Portal unified management we francuskim FT
Od lipca France Telecom uruchomi portal typu "unified management" pozwalający na zarządzanie w jednym miejscu kontami klienckimi trzech usług: France Telecom (telefonia stacjonarna), Orange (telefonia komórkowa) oraz Wanadoo (Internet). Klienci będą mogli sprawdzić swój rachunek, nadzorować aktualne zużycie, samodzielnie włączać odpowiednie funkcje, wybierać plany taryfowe lub. np. wysyłać SMS-y w sieci stacjonarnej.
Komentarze / 5
Dodaj komentarz-
pierwszy ? pisze: 2004-06-09 14:04chyba tak :)0
-
mardall pisze: 2004-06-09 14:49zawsze podobały mi się usługi zgromadzone w jednym miejscu,0
-
blobi pisze: 2004-06-09 16:38Hyh...poraz n-ty pytam: co na to nasza ukochana "monopolistka"? dalej bedzie obstawać przy BL?? :|0
-
rgumkowski1 pisze: 2004-06-10 23:59Chciałbym takie coś widzieć w TP, wreszcie by nie było takiego problemu jak z BL.0
-
vision pisze: 2004-06-14 18:29Moze i u nas doczekamy sie kiedys takiego gestu dobroci ze strony TPSA? Nieee, to raczej tylko marzenia... TPSA nas pewnie nie oblaskawi czyms takim...0