Satysfakcja z TP zamiast rosnąć spada

Drukuj

Telekomunikacja Polska podała, że w styczniu 2005 r. zanotowała spadek satysfakcji ogólnej swoich klientów do poziomu 50.3 % (o - 3.4 punkty procentowe). Taki spadek był wynikiem zmniejszenia się zadowolenia wśród klientów indywidualnych o ponad 5 punktów procentowych. Ta grupa słabiej oceniła ceny oferty internetowej, a także jakość usług TP (spadki o ok. 6 p.p.). Pogorszyła się także ich ogólna opinia o TP.

W styczniu poziom satysfakcji z błękitnej linii tp 9393 utrzymywał się na poziomie z grudnia.

Poprawiła się natomiast satysfakcja ogólna klientów biznesowych. Jest to efekt przeprowadzenia pod koniec 2004 r. kampanii informacyjnej. Spadły oceny notowanych dotychczas bardzo wysoko przedstawicieli handlowych i opiekunów klienta (ok. 9 p.p. do poziomu 61.9%).

O około 10 p.p. większe zadowolenie zanotowano z procesów instalacji i napraw.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 58

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    A K pisze: 2005-03-24 23:59
    Chyba sie nie dziwią...
    0
  • Users Avatars Mini
    cgn pisze: 2005-03-25 00:08
    nie ma dziwu jak za 512 Kbit/s (dobrze że bez limitu jeszcze mi się udało!) płacę teraz 220 zeta na miesiąc (Neo+)!! . Dla porównania we francji net jest 30 razy tańszy (a przecież france telekom jest udziałowcem tepsy....) a w chello jest 199 zeta za 4 Mbs....
    0
  • Users Avatars Mini
    irzin pisze: 2005-03-25 00:17
    Może być jeszcze gorzej ???
    0
  • Users Avatars Mini
    pawlikkk pisze: 2005-03-25 00:21
    i tak w to nie wierze... w te ich procenty...
    0
  • Users Avatars Mini
    menagier pisze: 2005-03-25 00:22
    "W styczniu poziom satysfakcji z błękitnej linii tp 9393 utrzymywał się na poziomie z grudnia" - czy ktoś może wie jaki był poziom satysfakcji z błękitnej lini w grudniu.
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-03-25 00:35
    Jak im spadnie poziom saysfakcji z usług i takich innych do 30 % to sie uchleje z radości:) oczywiście 10 punktów:)
    0
  • Users Avatars Mini
    zadowolony pisze: 2005-03-25 00:57
    ja tam jestem zadowolony ze spadku zadowolenia jej (TPSA) klientow :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-03-25 01:01
    No ja w sumie też jestem zadowolony ze spadku zadowolenia z TP. Zadowolony też jestem z niebycia przez ponad 3 miesiące klientem tej firmy.
    0
  • Users Avatars Mini
    N-Monster pisze: 2005-03-25 01:08
    ja tez sie tym "Zadowalam" - bo jak ma nie spasc jak podatek zostal nalozony na abonentow a nie jak w innych firmach - zostala odp.obnizona cena aby go zniwelowac.Fakt mozna go odliczyc ale za rok czasu lol...
    0
  • Users Avatars Mini
    Emf pisze: 2005-03-25 01:24
    Pewnie TP zachodzi w glowe - Ciekawe czemu?? :P
    0
  • Users Avatars Mini
    maciejd pisze: 2005-03-25 01:44
    Jasne ze się poprawiła satysfakcja klientów biznesowych, szczególnie po obniżce w tele2 i wprowadzeniu max profitow:). U matki firmie rok temu płaciło się tpsa 300zl rachunku teraz tylko sam abon. + neostrada. Reszta idzie przez tele2 i maxprofity. Z każdym miesiącem coraz bardziej jestem nastawiony negatywnie do tepsy. Niech tylko pojawi się konkurencja i będzie pa pa tpsa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2005-03-25 01:56
    Trudno się dziwić, że klienci są niezadowoleni. Internet podrożał, a od 1 kwietnia drożeje o 25 zł abonament na telefony ISDN.
