Regulamin promocji i cennik telefonów - „Plan Codzienny”
Regulamin promocji „Plan Codzienny” z dnia 26 kwietnia 2004 r.
§ 1 ZAKRES PROMOCJI
1. Promocyjna sprzedaż telefonów i aktywacji w ofercie „Plan Codzienny”, zwana dalej „Promocją” skierowana jest osób fizycznych, prawnych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, zwanych dalej „Abonentami”, zawierających w okresie jej trwania umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Idea, zgodnie z Regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieci telekomunikacyjnej GSM 900/1800 przez Spółkę pod firmą Polska Telefonia Komórkowa Centertel Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z dnia 28 października 2003 roku.
2. Promocja obowiązuje od dnia 26.04.2004 r. do odwołania albo do wyczerpania zapasów telefonów lub kart SIM. PTK Centertel sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zakończenia Promocji w każdym czasie, bez podawania przyczyn.
§ 2 PRZEDMIOT PROMOCJI
1. W ramach Promocji opłata za włączenie do sieci (aktywacja) w promocyjnym planie taryfowym Plan Codzienny wynosi 50 zł bez VAT (61 zł z VAT) i jest płatna wraz z pierwszym rachunkiem za usługi telekomunikacyjne.
2. W ramach Promocji Abonent ma możliwość zakupu telefonu w cenie promocyjnej określonej w Cenniku telefonów w ofercie promocyjnej „Plan Codzienny” obowiązującym w dniu zawarcia umowy.
3. Telefony oferowane w Promocji posiadają blokadę SIM-lock umożliwiającą pracę telefonu jedynie z kartami SIM w sieci Idea.
4. W promocyjnym planie taryfowym Plan Codzienny Abonent otrzymuje na każdy dzień miesiąca Pakiet Codzienny.
5. Abonent korzystający z promocyjnego planu taryfowego Plan Codzienny ponosi opłaty zgodne z poniższym cennikiem:
Okres rozliczeniowy: jeden miesiąc (31, 30, 29 albo 28 dni)
Plan taryfowy: Plan Codzienny | Cena (w zł) | |
bez VAT | z VAT | |
Opłata dzienna za Pakiet Codzienny (płatna z góry w cyklach miesięcznych) | 1,50 | 1,83 |
Liczba bezpłatnych minut połączeń lub SMS-ów do sieci Idea w Pakiecie Codziennym do wykorzystania w danym dniu (w godz. 00.00.00 – 23.59.59) 1) 2) | 20 | |
Opłata za minutę połączenia 3) 4): - do sieci Idea po wykorzystaniu minut z Pakietu Codziennego - do innych sieci | 1,35 | 1,65 |
Opłata za wysłanie SMS-a: - do sieci Idea po wykorzystaniu SMS-ów z Pakietu Codziennego | 0,24 | 0,29 |
Opłata za SMS-a wysłanego na numer 333 o treści 5): - DZIEN (sprawdzenie liczby minut/SMS-ów pozostałych do wykorzystania w danym dniu w Pakiecie Codziennym) - ILE (sprawdzenie liczby dodatkowych minut/SMS-ów np. minut zakupionych za punkty Profit, pozostałych do wykorzystania w danym miesiącu z wyłączeniem minut wynikających z Pakietu Codziennego) | 0,24 | 0,29 |
Połączenia międzynarodowe | 1,35 + stawka za połączenie wg Cennika połączeń międzynarodowych w sieci Idea | 1,65 + stawka za połączenie wg Cennika połączeń międzynarodowych w sieci Idea |
1) Z wyłączeniem połączeń i SMS-ów z numerami bezpłatnymi i specjalnymi określonymi w Cenniku usług w ofercie Idea Optima w tabeli „Opłaty za połączenia z numerami specjalnymi”.
2) Każda minuta wykorzystana na połączenia zmniejsza liczbę możliwych do wysłania SMS-ów o 1 i odwrotnie: każdy wysłany SMS zmniejsza o 1 liczbę minut możliwych do wykorzystania na połączenia. Niewykorzystane w danym dniu minuty lub SMS-y będące w Pakiecie Codziennym nie przechodzą na następny dzień lub na następny miesiąc.
3) Rozmowa rozpoczęta przed godz. 24.00 i kontynuowana po godz. 00.00 będzie w całości zaliczona do dnia, w którym została rozpoczęta.
