Ruszyła kampania reklamowa Motoroli
Strategia Motoroli obejmuje dwa cele: poprzez promocje telefonu V70 - budowanie świadomości marki Motorola jako producenta ekskluzywnych, innowacyjnych pod względem wzornictwa, technologii i funkcjonalności telefonów; oraz poprzez akcje promocyjne telefonu T191 - odmłodzenie wizerunku firmy, czyli wzmocnienie postrzegania marki przez ludzi młodych.
W lipcu i sierpniu na bilbordach Plakandy w 9 największych miastach Polski pojawią się plakaty z wizerunkami mężczyzn z telefonem V70 pt.: HyperMoto i MotoVision. Również w lipcu plakaty te będą gościły na łamach magazynów: Architektura, CKM, Wprost, Wysokie Obcasy, Viva, Film.
W reklamach telefonu V70 Motorola bawi się grą słów łącząc "Moto..." z najróżniejszymi formami wyrażania emocji, postrzegania: MotoVision, HyperMoto, PartyMoto, MetalMoto... Próbuje w oryginalny sposób przedstawić czym dodatkowo może być telefon komórkowy, jakie może przekazywać informacje o użytkowniku, o jego emocjach, statusie, stylu bycia. Motorola stawia tu na pomysłowość, nowoczesność.
"Moto...kod" staje się nowym językiem obecnym w codziennej rozmowie. Jest to twórczy, zapadający w pamięć sposób opisywania czym są produkty Motoroli. Specyficznie wyrażane i odzwierciedlane są korzyści jakie niosą ze sobą produkty Motoroli - "Intelligence Everywhere", powiedział Grzegorz Podgórski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu telefonów komórkowych Motorola Polska.
Od maja ukazują się w programach MTV reklamy "Banginmoto" kompaktowego telefonu Motorola T191. Akcję skierowaną do młodego odbiorcy przygotowała agencja reklamowa Ogilvy wspólnie z domem mediowym Universal McCann. Motorola jest również sponsorem cyklu młodzieżowych imprez "Isle of MTV" odbywających się w europejskich miastach. 3-go sierpnia, na zakończenie cyklu "Isle of MTV" planowana jest impreza w klubie SFINKS w Sopocie.
Komentarze / 40
Dodaj komentarz-
jarpol pisze: 2002-07-12 19:10Daję dychę za tę panienkę... ;-) A news jest śmioesznie nieaktualny. Od sporej ilości dni plakaty z motką (niestety, bez panienki!) można spotkać na ulicy a tu nagle ten news :-)0
-
piwo pisze: 2002-07-12 19:15Czy to ma byc pozytywny wizerunek marki...? Zdjecia jak z warsztatu u dr. Frankensteina, te u gory oczywiscie...;-)0
-
marek pisze: 2002-07-12 19:18ta laska pracuje pewnie w public relation w motoroli:)0
-
madzer pisze: 2002-07-12 19:26fajny fonik...fajna reklama...gorzej z ceną....0
-
Adolfik pisze: 2002-07-12 19:33Ta laska to mój sasiad!!! TO JEST FACET! MA KŁAKI NA KLACIE :) pozdrawiam0
-
krystek pisze: 2002-07-12 19:43I dobrze niech Motorola idzie do przodu i daje nowe wzornictwo a nie tylko NOKIA i NOKIA!0
-
jarpol pisze: 2002-07-12 19:46Moto kod... Co za marketingowy bełkot. Menedźerowie z Motki oczywiście to kupili.0
-
artjaw pisze: 2002-07-12 20:02motooszołomizm - może być?0
-
Kan pisze: 2002-07-12 20:40A więc "Moto...kod" i co więcej,bo ceny Motek z gruntu przekraczaja kieszeń mlodzierzy do ktorej ma być ta kampania kierowana.P0