    0
  • Users Avatars Mini
    zapinator pisze: 2005-03-25 02:02
    ojej, jak mi przykro:) niech sie ta banda do roboty bierze i obniza ceny bo jak tak dalej pojdzie to trzeba bedzie torby pakowac!
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2005-03-25 02:25
    Jak z takimi cenami można być zadowolonym z usług...poza tym ludzie cenią sobie mobilność..tym bardziej w takie pory roku :)Firmy owszem, te wieksze nie mogły by istsnieć bez stacjonarki chyba.
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-03-25 07:53
    telepunkty spadaja brawo...
    0
  • Users Avatars Mini
    tomi pisze: 2005-03-25 08:40
    To zadne zaskoczenie konkurencja szaleje z promocjami a tp zamiast cos robic to narzeka
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-03-25 08:50
    Procent zadowolenia będzie jeszcze mniejszy pewnie. Ja się zaliczam do tych niezadowolonych :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-03-25 09:07
    Ja se wyliczyłem że gdybym korzystał z TT to za luty bym zapłacił około 40zł, albo mniej, a w tpsie w planie standardowym przyło mi 62zł, niestety z przyczyn niezależnych musze utrzymywać numer :(
    0
  • Users Avatars Mini
    jawal pisze: 2005-03-25 09:10
    Skąd oni wzieli tylu usatysfakcjonowanych klientów?! Pewnie pacownic tpsa :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Artur pisze: 2005-03-25 09:44
    Do GregPepe: Zmniejsz sobie abo na socjalny z opcją pierwsze 25 rozmów z rabatem. Zobaczysz!!! Tepsa bidula narzeka :) Co za debilna firma...
    0
  • Users Avatars Mini
    elmo11 pisze: 2005-03-25 09:54
    Ja już od ponad poł roku nie mam stacjonara i sie z tego ogromnie ciesze Teraz mam Nowy Plus ze strefą Plus i po co mi stacjonar a neta mam lepszego i tańszego niż w neostrada TP. Ci usatysfakcjonowani klienci to chyba ludzie w wieku 65+ i nie wiedzą jak wygląda chociarz część rynku telekom.
    0
  • Users Avatars Mini
    RaffiX pisze: 2005-03-25 10:07
    Mnie ten news jakoś bardzo nie zdziwił :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Forsaken pisze: 2005-03-25 10:11
    Ja do końca roku mam umowę na Neo+ 640 bez limitu, więc sam abo za net + abo za fon to koszt okolo 215zl z Vatem. I na 99% bedę przed koncem roku rozgladał się za innymi propozycjami na rynku. Wezmę albo Chello (ciekawe czy w UPC jest mozliwość też wzięcia telefonu) lub jak dojdzie do mnie cały pakiet Astera (dziady obiecują net już z 6-7 lat i nic) Telepies w morde przegina z cenami po maxie i jak nic do końca roku nie zmienią to będą mieli kolejnego klienta mniej!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-03-25 10:33
    Racja *** zadowolony - trzeba się cieszyć i czekać na więcej:)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-03-25 10:41
    U mnie w domu, gdyby była możliwość też by nie było Telekomuny. Ja i tata mamy Nowe Plusy ze strefami na obu numerach, dodatkowo ja mam 5 godzin za darmo w miesiącu, tylko Internet- Neostrada trzyma. W radiówke się już pakować nie będziemy...
    0
  • Users Avatars Mini
    szibis pisze: 2005-03-25 10:59
    To samo sie tyczy połączeń telefonicznych niedlugo jak tylko pojawią się telefony VoIP z obsluga central IAX2 to wywalam tepse i przenosze caly telefon na tlenofona plus jakis numer lokalny i gites :) za to co place w tepsie, za sam abonament na miesiac móglbym wydzwonic 500 minut w tlenofonie a dokladajac jeszcze polaczenia ktore sa na rachunku z tepsy to jeszcze drugie tyle wiec mozna sobie darowac tych zlodziei. Co do internetu zaczyna sie robic normalniej w kraju a neostrada tp to jest i tak wielkie zdzierstwo tak jak i cala ta firma a jak ktos nie ma mozliwosci innej niz neostrada to moze ma szanse zebrac ludzi z okolicy zrobic lokalke lub siec na WiFi i kupic jedno lacze jakies i rozdzielic to z dobrym serwerem i proxy samo www mozna bardzo wydajnie rozdzielic miedzy uzytkownikow :) inne uslugi na slabym laczu tez ale to wszystko kwestia umiejetnosci.
