Problemy z GPRS w Panasonicu GD96 w sieci Idea - oficjalny komunikat
W południowej Polsce mogą występować problemy z oprogramowaniem telefonu Panasonic GD96 przy korzystaniu z transmisji GPRS.
W wypadku odkrycia takich problemów należy skontaktować się Biurem Obsługi Posprzedażnej sieci Idea (serwis), gdzie w ciągu maksymalnie 3 dni nastąpi wymiana na nową wersję oprogramowania (telefon jest wysyłany do producenta).
Sieć Idea podkreśla że:
-
problem dotyczy infrastruktury Nortel w Polsce południowej
-
jest już nowsza wersja software usuwająca problem
-
problem dotyczy tylko pierwszej partii telefonów (około 10% ogółu)
-
kolejne partie telefonów (około 90%) dostarczane są bez wady
-
Biura Obsługi Posprzedażnej w ciągu max. 2 dni roboczych usuwają problem
-
problem jest software'owy, a telefon GD 96 działa bez zarzutu (problem dotyczy tylko GPRS)
Komentarze / 51
Dodaj komentarz-
jarekk pisze: 2002-09-10 16:06co to ma znaczyć?0
-
mik007 pisze: 2002-09-10 16:06hahaha, niedawno pisalo na GoLu ze podpisano umowe na dostarczanie infrastruktury z Nortelem, dalej ktos twierdzi ze to dobry wybor? szczerze mowiac to tylko czekalem na taki news...0
-
madzer pisze: 2002-09-10 16:07a taka fajna reklama w telewizji leci...0
-
mik007 pisze: 2002-09-10 16:08jak widac "idealni" chyba nie potrafia uczyc sie na wlasnych bledach, chyba zapomniano tam o słynnych bulgotach made by nortel :)0
-
Kan pisze: 2002-09-10 16:15Problem już się przewijał na grupach dyskusyjnych od kilku dni ,salony juz zaczęły zwracać Panasonika do serwisu przedsprzedażowego,0
-
Kan pisze: 2002-09-10 16:17Problem tylko w tym,że wiedziano o błędzie od samego początku gdy weszła StartOptima i czekano z tym tak długo,Przypomina to sytuację Noki 8210 i jej promocję gwiazdkową,gdzie wiedziano o błędzie softu,a czekano...0
-
Steve pisze: 2002-09-10 16:22Cóż, well... wreszcie "dostrzegli" problem:-) Tłumy niezadowolonych klientów zmusiły biedną IDEE do reakcji. Naprawdę trudno mi jest się przekonać do tej sieci. To co napisał mik007 jest prawdą- był taki news o współpracy IDEI i NORTEL'a w dziedzinie GPRS, w którym obaj kontrahenci wymieniali się uprzejmościami i wyrażali się o sobie w samych superlatywach. Oto i konsekwencje. Czekam na informacje o kolejnych wpadkach w idealnej sieci:-) Pzdr0
-
toughluck pisze: 2002-09-10 16:22Przecież na południową Polskę dostawcą sprzętu jest Nokia, czyż nie? To chyba dowodzi "jakoś(c)i" Nokii, podejrzewam że nadajniki GPRS Nokii współpracują jedynie z Nokiami (coś jak Microsoft :-)). A reklama Panasonica z GPRS dzieje się właśnie w południowej Polsce :-)0
-
toughluck pisze: 2002-09-10 16:24Przepraszam, nie doczytałem wiadomości i przeoczyłem 'Nortel'. Z newsa wynika jednak, że problem jest z Panasonikiem, nie z Nortelem, więc chyba problemu nie ma. Acha - Nokia ma wyłączność, ale na północy (bodajże).0
-
