Polski Napster?

Drukuj

Firma doradcza Emisja S.A. uruchomiła interaktywne radio internetowe (www.radioemisja.pl), którego specyfika polega na możliwości personalizacji czasu antenowego. Internetowy słuchacz radia Emisja, może wybrać płytę z katalogu muzycznego, a następnie zapłacić za jej odsłuchiwanie wysyłając wiadomość SMS na wskazany numer. W zależności od ceny wiadomości tekstowej wysłanej przez słuchacza, wybrana przez niego płyta będzie mu udostępniona w czasie od kilku do kilkunastu godzin. Wersja testowa dostępna jest ze stron www.radioemisja.pl Stronę techniczną przedsięwzięcia realizuje firma DCS Computer Consultants Group.

Oficjalne otwarcie radia Emisja nastąpi w pierwszej połowie czerwca, po wdrożeniu systemów płatności opartych o usługi SMSPremium, autoryzację kart
płatniczych, systemy mikropłatności internetowych.

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz