wszystkich przed hura naiwnością - możecie się tylko rozczarować albo i ośmieszyć gdy np. zaplanujecie prezent. A swoją drogą ciekaw jestem, jak wielu naiwniaków spotkał ten sam los co mnie.1
-
ndrzej pisze: 2017-06-14 19:50od kilku lat mam telefony sony i wlasnie mysle nad zmiana0