-
Kan pisze: 2002-07-12 20:44A już V70 w cenie nie dla młodzierzy,chyba,że o bardziej zasobnej kieszeni,ale ta zna tę markę,i nie potrzebuje aż kampani reklamowej:P0
-
kpt.Hook pisze: 2002-07-12 21:05trzeba przyznać, że pomysłowe i atrakcyjne graficznie są ich plakaty... ale recenzje v70 MA NIENAJLEPSZE...0
-
Fidma pisze: 2002-07-12 21:39Komórka wsam raz dla dresiarzy, oni lubia takie bajery ;-)))0
-
Albi pisze: 2002-07-12 21:49no prosze i nawet te plakaty widzialem dzisiaj na przystanku tramwajowym. Ale czy ja wiem czy to zbuduje jakas swiadomosc...0
-
waszkins pisze: 2002-07-12 21:56......ludzie to nie wiedza...:)0
-
regan pisze: 2002-07-13 02:22a mnie sie bardzo podobuje ta v70, i ta akcja reklamowa mnie meczy... szkoda ze tylko w judei ten fon. nie wiecie kiedy inne sieci beda mogly ja sprzedawac?0
-
Franek pisze: 2002-07-13 10:12regan: judea kupila sobie wylacznosc na V70 , ale mysle w sierpniu pownna sie pojawic u innych operatorow , moze juz pod koniec lipca ? nie wiem0
-
ayk pisze: 2002-07-13 10:22Idea jest w grupie Orange, która to grupa zamówiła V70 kiedy jeszcze pokazywali wstępne projekty i dlatego jest już w Idei a nie dlatego że mają wyłączność. W niedługim czasie powinna być u innych operatorów. pozdro0
-
Franek pisze: 2002-07-13 11:53regan:no to sprawa sie juz wyjasnila0
-
nepomucen pisze: 2002-07-13 13:41regan: jak juz sobie ja sprawisz, to powiedz czy przy "otwartej" klapce gdy prowadzisz rozmowe, to dotykasz policzkiem wyswietlacza :)))) tak dziwnie wyglada ta motka, ze jest to chyba mozliwe...0
-
jogi pisze: 2002-07-13 20:34a moim skromnym zdaniem reklama jest taka jaka powinna byc..skierowana do wlasciewej grupy docelowej i w dodatku calkiem przyciagajaca uwage..i o to chodzi;-)0
-
Eryk_ pisze: 2002-07-13 15:58Zamiast narzekac powinnismy sie cieszyc ze motorola robi cos takiego na polskim rynku bo do tej pory raczej malo akcji promujacych nowe modele tej firmy bylo. Szkoda tylko ze wciaz nie ma t280 ze o t280i nie wspomne :(0
-
nepomucen pisze: 2002-07-13 18:14nie my sie powinnismy cieszyc, tylko firmy reklamowe, chyba, ze motorola planuje rozdawac telefony w ramach promocji... ;)0
-
Franek pisze: 2002-07-13 23:08nepomucen: z tym policzkiem i wyswietlaczem to szkoda sobie glowe zawracac, rozmawia sie z niego tak samo i zywczajnie jak z noki 6210 nie widze roznicy:)0
-
nepomucen pisze: 2002-07-14 00:08Franek: przyznaje, ze opieram sie tylko na wygladzie ze zdjec i tam jak by nie patrzec chyba sie szoruje polikiem o wyswietlacz, ale glowy nie dam :) a! w salonie tez go widzialem i mialem podobne odczucia. Tylko nie przymierzalem :))0
-
looc pisze: 2002-07-14 10:44reklama wizualna jest skuteczniejsza i dopisywanie do calkiem niezlego pomyslu MOTObelkotu chyba mija sie z celem. oczywiscie trzeba jakos to wepchnac decydentom :) motorola chyba wymienila sie designerami z nokia, co widac po ostatnich modelach tu i tam (np. ta wlasnie v70 i kilka nadchodzacych modeli, a np: 3410, 3510, jedno bardziej ohydne od drugiego). greetz0
