Promocja "SUPER KARTA dla oszczędnych" w sieci Plus GSM
Regulamin promocji "SUPER KARTA DLA OSZCZĘDNYCH" w sieci Plus GSM:
1. Promocja "SUPER KARTA dla oszczędnych" obejmuje podmioty, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową"), stając się Abonentem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.".
2. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi 15,00 zł (18,30 zł brutto).
3. Opłata aktywacyjna w wysokości określonej w pkt.2 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym.
4. W Promocji "SUPER KARTA dla oszczędnych" nie ma możliwości zakupu aparatu telefonicznego po promocyjnej cenie.
5. Promocja "SUPER KARTA dla oszczędnych" trwa od 22 października 2003 i jest ograniczona liczbą promocyjnych kart SIM. Promocja kończy się z chwilą wyczerpania liczby promocyjnych kart SIM, jednakże nie później niż 31 grudnia 2003 roku.
6. Do wzięcia udziału w Promocji "SUPER KARTA dla oszczędnych" nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Abonenta, oprócz wymienionych w pkt.1.
7. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji "SUPER KARTA dla oszczędnych":
a. w miejsce Abonenta nie może wstąpić osoba trzecia,
b. Abonent nie może zawiesić świadczenia usług,
c. Abonent nie może rozwiązać Umowy.
8. Abonent zawierający umowę w Promocji "SUPER KARTA dla oszczędnych" może wybrać taryfę Plus 20.
9. W Promocji "SUPER KARTA dla oszczędnych" oferowany jest rabat pomniejszający wysokość opłaty abonamentowej, określonej w Cenniku usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM ( zwany dalej Rabatem ).
10. Rabat, o którym mowa w pkt. 9 Regulaminu Promocji, udzielany będzie Abonentowi przez 12 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM.
11. Wysokość Rabatu, o którym mowa w pkt. 9 kształtuje się odpowiednio:
Taryfa | Sumaryczna wysokość Rabatu od daty aktywacji karty SIM (wartość w zł) | Miesięczna wysokość Rabatu (wartość w zł) | Miesięczna wysokość opłaty abonamentowej w okresie udzielania Rabatu od daty aktywacji karty SIM (wartość w zł) |
Plus 20 | 180,00 (219,60 brutto) | 15,00 (18,30 brutto) | 10,00 (12,20 brutto) |
12. Abonent, który zawarł Umowę w ramach Promocji "SUPER KARTA dla oszczędnych" nie może w ciągu 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM zmienić taryfy.
13. Dokonanie aktywacji i/lub deaktywacji usług: "Oferta Taniej Poza Szczytem" i "Usługi naliczania opłat" w okresie 12 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM w Promocji "SUPER KARTA dla oszczędnych" powoduje zaprzestanie naliczania Rabatu, o którym mowa w pkt. 9 - 11.
14. W okresie w którym udzielany jest Rabat, o którym mowa w pkt. 9-11, w miesięczną opłatę abonamentową w wysokości 10 zł (12,20 zł brutto), nie są wliczone minuty, ani SMS-y.
15. W okresie rozliczeniowym, w którym upłynie 12 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM, opłaty abonamentowe w okresie promocyjnym i po okresie promocyjnym naliczane są oddzielnie, proporcjonalnie do liczby dni danego okresu.
16. Abonent, który zawarł Umowę w ramach Promocji "SUPER KARTA dla oszczędnych" otrzymuje bonifikatę na wykonane połączenia głosowe i SMS'y (zwaną dalej "Bonifikatą"). Bonifikata udzielana będzie przez 12 okresów rozliczeniowych od daty aktywacji karty SIM z tym, że pierwszy okres rozliczeniowy będzie trwał od dnia aktywacji karty SIM do końca pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego. W każdym z 12 okresów rozliczeniowych wartość Bonifikaty wynosi 20 zł (24,40 zł brutto).
17. Bonifikata, o której mowa w pkt. 16 niewykorzystana w bieżącym okresie rozliczeniowym może zostać wykorzystana w kolejnych 3 okresach rozliczeniowych. Jako pierwsza w danym okresie rozliczeniowym wykorzystywana jest kwota niewykorzystana w poprzednich okresach rozliczeniowych.
18. Jeśli Bonifikata z danego okresu rozliczeniowego nie zostanie wykorzystana w ciągu kolejnych 3 okresów rozliczeniowych wówczas Abonent traci prawo do niewykorzystanej części Bonifikaty. Abonent nie może rościć prawa o zwrot ekwiwalentu pieniężnego a także nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą Bonifikatę.
