Sony Ericsson wydłużył gwarancję na telefony komórkowe
1 lipca 2005 roku firma Sony Ericsson wprowadziła nowe regulacje dotyczące terminu gwarancji udzielanej właścicielom telefonów komórkowych marki Sony Ericsson w Polsce. Zmiana polega na przedłużeniu okresu gwarancji do 24 miesięcy, i dotyczy wszystkich telefonów tej marki zakupionych od dnia 1 lipca 2005 roku włącznie.
Firma Sony Ericsson rozszerzonymi warunkami gwarancji obejmie wszystkie telefony komórkowe marki Sony Ericsson, zakupione na terenie Unii Europejskiej oraz oddane do serwisu na terenie Polski. Okres gwarancji na wszystkie akcesoria marki Sony Ericsson pozostaje bez zmian i wynosi 12 miesięcy, niezależnie od tego, czy akcesoria zostały zakupione w zestawie razem z telefonami tej marki czy też oddzielnie, np. baterie, zestawy słuchawkowe, urządzenia Bluetooth, ładowarki, itp.
„Cenimy lojalnych klientów, którzy markę Sony Ericsson obdarzyli zaufaniem. Rozszerzenie warunków gwarancji świadczy o stałym podwyższaniu standardów obsługi klienta przez naszą firmę”, – powiedziała Lilla Pawelec, szef Sony Ericsson na Polskę.
Aby telefon Sony Ericsson został przyjęty do naprawy gwarancyjnej, każdy użytkownik musi przedstawić Kartę Gwarancyjną z numerem seryjnym IMEI telefonu wraz z dowodem jego zakupu. Użytkownik może utracić prawo do przedłużonej gwarancji na telefon zakupiony na terenie Polski, jeśli odda go do serwisu na terenie innego kraju. Gwarancją nie jest objęte oprogramowanie, oraz dane przechowywane w telefonie.
Komentarze / 40
Dodaj komentarz-
Alexander25 pisze: 2005-07-06 12:30W obliczu tego ,że wcześniej tak uczynili inni tego należało się spodziewać.0
-
asd pisze: 2005-07-06 12:33eee mi oprogramowanie wymienili bez problemu0
-
Żurek pisze: 2005-07-06 12:36ja jeszcze zadnego se do serwisu nie dalem0
-
zim pisze: 2005-07-06 12:37super, solidna firma0
-
jezior.fm pisze: 2005-07-06 12:43szkoda ze informuja o tym 6 dni po zaistnialej sytuacji.Era to info podala na portalu dla dealerow 4 lipca czyli ciut wczesniej :)0
-
JAGODA/CentrumSE.pl pisze: 2005-07-06 12:50@jezior.fm: Trzeba było zajrzeć na CentrumSE.pl. Tam te info było już rano 1 lipca ;) Pozdrawiam0
-
magic pisze: 2005-07-06 12:51to chyba zbankrutuje....miałem dwa takie wynalazki i NIGDY WIĘCEJ !!!0
-
issa pisze: 2005-07-06 13:00Genialnie:-) Jestem użytkownikiem SonyEricssonów od ponad dwóch lat , miałem ich sporo , jestem do nich przekonany i ta wiadomość bardzo mnie cieszy. Wielka szkoda tylko , że znajoma kupiła sobie SonyEryka ... 30 czerwca. To się nazywa pech.0
-
Greg2 pisze: 2005-07-06 13:02Warunki gwarancji naruszaja przepisy prawne w Polsce. Naprawa w autoryzowanym punkcie w UE nie mo|e powodowa utraty gwarancji!!!0
-
Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-07-06 13:06Issa - albo ja - trzy tygodnie wcześniej. Choć prawdę mówiąc nie będzie to wszystko miało wielkiego znaczenia jak się okaże, że za pół roku ta firma zbankrutuje.0
-
robrob pisze: 2005-07-06 13:20no po Nokii nadszedł czas na SE0
-
Tom pisze: 2005-07-06 13:25tak tylko czemu dopiero teraz bo pamiętam jak kupiłem w niemczech jeszcze Ericssona T68 w roku 2001 to już miał gwarancje 24 miesiące lecz nie akceptowaną u nas no ale dobre i to ,ze teraz daja 24 miesiące0