-
fian pisze: 2002-07-14 14:12Z Motorolą jest tak jak z piękną blondynką - ładne opakowanie w środku puste. Motorole mogły zostać jako terminale dla policji, straży pożarnej i innych służb specjalnych gdzie zawsze mówiło się o ich niezawodności. Jako telefony gsm okazały się bowiem nieporozumieniem teletechnicznym.0
-
kosio pisze: 2002-07-14 15:54a jednak cholerni amerykanie uzywają V-ek namiętnie... zastanawiam sie zawsze, co ile tygodni musza kupowac sobie nowa...0
-
Franek pisze: 2002-07-14 17:21kosio: zdziwisz sie chlopie ale oni wola 2 razy namietniej uzywac noki niz motoroli0
-
nepomucen pisze: 2002-07-14 18:47Franek: za to siemensow raczej nie uzywaja ;) Ericssonow chyba tez nie ;)0
-
Franek pisze: 2002-07-14 19:03nepomucen: eryk ma chyba w usa 10 % udzialow , motorola chyba 22% ale nie wiem dokladnie i nokia gdzies ponad 30% a reszta to japonce i koreance a siemensy to nie wiem ale chyba malo, w azji jest troche inaczej a zwlaszcza w chinach(najwiekszy rynek na swiecie) gdzie prawie 70% rynku to motorola jako pierwsza a jako druga nokia razem wziete,a reszta to japonce i eryki ;)0
-
nepomucen pisze: 2002-07-14 19:52Franek: Siemens ma tam tylko s40 z tych bardziej mozliwych, reszta to cegly i jest ich chyba ze 2-3 modele, wiec wlasciwie tylko s40.0
-
Qba pisze: 2002-07-15 10:13Juz wszedzie w okolo widac te plakaty i sa one calkiem ciekawe!0
-
PZ pisze: 2002-07-15 12:09Dwa pierwsze za bardzo "szpanerskie" i "nowocześniackie" ... hmm , a dziewczyna niczego sobie, nigdy za wiele ;-) Porównując położenie obu telefonów, chyba każdy się ze mną zgodzi, że V70'ki są w dość niepoważnych pozycjach (mało powiedziane) - powiem tylko, że V70 nie jest kierowana do górników, czy okulistów ;-) , a T191 ma się zdecydowanie lepiej ... wprost milutko, czyż nie ? Pozdrawiam ;-)0
-
hubi pisze: 2002-07-15 12:26motorola ma nad czym pracowac bo duzo stracila0
-
japa pisze: 2002-07-15 13:21łyknąłbym i 70 i ... .0
-
PZ pisze: 2002-07-15 15:38*** japa *** brak mi w Twojej wypowiedzi trzeciego "i ..." ;-) _______ __________ _______ *** GOL'owicze *** proponuję małą sondę ... na temet ostatniej fotki : ZA CO BYŚCIE ŁAPALI W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI ? (kolejność od góry) 1. OKULARY 2. KOSZULKA 3. TELEFON 4. SPODENKI _________________________ Podsumowanie wyników jutro ! Pozdrawiam ;-)0
-
Franek pisze: 2002-07-15 17:45PZ: hehe ciekawy pomysl ;)) ja biore spodenki0
-
Qba pisze: 2002-07-16 09:14Dla mnie koszulka, a jak Frankowi juz sie znudza spodenki to sie zamienimy! ;-)))0
-
PZ pisze: 2002-07-16 13:24Też spodenki ... Uuuu jestem trzeci w kolejce ;-( ... he, he dialogi jak z kroniki kryminalnej ... Ciekaw jestem, czy znalazł by się fanatyk GSM ? Małe podsumowanie: Spodenki - 2, Koszulka - 1, reszta zero ! Pozdrawiam ;-)0
-
Qba pisze: 2002-07-17 09:29Okularow lepiej nie ruszac! Laska moze miec lekkiego strita, a to zepsulo by cala imprezke! ;-))) Franek oddaj juz te spodenki, bo mi koszulka juz sie znudzila! ;-)))0