    0
  • Users Avatars Mini
    psia pisze: 2005-03-25 11:13
    normalne...
    0
  • Users Avatars Mini
    MobileFan pisze: 2005-03-25 11:20
    TP=0 satysfakcji
    0
  • Users Avatars Mini
    Rockets pisze: 2005-03-25 11:45
    Za jakiś czas jeśli operatorzy obniżą jeszcze ceny TP upadnie, każdy woli mieć przenośny telefon ..
    0
  • Users Avatars Mini
    Karol pisze: 2005-03-25 12:24
    Ja właśnie jestem w okresie wypowiedzenia umowy TPsa-sam mam Nowego Plusa ze Strefą Plus i rodzinka ma też zamiar skorzystać z tego rozwiązania. Miałem linię ISDN ale ta złodziejska firma (TPsa) chce podnosić abonamenty (co ciekawe na świecie telefonia tanieje ale nie w TPsa bo prezesiki muszą mieć dużo kasy no i ludziom zwalnianym trzeba po 100 baniek za odejście zapłacić). Chora firma, chora polityka cenowa firmy..śmiać mi się chciało jak gdzieś przeczytałem, że TPsa testuje rozwiązania VoIP-cóż za nowoczesność...testują coś z czego inni już dawno korzystają. Polecam rozmowy międzynarodowe przez telenet7.pl-dzięki numerowi dostępowemu w Krakowie można dzwonić na międzynarodowe nawet z komórki za ok. 15gr/min. Pozdrawiam życząc miłych, spokojnych i radosnych Świąt:)
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2005-03-25 12:33
    A do mnie tez ci zlodzieje dzwonili... Pytali o poziom zadowolenia z ich uslug w skali od 1-5. na wszystkie odpowiedzi dawalem 1 ;) Powiedzialem im gdyby bylo 0 to bym 0 dal. Poza tym probowali jeszcze wcisnac mi te ich smieszne rabaciki. Niech sie pocaluja w d..... pozdrawiam wszystkich ***Karol: Moze jeszcze nie podsniesie abonamentow. Po co wywalales linie. W listopadzie dwa lata temu tez mieli podniesc i URTiP zareagowal. poczakajmy jeszcze troche. Ja dostalem rachunek teraz z abonamentem za kwiecien i jest dalej 35zl+VAT!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    kleszcz pisze: 2005-03-25 12:45
    Te 50% to jest ostro naginane!
    0
  • Users Avatars Mini
    XYZ pisze: 2005-03-25 13:07
    Kazda firma ma klientow zadowolonych ale i rzesze niezadowolonych. Znam tez wielu , ktorzy zostali oszukani przez Tele2..... Natomiast jesli jest to spowodowane celowym dzialaniem ludzi rzadzacych firma a wiec ludzi, ktorzy biora za to pieniadze to powinni przede wszystkim oni (Zarzad) za taki stan rzeczy odpowiedziec.... niestety odpowiedza za to zwykli szeregowi pracownicy, ktorzy sa temu nic niewinni... Co wiecej przed wprowadzeniem BL w takiej postaci i w takim kształcie organizacyjnym (w sytuacji wystepujacego juz niedoboru kadrowego) Zarzad był przestrzegany takze przez Zwiazki Zawodowe, ktore widziały zagrozenia. Niestety zadufany we własną nieomylność Zarzad forsował i dalej forsuje zgubna polityke, ktora niestety polega na braku szacunku do klienta.
    0
  • Users Avatars Mini
    baron pisze: 2005-03-25 13:10
    Karol = a czy do tych 15 gr/minute doliczasz tez koszt utrzymania lini internetowej u providera?