19. Jakakolwiek zmiana taryfy lub dokonanie aktywacji i/lub deaktywacji usług: "Oferta Taniej Poza Szczytem" i "Usługa naliczania opłat" w czasie 12 okresów rozliczeniowych powoduje, że niewykorzystana Bonifikata z poprzednich okresów rozliczeniowych przepada. W tych okolicznościach Abonent nie może rościć prawa o zwrot ekwiwalentu pieniężnego a także nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą Bonifikatę.
20. W Promocji "SUPER KARTA dla oszczędnych", oferowane są karty wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów oraz karty standardowe umożliwiające wybór dostępnego dla danej karty SIM numeru telefonu. W przypadku, gdy Abonent wyrazi chęć zmiany numeru przydzielonego do karty wstępnie aktywowanej na inny dostępny dla danej karty SIM, opłata wynosi 50,00 zł (61,00 zł brutto). Kwotą tą Abonent zostanie obciążony w najbliższym rachunku za usługi telekomunikacyjne.
21. W przypadku utraty karty SIM, nabytej w ramach Promocji "SUPER KARTA dla oszczędnych", przed upływem 12 miesięcy od daty zawarcia Umowy, Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
22. Abonent powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty karty SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 50,00 zł (61,00 zł brutto).
23. W przypadku nie podjęcia działań określonych powyżej, a zwłaszcza w pkt. 22, działania Abonenta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w pkt. 24 Regulaminu Promocji "SUPER KARTA dla oszczędnych".
24. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Abonenta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Abonentowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w pkt. 7 niniejszego Regulaminu, jej rozwiązania przez Abonenta lub zaprzestania korzystania z usług albo spowodowania rozwiązania Umowy z winy Abonenta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 150,00 PLN.
25. Nie podlega rygorom określonym w pkt. 24 rozwiązanie Umowy przez Abonenta w przypadku zmiany cennika usług telekomunikacyjnych sieci Plus GSM skutkującej podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Abonenta usługi.
26. Promocja "SUPER KARTA dla oszczędnych" w czasie jej trwania nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A.
27. Abonent biorący udział w Promocji "SUPER KARTA dla oszczędnych" nie może, w zamian oferowanych warunków promocyjnych, żądać innego rodzaju usługi ani też aparatu telefonicznego.
28. Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji "SUPER KARTA dla oszczędnych" zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.
29. Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych wynosi 100,00 zł (122,00 zł brutto).
30. Abonent zobowiązuje się do informowania Polkomtel S.A. o stosowaniu urządzeń FCT "Fixed Cellular Terminal" (adapter GSM, urządzenie zapewniające dostęp do sieci GSM z terminali stacjonarnych lub też central PBX), w których wykorzystane będą karty SIM działające w sieci Plus GSM.
31. Abonent zobowiązuje się do przekazania Polkomtel S.A. pełnego zakresu numeracji wewnętrznej centrali PBX "Private Branch Exchange" (centrala abonencka umożliwiająca łączność wewnętrzną w biurze z możliwością realizacji połączeń do i z innych sieci) wraz z dokumentami potwierdzającymi prawo do numeracji, z której będą pochodziły połączenia realizowane za pośrednictwem urządzeń FCT.
32. Abonent nie ma prawa za pomocą kart SIM, działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych.
33. Polkomtel S.A. ma prawo do wypowiedzenia Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Abonenta z zobowiązań określonych w pkt. 30-32, co nie wyłącza możliwości skorzystania przez Polkomtel S.A. z uprawnień określonych w pkt. 24.