Żeebro pisze: 2002-09-10 16:26Hmm....a czemu GOL nie pisze, że telefon jest wysyłany do producenta ??? Czy nie można mieć nowego softu i kabla w salonie ? To takie trudne ? Pozdrawiam0
-
Vonnegut pisze: 2002-09-10 16:29IDEAlnie to to im nie wyszło ;))))0
-
Qba pisze: 2002-09-10 16:33Bardzo mile z ich strony ze nie wstydzili sie pokazac bledu, ktory nie do konca wynika z ich dzialan!0
-
Steve pisze: 2002-09-10 16:41Qpa, bigos: każdy telefon przed wprowadzeniem do użytkowania przechodzi przez fazę testów. Dlaczego zatem IDEA zamiast dokonać solidnego sprawdzenia działania tych aparatów we własnej sieci, opuściła cenę i niech się klient martwi. Więc nie mówcie tu o braku winy z ich strony i o tym, że się nie wstydzili. Po prostu zrobił się zbyt duży szum wokół tej sprawy i musieli wykrztusić jakiś komunikat.0
-
Qba pisze: 2002-09-10 16:48Stefen, ale telefon jest sprawdzany w jednym miejscu i to najczesciej w Warszawce, zas klopoty wystepuja troszke nie tam, wiec znaczy sie to ze jest to wina Nortele i jego sprzetu! Co do "niech sie klient martwi", to jak zwykle nie masz racji! 48 godzin to jeszcze nie wiecznosc dla uzytkownika, a z drugiej strony to nie kazdy kupuje ten aparat dla GPRS-u! Wiesz gdzie lezy stolica, a gdzie jest poludniowa Polska!??? jezeli nie weisz to polecam mapke polski, jest w kazdej ksiegarni!0
-
Bakłażanista pisze: 2002-09-10 16:54Ba, mapka jest nawet w dzisiejszej wyborczej, ale wyborczej już nie ma. Ja czekam na oficjalny komunikat idei : "Uwaga uzytkownicy POPa w polsce wshodniej, zachodniej, południowej, północnej i centralnej, POP zwykle nie działa, nie da się wykonać połączeń, zaczekajcie 2 lata to może wszystko bedzie OK." No bo w sumie też powinni się przyznać, a to jest problem wiele poważniejszy i znany od dawna.0
-
Mikey pisze: 2002-09-10 16:55Idea już ma praktykę w rekalmowaniu tego czego nie ma. Tak jak POP na Jamajce.0
-
PZ pisze: 2002-09-10 17:02Ale numer ... i jak tu "gonić" za nowościami ... ;-( strach się bać i lepiej poczekać jak się ułoży ... No, ale medialnie Idea podchodzi jak producenci samochodów ... wielka akcja wymian/napraw ... Pozdrawiam ;-)0
-
japa pisze: 2002-09-10 17:16Brawo dla Idei i Panasonica.były użytkownik Ericssona T65 w Erze.0
-
japa pisze: 2002-09-10 17:19Nas Ericsson potraktował jak gówniarzy i trwa to prawie pół roku. Nie potrafili do dnia dzisiejszego rozwiązać problemu. były użytkownik Ericssona T65 w Erze0
-
marek pisze: 2002-09-10 17:27no ale przynajmnej oficjalnie przyznawaja sie do bledu i bez problemu naprawiaj usterke0
-
przemo pisze: 2002-09-10 17:28smiejcie sie ale po 23 nie mozna w katowicach czy Nowym saczu wykonac zanego polaczenia nie mowiac o sms jak ktos ma podobnie to prosze o maila appo@interia.pl pozdrawiam0
-
toughluck pisze: 2002-09-10 17:29japa - już to wiemy. Nie musisz podkreślać tego. T65, jak każdy telefon miał lepsze partie i gorsze. Zresztą wejdź do byle hipermarketu - widziałem ostatnio palety z dżemem - obok 40 dobrych 6-paków znalazł się 1 z przypalonym - to się zdarza wszędzie. Jednak masz rację - Ericsson nie podszedł do sprawy poważnie i profesjonalnie, tylko olał te 5%, bo nawet jeżeli przeciągną następne 20%, to i tak będzie jeszcze 75%...0
