Plus Tobie w nowych taryfach
Usługa Plus Tobie w planach taryfowych Czasami, Często oraz Non Stop dostępna od dnia 18 czerwca 2001 r. W tabelach poniżej przedstawiona została liczba dodatkowych, wliczonych w abonament minut w usłudze Plus Tobie: Liczba dodatkowych minut wliczonych w abonament dla taryf z pakietu Czasami:*
*Liczba dodatkowych minut dotyczy wszystkich płatnych krajowych połączeń głosowych. Minuty mogą być wykorzystane tylko poza godzinami szczytu, w weekendy i w nocy. Liczba dodatkowych minut wliczonych w abonament dla taryf z pakietu Często:**
**Liczba dodatkowych minut dotyczy wszystkich płatnych krajowych połączeń głosowych. Minuty mogą być wykorzystywane w godzinach szczytu, poza godzinami szczytu i w nocy. Liczba dodatkowych minut wliczonych w abonament dla taryf z pakietu Non Stop:***
***Liczba dodatkowych minut dotyczy wszystkich płatnych krajowych połączeń głosowych oprócz połaczeń w ramach usługi System Plus. Niewykorzytane minuty nie są przenoszone do kolejnego okresu rozliczeniowego. Niewykorzystanie minut nie powoduje obniżki abonamentu za dany miesiąc. Bez względu na datę uruchomienia usługi Plus Tobie w planach taryfowych Czasami, Często oraz Non Stop, Abonent otrzymuje możliwość wykorzystania pełnego pakietu dodatkowych minut, który może być wykorzystany do końca okresu rozliczeniowego, w którym nastąpiło uruchomienie usługi Plus Tobie. Minuty standardowo wliczone w abonament pozostają bez zmian. Usługa Plus Tobie jest uruchamiana na życzenie Abonenta (zarówno po 18-, jak i 36-miesięcznym pozostawaniu danej karty SIM w sieci Plus GSM). Uruchomienie usługi jest możliwe tylko dla Abonentów regularnie i terminowo opłacających rachunki telefoniczne. Deaktywacja usługi Plus Tobie na życzenie abonenta następuje od początku kolejnego okresu rozliczeniowego. Usługa Plus Tobie będzie wyłączona Abonentom zalegającym z płatnościami, ponowne uruchomienie usługi Plus Tobie bedzie możliwe dopiero po 3 miesiącach terminowego regulowania rachunków. Uruchomienie usługi Plus Tobie i jej deaktywacja sa bezpłatne (opłata jest zawarta w opłacie abonamentowej). |
Komentarze / 62
Dodaj komentarz-
Sumik pisze: 2001-06-17 15:16Trochę nędznie ale zawsze coś :-)0
-
arturo pisze: 2001-06-17 15:35a ja wole nowy telefon kupic w IDEA z cyrografem na 12M i potem znow to samo. Co mi da 10 minut? WOle stary telefon sprzedac za 200zl i kupie sobie 200 minut.0
-
Kacper pisze: 2001-06-17 15:41arturo: I co roku numer tel. zmieniac :-(0
-
gulio pisze: 2001-06-17 15:44Dla osob z taryfami Ech itp jest przewidziane 20 minut po 18 miechach0
-
qba pisze: 2001-06-17 16:03W Erze za MINUTY EKSTRA trzeba podpisac aneks do umowy na kolejne 24 miesiące - a jak jest w Plusie?0
-
Piti pisze: 2001-06-17 16:18Jest tak, że Plus nie stosuje przymusu tylko zatrzymuje abo po dobroci. Pomyśleć, że jak bym te 3lata temu wybrał +, to miał bym więcej minut w abonamencie, tar co 30s i dotego jeszcze podpisać cyro na kolejne 2lata i dostac sluchawke!. Szlak mnie trafia!0
-
gm pisze: 2001-06-17 16:51...a idealna siec juz jest calkiem na koncu. pewnie niedlugo tepsa ja wyprzedzi.0
-
Bociek pisze: 2001-06-17 17:16nu + jest oki - nie widzi roznic pomiedzy firma a osoba prywatna - dla wszystkich impuls 30sek i ew. usluga siecfirmowa tylko trza miec 5 tel a skad je wziac??? w + dopre jeszcze jest to ze biezacy jest za free (no ale wiadomo jak cus za free to i kolejka jest:)) tyle ze lipa bo minut darmowych nie podaja a jest mozliwosc sprawdzenia... no ale najlepsza jest Dok Idei gdzie zmian nie robia w nocy...0
-
mariio pisze: 2001-06-17 17:30Bociek co ty piszesz?? Znasz procedury w Ideii ze wypisujesz takie glupoty widac ze nie jestes klientem Idei wez idz se kartofli ukop albo szczawiu narwij rolniku!!!!!0
-
Bociek pisze: 2001-06-17 17:31a ty jestes???? gdybys byl nie mialbys zasiegu po wejsciu do swojej ziemianki cioleczku!0
-
mario pisze: 2001-06-17 17:35no mozemy po polemizowac o tel. cyfrowej ty kartoflu masz pewnie simplusa i cwaniakujesz tata ci kupil tydzien temu na 16-ste urodziny tak??0
