Polska premiera systemu Customer Interaction Center do obsługi Contact Center
W dniu 24 września br. podczas seminarium Efektywna komunikacja w biznesie, zorganizowanego przez firmy ITD Polska oraz Interactive Intelligence, odbyła się polska premiera rozwiązania CIC.
CIC jest kompletnym systemem komunikacyjnym łączącym w sobie funkcje centrali telefonicznej, automatycznego dystrybutora zgłoszeń (ACD), odpowiedzi głosowej (IVR), nagrywania rozmów, serwera faksu, poczty głosowej i serwera telefonii komputerowej (CTI), obsługi e-mail'i i chat'ów oraz integracji stron internetowych - wszystko pod jednym systemem Windows NT/2000. CIC, umożliwiając połączenia z tradycyjnymi sieciami telekomunikacyjnymi oraz z Internetem (VoIP), zamienia call center w kompletne multimedialne contact center. Dzięki zastosowaniu rozwiązania CIC, firmy zyskują możliwość monitorowania oraz bardziej efektywnego zarządzania i wyższą jakość relacji z klientami, a co za tym idzie przewagę nad konkurencją. Ponadto CIC, dzięki mnogości funkcji i łatwości dostosowania do indywidualnych potrzeb, zapewnia swoim użytkownikom stałą kontrolę nad wszystkimi kanałami komunikacyjnymi firmy z jej klientami i otoczeniem biznesowym.
"Aby wzmocnić swoją konkurencyjność, Interactive Intelligence stworzyło unikalne rozwiązania, które umożliwiają firmom osiągnięcie sukcesu w zarządzaniu wszystkimi kanałami kontaktów z klientami. Naszej firmie zależy zarówno na utrzymaniu wypracowanej i silnej pozycji lidera na polu technologii, jak i na wyjściu naprzeciw zmieniającym się trendom w światowym biznesie komunikacyjnym - powiedział Carl-Johan Scheutz, Dyrektor Sprzedaży, Interactive Intelligence EMEA.
CIC znacznie wyprzedza inne produkty telefonii komputerowej dostępne na naszym rynku. Co ważniejsze rozwiązanie oferowane przez ITD Polska i Interactive Intelligence jest, ze względu na niską cenę, atrakcyjne nie tylko dla wielkich korporacji ale również dla segmentu dużych i średnich firm - mówi Aytac M. Baybol, Dyrektor ITD Polska. - Cieszymy się, że jesteśmy wyłącznym dystrybutorem Interactive Intelligence w Polsce - dodaje.
Rozwiązanie oferowane przez ITD Polska oraz Interactive Intelligence jest skierowane, ze względu na wysoką jakość przy stosunkowo niskiej cenie, do dużych i średnich przedsiębiorstw. Zarówno implementacja, jak i korzystanie z systemu CIC jest bardzo łatwe. Po wdrożeniu tego systemu każda stacja robocza staje się graficzną konsolą komunikacyjną, telefonem, uniwersalną skrzynką pocztową (opartą na Microsoft Exchange lub Lotus Notes), faksem, ekranem typu screen-pop, routerem rozmów. Customer Interaction Center daje się łatwo zintegrować z wszystkimi popularnymi systemami Customer Relationship Management (CRM), co umożliwia jeszcze bardziej precyzyjne zarządzanie relacjami z klientami. Kompleksowość i elastyczność systemu mają ogromny wpływ na obniżenie całkowitego kosztu posiadania (TCO) i zwiększenie efektywności biznesowej, co w dobie aktualnej sytuacji rynkowej nie pozostaje bez znaczenia.
Dzięki łatwemu w obsłudze graficznemu generatorowi aplikacji klienci, we własnym zakresie, mogą tworzyć aplikacje zarządzające przychodzącymi i wychodzącymi zgłoszeniami telefonicznymi, faksami, e-mail'ami, czy stronami internetowymi. Dodatkową zaletą CIC jest zdolność systemu co całkowitego zintegrowania wielu aplikacji do tej pory umiejscowionych na kilku komputerach.
Z rozwiązania Customer Interaction Center korzysta obecnie wiele amerykańskich i europejskich firm. Rozwiązanie to zostało docenione i jest z powodzeniem stosowane m.in. przez Bertelsmann, BMW, Canon, Diners Club International, KLM Royal Dutch Airlines, Indiana University, PricewaterhouseCoopers, czy SEAT.
Komentarze / 7
Dodaj komentarz-
bodopl pisze: 2002-09-24 14:12rynek call center rozwija sie u nas dość prężnie0
-
gledzio pisze: 2002-09-24 14:32Ale tego typu informacje dla klientów są w zasadzie nieistotne...0
-
kd53 pisze: 2002-09-24 16:56widzę że jesteście zorientowani, oświećcie ciemnego, o co chodzi. jak dobrze rozunien to jest to taki kombajn do połączenia firmy ze światem zewnętrznym wszystkimi możliwymi drogami, czy tak?0
-
Mrufka pisze: 2002-09-24 22:28kd53 -- dokładnie, jedna platforma integrująca telefoniczny ruch przychodzący i wychodzący, Email, Web, Fax, IVR , VoIP.....itd0
-
dziobek pisze: 2002-09-25 00:09a ktorys z polskich opow korzysta z ich sprzetu?0
-
Qba pisze: 2002-09-25 09:37Kolejny malo interesujacy i malo wartosciowy news dla naszej populacji, ale zawsze to kolejny news do kolekcji!0
-
ghostdog pisze: 2002-09-25 17:17Kolejny news o podobnej tematyce ciekawe co nam to da to cc!0