Promocja "Infolinie IV" w sieci Plus GSM
Regulamin Promocji "Infolinie IV" w sieci Plus GSM:
1. Promocja "Infolinie IV" (zwana dalej "Promocją") jest organizowana przez Polkomtel S.A. i skierowana jest do wszystkich Abonentów sieci Plus GSM i Użytkowników Simplus w rozumieniu Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. (zwanych dalej "Klientami"), którzy w czasie trwania Promocji będą inicjować z sieci Plus GSM połączenia na numery specjalne zaczynające się od 800, 801, *80, *81.
2. W ramach Promocji oferowana jest Klientom usługa umożliwiająca inicjowanie połączeń na numery specjalne zaczynające się od 800, 801, *80, *81 po stawkach promocyjnych określonych w pkt. 3 Regulaminu Promocji.
3. W czasie trwania Promocji oferowane są promocyjne warunki cenowe dla Klientów korzystających z możliwości inicjowania połączeń w sieci Plus GSM na numery specjalne zaczynające się od 800, 801, *80, *81:
Promocyjna opłata za minutę połączenia pod numer zaczynający się od 800 lub *80 | 0 zł 1) |
Promocyjna opłata za minutę połączenia pod numer zaczynający się od 801 lub *81 | 0,20 zł 1, 2) |
0,24 zł z VAT |
1) opłaty nie zależą od taryfy osoby wykonującej połączenie.
2) opłaty są naliczane za każde rozpoczęte 30 sekund połączenia
4. Okres trwania Promocji: 01.01.2005 - 30.06.2005.
5. Do wzięcia udziału w Promocji nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Klienta, oprócz wymienionych w pkt.1.
6. Po zakończeniu Promocji opłaty za połączenia na numery specjalne zaczynające się od 800, 801, *80, *81 będą zgodne z opłatami określonymi w cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.
7. Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu Promocji, skrócenia lub przedłużenia czasu trwania Promocji bez podawania przyczyn. Informacje o zmianie Regulaminu Promocji podane będą do wiadomości na stronie internetowej www.plusgsm.pl ze stosownym wyprzedzeniem.
8. W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem Promocji zastosowanie mają postanowienia Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.
* Połączenia na numery specjalne zaczynające się od 800, 801, *80, *81, umożliwiają kontakt w szczególności z firmami i instytucjami, które udostępniają taką formę kontaktu.
Komentarze / 13
Dodaj komentarz-
Marek. pisze: 2005-01-06 15:02Ludzie nie przechodźcie na nowąplatformę Simlusa to kompletna klapa puki co nie można się nigdzie dodzwonić nawet do BOK0
-
quest pisze: 2005-01-06 15:27jeśli mówimy juz o simplusie to uważam , że na nowej platformie simplusa powinno się znaleść wyłączanie raportów po każdej przeprowadzonej rozmowie...część osób takie powiadomiania denerwują , a nie można wprowadzać usług na siłe...Abonent powinien miec możliwość wyboru : czy chce , czy też nie chce daną usługę0
-
mardall pisze: 2005-01-06 19:33infolinie jak najbadziej!!!0
-
issa pisze: 2005-01-06 20:17To dlaczego , jak dzwonie na numer Inteligo 800121121 , słyszę komunikat "Plus GSM , usługa jest czasowo niedostępna" ?0
-
Marek. pisze: 2005-01-06 20:40a jeśli się zadzwoni na numer 0801 121 121 to usłyszymy to samo że usługa jest nie dostępna lecz po rozłączeniu w nowej platformie przychodzi sms z potroconą sumą za to połączenie tak właśnie działa ta nowa platforma jeśli się już uda połączyć co następuje środnio raz na dziesięć połączeń0
-
Marek. pisze: 2005-01-06 20:41Mam na myśli nową platformę Simplusa oczywiście0
-
markus pisze: 2005-01-06 20:54issa - a w sumie czy jest napisane ze to jest polaczenie do 801 nalezacych do TPSA? to sa 80x utworzone u plusa. Co do platformy -wylaczanie sms-ow jest w opracowaniu.0
-
Benek pisze: 2005-01-06 22:13Teraz niestety nie mozna sie dodzwonic nigdzie. Znowu to samo - trzy krotkie sygnaly i komunikat przerwane.0
-
Marek. pisze: 2005-01-06 22:45Mnie zaraz szlak trafi też nie można się nigdzie dodzwonić czy oni oszaleli w tym Simplusie żeby dwa tygodnie usówać usterkę i to tak dolegliwą jak brak możliwości dzwonienia w BOK olewają Na Emaile nie odpisują co mam robić przecież nie wyżucę startera do klopa do starej platformy nie ma powrotu. Dno kompletne dno ciekawe czy słowo przepraszam Padnie z ich strony ale chyba nie skoro nawet do usterki nie chcą się przyznać my wszyscy pewnie to zmyślamy takie wrażenie odniosłem rozmawiając z Bok jak jeszcze działało około godz 16 000
-
CITER pisze: 2005-01-07 01:25Tak jak issa napisał, nie da się dodzwonić na Inteligo, ani na inne 800...... :(0
-
CITER pisze: 2005-01-07 01:30I już wszystko wiadomo. Na stronie Plus GSM w dziale Promocje - Promocje Usług jest w/w promocja i jest tam napisane tak: "Promocja dotyczy numerów infolinii firm, które zawarły z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usługi Infocentrum lub Numer Ulgowy." - To chyba wszystko wyjaśnia dlaczego nie można się dodzwonić.0
-
issa pisze: 2005-01-07 01:43***markus - ja się pogubiłem w tej promocji. Wydawało mi się , że to numery 800 obsługiwane przez TP S.A. , widzę , że jestem w błędzie. Swoją drogą , Plus współpracuje z Inteligo , a nawet sie nie można na infolinię dodzwonić, i muszę korzystać z Idei. Co do platformy , to jest prawdziwy dramat i to jest właściwe słowo. Tu już nawet nie chodzi o te sms-y , ale o to , że działanie tego to kompletna porażka. Jak to ktoś napisał , telefon jest po to , żeby móc się z niego dodzwonić w każdej chwili. Przerwy ma każdy , ale nie takie "przerwy" jak ma Simplus. Gniew klientów jest uzasadniony.0
-
wlo pisze: 2005-01-07 11:52issa - no już ponoć się wczoraj wieczorem uporali z problemem... "donosiciel" przynajmniej tak podaje ;-)0