Przetarg na obsługę reklamową marek PTK Centertel
PTK Centertel ogłosił przetarg na obsługę reklamową dwóch swoich brandów: Idea, POP. Do ostatecznej walki o obsługę Idei stanęły: Corporate Profiles DDB, Scholz & Friends, Grupa Ogilvy i Grey. Termin składania prezentacji to koniec października, rozstrzygnięcie planowane jest na listopad. W brifie przedstawionym agencjom szczególny nacisk został położony na CRM i programy lojalnościowe. W przetargu na obsługę POP'a startują cztery agencje m.in.: Testardo/Bates i dotychczasowa agencja Upstairs Young & Rubicam. Ta ostatnia obsługuje także Meritum, w którym nie planuje się żadnych zmian.
Według danych Expert Monitora od stycznia do sierpnia br. PTK Centertel wydał na reklamę ponad 12.3 mln zł w magazynach, 16.3 mln zł w gazetach, 7.5 mln zł w radiu i 108.5 mln w telewizji. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się sam operator.
Komentarze / 17
Dodaj komentarz-
Jansmen pisze: 2001-10-09 20:40no cóż idea na razie nie ma się czym martwić chociarz jestem w erze Idea jest dla mnie nr1 , miejmy nadzieje że zmiany będą tylko na lepsze niezależnie od tego kto wygra , a taki przetarg to powinni jednak ogłosić w erze możzze by się w końcu coś ruszyło0
-
lava1 pisze: 2001-10-09 20:41Centertel zmienia firmę reklamową. ciekawe może w końcu zmienią wizerunek medialny bo dotychczasowy zaczyna mnie już nudzić, ciekawe kiedy będzie się można spodziewać nowych reklam Idei i Pop-a0
-
Jansmen pisze: 2001-10-09 20:47wizerunek nie jest najważniejszy chociaż jest ważny a co do cen to chyba nie ma lepszych (pop) choć w stosunku do zwykłych abonamentów to ich troche goni plus . No może zrezygnują z Salety (duży plus) .0
-
zabu$ pisze: 2001-10-09 21:38Nowe reklamy dla nowo planowanych cen. Mnie bardziej zalezy na tym drugim. Nie moge sie doczekac kiedy gsmonline ujawni jakies szczegoly nowych abonamentow i cen w idei. Mam nadzieje ze zmiany takze dotkna POPa. A zostajac przy rekalmach to wlasnie przed chwila widzialem ta nowa z Saleta i BB - porazka.0
-
Jansmen pisze: 2001-10-09 21:45No cóż podobno Lepper bawi się w aktora a wię "wszystko się może zdażyć" chociaż w tym wypadku "widziałem orła cień "0
-
PatGSM pisze: 2001-10-09 22:18Mi tam sie dotychczasowe reklamy podobaly (szczegolnie TV). Wlasnie sobie ogladalem rozne reklamy, i widze ze najlepsze ma idea. Szczegolnie podoba mi sie "bizneklas" oraz najnowsza "saleta co sie mowi?"0
-
graffi pisze: 2001-10-09 23:17Jednak nowy wizerunek medialny firmy by się przydał0
-
fish235 pisze: 2001-10-09 23:47Tak wizerunek firmy musi ulegac co jakis czas zamianom, ale w ten sposob by stale kojarzyc sie z firma. Dla mnie PTK Centertel jest bardzo dobrze rozwiniety, dobrze przygotowany na strategie, ma dobry sztab prawnikow, ale niestety nie potrafi czasmi dobierac planow strategicznych na przyszlosc i co najgorsze w dziale telekomunikacji nie potrafi dbac o klientow (choc dzis ktos mi zrocil uwage, ze PLUS zaczyna dzialac podobnie, ale sam sie musze temu przyjzec).0
-
Ewandy pisze: 2001-10-10 01:09Moze by tak A.Leper zareklamowal PTK . Bylby niezly ubaw.0
-
uL pisze: 2001-10-10 01:22Jakoś nikt nie podnosi oczywistego tematu - po co mowa o wiedzy książkowej i "zmianie wizerunku" i takie tam bzdury. Zarząd chce "zarobić" pod stołem dlatego ogłasza "przetarg". Co przetarg to willa!!! Jakie to zabawne ! Prawdziwa przygrywka będzie po zmianach w firmach z dużym udziałem "kapitału" Skarbu Państwa jak powstanie nowy rząd plus 2-3 miesiące. Z niecierpliwością bede sledził "wydarzenia".0
-
zabu$ pisze: 2001-10-10 01:28mcbrain: zgadzam sie, IDEA jest OK.0
-
gim pisze: 2001-10-10 01:42Reklamy POPa sa chyba jednymi porzadnymi obecnie reklamami :)))) gim0
-
Ewandy pisze: 2001-10-10 01:48mcbrain: NIC do IDEA ja nie mam.Sam bym byl uzytkownikiem Idei,lecz u mnie pierwsza byla Era a potem Plus. Musialem wybrac.A co do reklamy uwazam ze ludzie telewizji,sporu,polityki sa do raklamowania najlepsi.Tylko ze do A.Lepera jakos nie mam sympatji.0
-
sitek pisze: 2001-10-10 02:50Najfajniejsze reklamy popa są z ta kobietą w kiosku (przed BB). Cała seria tych reklam jest fajna. Z Saletą może są i śmieszne, ale ten gość mi się znudził. Co do reklam Optimy to nie pamiętam żadnej fajnej, no może poza gościem kupującym bilet biznasklas. Meritum wogóle nia zapadła mi w pamięci (a z tych usług korzystam) więc chyba nie było nic dobrego.0
-
Jansmen pisze: 2001-10-10 04:30no cóż według mnie reklamy jednak mogły by podnieśc swój poziom trochę więcej humoru no i żeby były troche bardziej dopracowane bo coś mi się wydaje że większość (era , simplus) mają robione reklamy na wczoraj . A ostatnie reklama plusa (601)minut może i śmieszna ale czy kolarze to naprawde takie osły co liczyć nie umieją ,jakoś to do mnie nie przemawia (reklama) choć sama oferta wygląda na ciekawą0
-
fish235 pisze: 2001-10-10 05:24gim: a co powiesz o SIMPLUSIE? Ja jeszcze pamietam oryginalne kreskowki sprzed teleranka. A co do POPa to musze przyznac racje, iz mozna ogolnie o nich powiedziec, ze sa trafione do ludzi w roznym zakresie wiekowym. I o to chodzi w reklamie.0
-
jokerDM pisze: 2001-10-10 13:35jeżeli chodzi o zakres programowy działania to IDEA po prostu szuka nowego pomysłu na reklamę, na temat, który będzie kojarzony własnie z nimi.... "mieć idee" to był strzał w dziesiątkę, to samo reklama z kioskiem... na pewno zrodzi się coś nowego i jeszzce bardziej orginalnego, Idea ma zamiar dotrzeć do klientów z innych grup wiekowych.0