Sferia wdroży nowy system obsługi klienta
15 października Sferia- operator telefonii stacjonarnej w Warszawie- uruchomi nowy system obsługi klientów. Dzięki pięciocyfrowemu telekodowi abonent przez telefon, rozmawiając z Konsultantem, będzie mógł zmienić np. taryfę lub zakres usług. Dotychczas takie zmiany wymagały formy pisemnej lub osobistej wizyty w BOK. Niestety nie będzie to możliwe przy pomocy klawiatury i IVR.
Konsultanci biura, na zlecenie abonenta przyjmuje natychmiast w trakcie rozmowy, usługa zostanie wykonana w ciągu 24 godzin, z pewnymi wyjątkami. np. zmiana taryfy, czy rezygnacja z niektórych usług będą aktywne od następnego cyklu rozliczeniowego. Nowy system umożliwi aktywację (lub deaktywację) wszystkich usług dodatkowych (m.in. CLIR, przeniesienia, połączenie oczekujące) dostępnych u tego operatora. Ponadto sieć udostępni także biuro numerów oraz informację o saldzie abonenta. Usługi te zostaną wprowadzone do końca IV kwartału 2003, najprawdopodobniej w grudniu. Jak nas zapewniono będzie również możliwość "podglądu" aktualnie wydzwonionej kwoty za połączenia, ale Informacja będzie pokazywać "saldo" na dzień poprzedni.
Każdy Abonent będzie mógł posługiwać się unikalnym pięcio cyfrowym Telekodem. Aktualni abonenci będą mogli aktywować Telekod podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem, w przypadku nowych Abonentów na umowach od 15.10 pojawi się pozycja Telekod, która będzie wypełniana i nadawana podczas podpisywania umowy abonenckiej.
- Będzie jeden Telekod dla abonenta, nie wprowadzamy indywidualnego numeru identyfikacyjnego. Tą rolę będzie pełnić właśnie Telekod. To dzięki nim będzie można przez telefon dokonywać zmian na własnym koncie abonenckim- wyjaśnia Edyta Wiącek kier. Działu Marketingu OSP Polpager Operator sieci SFERIA.
Komentarze / 16
Dodaj komentarz-
Liwiusz pisze: 2003-09-23 13:54Pytanie za 10 punktów - kiedy Sferia wprowadzi normalne ceny za połączenie z internetem? Przydałby się jakiś ryczałt...0
-
CrazyIwan pisze: 2003-09-23 14:01A mnie to wszytsko i tak nie dotyczy bo sferia nie działa tam gdzie mieszkam... :(0
-
ojciec.dyrektor pisze: 2003-09-23 14:18A ja szczerze powiem, u mnie też jej nie ma, ale może kiedyś będzie, a sądząc po tym, że poprawiają (jak nie zasięg to obsługę) to jest szansa, że do mnie dotrze już w pełni dopracowana!0
-
ojciec.dyrektor pisze: 2003-09-23 14:29Jestem zwolennikiem rozwiązań opartych na kodzie - kiedyś kumpel miał telefon w plusie: chciał zmienić taryfę, zadzwonił do BOK, połączył się z konsultantem (około minut oczekiwania - ciekawe jak jest teraz), podawał kolejno wszystkie dane jakich oczekiwał konsultant (kiedy pan ostatnio dzwonił? jak była ostatnia faktóra? bla, bla) po około pięciu minutach przesłuchania konsultant stwierdził, że "sądząc po głosie rozmawiam z niewłaściwą osobą. Do widzenia" i się rozłączył! Dla tych którzy gotowi zastawiać plusa własnymi piersiami - qmpel dalej ma tam telefon i tak jak Wy nie zostawi nigdy tej sieci, więc nie miał interesu w tym co by mi kulę zatoczyć!0
-
blobi pisze: 2003-09-23 14:48Sferia??Pierwsze słyszę...coś słabo sie reklamują :D Byłem w wawie i nie widziałem nawet zadnego bilboardu ;)0
-
glodek pisze: 2003-09-23 15:52słabo sie intersujesz telefonia:))))) firma stara jak świat:))0
-
glodek pisze: 2003-09-23 15:54szkoda ze tylko w wawie jak na razie, nawet nie ma żadnych info na temat innych aglomeracji tylko poszeżemnie zasiegu na okolicec wawy:((( A kiedy w Krakowie?:))0
-
blobi pisze: 2003-09-23 16:06hehe stary jak swiat to jest dialog i panuje juz prawie w całej południowo-zachodniej Polsce :) Nie to co jakiś tam lokalny operator . . .0
-
blobi pisze: 2003-09-23 16:11O! Są nwet w Łodzi Elblągu i Bielsku Białej :) To sie nazywa operator!0
-
andy69 pisze: 2003-09-23 16:30powinna sie nazywac SYFERIA - zwlaszcza ze to jakis przekret: ruchoma telefonia stacjonarna - biedni co sie nabiora i beda miec problemy!0
-
spiro pisze: 2003-09-23 17:01ciekawe co z tego wyjdzie?0
-
ojciec.dyrektor pisze: 2003-09-23 17:14***andy69 - wiesz co czytam Twoją wypowiedź i moim zdaniem z tekstu zawartego między pierwszym a drugim myślnikiem (to taka pozioma kreska :-P ) wynika, że nie wiesz co to jest sferia ani jak działa, natomiast z tego co napisałeś przed tym i później wynika, że jesteś stanowczo przeciw oraz, że bardzo Ci się to nie podoba. Może się obrazisz ale moim zdaniem zachowałeś zachowałeś się jak neandertalczyk który wyszedł ze swojej jaskinii i zobaczył dziwne błyski na niebie - nie rozumie co się dzieje ale na wszelki wypadek robi groźne miny i %#$@$%#@% maczugą :-PP0
-
ojciec.dyrektor pisze: 2003-09-23 17:17dziwne ale podkreślono mi słowo wymachu..je , odmiana od wymachiwać !!0
-
light7 pisze: 2003-09-23 21:53Ja o istnieniu tej firmy dowiedzialem sie jakieś 2 miesiące temu.0
-
BeNy pisze: 2003-09-24 01:47Andy69: wes to naprawde do siebie co powiedzial ojciec.dyrektor - ja korzystam ze sferii od niecalego roku i rachunki mam duzo nizsze niz w tpsa na poziomie 70 zlotych a w tpsa okolo 100 zltocyh wiec jest dosyc duza roznica i jakos uslug nieczym nie roznii sie od TPSA oprocz podstawoej roznicy ze moj telefon stacjonarny moge zabrac prawie wszedzie gdzie chce w warszawie jak jade do rodziny czy do dziewczyny na noc moge zabrac swoj telefon domowy jest to niesamowicie wygodne no i nowoczesne - jako dziwieku jest taka sama jak w tpsa ! a ci co mowia ze slabo sferia sie reklamuje to chyba non stop w domu siedza hehe bo co 5 tramwaj w warszawie jest calyw reklamie sferii hehe :-) i te bilbordy co reklamuje promocje 1gr wewnatrz sieci :-) Pozdrawiam0
-
mario pisze: 2003-09-25 11:59blobi co do bilbordow i reklamy sferi po wawie jezdzi kilkaset autobosow ktore sa oklejone w barwy sferi, a druga ich reklama ktora mnie wkurza po powrocie do domu zawsze mam w skrzynce stos ich materialow reklamowych.0