Komentarze / 29
Dodaj komentarz-
szopens pisze: 2003-10-22 13:41no całkiem nie źle !!0
-
issa pisze: 2003-10-22 13:53Jeśli to nie jest taki mały przedsmak Plusowego Mixu to ja jestem murzynem.A na marginesie dla tych z Mix co chcą wstąpić do Idea Profit-ja już 2.grudnia-opłata za tak zwany Start Mix czyli 61 zl jest wliczana do sumu 200z którą należy przekroczyć by znaleźć się w programie.I bardzo się z tego cieszę,choć i bez tego bym był 2 grudnia.0
-
issa pisze: 2003-10-22 13:56No i chyba ***wlo zrobił dobrze przechodząc z s+ na jedną z rabatowych promocji.Plus chyba jednak szybko nie uruchomi swojego Mixa.Ale umowa na 12 miesięcy,abo 10 zł i do tego rabat na połączenia oraz brak telefonu- to walka o zabranie Idei abonentów nastawionych na zakup Start Mix bez telefonu.Będzie ciekawie....0
-
Tampaboy pisze: 2003-10-22 15:17Jesli chodzi o umowy bez telefonu, to ta promocja bije wszystkie inne oferty na głowe !!!!0
-
tomcio44 pisze: 2003-10-22 15:23Ja wolałbym od Mix i Remixów :)) coś nowego, myślę tu o darmowej, pełnej obsłudze PIN2. Plus liczę na Ciebie :))0
-
.wally. pisze: 2003-10-22 15:56ciekawe kto kupuje sama karte w promoci... przecietny kowalski ktory nawet jesli ma jakis telefon niepotrzebny w szufladzie wyjdzie z zalozenia ze lepiej bedzie mu kupic telefonik za zlotowke w innej promocji... mimo tych 24miesiecy...0
-
bupalus pisze: 2003-10-22 16:22A czy ktoś kupuje z abonamentem tak niskim i płaci potem za minutę2,05 brutto i nie może jej zmienić? Gdzie wolność dla zmian.Dla mnie ropa0
-
issa pisze: 2003-10-22 16:45No ale dostaje rabat na ołączenia 24 zł a to jest wedłuf stawki z tej taryfy 12 minut.Do tego może sobie jeszcze z tych 12 minut zrobić 24 połączenia i to do wszystkich sieci po 30 sekund-zapłaci tylko za abonament 12zł.To już trzeba absolutnie indywidualnie sobie przekalkulować0
-
issa pisze: 2003-10-22 16:48***bupalus-masz wyraźnie napisane-promocja dla oszczędnych , a nie -promocja dla dzwoniących na maxa za 2zl za minutę.0
-
issa pisze: 2003-10-22 16:54***.wally.-jest coś w tym co napisałeś,muszę przyznać.Ale skoro robią takie promocje to musi być choć jakiekolwiek zainteresowanie......Jest w czym wybierać teraz na rynku telekomunikacyjnym,oj jest.....0
-
Legol pisze: 2003-10-22 18:11Naprawde dobra promocja- super alternatywa dla pre-paida!!!! Plus dzieki swoim ostatnim promocjom jest dla mnie nr 1!!!0
-
issa pisze: 2003-10-22 19:36Faktem jest też ,że dla Oszczędnych jest jeszcze Zestawy Startowe s+ i pozostałych operatorów. Wszystko jest kwestią dopasowania stawek oraz oraz pór dzwonienia do własnych potrzeb.I naprawdę Plus nie ma tu monopolu lecz umie sprzedać promocję pod bardzo dobrą z punktu widzenia marketingowego nazwą.Poza tym Plus zmienia jakiś drobny szczegół i już ma kilkanaście promocji.No cóż Idea może się przeciwstawić "tylko" wciąż tym samym Mixem i Abonamentem limitowanym.Myślę ,że to kwestia czasu jak będzie możliwa migracja z Pop do NIO i Idea odpowie tym samym....0
-
issa pisze: 2003-10-22 19:39..choć podobno pre-paid i abonament działają na innych platformach.Nie wiem dokładnie.Ciekawe też ,że Era śpi w porównaniu z Plusem jeśli chodzi o konwersje na dogodnych warunkach.0
-
edek z kredek pisze: 2003-10-22 23:55Tylko gdzie w tej promocji telefony? Ja nie widze, wiec nie ma sie czym podniecac.....0
-
wlo pisze: 2003-10-23 00:05edek z kredek - a skąd wiesz, czy niektórzy nie lubią sie podniecać bez telefonu?0
-
issa pisze: 2003-10-23 01:14Tak ***wlo ma rację ,jest zainteresowanie samymi kartami ,które dają dostęp do tanich usług.Ja z takiej korzystam.0
-
wlo pisze: 2003-10-23 01:35oczywiście, że są - odkąd Plus wprowadził Super Karty (to już chyba z 6) co najmniej 10 osób spośród moich znajomych skorzystało - to niemało... Zwykle przechodzą z Simplusa - telefony mają dobre (nie dla Was dobre - dla nich - do rozmawiania, typowe). Niewiele osób skorzystało z konwersji - tylko, którym zależało na numerze - np. jeśli od kilku lat mają jeden w Simplusie. Kilka osób przeszło z innych sieci - musieli zdjąć blokady. To dobre oferty dla tych którzy chcą mało płacić i niewiele korzystać a mieć komfort być osiągalnym...0
-