4) Opłata za pełną minutę połączenia. Po pierwszej minucie połączenia, za każde rozpoczęte 30 sekund połączenia naliczana jest połowa opłaty.
5) SMS nie jest wliczany do Pakietu Codziennego.
6. Pakiet z minutami lub SMS-ami inny niż Pakiet Codzienny może być wykorzystany na połączenia lub SMS-y:
a) do sieci Idea po wykorzystaniu Pakietu Codziennego,
b) do pozostałych sieci niezależnie od wykorzystania Pakietu Codziennego.
7. Abonent ma możliwość bezpłatnej zmiany promocyjnego planu taryfowego Plan Codzienny na jeden z planów taryfowych:
a) Nowa Idea Optima 30, 60, 90, 120, 240 lub Pakiet DoMowy w czasie trwania umowy o świadczenie usług
telekomunikacyjnych
b) Idea Firma 25, 50, 100 lub Idea Top Firma 200, 400 - po zakończeniu 6 pełnego okresu rozliczeniowego liczonego od dnia zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, pod warunkiem, że Abonent jest uprawniony do skorzystania z oferty Idea Firma lub Idea Top Firma.
Nowy plan taryfowy obowiązuje od następnego okresu rozliczeniowego następującego po okresie, w którym nastąpiła dyspozycja zmiany.
8. Abonentowi korzystającemu w 24-ym pełnym okresie rozliczeniowym liczonym od daty zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych z planu taryfowego Plan Codzienny, PTK Centertel sp. z o.o. automatycznie zmieni plan taryfowy Plan Codzienny na plan taryfowy Nowa Idea Optima 60 począwszy od 25-go pełnego okresu rozliczeniowego.
9. W ramach Promocji Abonent ma możliwość korzystania z połączeń z numerami infolinii i serwisów audioteksowych na zasadach określonych w Regulaminie świadczenia promocyjnej usługi „Dostęp do numerów infolinii i serwisów audioteksowych”.
10. W planie taryfowym Plan Codzienny nie są dostępne usługi: „Trzy i Ja”, „Wolne Chwile”, „Przyjaciel”.
11. Korzystanie z usług dostępnych w planie taryfowym Plan Codzienny, w zakresie nieuregulowanym niniejszym Regulaminem odbywa się na zasadach określonych w obowiązującym Cenniku usług w ofercie Idea Optima.
§ 3 WARUNKI PROMOCJI
1. Warunkiem skorzystania z niniejszej Promocji jest:
a) zawarcie z PTK Centertel sp. z o.o. umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych na czas określony 24 miesiące z jednoczesnym zakupem telefonu w promocyjnej cenie zgodnej z Cennikiem telefonów w ofercie promocyjnej „Plan Codzienny”,
b) wyrażenie zgody na wykonanie kserokopii dokumentów wymaganych przez PTK Centertel sp. z o.o. do zawarcia umowy oraz dokumentów potwierdzających wiarygodność płatniczą Abonenta, zgodnie z obowiązującą Procedurą zawierania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w PTK Centertel sp. z o.o. ,
c) zaakceptowanie warunków niniejszego Regulaminu,
d) wybór promocyjnego planu taryfowego Plan Codzienny.
2. Po upływie okresu, o którym mowa w § 3 pkt 1 lit. a), umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych przekształca się w umowę na czas nieokreślony.
3. Abonent w czasie określonym w § 3 pkt 1 lit. a) zobowiązany jest do:
a) utrzymywania aktywnego numeru w sieci Idea,
b) niedokonywania odłączenia czasowego na życzenie Abonenta,
c) niewypowiadania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych,
4. W czasie 6 pierwszych pełnych okresów rozliczeniowych Abonent zobowiązany jest do niedokonywania zmiany promocyjnego planu taryfowego Plan Codzienny na jeden z planów taryfowych Idea Firma 25, 50, 100 lub Idea Top Firma 200, 400.
5. W czasie trwania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych na czas określony Abonent nie ma możliwości zmiany promocyjnego planu taryfowego Plan Codzienny na plan taryfowy Nowa Idea Optima 15, MEGA 150, MEGA 350, IdeaMIX 19,99, IdeaMIX 49,99 lub IdeaMIX TP.