-
Freak703 pisze: 2005-07-06 13:26Czemu miałaby z bankrutować. Podwyższają standard swoich usług i myślę ze taka firma jak SE zaczyna gruntować swoją pozycje na rynku i zagrażać najlepszym (według niektórych Nokii). Także wielki plusik. Przy następnej umowie w lipcu biorę SE :-)0
-
tele-ekspert pisze: 2005-07-06 13:44w końcu!!!0
-
rhat pisze: 2005-07-06 13:45***Grzegorz Z. mógłbyś wyjaśnić skąd takie pomysły? Mocno mnie zainteresowały Twoje prognozy. Z tego co wiem SE radzi sobie nieźle. Ale chętnie poznałbym Twoje zasoby wiedzy dotyczące tego problemu. Byłbyś tak miły?0
-
waldek pisze: 2005-07-06 15:02I gdzie teraz te cwaniaczki co pisaly w kwietniu jak Nokia wprowadzila 24 miesiace, ze porzadne firmy takie jak SE maja 24 miesiace od dawna.0
-
bodopl pisze: 2005-07-06 15:11czy wiecie że "Uprejmie informuję, że od dnia 02.07.2005 połączenie z Konsultantem BOA pod numerem 602900 jest płatne dla Klientów korzystających z taryf: Era Komfort, Era Komfort 80, Era Classic, Era Classic BIS, Era Classic Partner, Era Classic Partner BIS"0
-
issa pisze: 2005-07-06 15:15***bodopl - to jakaś nowość? Bo jeśli tak to teraz się zacznie masowe rozwiązywaniu umów w Erze , a Grzegorz_Z wpadnie w głęboką depresję;-) Gdzie info na Gol-u "Era bez przebaczenia"?!;-))0
-
wlo pisze: 2005-07-06 15:28bodopl - poważnie? Matko!0
-
Windy pisze: 2005-07-06 15:35Kur...w.a a ja mam rok na swojego k500i.0
-
wlo pisze: 2005-07-06 15:36Ja z lektury cennika Ery pamiętam (z marca bodajże), że za połączenie z konsultantem płaci się złotówkę. Podobnie z tymi działami płatności itd. Nawet odsłuchanie poczty już kosztuje - podobnie jak w... Plusie oddzwanianie poczty do delikwenta tylko jest za darmo ;-))) Deja vue?0
-
wlo pisze: 2005-07-06 15:36Windy - a po co się spieszyłeś z zakupem?0
-
wlo pisze: 2005-07-06 15:37Ja też mam roczną 6230 i już mi się gwarancja skończyła... Nawet nie miałem czasu żeby wybrać się na darmową zmianę oprogramowania...0
-
Windy pisze: 2005-07-06 15:38a i od wczoraj moj k500i jest w serwisie ;) Moze dadza mi nowego i przedluza gwarancje?0
-
Windy pisze: 2005-07-06 15:41***wlo gdyby mial 6230 to tez bym sie nie przejmowal gwarancja ale jak widze jakos tego k500i to modle sie aby mi wytrzymał przynajmniej miesiac po gwarancji a na dodatek juz jest w serwisie.0
-
Golas pisze: 2005-07-06 16:00Windy a na co zachorował Twoj K500i ? wez nie strasz bo ja zmieniam własnie na niego i bedzie bez gwarancji chyba, bo kupiłem go w irlandi noweczke, ale ściaganie simloka iwgranie polskiego menu spowoduja jej utrate :(0
-
Windy pisze: 2005-07-06 16:31Problemy z ładowaniem, wieszał sie przy odbieraniu i wysyłaniu emaili, bateria trzyma 2 dni chociaż mam polimerowa, obudowa trzeszczy jak w chinskiej zabawce i naklejka quick share sie odkleiła. Jutro ide odebrac ciekawe co mi powiedza.0
-
Golas pisze: 2005-07-06 17:00życze szczęscia :)0
-
neko pisze: 2005-07-06 17:52Windy - cokolwiek by sie nie działo z Twoim telefonem to gwarancje wydłuża Ci tylko o czas pobytu w serwisie nawet wymiana płyty głównej wydłuża teraz gwarancje o 90 dni pod warunkiem ze ta wymiana bedzie zrobiona pod koniec gwarancji0