l.u.k.a.s. pisze: 2003-10-23 03:37na jaki czas podpisuje sie umowe w promocjach plusa, bo nigdzie to nie jest napisane? ostatnio widzialem umowe zawarta na czas nieoznaczony, chociaz wszysktie przywileje konczyly sie po 24 miesiacach.0
-
leh pisze: 2003-10-23 09:52promocja jak promocja, nie widzę w niej nic super ciekawego, idea i era podobne oferty ma już od dawna ( sama aktywacja, umowa na 12 m-cy, rabat )0
-
wlo pisze: 2003-10-23 10:35l.u.k.a.s. - zależy od promocji... A tutaj też jest napisane :-)0
-
berr pisze: 2003-10-23 11:31edek z kredek: a co najbardziej podnieca cie w telefonie? wibra? Masz tyle promocji z telefonam, że jak ta ci nie odpowiada to nie korzystaj. Dla wielu osób jest to jednak bardzo dobra propozycja i broń Boże nie jest ona skierowana do podniecających się nowymi telefonami o czym mówi punkt 4.0
-
l.u.k.a.s. pisze: 2003-10-24 02:24wlo- jakos nie widze. np. era ma taki punkt w regulaminach promocji, w ktorym podaja na jak dlugo pdpisuje sie cyro.0
-
l.u.k.a.s. pisze: 2003-10-24 02:26pytam sie dlatego bo slysalem, ze standardem jest umowa na czas nieoznaczony. nie wiem tylko czy u wszystkich przedstawicieli czy tylko u tego jednego.0
-
Legol pisze: 2003-10-24 03:03l.u.k.a.s- ja tez podpisywalem ostatnio cyro w Plusie abo mialo byc na 24 msc a zaznaczone jest na czas nieokreslony- oczywiscie spytalem dlaczego tak jest to padla odpowiedz ze umowa jest na czas nieokreslony ale na warunkach promocji przez 24 msc..dziwne...teraz sie zastanawiam jak to bedzie w tym 24 msc umowy- czy bede ja musial sam zerwac czy bedzie to potraktowane ze mi sie skonczyla automatycznie...pozdro0
-
wlo pisze: 2003-10-24 10:51l.u.k.a.s. - tak - zgodnie z regulaminem świadczenia usługi (o tym mówi zresztą prawo telekomunikacyjne) umowę zawiera się na czas nieoznaczony. Natomiast zgodnie z warunkami promocji (na które wyrażasz zgodę podpisując stosowny dokument przy podpisywaniu umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych) - w tej mówi o tym pkt 7 lit. c - zobowiązujesz się do nierozwiązywania umowy. Możesz oczywiście podpisać umowę na czas oznaczony - pół roku np. ale siłą rzeczy nie skorzystasz z żadnej promocji. No i w takich przypadkach żądają zwykle kaucji :-) Wiem, że w Idei czy w Erze jest zapis, że umowa na czas oznaczony (z promocji) po upływie tego czasu staje się umową na czas nieoznaczony jeśli abonent nie zawiadomi operatora o zaprzestaniu korzystania, ale to właśnie wydaje mi się jakieś dziwne i kombinowane. Uważam, że zapis o zobowiązaniu do nierozwiązywania jest lepszy - nie wiem jak to z prawnego punktu widzenia wygląda...0
-
wlo pisze: 2003-10-24 10:58Legol - naprawdę wystarczy przeczytać... regulamin, który przecież dają do przeczytania. § 10 Czas trwania umowy 1. Czas trwania umowy jest nieoznaczony chyba, że POLKOMTEL i Abonent postanowią inaczej. Wyraźnie przecież piszą... A w każdej promocji jest zapis: "Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 12 (24) miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji [...] Abonent nie może rozwiązać Umowy." Oczywiście mowa o "darmowym" rozwiązaniu umowy :-) Zgodnie z regulaminem w takich przypadkach (§ 10 pkt 2 - umowa na czas oznaczony, zobowiązanie do nierozwiązywania umowy) Polkomtel może obciążyć abonenta kosztami wynikającymi z rozwiązania umowy, o których szczegółowo jest w każdej umowie napisane, a dodatkowo również w regulaminie każdej promocji - tutaj w punkcie 24. To naprawdę proste Panowie :-)0
-
Legol pisze: 2003-10-24 15:45Wlo- wiem ze tak jest ale sie troszke zastanawialem nad tym...:) Tym bardziej ze ostatnio probowalem ojcu wytlumaczyc ze umowe w plusie podpisuje sie co prawda na czas nieokreslony ale po uplywie czasu promocji mozna umowe zerwac :) Pozdawiam0
-
wlo pisze: 2003-10-25 00:37No to oczywiste przecież... Tak jak w tesie - macie umowę na czas nieokreślony podpisaną. Czas nieokreślony to inaczej śmierć jednej ze stron (nie należy spodziewać się po tepsie :-)) albo wypowiedzenie umowy przez jedną ze stron... z konsekwencjami z regulaminu i umowy oczywiście. Natomiast jeśli korzysta się oferty promocyjnej - tańszego telefonu, rabatów na połączenia czy abonament - niestety trzeba się pogodzić z klauzulą o nierowziązywaniu umowy :-)))0
-
rgumkowski1 pisze: 2003-10-29 20:08No i wprowadzili, taką promocję, o jakiej pisałem w poprzednim poście!0