Różowe Okulary w Idei
W sieci Idea dostępny jest od połowy lutego 2003 r. nowy quiz SMS - Różowe Okulary - przeznaczony specjalnie dla czytelniczek prasy kobiecej i Internautów. Miejsce skąd rozpoczyna się zabawę i otrzymuje kod upoważniający do wzięcia udziału w konkursie jest strona internetowa www.rozoweokulary.pl
Quiz jest jednym z pierwszych elementów całorocznej akcji RÓŻOWE OKULARY zorganizowanej przez Ideę Optimę i wydawnictwo Edipresse, a przeznaczoną dla wszystkich kobiet narażonych na nadmierne napięcia i stres. Jak mówi o akcji Iwona Kossmann, dyrektor marketingu PTK Centertel: Współczesne kobiety poddawane są wielu wyzwaniom i presji społecznej. Każdego dnia staramy się być idealną żoną, najlepszą mamą, idealnym pracownikiem, dbamy o dom, rodzinę i siebie. Tempo naszego życia powoduje jednak napięcie i niepokój. Stres stał się nieodłącznym elementem życia każdej z nas. Towarzyszy nam każdego dnia. Wielokrotnie odczuwamy jego mobilizujący wpływ, lecz równie często stajemy się ofiarami jego paraliżującej mocy. Dotykają nas negatywne przeżycia związane z napięciami, życiowymi kryzysami, jak również stres wynikający z wymagań stawianych przed nami przez współczesne społeczeństwo. Na łamach miesięcznika PANI i innych pism wydawnictwa Edipresse oraz na naszej stronie internetowej (www.rozoweokulary.pl) będziemy informować Was na bieżąco o zagrożeniach wynikających z życia w stresie, a co najważniejsze pokażemy proste i natychmiastowe sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Wraz ze specjalistami będziemy radzić Wam jak niwelować objawy stresu i jak nie poddawać się jego destruktywnej sile. Chcemy stworzyć nowy bezstresowy styl życia, tak aby umieć patrzeć na świat przez "Różowe okulary" i poszukiwać w nim jaśniejszych i bardziej optymistycznych barw.
Zasady quizu Różowe Okulary:
-
Na stronie internetowej www.rozoweokulary.pl czytelnik rozwiązuje swój test przygotowany przez wydawnictwo Edipress i wysyła otrzymany kod na numer 7102 (opłata 1 zł netto) upoważniający do wzięcia udziału w konkursie z nagrodami.
-
Po otrzymaniu prawidłowego SMSa z kodem do użytkownika wysyłane jest pierwsze pytanie.
-
Po wysłaniu odpowiedzi uczestnik otrzymuje SMSa z kolejnym pytaniem.
-
Uczestnikowi konkursu przedstawione będą po kolei 3 pytania konkursowe z różnych dziedzin.
-
Na pytania użytkownik odpowiada wysyłając odpowiedź: a, b, c lub d
-
Kolejne pytania uczestnik otrzymuje po wysłaniu odpowiedzi na poprzednie
-
Wygrywa osoba, która udzieli poprawnej odpowiedzi na jak największą ilość pytań z podanych trzech pytań w jak najkrótszym czasie. O kolejności w rankingu najpierw decyduje ilość dobry odpowiedzi z zadanych trzech a następnie czas udzielenia odpowiedzi.
-
Po wysłaniu ostatniej odpowiedzi na pytanie użytkownik otrzymuje SMSem raport o wyniku testu ilość dobrych odpowiedzi a następnie czas ich udzielenia.
-
Co dwa tygodnie osoba, która w najkrótszym czasie odpowiedziała poprawnie na wszystkie trzy pytania otrzyma telefon Motorola V51
-
Zgłoszenia są przyjmowane wg harmonogramu
Test nr 1: (Mamo To Ja, Twoje Dziecko) - (trwa od 14.02 do 28.02.2003 r. włącznie), ogłoszenie wyników 1.03.2003 r.
Test nr 2: (Pani, Uroda) - (trwa od 1.03 do 14.03.2003 r. włącznie), ogłoszenie wyników 15.03.2003 r.