6. Niedotrzymanie warunków Promocji określonych w § 3 pkt 3, § 3 pkt 4 będzie traktowane jako wypowiedzenie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych przez Abonenta, z przyczyn leżących po jego stronie.
§ 4 KARY UMOWNE, OPŁATY SPECJALNE
1. W przypadku naruszenia przez Abonenta warunków niniejszego Regulaminu, określonych w § 3 pkt 3 lub § 3 pkt 4, a także rozwiązania umowy przez PTK Centertel z przyczyn leżących po stronie Abonenta, PTK Centertel sp. z o.o. uprawniony jest żądać od Abonenta opłaty specjalnej w wysokości 750 zł dla każdego numeru abonenckiego, którego naruszenie dotyczy.
§ 5 UMOWY ZAWARTE POZA LOKALEM PRZEDSIĘBIORSTWA
1. Na podstawie art. 2 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...) (Dz. U. z 2000 r. Nr 22 poz. 271), Abonentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa w terminie dziesięciu dni od jej zawarcia. Prawo powyższe przysługuje Konsumentowi, czyli osobie fizycznej zawierającej umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. W przypadku odstąpienia od umowy świadczenie usług telekomunikacyjnych Abonent obowiązany jest do uiszczenia opłaty w wysokości
różnicy pomiędzy rzeczywistą ceną telefonu, określoną w Cenniku telefonów w ofercie promocyjnej „Plan Codzienny” jako „Cena telefonu poza ofertą promocyjną”, a ceną uiszczoną przez Abonenta.
2. Na podstawie art. 2 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...) (Dz. U. z 2000 r. Nr 22 poz. 271), Abonentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży telefonu zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa w terminie dziesięciu dni od jej zawarcia. Prawo powyższe przysługuje Konsumentowi, czyli osobie fizycznej zawierającej umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
3. W przypadku skorzystania przez Abonenta wyłącznie z prawa, o którym mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu, a następnie naruszenia przez Abonenta warunków opisanych w § 3 pkt 3 lub § 3 pkt 4, a także rozwiązania umowy przez PTK Centertel sp. z o.o. z przyczyn leżących po stronie Abonenta, PTK Centertel sp. z o.o. uprawniony jest żądać od Abonenta opłaty specjalnej w wysokości 250 zł.
§ 6 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W zakresie nieuregulowanym niniejszym Regulaminem mają zastosowanie postanowienia Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieci telekomunikacyjnej GSM 900/1800 przez Spółkę pod firmą Polska Telefonia Komórkowa Centertel Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z dnia 28 października 2003 roku oraz obowiązującego Cennika usług
w ofercie Idea Optima.
2. W okresie, o którym mowa w § 3 pkt 1 lit. a) Abonent nie ma możliwości jednoczesnego korzystania z innych ofert, dotyczących zniżek w abonamencie lub opłatach za połączenia w zakresie numeru abonenckiego objętego niniejszą Promocją.
Cennik telefonów w ofercie „Plan Codzienny” znajduje się tutaj (plik w formacie PDF, 34KB)
Komentarze / 42
Dodaj komentarz-
mueller Lesio pisze: 2004-04-26 10:04Chyba troszke kiszka, jak cala idea0
-
zik pisze: 2004-04-26 10:26mogliby zmodyfikować taryfy Optima a nie jakieś takie dziwolągi0
-
Struna pisze: 2004-04-26 10:29Zawsze coś :)0
-
