Rusza kampania produktowa Telefonii Dialog
7 maja br. rozpoczyna się nowa kampania produktowa Telefonii Dialog S.A. Celem kampanii jest promocja tanich połączeń międzymiastowych, międzynarodowych i do sieci komórkowych z wykorzystaniem prefiksu 1011, oferowanych przez Telefonię Dialog w całej Polsce od listopada 2003 roku.
Przekaz kampanii oparty jest na komunikacie: "Klient ma zawsze rację". W ten sposób Telefonia Dialog kontynuuje rozpoczętą w styczniowej kampanii wizerunkowej budowę wizerunku operatora, który podchodzi do swoich klientów w sposób maksymalnie zindywidualizowany i przyjazny.
Kampania adresowana jest do małego i średniego biznesu.
Spoty reklamowe pojawią się już dzisiaj, 7 maja, na antenie m.in. Telewizji Polskiej (program 1 i 2 oraz ośrodki regionalne) i TVN (również 7 i 24). Kampania wykorzystuje trzy trzydziestosekundowe filmy. Autorem kreacji jest Agencja Tuba Urząd ds. Nagłaśniania, produkcję powierzono ITI Film Studio, a reżyserię -Piotrowi Rzeplińskiemu
Wsparciem dla telewizji będą reklamy na łamach opiniotwórczych tytułów prasowych, m.in. Gazety Wyborczej, Newsweeka, Polityki oraz outdoor - prestiżowe, podświetlane billboardy (backlights).
W kampanii wykorzystane będą również nośniki niestandardowe: plakaty w pociągach Intercity oraz reklamy na wózkach sklepowych w sieciach hurtowni Selgros.
Oprócz tradycyjnych działań ATL, Dialog przeprowadzi również kampanię internetową wykorzystująca trzy główne elementy: dedykowany serwis produktowy - www.1011.pl, reklamy w największych portalach m.in. Onet.pl, Gazeta.pl i Money.pl i na komunikatorze Gadu-Gadu oraz e-mail marketing do grupy docelowej.
Kampania internetowa rozpocznie się 10 maja.
Komentarze / 14
Dodaj komentarz-
themark pisze: 2004-05-07 17:15...no i niech zrobią coś z dostępem do internetu, wstyd przyznać ale chyba ich już TePsa przegoniła... niestety drogo już mają; ich strona od dawna nie zaktualizowana, ciągle vat na połącznia internetowe dla użytkowników indywidualnych, a poza tym mogli by popracować nad czytelnościa tej strony, szczególnie cenników bo namieszane jak w ruskim czołgu... POZDRAWIAM0
-
tomacisz pisze: 2004-05-07 17:20Sie promują ale cen nie obniżyli - a tak na marginesie - 1011 dla abonentów Dialogu - taryfa Pionier kosztuje w szczycie 44 grosze brutto - a dla klientów Tepsy ten sam prefiks 1011 ale ogólnopolski w taryfie 30 "tylko" 35 groszy brutto - nie kumam ;-))) Ale Kto ma rację ??? Klyjent ???0
-
Darek pisze: 2004-05-07 17:32Ano drogo w Dialogu, teraz oplaca sie byc jego abonentem tylko ze wzgledu na: a.) DSL, jesli ktos jest takim szczesciarzem, ze u niego sa mozliwosci techniczne do instalacji, a 80% abonentow Dialogu takiego szczescia nie ma. b.) ISDN, jesli ktos potrzebuje, jest sporo tanszy niz w TPSA.0
-
Robi pisze: 2004-05-07 18:17Drogo drogo :(, dopiero jak ktoś kupi dilog bedzie taniej0
-
Alexander25 pisze: 2004-05-07 18:25Darek : Doadajmy program lojalnościwowy , bezpłatne blokowanie złodziejstwa 0700 oraz - z tego co czytam - zupełnie inne podejscie do klienta...0
-
Darek pisze: 2004-05-07 19:09Alexander25: wyszly nowe przepisy i teraz blokada 0700 u kazdego operatora musi byc darmowa, w TP tez, tyle ze w Dialogu domyslnie blokuja, a w TP trzeba blokade zamowic. Co do podejscia do klienta, to faktycznie nia ma takiego burdelu jak w TPSA, jak zamowisz jakas usluge przez infolinie i zlecenie zostanie przyjete to faktycznie bedzie ona uruchomiona na czas, nie ma czegos takiego jak "zawieruszanie" sie zamowienia. Ale jednak ceny to ceny, graja glowna role.0
-
vision pisze: 2004-05-07 23:49Szkoda tylko, ze zarowno Dialog, Netia i inni operatorzy dzialaja tylko na ograniczonych terenach. Gdyby dzialali w chocby na terenie polowy kraju to ceny pewnie by spadly jeszcze bardziej, a tak w zasadzie oferta jest dosc zblizona do TPSA. No ale zobaczmy czym nas chce zdobyc Dialog :)0
-
DeeM pisze: 2004-05-08 16:56tylko żeby sie nie skończyło na promowaniu....0
-
mardall pisze: 2004-05-09 00:58*DeeM - święta racja...0
-
olek_01 pisze: 2004-05-09 19:44Ale w Dialogu jest super : lubię dzwonić do ich BOKu,w pełni profesjonalna obsługa,nie tak jak w TEPSIE ( panie Lebiedź,kim pan jest do k...wy nędzy w tej firmie...) pozdrawiam DIALOGowców :-)))0
-
rgumkowski1 pisze: 2004-05-09 23:53Tak, już widziałem tą reklamę, bardzo sprytnie pomyślana strategia, szczególnie z tymi bonusami. Odbiło się to przynajmniej na korzyść klienta, teraz juz wiadomo jak można załatwiać coś w Dialogu.0
-
rgumkowski1 pisze: 2004-05-09 23:55A DUŻY MINUS ( - ) dla Dialogu, za to, że nadal nie robi nic w tym kierunku, żeby rozszerzyć swą działalnośc na wiekszy obszar Polski.0
-
Pabllo pisze: 2004-05-10 10:43GUMEK, ty to sobie myślisz chyba że rozszerzenie działalności operatora telekomunikacyjnego to pstrykniecie palcem i już. Gdyby tak było to tepsa już dawno byłaby operatorem mniejszościowym. A co do reklamy, to mnie osłabiła za treść i jakość !!!0
-
rgumkowski1 pisze: 2004-05-10 14:46Pabllo: Nie, ja tak nie myśle, takie postulaty już wysuwałem 2 lata temu, i widze, że co, nadal nic w tym kierunku, się nie robi.0