Galaxy S9 i S9+ sprzedają się w tempie serii S8 i wolniej od S7
Firma analityczna Canalys oceniła, że smartfony Galaxy S9 i S9+ w pierwszych 4 tygodniach po rynkowej premierze sprzedały się w ilości ponad 8 mln sztuk.
Jest to wynik podobny do ubiegłorocznego rozultatu dowiezionego przez S8.
W 2016 r. model S7 sprzedał się w ilości przekraczającej 9 mln.
Canalys podaje, że więcej sprzedało się modelu droższego S9+ ze względu na bardziej zaawansowaną główną kamerę.
W USA Samsung sprzedał 2.8 mln sztuk S9/S9+, a w Korei prawie milion.
Celem Samsunga jest przekrocznie sprzedaży modelu S8. Na niektórych rynkach cena serii S9/S9+ została już obniżona, aby zachować dynamikę sprzedaży.
Najlepiej do tej pory sprzedawała się seria S7/S7 Edge - prawie 48 mln sztuk sprzedanych smartfonów w ciągu pierwszych 12 miesięcy.
Seria S8/S8+ sprzedawała się nieco gorzej - 41 mln sztuk przez pierwsze 12 miesięcy.