miki pisze: 2004-04-26 10:42Robi sie rpomocje dla kilkuset tysięcy, a miliony są niezadowolone (dotyczy abonamentów wszystkich opów). Widać wyraźnie, jak zdzierają i dlatego nie podpisuję aneksu przedłyużającego umowę. Odejdę, kiedy zechcę. Z takimi cenami, to chyba opłaca się przejść na kartę, a telefon może być prosty - byleby służył dobrze. I jeszcze jedno, jak zaczna dalej podnosić ceny telefonów, to na całego zacznie się ich sprzedaż w sklepach (raty itd.). I byle kitu (drogich uslug) nie będą wiskać nam opy, bo ludzie nie zechcą wtedy kupować telefonów i korzystać z drogich usług opów.0
-
Mike_One pisze: 2004-04-26 10:54Mało przydatna oferta. Przynajmniej w moim przypadku. Około 50% telefonów wykonuje poza sieć. Moja NIO 90(+20 z Propozycji) oraz sekunda pro jest dużo bardziej opłacalna.. :) Swoją drogą, Idea brzydko postępuje oferując takie promocje tylko nowym Klientom, zapominając o starych.. Cóż, chyba jednak trzeba się będzie przesiąść na prepaida. Dotowane telefony akurat nie są dla mnie istotne. Ehh.. ciężka sprawa, Ideo..0
-
klops pisze: 2004-04-26 11:09nie podoba mi sie ta promocja, naciagaja jak dla mnie, ale moze sa ludzie ktorzy taki maja profil dzwonienia.... mialem kiedys taryfe czasami w plusie i wiem ze zniechecanie klienta do dzwonienia kiedykolwiek/gdziekolwiek moze sie zle odbic na jego postrzegniu sieci ;) mam nadal plusa ale tylko dzieki taryfom "plus"...0
-
loco pisze: 2004-04-26 11:13**klops: dzień dobry. Z ust mi normalnie wyjąłeś. Też mi się wydaje że to jest bardziej naciągactwo niż oferta "dla ludzi".0
-
loco pisze: 2004-04-26 11:15chyba że jest dwoje zakochanych i dzwonią do siebie równo 20 minut dziennie i ani minuty dłużej, codziennie i do nikogo więcej ;) Idea ściemnia jak moze a ludzie kwiczą z radości jakby gwiazdkę z nieba dostali. Dla mnie ta oferta potwierdziła polityke naciągactwa którą idea zaczęła niedawno z popem, teraz jest ta oferta, równie "zakręcona":( (jedyne światełko w tunelu to oferta mega, ale tam też niestety nie wszystko wygląda tak różowo jakby się wydawało:(0
-
mattulko pisze: 2004-04-26 11:21Nieoficjalne informacje GOLa się potwierdziły, a szkoda. Wydumane to strasznie, za mnóstwo rzeczy trzeba dopłacić. Też uważam że lepsze są taryfy Mega. Muszą Ideowcy coś prostszego i atrakcyjniejszego wymyślić bo to oferta dla wąskiego grona odbiorców.0
-
klops pisze: 2004-04-26 11:23czesc ***loco: dlaczego nie wszystko w mega jest takie rozowe? mi sie podoba, ojca bym namowil ale pare mies. jeszcze mu zostalo. mega jest dobra, dlaczego to tu jest takie tandetne? to nie jest tylko polityka naciagania. idea ma zaplanowana dlugofalowa polityke zostania najwieksza (najliczniejsza) siecia, bo maja know-how od tepsy i FT, orange co sie robi jak sie ma taka pozycje, nie zartuje, to widac. tylko ze juz widze jak abonent ktory wezmie te promocje zostanie z nimi po 2 latach ;) hehe, z mega to zostanie a z tym...0
-
klops pisze: 2004-04-26 11:24cd ...chyba ze jakis niezorientowany i po 2 latach pokaza jaka mu laske robia i pozwola do innch tez dzownic w ramach abo dajac mu oferte standardowa (tym mi tez pachnie mozliwosc przejscia z 20minut do NIO). no nic, wdszystko podporzadowane zdobyciu jak najiwkszej liczbowo czesci tortu - beda dzialac efektem skali...0
-
rhat pisze: 2004-04-26 11:38Bardzo dziwna oferta... Muszę się zastanowić co ona ma na celu i wtedy może znajdę chociaż jakiś sens strategiczny jaki ma zamiar realizować Idea wprowadzając tę ofertę. Bo jest to oferta opłacalna dla tak wąskiego grona abonentów, że nie przypuszczam nawet żeby jej wprowadzenie mogło być opłacalne...0
-
