Rusza Błękitna Linia TP 9393
2 miliony Klientów Telekomunikacji Polskiej z województw dolnośląskiego, lubuskiego i wielkopolskiego, od 22 września może załatwić większość spraw związanych z korzystaniem z usług TP przez telefon - za pośrednictwem bezpłatnej Błękitnej Linii TP. Doradcy będą dostępni pod numerem 9393 przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
To początek wdrażania Błękitnej Linii TP w całym kraju. Od listopada będą z niej korzystać wszyscy Klienci Firmy.
Błękitna Linia TP to jeden z elementów wdrażanego przez TELEKOMUNIKACJĘ POLSKĄ w całym kraju systemu zarządzania relacji z Klientami (CRM) i jest jednym z największych tego typu przedsięwzięć w Europie. Obejmie blisko 11 milionów Klientów TP. Jego uruchomienie poprzedziła głęboka reorganizacja struktur Firmy.
Jakość obsługi Klientów należała dotychczas do najsłabszych stron TP. Ta sytuacja wymagała całkowitej zmiany funkcjonującego systemu i skoncentrowania się na Klientach i ich potrzebach, zapewnieniu kompetentnej i sprawnej obsługi.
Błękitna Linia TP to odejście od obsługi w placówkach TP na rzecz wygodniejszego i szybszego kontaktu telefonicznego. Głównym celem wprowadzenia CRM jest podniesienie standardu obsługi Klientów i ułatwienie im kontaktu z Firmą.
Ponad 80 proc. wszystkich spraw można załatwić dzwoniąc na Błękitną Linię TP:
-
sprawdzić wysokość rachunku,
-
uzyskać informacje na temat produktów i usług TP,
-
dowiedzieć się o aktualnych promocjach,
-
zamówić usługi, które nie wymagają odrębnej pisemnej umowy,
-
zgłosić awarię telefonu, a przy okazji wyjaśnić jakie są jej przyczyny,
-
złożyć reklamację.
Pozostałe sprawy, w tym takie, które wymagają osobistego podpisania dokumentów, można załatwić w Telepunktach. Oferują one usługi i produkty Grupy TP w dziedzinie telefonii stacjonarnej, komórkowej oraz Internetu. Są zlokalizowane w miejscach, które odwiedza dużo osób - np. w centrach handlowych, przy głównych ulicach miast.
Obecnie działa 110 takich placówek, do końca roku 2003 roku będzie ich około 270. Do końca roku powstaną również 24 Punkty Obsługi Klientów, zlokalizowane w dużych miastach na terenie całego kraju. Będą się tam mogli zgłaszać Klienci, którzy wolą załatwiać swoje sprawy osobiście, a nie telefonicznie.
Komentarze / 22
Dodaj komentarz-
CrazyIwan pisze: 2003-09-22 19:03Najwyższy czas! Brawa dla TPsy za refleks :))))))0
-
Celeronik pisze: 2003-09-22 19:10No wreszcie coś intersującego - szkoda że mieszkam w mazowieckim, napewno bym przetestował :)) Ciekawe jaki będzie czas połaczenia z konsultantem. Pozdr..0
-
jurak pisze: 2003-09-22 19:11czy ten numerek jest bezplatny czy nasza telekomuna sciaga za niego np 1 zł ? pozdr. all0
-
jarpol pisze: 2003-09-22 19:53Nic interesującego, jako stara poznanska pyra wam to mowie! Niewiele da sie zalatwiec bo system olewania klienta dziala tam perfekcyjnie. Mozna zamawiac, zmieniac instalowac itp, a i tak wszystko gdzies ginie i jedyna rada jest kolejne 10 telefonow na blekitna linie. Blekitna, chyba dlatego, ze tam mysla o niebieskich migdalach zamiast pomoc klientowi!0
-
Athlonik pisze: 2003-09-22 19:58Ja bym mógł kożystać ale jestem w Dialogu. Denerwuje mnie strasznie ta relama TPSA z komórką i domowym, że 3 minuty to tylko 35gr, albo ta z bachorami 35gr=3min i tak się tym chwalą, ale dialog w którym jestem powinien na to zareagować i zrobić srzeciw. U niego za koszt 35gr mamy 1 GODZINĘ połączenia lokalnego z abonentami dialogu w danej strefie numeracyjnej. Usługa ta nazywa się telegodzina i kosztuje tylko 6zł miesięcznie. I niech je***a TPSA nie nadaje tych reklam, ze 3 minutko to hahahaTYLKOhahaha35gr. Szkoda, że dialog nie robi takich reklam jak tele2. Neiźle by TPsa pobił :)0
-
pierd.... telekomunę pisze: 2003-09-22 20:11telepsy!0
-
andrelub pisze: 2003-09-22 20:22pomysl sciagniety z rynku amerykanskiego, ale to dobry kierunek, bo jakosc obslugi stoi w TPSA bardzo nisko0
-
light7 pisze: 2003-09-22 20:23Tepsa atakuje. Ale po wielu latach ignorowania abonentów na niewiele jej się to zda. Ja mam o niej wyrobione zdanie i pewnie przez dłuższy czas go nie zmienię.0