-
neko pisze: 2005-07-06 17:57Żurek - może nie wysyłałeś bo krótko pracujesz. Trzeba przyznac że SE bardzo się poprawiły i nawet t290i praktycznie nie wraca.Teraz serwisowym "hitem" jest motka C651 w co drugiej siada soft0
-
Windy pisze: 2005-07-06 18:31****neko to by było zbyt piękne by było prawdziwe;)0
-
Rafał pisze: 2005-07-06 19:01Sony Ericsson T300 przestał działać po 2 tygodniach, resetował się, a producent znalazł rdzę na płycie głównej i stwierdził, że został rzekomo zalany, nie wiem czym go zalałem, chyba ciągłym gadaniem - bo nie stałem na deszczu, ani nie kąpałem się z nim. Potem na SE skusiłem się już tylko raz, w końcu dostał tytuł telefon roku 2004, bo myślałem, że ten poprzedni model to był przypadek: Po 8 m-cach użytkowania zaczęła zacinać się klawiatura, co powodowało sytuacje takie, że odbierałem telefon, a następnie na skutek zaciętego klawisza - przerwałem rozmowę. Ale jak już sam zaczynał wysyłać sms-y to się go pozbyłem i wiecie co kupiłem... oczywiście fiński produkt na literkę "N". ZERO problemów i przynajmniej telefon nie ma refleksu szachisty jak SE.0
-
bodopl pisze: 2005-07-06 19:28*** wlo info o tym płatnym połączeniu z BOA Ery dostałem od nich dzisiaj w południe jako odpowiedź na moje pisemne zapytanie - coś mnie tknęlo żeby sprawdzić - na szczeście w taryfie jaka tam posiadam ja dalej mam bezpłatne. Czy ktoś zna jakiś bezpłatny numer infolini do Plusa (dla biznesu - 5 aktywacji na koncie) ? wydaje mi się że 2 tygodnie temu ktoś taki tu zapodawał0
-
Misek pisze: 2005-07-06 19:29mi tez trzeszczeła obydowa w k500i z jednej i drugiej strony dałem mu po krapelce WD-40 i po problemie:)0
-
artjaw pisze: 2005-07-06 20:42cieszy mnie to0
-
zapinator pisze: 2005-07-06 21:30**rafal u mnie dokladnie to samo. jakies 2 lata temu zanioslem t300 do serwisu i stwierdzili rdze na plycie i oczywiscie nie podlega gwarancji, popisalem troche do idei i tez bez odzewu i jakos zaniechalem sprawe wiec przdluzenie gwarancji niewiele w tym wypadku pomoze. Z tego co wiem to teraz z kazdym nowszym modelem jest coraz lepiej i molo narzekan ale u mnie uraz dalej pozostal:)0
-
Jural pisze: 2005-07-07 00:53bodopl niestety sieci nie chcą a abonentami gadać za friko i stosują tą złotówkę by ich zniechęcić do dzwonienia , do Bok'u. Wcześniej zrobiła tak Idea (*22), w JI opłata 1zł. Zatem Era poszła śladem Idei, niestety...0
-
bodopl pisze: 2005-07-07 06:13chyba ten podły zwyczaj jakio pierwszy wprowadził Plus (on chyba dla wszystkich) Idea przynajmnie w taryfach biznesowych tpołaczenie na *22 ma dalej bezpłatne0
-
wlo pisze: 2005-07-07 10:02Jural - no mistrzem świata to był Pus... Nawet spektakularne odejścia z tego powodu odnotował ;-)))0
-
Winy pisze: 2005-07-07 12:19Sony ericsson to ma ciulstwo a nie serwis. Dzsiaj miałem odebrac swojego K500i i co oczywiscie musieli go wyslac do glownego serwisu ktory tez jest w Bytomiu. Ja sie pytam po co ta firma utrzymuje dwa serwisy w jednym miescie główny i nie główny? Ku..rw.a i teraz bede do poniedziałku z taką cegła chodził, żeby to jeszcze dali jakiś normalny telefon zastepczy (a nie 5 letni A2628s). Ciulstwo anie firma, moj ostatni telefon tej gownianej firmy.0