loco pisze: 2004-04-26 11:39**klops: Mega dlatego, że przy takich cenach telefonów, powinno być jeszcze taniej z minutami i że są problemy żeby z NIO przejść na MEga (jak się w innych sieciach weźmie bez tele to ma się dużo innych zniżek i wychodzi nawet taniej niż w mega). A zgadzam się z Tobą totalnie że ta tutaj oferta wygląda na długofalowa politykę, która ma doprowadzić do monopolu idei. I szczerze CI powiem, że niewiele mogę, ale zrobię wszystko żeby do tego nie doszło, bo wiem co potem się dzieje (mam bardzo dużo przykrych doświadczeń z TPSA).0
-
_boniek_ pisze: 2004-04-26 11:40nie mam co prawda nikogo w telefonie co ma opa jako idea, ale jest to swietny pomysl,bo:1. dla firmy, gdyz nie ponosi prawie zadnych kosztow,2. telefony sa albo kiszka, albo stare modele3. klienci tez sa zadowoleni, bo maja az 600 minut, 4. jest to oferta dla dziadkow, albo dla par :)))0
-
AQQ pisze: 2004-04-26 11:49a jednak Grzegorz.Z racja tylko do idei0
-
mardall pisze: 2004-04-26 11:5220 minut dziennie to dużo, ale wtedy, gdy ktoś wykonuje połączenia zróżnicowane, np. jednego dnia 5 minut, a drugiego ponad 20 to kiszka. I co rozmawiać ze stoperem w reku?0
-
mardall pisze: 2004-04-26 11:58A gdzie nowe serwisy sms i/lub roamingi Idei???0
-
kgk pisze: 2004-04-26 11:58Widać, że idea rozpoczęła walkę o rynek oferując agresywną preferencję własnej sieci w porównaniu z innymi operatorami tak w post- jak i w prepaidzie. Nie wiem czy im to wyjdzie na zdrowie, ale mam nadzieję, że raczej ich pogrzebie, bo do takich posunięć trzeba mieć większościowy udział w ryku, a na razie tak nie jest. Osobiście nie mam wielu znajomych korzystających z tej sieci, a wielu z tych niewielu, którzy do niej należą rezygnuje lub zamierza zrezygnować tuż po wygaśnięciu cyrografu. I dobrze!0
-
loco pisze: 2004-04-26 12:02_boniek_: jeśli dobrze zrozumiałem Twój komentarz, to zgadzam się z Tobą. Najbardziej na całej tej operacji zarabia Idea bo po pierwsze na tych 20 minutach dziennie s\do sieci zarabiają, bo sami sobie płącą (poza tym tylko na początku ludziska będą pilnować żeby wygadać te 20 minut potem to będzie coraz mniej i mniej...) Po drugie: na minutach poza sieć zarabijaą straszne sumy, bo to jest prawie tak drogie jak w POPie. Po trzecie telefony z magazynów schodza nowych naiwnych łapie się w sieć na 24 miesiące, po których promocja się kończy i Optima już czeka i szczerzy kły...0
-
loco pisze: 2004-04-26 12:17Ja zawsze byłem zwolennikiem abonamentów, programów lojalnościowych i tym podobnych rzeczy. Ale muszę uczciwie przyznać, że kupiłem sobie na próbę Heyah, miało to być tylko tak, aby było. No i najpierw leżała nieużywana i niekatywowana. Ale moja żona w końcu się na to rzuciła i ruszyła z smsami , wizytówkami i całą resztą. I okazało się że dla mnie i dla niej to jest rewelacyjna oferta! Łapiemy się na tym, że zamist stacjonarki Hejkę używamy żeby sprawdzić czy ktoś jest w domu, czy się poczta nie włączy aby. Zamiast sms-ów dzwonimy z Hejki też. Może to nie najładniej, ale się opłaca. A czemu ja o tym pod tą ofertą: no więc jeśli ktoś już się przyzwyczai do takiej swobody dzwonienia jak ja czy moi znajomi, to bardzo ciężko potem założyć sobie kaganiec w postaci: "dzwoń tylko tu i tu". I dlatego ta oferta jest jak dla mnei trudna do przełknięcia.0
-