-
przemo pisze: 2002-09-10 17:29zapomnialem dodac ze mam popa ;))0
-
jarpol pisze: 2002-09-10 17:33Kazdemu zdarzaja sie wpadki, wiec nie zlorzeczcie na Pana słonika i Idee.0
-
dziobek pisze: 2002-09-10 17:54w sumie to nie problem z Nortelem tylko panasonikiem ktorego soft niedomaga, ale jak usuwaja w 2 dni robocze to ok, i dobrze ze sie poczuwaja do odpowiedzialnosci...0
-
_CISCO_ pisze: 2002-09-10 18:12Bardzo dobrze że Idea tak szybko treaguje na takie usterki. A swoją drogą to Panaconic dał troszkę tyłka :P0
-
graffi pisze: 2002-09-10 18:12Jeśli faktyczie tak szybko im idzie ta wymiana, to gratuluję!0
-
_CISCO_ pisze: 2002-09-10 18:14Cześto przytaczacie sprawę z Nokia 8210. Poszperajcie w archiwum i przeczytajcie dokładnie jak to było. Po całym fakcie NOKIA się przyznała że wypuściła dużą serię tych terminali i wszystko odszczekała :P0
-
lechsta pisze: 2002-09-10 18:18A jaja a ja dostalem dzisiaj maila z idei z konfiguracja gprs i stwierdzeniem ze napewno mam zle skonfigurowany telefon a sprawa ciagnie sie od 3 wrzesnia naprawde idealna informacja ? z utensknieniem czekam na dzien jutrzejszy i odpowiedz działu obslugi klienta na temat mojego panasonika .0
-
Żeebro pisze: 2002-09-10 18:20bigos - dzieki za info ! Nie widziałem że ich nie serwisują ! Mi serwisowali C35i, no ale to było przed marcem. Pozdrawiam ;)0
-
rhat pisze: 2002-09-10 18:26***Bakłazanista, mógłbyś przybliżyć trochę sprawę? Bo nie mam pojęcia o czym piszesz, a dość mocno mnie to interesuje. Mam zamiar kupić telefon w Idei. Byłbym wdzięczny za przybliżenie wszystkich innych problemów, jakie występują w tej sieci. Dzięki.0
-
minio pisze: 2002-09-10 18:35rhat*** po prostu tanio, nie oznacza dobrze. Ostatnio IDEAlne salony wstrzymywaly sprzedaz POPów z serii 506. Dlaczego.0
-
bin pisze: 2002-09-10 18:53m.kubiczek : felerne fony zdarzaja sie u wszystkich, tylko nie wszyscy sie do tego przyznaja...0
-
Kan pisze: 2002-09-10 19:05bigos***zgoda bład wyswietlacza,ale chodziło mi,że zbyt długo czekali na decyzje z ogłoszeniem w przypadku 8210,była podobna sytuacja salony sprzedawały by następnie wysyłać do serwisów,wadliwe słuchawki.Nawet reklama trwała,gdy 90% słuchawek wracało do serwisów tego nie możesz negować,bo to fakty,tak samo z Panasonikiem od początku było wiadomo o błędzie serwisy zaraz informowały,że do 3-dni słuchawka wróci do klienta,a Idea milczała zamiast natychmiast wstrzymać wadliwy towar.Mniej kłopotów i wieksze zaufanie klienta do firmy i nie ma co się oburzać,gdy fakty i tak zmusiły operatora do działania.0
-
koszar pisze: 2002-09-10 22:12ciekawe to jak kupuiłem go 5 września to ja też mam uszkodzony????0
-
