Ponad 1000 błędów na fakturach TP

Drukuj

Abonenci Telekomunikacji Polskiej z opóźnieniem otrzymali rachunki za listopad. Powodem była zmiana systemu informatycznego. Na niektórych fakturach pojawiły się także błędy. Na razie TP zidentyfikowała ich ponad 1 tys.

"Rachunki za listopad, zamiast pojawić się w II dekadzie grudnia, pojawiały się na przełomie grudnia i stycznia. Zamieniliśmy bowiem kilka systemów informatycznych na jeden. Z tego powodu pojawiły się błędy" - wyjaśnił agencji PAP rzecznik Telekomunikacji Polskiej Witold Rataj.

Z wyjaśnień Rataja wynika, że błędy dotyczą głównie adresów klientów spółki. "Część osób, która ma inny adres do korespondencji i inny - związany z zainstalowaniem stacji telefonicznej, mogła otrzymać rachunki wystawione na adres korespondencyjny a nie taki, na jaki zwykle otrzymywała" - powiedział Rataj.

Dodał, że jeżeli ktokolwiek stwierdzi nieprawidłowość w rachunku telefonicznym, może to zgłosić pod bezpłatnym numerem infolinii. Można zgłaszać się też w każdym biurze obsługi klienta.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 36

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    trekon pisze: 2003-01-06 19:48
    I znów coś źle z rachunkami. Z moimi zawsze jest źle są jakieś takie ...... wysokie! ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-01-06 19:54
    Podobno nie tylko błędy w adresach,ale i w opłatach,a także w pomyłkowo obliczanych opłatach w połączeniach do internetu.
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2003-01-06 19:55
    trekon: Swieta prawda. Korzystam z innego operatora a bledy sa te same. :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Tytan pisze: 2003-01-06 20:01
    Telekomuna jak zawsze tlumaczy sie przejsciem na nowy system, porzadkami w magazynach i innymi klamastwami. Po prostu nie chce sie przyznac do swojej niekompetencji, ignorancji i niewiedzy. Zenada....
    0
  • Users Avatars Mini
    Hegi pisze: 2003-01-06 21:07
    Co ty nie powiesz Tytan, jakbys kupil oprogramowanie zle dzialajace (bledy w wydrukach) to oczywiscie to by była TWOJA wina ?? Pomysl trochę, sam jestes żałosny.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-01-06 21:49
    No to ladnie!!!he he,ale jajaAaaaaa!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    trapi pisze: 2003-01-06 21:59
    Teraz mowia prawde - na innej stronie o tematyce telekomunikacyjnej byly wymienione konkretne firmy.
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2003-01-06 22:03
    hehe jak to zwykle bywa przy wfrazananiu nowych systemow:) Zawsze jakies problemy sie pojawia:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Dmin pisze: 2003-01-06 22:26
    Tepsa wprowadziła nowe faktury, ale oczywiście z mnóstwem błędów. Tylko Tepsa potrafi wszystko spieprzyć :)
    0
  • Users Avatars Mini
    galeo pisze: 2003-01-06 22:35
    Ja dostałem nową fakturkę na której było napisane że wykonałem nadpłatę. A w nastepnej kazali mi to wyróównać??? To chyba są jakieś jaja. Jeszcze by mi odłączyli gdybym nie zapłacił. Oj ta tepsa... czekam na konkurencję...
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-01-06 22:38
    i dlatego kazdego dnia sie ciesze ze nie jestem skazany na TPSA. Mam wybor! Dialogowi na szczescie nie zdazaja sie takie bledy i rachunek swoj widze w internecie z dokladnym wykazem polaczen za friko! Tylko identyfikacji numeru doprosic sie nie moge, Wroclaw ma przestarzaly system i tylko stare typy sluchawek w jakims tam systemie to wysiwetalja numer, natomiast na aparatach pracujacych w najnowszym systemie jakims tam(nie pamietam nazwy) jeszcze usluga nie moze byc uruchomiaona:(To lekka porazka, ale i tak wole Dialog!