-
6pac pisze: 2001-06-17 17:40Tia Bociek biezace ile razy w miesiacu nie sa w stanie go podac, co ile dni aktualizuja, bez abonamentu bez vat bez odliczen rabatow i znizek wez sobie szklana kule i wywroz,0
-
mario pisze: 2001-06-17 17:41Bociek ty frajerze podaj mi swoj numer to tak ci zapcham skrzynke sms ze tata ci bedzie musial nowa zbic ze starych desek.0
-
Bociek pisze: 2001-06-17 17:44Prosze cie bardzo mario 602254304... mam telefon dluzej niz Ty nosisz dlugie spodnie Bocwino... no i masz maila...0
-
mario pisze: 2001-06-17 17:45bociek i nie chce tu widziec twoich komentarzy,bo pojade do ciebie i Ci wloze telefon Telital gdzie normalnie sie go nie wklada.Wypad na forum Big Brothera raz!!!!!!0
-
Bociek pisze: 2001-06-17 17:466pac a era lepsza? 25groszy za ta informacje a wiesz tyle samo co w PLUSie.. ale nie czekasz.. co lepsze darmo i 5 min. stania czy 25 groszy? no a idei podaja sms.. ale smsy nie dzialaja:)))0
-
Bociek pisze: 2001-06-17 17:47mario ty pewnie nie zdales matury ze sie tak ciskasz albo tatus nie dal Ci na karte do popa.. co przyznaj sie?0
-
6pac pisze: 2001-06-17 18:02Bociek userze ery nie 25gr tylko z 39gr 602963 jak dobrze pamietam0
-
peacock pisze: 2001-06-17 18:19No niestety plus sie wogole nie popisal, mam teraz 20 dodatkowych minut i nie w glowie zmieniac mi taryfe, noc chyba ze do tych 20 co mam dorzuca jeszcze cos! pozdrawiam0
-
Zdzisław Dyrman pisze: 2001-06-17 20:16Poziom komentarzy na poziomie homo erectus. Brawa dla Plus GSM0
-
Viking pisze: 2001-06-17 20:53Plus jest na pięć, same plusy.Jestem abonentem już 5 lat i nie mam powodów do narzekania.0
-
Konsltant pisze: 2001-06-17 21:38jak was czytam, to słabo mi. nie mam pojęcia ile macie lat, choć wrażenie mam, że niewiele. i w plusie niedługo zrobią płatny "bieżący", bo dzwoni masa ćwioków, by sprawdzić użycie kilka razy dziennie, choc słyszą za każdym razem stan na dzień wczorajszy. skoro ktoś chce kontrolować swoje wydatki, to rewelacyjnym rozwiązaniem jest pre-paid. i kiepskim tłumaczeniem jest roaming i etc. kurwicy dostaję jak 30 razy pod rząd muszę małolatom podać bieżący, gdy czasem osiąga on niecałe 50 gorszy a czas połączeń to 80 minut. pytanie skąd tyler minut?! nie mam pojęcia po co tyle razy dzwonic do działu obsługi klienta. pozdrawiam. chętnie poczytam wasze komentarze!!!0
-
kpiciu pisze: 2001-06-17 22:05W poprzednich taryfach bylo wiecej minut w usludze Plus Tobie. Na przyklad obecnie mam w taryfie Partner 60 minut dodatkowo dzieki Plus Tobie.0
-
szaman pisze: 2001-06-17 22:13Brawo!!! Jeden madry, telefony maja zeby nosic i pokazywac sie jacy to oni sa "twardzi" bo maja "komore" non stop przy uchu bo sa polaczeni z BOK i czekaja na "biezacy", telefon jest po zeby dzonic wtedy kiedy jest potrzebny a nie zeby sie "pokazac", a jak sie skonczy miesiac to pajace placa po 30-40 zl rachunki - to jest debilizm.......0
-
Konsultant pisze: 2001-06-17 22:17szamn... jest dokładnie tak jak mówisz. jest mnóstwo takich, co nie dorośli to posiadania takiegu urządzenia, jak telefon komórkowy. nie chcę oceniac klientów mojej firmy ale aż przykro słuchać takich co dzwonią i pytają o fakty, co są wypisane czarno na białym w instrukcji obsługi. po co czytać??? lepiej zawracać dupę innym a w tym czasie czekają klienci, co na prawdę potrzebują pomocy!!!0
-
plususer pisze: 2001-06-17 22:19No witam. Konsultancie, no to mnie zalamales. Zarabiasz dzkieki tym malolatom, a podawanie tego "biezacego" chyba nie jest zbyt meczace. Nie sadzisz, a skoro zdecydowales sie na prace w CC to powinienes ja wykonywac bez takich komentarzy. Podrawiam i zycze milej pracy.0
-
Konsultant pisze: 2001-06-17 22:26plususer... właśnie... tacy co płacą rachunki do 100pln są najbardziej wymagającymi i uważają że skoro płacą to im się należy. owszem-- racja, ale uwierz mi... strategiczni klienci płacący miesiecznie tyle co małolaci przez cały rok, są bardziej pokorni i wiedzą, że my jesteśmy po to by im pomóc i nie wymyślają pierdół jak wspomniana reszta. z takimi klientami jest przyjemnie współpracować.0