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2005-03-25 16:08
    "Poprawiła się natomiast satysfakcja ogólna klientów biznesowych." - Nie na długo, bo abo ISDN idzie (a może nawet już poszło) w górę :P
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-03-25 16:32
    ja na szczęście od dwóch lat nie korzystam z tepsy i mój poziom zadowolenia z tego faktu to 100%
    0
  • Users Avatars Mini
    nex pisze: 2005-03-25 17:31
    Z telepsem miałem fają akcje, zrezygnowalem z usługi (neostrada+) w listopadzie, ale rachunki przysyłali aż do lutego mimo, że neo juz dawno nie miałem :D. Dopiero trzecia reklamacja została uznana, przysłali faktóry korygujące a nadpłaconą kwotę przełożyli na poczet przyszłych rachunków. Kwota 700zł na przyszłe rachunki respect, teraz mam abonament socjalny 35zl+vat. No sytuacja przedstawia sie przekomicznie, bo żadko kiedy płace wiecej niż 50zl miesiecznie, czyli z głowy mam 14miechów abonamentu =/. Ciekawi mnie kiedy telepies dostrzeze, że konkurencja jest juz dwa lata świetlne przed nimi, że liczy sie klient, że ludzie to nie idioci... można tak wymieniać w nieskończoność ale wątpie żeby ktokolwiek z "gównodowodzących" tonącym okrętem zwanym tpsa zwracał na to uwage... pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    dobi pisze: 2005-03-25 17:44
    na pochybel cweloskim zabojadom, banda nierobow ktory umieja tylko podwyzszac ceny
    0
  • Users Avatars Mini
    XYZ pisze: 2005-03-25 17:48
    Nex = identyczna sytuacje mialem ja i moj kolega z Citi Bankiem.....
    0
  • Users Avatars Mini
    XYZ pisze: 2005-03-25 17:49
    dobi = inn sprawa ze to prawda ze francja to wyjatkowo pojebany kraj .......
    0
  • Users Avatars Mini
    jargrab pisze: 2005-03-25 18:46
    musze przyznać że jestem zaskoczony rzeszą optymistów którym ten stan rzeczy odpowiada. 50% procent zadowolonych klientów?? cóż ja nie znam ani jednego:)
    0
  • Users Avatars Mini
    kondi pisze: 2005-03-25 19:10
    Opiekuni klientów biznesowych? Z jednym miałem do czynienia! Pół roku trwało podłaczanie linii i przeniesieni dwóch starych, ani jeden wniosek przeze mnie podpisany nie trafił do centrali - ten gość nie potrafił niczego załatwić, nigdy nie odbierał telefonu i nigdy nie oddzwaniał. Wszystko musiałem załatwiać w telepunkcie osobiście, gdzie równie do niczego obsługa. Obecnie mam 1069 Plusa !!!Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2005-03-25 19:49
    nic nowego..
    0
  • Users Avatars Mini
    maxsio pisze: 2005-03-25 21:09
    Nic dziwnego. Mnie samego szlak trafia jak wczoraj spojrzałem na stronę Dilogu, gdzie 1Mb/s jest tańszy miesięcznie od mojego SDI. Do tego przyczyniają się badziewne limity i jeszcze wyższe ceny, więc pytam się grzecznie z czego mieli by się cieszyć klienci tepsy. Pozdrawiam w świątecznym nastroju życząc Wesołych Świąt, smacznego jajka i mokrego Dyngusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    robalex pisze: 2005-03-26 01:48
    A ja telefon w TePsie mam wyłącznie z przyzwyczajenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    marijuszek pisze: 2005-03-26 10:14
    I ja też byłbym wśród niezadowolonych, ale niestety już 4 latka :-) minęło od rozstania z tepsą i korzystania tylko z gsm. Mimo to 10 i poparcie dla niezadowolonych.
    0
  • Users Avatars Mini
    marijuszek pisze: 2005-03-26 10:25
    dla wyjaśnienia - dostęp do netu mam w pracy :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    cedropedro pisze: 2005-03-26 11:56
    Tepsa troche sie poprawiłą prze te rozprawy i problemy ale i tak jest nadal źle
    0
  • Users Avatars Mini
    MR FARENHEIT pisze: 2005-03-26 20:58
    czy ktoś wie jakie są kryteria uzyskania Opiekuna TP SA dla klientów biznesowych? czy rzeczywiście są tacy dobrzy i profesjonalni jak przedstawia się w tym info?
