Satysfakcja klientów Crowley Data Poland
Jak co roku, Crowley Data Poland przeprowadził kompleksowe badania satysfakcji swoich Klientów we współpracy z firmą ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku. Poprawa jakości świadczonych usług oraz współpracy między firmą a jej Klientami to cechy, na które przede wszystkim wskazywali respondenci. Badanie objęło reprezentatywną grupę 600 Klientów Crowley Data Poland.
W opinii respondentów Crowley Data Poland jest operatorem świadczącym usługi telekomunikacyjne na wysokim poziomie. Podobnie jak w zeszłym roku, Klienci ocenili jakość usług operatora na 4.0 (skala 1 – 5). Ponadto firma jest postrzegana jako szczególnie dbająca o swych Klientów - średnia ocena wyniosła 4.1, w porównaniu do zeszłorocznego wyniku 3.9. Równie wysoko oceniono kompleksowość oferty Crowley – 4.0.
O ciągłej dbałości o Klienta i zaspakajaniu jego potrzeb świadczy fakt, że podobnie jak w zeszłym roku respondenci ocenili współpracę z firmą Crowley jako zadowalającą. Do czynników, które wpłynęły na większe zadowolenie obecnych Klientów firmy, należą m.in. mniejsza liczba awarii, brak przerw na łączach, brak problemów podczas współpracy z operatorem, poprawa jakości usług oraz poprawa kontaktu z firmą.
Z badań wynika również, że większość Klientów poleciłoby firmę Crowley Data Poland i jej usługi swoim znajomym. Porównując tegoroczne analizy do badań przeprowadzonych w zeszłym roku widać, że zwiększyła się liczba Klientów, którzy skłonni byliby polecić firmę Crowley swoim znajomym. Aż 91% badanych poleciłoby lub raczej poleciłoby operatora swoim znajomym, w roku ubiegłym procent ten wynosił 89,4 %.
Klienci bardzo wysoko ocenili poszczególne czynniki współpracy z Crowley Data Poland, szczególnie podkreślając profesjonalizm pracowników, miłą i kompetentną obsługę (ocena 4,3) oraz łatwość kontaktu z firmą (ocena 4,2).
Podobnie jak w roku poprzednim głównym źródłem informacji o firmie Crowley Data Poland dla Klientów jest poczta elektroniczna otrzymywana od operatora, na co wskazało 78,3% badanych, oraz strona WWW firmy 64,7%.
Komentarze / 7
Dodaj komentarz-
Kocjan pisze: 2004-01-21 14:01To prawda, sam swojego czasu korzystalem z ich uslug i dalej korzysta z nich brat. Maja naprawde dobre lacza.0
-
test pisze: 2004-01-21 14:06test0
-
bysr pisze: 2004-01-21 16:55klijent zadowolony to taki który wraca...a zwykli abonamenci kożystający np. z Tepsy kiedy będą mogli się pochwalić ??? -NIGDY-0
-
pajorro pisze: 2004-01-21 16:02i klienci zadowoleni...0
-
hubi pisze: 2004-01-21 19:32bysr*** bo jak odejda do tepsy to moga pojsc prawie zawsze tylko do tepsy haha bo innego opa nie ma w okolicy haha0
-
rgumkowski1 pisze: 2004-01-22 00:23Gdyby TP mogła się pochwalić takimi wynikami jak Crowley Data Poland, to by dopiero było!0
-
fynf pisze: 2004-01-22 14:17Jak jest to nie wiem ale skoro klienci zadowoleni to znaczy że jest dobrze.0