Siemens pokazał usługę ComAssistant
Siemens zaprezentował oprogramowanie ComAssistant - zestaw funkcji do obsługi komunikacji z wykorzystaniem informacji o dostępności abonentów, takich jak automatyczne kierowanie wywołań czy filtry komunikacyjne oparte na regułach.
Wykorzystująca przeglądarkę internetową aplikacja ComAssistant umożliwia abonentom filtrowanie i kierowanie wywołań oraz wiadomości głosowych w czasie rzeczywistym. ComAssistant zapewnia łatwy dostęp do funkcji telefonicznych - za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej użytkownicy mogą określać różne profile, reguły przekierowywania wywołań i ich zmienne oraz urządzenia docelowe.
Usługodawcy i ich klienci korporacyjni mogą skorzystać z następujących zalet aplikacji ComAssistant:
-
Aplikacja kliencka oparta wyłącznie na standardowej przeglądarce internetowej, bez jakichkolwiek powiązań i zależności od apletów Java, dająca łatwy dostęp do funkcji telefonicznych z dowolnej przeglądarki;
-
Pełna integracja z używaną w korporacji infrastrukturą telekomunikacyjną, aplikacjami i urządzeniami, na przykład bezprzewodowymi;
-
Uniwersalny zestaw narzędzi programistycznych, umożliwiający usługodawcom łatwe dostosowywanie graficznych interfejsów użytkownika i oferowanie markowych rozwiązań oraz czerpanie przychodów z reklam (banerów);
-
Możliwości integracji z wydajnym protokołem LDAP, niezbędnej dla klientów firmowych, używających korporacyjnych książek telefonicznych, spisów użytkowników aplikacji grupowych i innych list adresowych;
-
Obsługa do 100 000 użytkowników.
Komentarze / 4
Dodaj komentarz-
SMSone.pl pisze: 2004-07-16 15:32heh to np bede mogl tesciowa przefitrowac via IE?0
-
fynf pisze: 2004-07-16 16:16I znowu Siemens...ComAssistant to całkiem fajny programik.Ciekawe kiedy go będą udostępniać...0
-
KONZIO pisze: 2004-07-16 17:17Ho ho to już jest odrębna gałąź przemysłu!!!0
-
BBBOS pisze: 2004-07-20 23:53Bez komentarza0