    0
  • Users Avatars Mini
    psia pisze: 2005-03-26 21:36
    dkla starszych niech wypuszcza taki np. mitsubiszi tak wiekszy co ma wiksze klawisze i wyswietlach - taka cegla - i tez kupia karty!!! a tpsa neich sie odczepi! chyba w erze tt maja jakies za 159...
    0
  • Users Avatars Mini
    hucherko pisze: 2005-03-26 21:45
    To dobra wiadomość :-D ..... Może w końcu ktoś z Tepsy zauważy potrzeby rynku, a nie tylko swojej firmy...... Szkoda, że u mnie tylko Neo...... Chlip ......
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2005-03-26 23:44
    Ja jestem bardzo zadowolony z usług TPSA!!! Co zresztą widać po nazwie mojego hosta... :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    paulostan pisze: 2005-03-27 20:59
    Witam to trzeba niespelna roozumu zeby byc zadowolonym z oferty tp. juz dawno to wylaczylem to stara padlina nastawiona anty na swoich klietow. Mam 3 tel. w erze place 200 zeta i gadam ile chce przez cala dobę (pakiet 2000 min.)teraz to nareszcie jestem zadowolony :) a tp to niech sie po tylkach gryza buaaaaahhhhhaaaahhaaaaa
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek pisze: 2005-03-28 11:09
    co tak mało spadło, miało spaść o 50%, złodziejska firma, \"przyjmij vat z ulgą\" co za firma beznadziejna!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Max pisze: 2005-03-28 18:47
    Place 52PLN za 320 kb/s u konkurencji, wiec jak mam byc zadowolony z TPSA. Za abonament placi sie 42,70PLN a w zamian nie otrzymuje sie nic procz sygnalu w sluchawce, na rozmowy wydaje 30-35PLN (okolo 100 minut), a na komorke w Idei 30 PLN (okolo 100 minut -smsy przeliczone na minuty). Wiec co mam porownywac, jak za niemal tyle samo minut place o ponad 40PLN wiecej. Dlatego satysfakcje z IDEI oceniam wysoko, a z telefonii komorkowej na bardzo niskim poziomie. Obsluga techniczna w IDEI bardzo mila i kompetentna, a TELECENTRUM i BLEKITNEJ Linii bardzo zla, a pracownicy bardzo niekompetentni. Umowe zalatwialem ponad 3 miesiace. W niedalekiej przyszlosci najprawdopodobniej zrezygnuje z korzystania z telefonii stacjonarnej, jezeli promocje wejda na stale.
    0
  • Users Avatars Mini
    jacematy pisze: 2005-03-29 12:32
    Już miałem skorzystać z wspaniałego planu "tańsze wieczory i weekendy" - za o 2zł wiekszy abonament, 60 minut w pakiecie. No super... Doczytałm się jednak że jest opłata za inicjacje połaczenia 0,2 zł. Ręce mi opadłay.. Paranoja...
    0
  • Users Avatars Mini
    magic pisze: 2005-03-29 14:18
    A co ??? zdziwieni są ??? niech jeszcze lepiej z ludzmi w ch...lecą ,to satysfakcja wzrosnie,bucha cha cha...
    0
  • Users Avatars Mini
    dkkaczy pisze: 2006-06-06 23:01
    wlasnie zrezygnowalem z internetu od TP :) hura!! :D, ostatnie dni tego shitu nadchodza :D, zaraz po necie leci telefon od TP :) ahh jak przyjemnie :), dlugo na to czekalem, jeszcze nie wiem co zrobie ;), ale wole juz internet radiowy niz to gowno za przeproszeniem co oferuje TP, (lacze 512kb, starcza mi srenio na 5-6 dni ......, po tym czasie .... witaj limicie i do konca m-c kulamy sie na 32kb.... ;) buahaha... nie wiem czy sie smac czy plakac .....no chyba ze zaplace za 2GB 10zl... PARANOJA!
    0