    0
  • Users Avatars Mini
    mt_PRINCE pisze: 2003-01-06 22:42
    Kochana TEPSA...zawsze można na nią liczyć. Ale mam satysfakcję, bo jedną walkę o rachunek znimi wygrałem !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    t68 pisze: 2003-01-06 23:09
    @ mt_PRINCE , tak sie sklada ze jest dopuszczalne aby uznac jedna reklamacje abonentowi chyba na rok, pod warunkiem ze nie jest to wielka kwota chyba do stu zlotych mowili kiedys o tym w telewizji, wiec twoja satysfakcja jest kontrolowana prze TePsy. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    marc pisze: 2003-01-06 23:17
    Ja sie tez ciesze ze nie jestem skazany na naszego kochanego monopoliste:)Tylko dlaczego takie problemy zdarzaj sie wlasnie TPSA??Ja rozumiem ze przejscie na nowy system jest klopotliwe ale od czego sa informatycy zatrudnieni w TPSA??
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-01-06 23:41
    marc - TPSA ma chyba 10 milionów abonentów (czy linii?) więc 1000 to nie katastrofa :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tytan pisze: 2003-01-06 23:47
    Hegi: To nie Tekeomuna kupila zly program tylko nie moze go poprawnie odsluzyc. Opowiesz, a skad to wiesz? Skad? Od mojego wuja, kierownika odzialu TPSA w jednym z dolnoslaskich miast. Mowil mi jakie cyrki odwalaja z tym softem. Pracownicy siedzili po godzinach zeby go poznac. Czyja to wina? Ano Telekomuny i niekompetentnych pracownikow, wiec zastanow sie dwa razy zanim nazwiesz kogos zalosnym.
    0
  • Users Avatars Mini
    HOQS pisze: 2003-01-06 23:57
    To że pracownicy siedzą po godzinach żeby sie nauczyć programu to jest złe? Brawo, że jeszcze mają siłę i chęci... a swoją drogą to dobry kierownik z Twojego wuja że potrafi zmotywować swoich podwładnych. Pozdrawiam wszystkich wytrwałych ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-01-07 00:08
    Tytan, za przeproszeniem, kiedy siadasz do komputera i każą Ci obsługiwać nowy system (wdrożony system) to robisz to bez problemu i w dodatku ze wzrokiem wpatrzonym w biust pani Eli popijając w tym czasie kawę? Daj spokój! Nawet ludzie, którzy są przyzwyczajeni do obsługi jakiejś grupy systemów informatycznych, przy wprowadzaniu nowego musza trochę sie pouczyć.
    0
  • Users Avatars Mini
    walwil pisze: 2003-01-07 00:10
    I znowu TePsie nie wyszło przy zmianie oprogramowania. Skąd ja to znam? Idei też nie wyszło przy wprowadzaniu mboxa, te firmy mają chyba coś wspólnego jak sądzicie?
    0
  • Users Avatars Mini
    walwil pisze: 2003-01-07 00:15
    A swoją drogą to bardzo marnych fachowców ma TePsa. Umnie jeden taki z TePsy od dwóch tygodni przychodzi do firmy, bo transmisja po ISDN nie chce chodzić. Przychodzi podpina urządzenia do linii, wykona kilka prób połączeń zwija zabawki i idzie i zadnych efektów jego dwutugodniwej pracy nie ma. Ciekawe jak długo tak będzie chodził bez celu. Żenada.
    0
  • Users Avatars Mini
    pawlo79 pisze: 2003-01-07 00:46
    bravo he he
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-01-07 02:13