bluebird pisze: 2004-04-26 12:225. W czasie trwania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych na czas określony Abonent nie ma możliwości zmiany promocyjnego planu taryfowego Plan Codzienny na plan taryfowy Nowa Idea Optima 15, MEGA 150, MEGA 350, IdeaMIX 19,99, IdeaMIX 49,99 lub IdeaMIX TP. ok ale co jak pierw zmienie na NIO30 a póżniej NIO30 na NIO15, wtedy nie będzie zmiany PC na NIO15 a właśnie NIO 30 na NIO15. Takiego zapisu w regulaminie nie ma więc kary sie nie zapłaci. Chyba....0
-
marecki pisze: 2004-04-26 12:38Jak dla mnie to ta oferta Ideii jest skierowana tylko do dwóch rodzaju Klientów: do młodych ludzi kupujących fona w Ideii parami (by mieli do siebie duzo czasu na rozmowy) albo dla kogoś kto ma tylko znajomych w Ideii. Zatem dla resztyu rzeszy użytkowników lub przyszłych klientów jest to oferta kompletnie bez sensu !!! Jesli to ma na celu zachęc nowych użytkowników to raczej nie daję jej szans. Ocena "0"0
-
pivko pisze: 2004-04-26 12:42bluebird:bardzo trafne spostrzeżenie,wydaje mi się że masz racje0
-
loco pisze: 2004-04-26 12:46**marecki, pivko: no i proszę: Idea zachęca do mataczenia ;)0
-
klops pisze: 2004-04-26 12:50*bluebird: przy okazji nie uwazasz ze to ciekawe spostrzezenie idei ze nie mozna zmienic z 20minut na mixa? przeciez nie ma takich mozliwosci technicznych :P0
-
issa pisze: 2004-04-26 13:15Co do Heja - u nas nabycie Starteru Heja graniczy z cudem. Koleżanka ma ciotke , pracującą na AGD w Hipermarkecie , odbywa się tam także sprzedaż owych starterów. Mówi , że biorą po 20 na raz, rozchodzą się natychmiast. U mnie MASA ludzi przechodzi na Heja , bez najmniejszych obiekcji. Jak się Pana w kiosku zapytałem o Heja , to zrobił taką minę... No , cóż taka jest prawda.0
-
issa pisze: 2004-04-26 13:21Co do Palnu Codziennego - właśnie jadę do salonu kupić aktywację dla mamy w promocji "Dwa razy więcej 12". Dlaczego mówię o tej promocji ? Bo w sumie , w podobny sposób premiuje połączenia w sieci. Ponieważ a) mam nie wysłała nigdy żadnego sms-a , więc sms-y w taryfach Plus to dla niej strata , a pakiety pójdą w całości na połączenia głosowe b) 80-90% połączeń wykonuje w ramach Plusa c) nie potrzebuje telefonu d)wygadanie 100-140 minut to dla niej bułka z masłem , zdecydowałem się na tę ofertę. Tak więc oferty premiujące bardzo połączenia wewnątrz sieci na pewno znajdą chętnych , choć w wypadku Idei , granica wydaje mi się trochę nienaturalnie przesunięta z kierunku połączeń wewnątrzsieciowych, kosztem połączeń poza sieć. W "Dwa razy więcej" nie jest to tak dotkliwe.0
-
klops pisze: 2004-04-26 13:33***issa: Mama dzwoni do wielu plusow? moze jesli do 5ciu to dobry bylby najwyzszy (promo przez 24mies.) pakiet w 400minut ;) kobiety lubia wypowiadac slowa a my je kochamy m.in. za to ze sa od nas inne ;) hmm, matki to za co innego pewnie kochamy tez ;)0
-
jedrzej pisze: 2004-04-26 13:40hehe nie ma jak drwiacy szept od rana (daj boze zebym mial wiecej pieniazkow albo nie musial placic tych rachunkow telef.za te mile slowka wypowiadane bez opamietania:-)0
-
hansen pisze: 2004-04-26 13:47*** issa - z tego co wiem to teraz ktos jedzie do Ustki od ciebie :)) U nas startery sa i mozna kupic bez wiekszych problemów. Np u Talarka na M. Polskiej.0
-
Poeticus pisze: 2004-04-26 14:22"Rewelacja", współczuję tylko moim kolegom w salonach IDEA, kolejna oferta (po MEGA), która moze okazać się bublem, a ile trzeba się nagimnastykować przed klientem. Roznorodność nie świadczy o jakości... 600:30- i po minutach, tylko w Idei...0
-