-
Eryk pisze: 2003-09-22 21:10Nic nie piszą, że można pod 9393 zrezygnować z pakietów/usług. Ja tak chciałem zrobić pod numerem 9576... Pytałem się w Telepunkcie czy mogę zlikwidować pakiet "rozmowy za pół ceny" a babka powiedziała że tylko w swoim BOKu więc to co tu napisali "pozostałe sprawy, w tym takie, które wymagają osobistego podpisania dokumentów, można załatwić w Telepunktach" - TO GŁUPOTY!0
-
RAFALS pisze: 2003-09-22 21:24No to się wysilili. wszyscy abonenci komórkowi mogą załatwić większość spraw u swojego opa przez telefon, do tego gratis, od początku jak istnieją sieci GSM. Ale lepiej coś niż nic, szkoda że tylko w części kraju. Pewnie się okaze, że i tak trzeba bęezie do Telepunktów biegać z większością zmian.0
-
mj pisze: 2003-09-22 21:28W dniu dzisiejszy byłem zmuszony zadzwonić do TPSY, żeby zgłosić awarię. Na połączenie czekałem ok 15 minut (ok 17). Zgłoszenie zostało przyjęte. W ciągu 15 minut!!!!!!! (słownie piętnastu) przyjechał technik. Niestety przez 2 godziny nie poradził sobie z awarią0
-
cap pisze: 2003-09-22 21:48Ale jaja w Wałbrzychu nie dzałało od rana do 13 wszystko zatkane albo info ze linia abonencka uszkodzona.Tranzyt leci przez Poznań i wraca do Wałbrzycha bo te nowe centrum jest własnie w Wałbrzychu.0
-
cap pisze: 2003-09-22 21:48Ale jaja w Wałbrzychu nie dzałało od rana do 13 wszystko zatkane albo info ze linia abonencka uszkodzona.Tranzyt leci przez Poznań i wraca do Wałbrzycha bo te nowe centrum jest własnie w Wałbrzychu.0
-
maciass pisze: 2003-09-22 22:05ja chciec dialogo w Toruniu ja miec tpsa w dupie !!!0
-
Gonzales pisze: 2003-09-22 22:16***Andrelub - czy Ty mieszkasz w Polsce czy w Mozambiku??? Przecież takie sprawy załatwia się w podobny sposób chociażby w polskich sieciach komórkowych; zatem można obyć się bez sięgania do wzorców zza oceanu.0
-
blobi pisze: 2003-09-23 10:52Empire strikes back :) Nawet Lorda Vadera mamy na tym forum ;D Świetna propozycja a co ważniejsze darmowa co sie u Tepsy nieczęsto zdaża...0
-
ojciec.dyrektor pisze: 2003-09-23 10:54"zamówić usługi, które nie wymagają odrębnej pisemnej umowy" a komórkowi nawet z tym sobie poradzili - po prostu wysyłają dokument i wprowadzają zmiany jak dostaną podpisany :-P0
-
krz pisze: 2003-09-23 11:09Bzdura! Na tę linię nie można się dodzwonić. Ale jak ktos nie ma radia a ma telefon głośnomówiący, to może sobie za to muzyczki posłuchać - że bęzie mu grała non stop, TELEPIES gwarantuje he he.0
-
ojciec.dyrektor pisze: 2003-09-23 11:19A fajna jakaś? Bo te muzyczki których dotychczas słuchałem były... nie chcę być wulgarny więc nie napiszę :-))0
-
krz pisze: 2003-09-23 14:47Nie jest taka najgorsza - szczególnie, że za darmo. Może się oczywiście znudzić po paru godzinach, ale jak się nie ma radia... he he Na dodatek będzie grała nawet jak nie będzie prądu :)))))0
-
kamil pisze: 2003-09-23 19:18Alez to zadna nowosc, w Wielkopolsce, a na pewno w Poznaniu 9393 dziala juz od paru mies. Na polaczenie ostatnio czekalem 9 dlugich minut!! Tepsa polikwidowala terenowe oddzialy, gdzie mozan cos byl ozlatwic z czlowieiem, teraz sie dzwoni, co chwile rozmawia sie z inna osoba, ktora oczywiscie nic nie wie. Ostatnio Pani podala mi nr na infolinie, gdy nań zadzwonilem uslyszalem info, ze nr jest nieaktualny i "prosze zadzwonic pod inny nr". W belekitnej Linni maja widac bardzo aktualne informacje ;-) Ale najgorsze jest to czekanie na polaczenie. Gdy ktos nie ma glosniczka i musi sterczec z uchem przy sluchawce to raczej koszmar.0
-
Pawel_n pisze: 2003-09-23 20:51Zdecydowanie zgadzam się z \"jarpol\", beznadzieja kompletna. Najczęstszy komunikat brzmi: \"Czas oczekiwania powyżej 3-ch minut proszę spróbować później\". Generalnie nie ma gdzie załatwić spraw związanych z telefonem, kiedyś było biuro obsługi po 1-godz. oczekiwania w kolejce załatwiało się co potrzeba, a teraz? masz Kilencie telefon to się ciesz i się od Nas od......l Tak mniej-więcej to wygląda, a jezeli już się dodzownisz to i tak nic Nam z Twoich póśb.0