Test nr 3: (Przyjaciółka, Vita) - (trwa od 15.03 do 30.03.2003 r. włącznie), ogłoszenie wyników 31.03.2003 r.
Tematyka następnych testów zostanie ustalona w terminie późniejszym. Na stronie Internetowej następuje zmiana tematyki konkursu co dwa tygodnie.
Nagrody:
Nagrodzona zostaje 1 osoba raz na dwa tygodnie która uzyska najlepszy wynik według zasad opisanych powyżej:
* Telefon Motorola V51
Lista komend SMS
Opis dostępnych komend
Numer | Pełna komenda SMS | Opis |
7102 | [kod dostępu do quizu] | Po otrzymaniu kodu, klient otrzyma SMSa z pierwszym pytaniem. |
7102 | A | Odpowiedź A na zadane pytanie w quizie. |
7102 | B | Odpowiedź B na zadane pytanie w quizie. |
7102 | C | Odpowiedź C na zadane pytanie w quizie. |
7102 | D | Odpowiedź D na zadane pytanie w quizie. |
7102 | START | Spowoduje ponowne rozpoczęcie zadawania pytań quizowych pod warunkiem, że w poprzednich pytaniach zrobiło się błąd. |
Sposób aktywacji i deaktywacji serwisu
Do udziału w quizie może przystąpić każdy użytkownik telefonu sieci IDEA. Aby aktywować serwis, należy wysłać SMS-a z kodem dostępu pod numer 7102. Zakończenie serwisu polega na zaprzestaniu wysyłania SMSów pod numer 7102.
Komentarze / 15
Dodaj komentarz-
spiro pisze: 2003-02-27 16:38a czy faceci tez moga brac udzial? nawet jesli nie lubia rozowego???0
-
agaton pisze: 2003-02-27 16:40powiem tylko jedno: O BOOOOOOŻŻŻŻŻŻEEEE!0
-
Franek pisze: 2003-02-27 16:48a tych okularow ma byc 120 tys. sztuk0
-
PAQL pisze: 2003-02-27 17:17jak sie czyta takiego newsa / oferte to dopiero mozna dostac stresa! :( co za debilizm.. nic to.. co do newsa to to kolejny dobry(?) sposob na wyciagniecie pieniedzy od abonentow w zamian za pseudo-(po)rady.. no i jeszcze te magazyny cza kupic.. zycze powodzenia.. a swoja droga to formulka wygloszona przez Pania Kossmann brzmi tak "profesjonalnie".. zupelnie jak idea.. :P0
-
Mattle pisze: 2003-02-27 17:44bzdura nad bzdurami...0
-
dev pisze: 2003-02-27 17:47a ile tych smsów za 1 PLN trzeba wysłać ? policzcie to siem uzbiera kupa kasy żeby tylko wejść na stronke...0
-
Mattle pisze: 2003-02-27 18:28bzdura i tyle0
-
Pantera pisze: 2003-02-27 20:16chłopcy i tak wolą "Różową landrynkę"0
-
BOSSNOKIA pisze: 2003-02-27 20:45Pantera:No jasne ;)0
-
ciekaw pisze: 2003-02-28 00:46Kolejny cudny sposób Idei na zdobycie 35% rynku GSM w Polsce, brawo, gospodynie domowe na pewno skorzystają0
-
Pantera pisze: 2003-02-28 00:51no to znaczy że wszyscy lubią różowe0
-
nikt pisze: 2003-02-28 14:38Ciekaw: A dlaczego nie?0
-
nr124 pisze: 2003-03-01 10:55kolejna forma na zarobienie troszke pieniędzy i zdobycie rynku0
-
kabisa pisze: 2003-03-01 15:58też mi coś znów jakiś bzdurny konkurs w którym i tak ie nic niewygra0
-
ghostdog pisze: 2003-03-08 21:37Ale idiotyczn apromocja.Juz nic glupszego nei mogli wymyslec a i tak wieadomo ze wiele pan z tego skozysta!0