jkac pisze: 2002-09-10 22:36minio: to bylo przed wakacjami, a powodowane bylo tym, ze TP cos popapralo i nie mozna sie bylo na nie ze stacjonarnego dodzwonic (nie wiem jak w druga strone). Ale podobno mialo lada dzien ruszyc i byc okej, ktos wie jak to dziala teraz?0
-
ghostdog pisze: 2002-09-11 00:54No ale dobrze ze naprawiaja bledy i umieja sie do nich przyznac.Ale wpadka to wpadka!0
-
piasek pisze: 2002-09-11 01:05i ta sluchaweczka mi sie widzi mialem juz jednego panasonica 93 ale tam siadal wyswietlacz mi 3x w ciagu 6 miechow mam nadzieje ze w tym modelu ta usterke usuneli i zamierzam go kupic0
-
jkac pisze: 2002-09-11 03:43piasek: znaczy sie dajesz panasonicowi druga szanse? Chyba slusznie...0
-
JarekM pisze: 2002-09-11 09:57Jestem ciekaw w jaki sposób i jak szybko załatwiają tą reklamację. Czy rzeczywiście trwa to tylko 3 dni. Ktoś wie?0
-
Qba pisze: 2002-09-11 10:20m.kubiczek, a jakie ostatnio miala feralne telefony!??????0
-
GoGo pisze: 2002-09-11 10:27No tak - to co zwykle - jak idei trafi się jakaś wpadka to wielki szum się robi. A jak plus wali kwachy to nic się nie dzieje.0
-
adminek pisze: 2002-09-11 10:48Zgadza się GoGo, tylko słychac o Idei. To niesprawiedliwe. Inni wsystko ukrywaja, tylko idea sie przynaje0
-
bin pisze: 2002-09-11 12:20m.kubiczek: doskonale wiesz o czym pisze, ale my nie mamy zwyczaju szkalowac konkurencji tak jak to w Plusie jest od dawna norma - sporo na to nawet wydajecie bo potrafimy odroznic dzialania zorganizowane i sponsorowane od przeciekow, podobnie duze osiagniecia macie w tuszowaniu bubli, Jarek.M: podany czas 3 dni jest troche na wyrost, producent zapewnia o 24 godzinach ale wiadomo jak jest z kurierami, 48 powinno byc raczej zawsze OK ale wiekszosc powinna dostac po 24 godzinach0
-
portal pisze: 2002-09-11 13:06no im sie reklama udala! akurat uzyli phona ktory ma klopoty z GPRS, a jesli chodzi o te procenty (10% i 90%) to troszke w to nie wierze, zrobili tak zeby ludzie nei panikowali i nie walili do salonow, a i tak nikt ich nie sprawdzi, no bo kto policzy te phony? (mozliwe ze jest nawet 50 do 50) ale ciiiii. 3majcie sie!0
-
jkac pisze: 2002-09-12 22:48portal: no pewnie masz racje. Chociaz z drugiej strony watpie, zeby nagle wszystkie panasoniki mialy wady oprogramowania... Tak czy inaczej dobra reklama dla firmy to nie jest.0
-
biT.MP pisze: 2002-09-15 02:22hehe wiadomo panasonic, jakos gdy + wypuszcza jakas nokie na rynek to nie ma z nowym modelem duzych klopotow,a tu idea wypuszcza panasonica i wszystko jasne idea nie jest idealna :))0
-
jkac pisze: 2002-09-24 16:09Pewnie, nazwa to z zalozenia zmylka. Dlatego PLUS. :) A tak serio, to faktycznie niefartownie to im wyszlo.0
-
pawezi pisze: 2002-09-26 02:47pytanie dlaczego0
-
Tribal pisze: 2003-01-23 13:09uuuuu kolejna wada fajnego telefoniku! zaczynam sie zastanawiac czy warto go kupic!!!!!!0
-
minio pisze: 2003-03-29 19:22raczej nie warto. jeżeli już misisz mieć panasonika to bierz 67 (mam od tygodnia i spoko,choć pomysł z obudową jest żałosny a bateria nie poraża pojemnością) lub 87!0