Alexander25 pisze: 2004-04-26 15:25Opłacalne dla bardzo wąskiego grona użytkowników - poza tym te niewykorzystane minuty mogłyby przechodzic choćby na kilka nastepnych dni i niechby już wtedy były rozliczane w ten idiotyczny sposób, że najpierw nowe by dobrać sie do starych.. Zadna rewelacja.0
-
issa pisze: 2004-04-26 16:14No i już aktywacja nabyta w Planie podwójnym 79.8 :-) Fajny , znajomy sprzedawca, ale numer wybrał, pewnie dlatego , że nigdy nie narzekam na to co dostaję , i dał z prefiksem 601 i czterema ostatnimi cyframi , jak stcjonarny w domu u mamy , a jest naprawdę baejecznie prosty. Tak więc ***klops , zanim przeczytałem Twój komentarz , to już nabyłem.***hansen - zgadza się , lada moment jedzie ktoś do Ustki , DOBRZE JESTEŚ POINFORMOWANY :-) I dobrze także , że jedzie , bo u nas zero starterów , w Jeelnie następne zero , a Sprzedawca w salonie Plusa się tylko zaśmiał , jak rozmawialiśmy o Heja i powiedział dokładnie to samo co ja - "szanse na kupno są zerowe" i to rzecz jasna , nie chodzi o jego punkt. Heja sprawi mega lanie pozostałym pre-paidom, to już pewne.0
-
ola pisze: 2004-04-26 16:22Jestem bardzo zawiedziona. spodziewałam się jakichś ruchów w NIO, tak żebym coś zyskać mogła bez nowej umowy i bez przedłużania umowy:( Szkoda, ale w sumie niczego innego po idei-złodziei się nie powinnam była spodziewać. Moja walka z tym opem chyba się niegdy nie skończy bu bu bu:(0
-
klops pisze: 2004-04-26 16:39spoko ***issa: jak Cie znam to i tak przemyslales sprawe ;) powiedz jak pouzywa Mama czy to prawda ze pakiet dodatkowy schodzi rownolegle bo mialem watpliowsci.0
-
Biały_ pisze: 2004-04-26 17:07Wszyscy czekali na zmiany w optimach a tu nic z tego! Pozostaje nam się modlic jedynie aby to nie było ostatnie słowo IDEI! Wracając do tematu ta oferta jest bez sensu no chyba, że jako drugi telefon! :D0
-
spiro pisze: 2004-04-26 18:02kombinuja chlopcy...0
-
issa pisze: 2004-04-26 20:07Już wiem , dlaczego nie można nabyć w normalny sposób Starterów Heja. Bo po prostu spekulanci kupują ile się da i wystawiają na Allegro. Kuzyn prosił mnie o kupno dwóch , pamiętam , że chodziły z opcją "KUP TERAZ" po 17-18zł. Teraz można pomarzyć o takiej cenie.... 29 stron ofert dotycząch Heja i nic nie kupiłem. Niedoczekanie ich , żebym przepłacał. Figa z makiem. Może jak sprzedający dostaną po kieszeni , to pójdą po rozum do głowy , bo ja za cenę większą niz 20 zł, zwykłego numeru nie kupię na pewno.0
-
rgumkowski1 pisze: 2004-04-26 21:09No i dali wreszcie oficjalny cennik, wpartrując się w tą nową oferte, odrazu widać, że jest ona opłacalna gdy mamy współpracowników, czy znajmoych tylko w Ideii.0
-
m pisze: 2004-04-26 21:21Jak dla mnie,taryfa ma jeden minus--nie mozna przejsc z NIO na nia.Osobiscie nie mialbym takiego zamiaru,ale byloby wyjscie/opcja/alternatywa dla sporej (?) liczby osob.Osobiscie czekam na koniec umowy i ...hop...do MEGA.***issa- w Tarnowie tez baaardzo ciezko kupic startery HEYAH,w jednym hipermarkecie powiedziano mi,ze rozchodza sie jak cieple buleczki.W kioskach mozna zapomniec o dostanie HEYAH(zarowno starterow jak i kart doladowujacych).Natomiast w media w Krakowie kupilem dla znajomego bez problemu.pzdr0
-
DeeM pisze: 2004-04-27 11:31taryfa jest wypas - ale dla mnie osobiście najważniejsze jest zeby była na rok - bez telefonu-choć Z200 ok wygląda lub X 6000
-
DeeM pisze: 2004-04-27 11:37tylko coś przeczuwam ze znów będzie promocja widmo jeżeli chodzi o telefony - na kartce jest dużo a w rzeczywistości nie za bardzo sie to pokrywa z rzeczywistością0