    walwil - to norma, przy moim firmowym isdnie mielismy inny prob - wwywalalo przy autoryzacji na dialupie... po 3 miesiacach skladania reklamacji (co ciekawe uznanych - byl stosowny rabat), przyszedl koles z lapotpem, podaczyl sie, stwierdzil ze mamy racje, potem stwierdzil ze u niego w domu tez sa takie problemy i ze to normalne (!!!!!!) FARSA. Po jakims czasie tp przestala zalatwiac pozytywnie reklamacje tlumaczac ze oni nie ponosza odpowiedzialnosci za polaczenie ktore jest udostepniane za free (0202122). Totalna olewka. Kupilismy pakiet 30/60 problem sie powtarzal, reklamacje wysylalismy (a dla zasady) i tez...olewka - raz ktos zadzwonil z centrali i strwierdzil - zadzwoncie do tp internet - na co ja (akurat ja mialem ta przyjemnosc z rozmowy) na fakturze nie placimy tpi tylko tpsa i g.. mnie jakies tpi obchodzi to ma dzialac albo rezygnujemy...no i zrezygnowaliśmy...
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-01-07 02:16
    Wnioski są nastepujace - TPSA to jedno wielkie NIEPOROZUMIENIE, burdel na kółkach z dziadem francuzem Gontardem co sie zna...na napychaniu kieszeni, własnej oczywiscie. Oni niczego nie potrafia (chociazby non stop padajaca neostrada)...niby routery padaja, niedawno serwer autoryzacji, totalne bagno i dno... taki wypiard jak tp w warunkach silnej konkurencji (np na zachodzie) zdechłby w rok... A u nas? Stać go jeszcze na dorzucanie do nierentownej ideii... to jest chore, ale zyjemy przecież w Polsce, prawda???
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-01-07 02:18
    Telekompromitacja Polska SA - to ludzka rzecz...okradać !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2003-01-07 07:23
    jakże się cieszę że z tą spółką nie mam już nic wspólnego
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2003-01-07 08:43
    Dobrze, ze tylko adresy komputer myli, bo niewesolo bylo by gdyby zaczal dopisywa jakies zera lub nawet dwa!??
    0
  • Users Avatars Mini
    GAGA pisze: 2003-01-07 10:34
    Coraz częściej zastanawiam się na przejściu do dialogu.
    0
  • Users Avatars Mini
    madzer pisze: 2003-01-07 11:16
    czyli norma...ale przeciez nikt nie jest idealny...
    0
  • Users Avatars Mini
    Artur_K pisze: 2003-01-07 11:25
    Monopolista i taka wpatka. Tele-kompronitacja Polska S.A.
    0
  • Users Avatars Mini
    mr.bond pisze: 2003-01-07 12:21
    spoko, spoko :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-01-07 12:29
    jak podaje RZECZPOSPOLITA Ostrzeżenia nie pomogły Już w listopadzie 2002 r. pracownicy z departamentu informatyki w TP S.A. alarmowali zwierzchników, że zmiana systemu billingowego w Warszawie może doprowadzić m.in. do utraty danych billingowych i wystawienia błędnych faktur. Już dziś wiadomo, że ostrzeżenia - przynajmniej w części - sprawdziły się; przynajmniej 1,16 mln faktur wystawionych mieszkańcom Warszawy i okolic zawiera błędy.
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2003-01-07 13:28
    No to musiałbym złożyć reklamację ;-) Tym bardziej, żę jak dobrze pamiętam to przekroczyłem abonamentowe impulsy ... Spróbować zawsze można ;-) W końcu jak przyznają się do czegoś (tzn. małego) ... to przeważnie mozna to coś przemnożyć przez 10 ... Pozdrawiam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-01-07 16:38
    I tepsa poraz kolejny dala dupy!hehe mozna by ich jakos ojebac ale nei mam pomyslu jak!
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2003-01-07 17:50
    Oj TPsa wkońcu się doczeka.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tytan pisze: 2003-01-07 19:26
    GAGA- nie pozalujesz.
    0
  • Users Avatars Mini
    ideowiec pisze: 2003-01-07 23:10
    Przecierz to tylko TPSA
    0