-
plususer pisze: 2001-06-17 22:29No w sumie masz rację, ale jednak tak to już jest. W końcu można za darmo zadzwonić:) Powiem Ci szczerze że wszystko co mi jest potrzebne znajduje w necie, a jak dzwonię do was, to tylko po to by zamówić jakąs usługę czy coś takiego. Natomiast co do klientów instytucjonalnych, oni jak mają problem to zwracają się raczej do pracowników salonów. Ale muszę przyznać że BOK + jest dobry, choć zdarzyło mi się być bardziej poinformaowanym niż konsultant. Pozdrawiam0
-
Konsultant pisze: 2001-06-17 22:35strategicznie dzwonią i do nas. cieszę się,że jesteś zadowoloy z doku, nie wielu jest takich co docenić potrafią pracujacych tam ludzi.0
-
plususer pisze: 2001-06-17 22:39No ale to jest szczera prawda. Mialem okazje dzwonić także do BOKów konkurencji i w sumie tylko ERA jako tako przystaje do Waszego poziomu, natomiast IDEA to już nawet nie ma o czym pisać, poprostu spóścizna po TPSA. Dlatego jeszscze raz dziękuję za to że jesteście i pozdrawiam, życząc miłych rozmówców i zadowolonych klientów. Pa, 3maj sie:)0
-
Konsultant pisze: 2001-06-17 22:46święta racja... raz dzwoniłem do Idei... i zbladłem jak usłyszałem od konsultantki słowa: nie wiem... poprosiłem by udzieliła mi odpowiedzi... ona znów że nie wiem i mnie zrzuciła... koszmar. pozdrawiam!!!0
-
szczepan pisze: 2001-06-17 23:41Czeste zmienianie sieci i numeru mnie nie interesuje. Jestem w PLUSIE ponad 3 lata i nie mogę narzekac na PLUSA. Tylko gówniarze którzy nie maja kasy bawia sie w zmiany sieci i nr . Pozdrawiam PLUSOWCÓW!!!0
-
plususer pisze: 2001-06-17 23:50szczepan...dzieki i wzajemnie. Ja jestem nieco krocej w +, bo niecale 2 latka, ale tez jestem zadowolony. Tel w Plusie jest moim pierwszym, ale miałem okzaję korzystać z innych sieci, i poza czasami słabiutkim zasięgiem PlusGSM nie ma zadnych minusów. Pzodrowionka dla wszystkich0
-
amapi3d pisze: 2001-06-18 02:45A ja wam jedno powiem: trzeba byc dosc dziwnym czlowiekiem zeby podpisac cyrograf na 2 lata i to jeszcze w plusie ktory zdziera jak jasna cholera!!!!!! Idea the best!!!0
-
plususer pisze: 2001-06-18 03:59No ale wiesz amapi3d, nie kupuje się telefonu po to, żeby używać go jeden rok, a potem się z niego rezygnuje. Jak już się decyduje na taki zakup, to z planem że będzie on używany dłużej. Tak więc taki zarzut wydaje się być bezpodstawny i dziwny w moim mniemaniu. A co do cen, wolę zapłacić nieco więcej ale i mieć usługi na poziomie i gwarancję, że mi operator nie zbankrutuje i nie okarze się, że trzeba sieć sprzedać komuś innemu. Pozdrawiam0
-
ANL pisze: 2001-06-18 04:02"konwersacja" Bociek - Mario wielce pouczającą była wbrew późniejszym opiniom. Jestem w Plusie od pierwszego dnia i wcale nie narzekam. W sumie dbają o stałych klientów i co najważniejsze zawsze jest zasięg (ciekawe co na to Idealni czy erazmy. Minuty - dobre ale wciąż słabe konfiguracje abonamentów. Dzwonię ok. 600-1000 minut miesiecznie ale dużo w ramach plusa i w obecnych taryfach ( 300min) wcale nie jest to najlepiej skomilowane. hej0
-
plususer pisze: 2001-06-18 04:05ANL, ale można chyba przy takich wysokich wydatkach negocjować. A co do aparatów to chyba c pół roku daja Ci nowy aparat, bo z tego co wiem, przy wyższych rachunkach można takiowe dostawać trochę częściej. A swoją drogą co takiego porabiasz, że aż tyle rozmawiasz? Pozdrawiam0
-
hansen pisze: 2001-06-18 12:22do ANL przejdz na ere biznes 220 to bedziesz miesiecznie placil 200 zlotych mniej a jakosć usług jest podobna. Sam to zrobiłem i wiem z doswiadczenia, że tak jest. Chyba ze wolisz placic wiecej za to samo. Pozdrowienia0
-
Swider pisze: 2001-06-18 13:17Niezły wątek. Dla takich co mało płacą, a sieć jest z nich słabo zadowolona zrobić przystępnego prepaida (same dzwonienie+ sms, bez bajerów wapowych, roamingowych etc)O ile się orientuję tak jes w UE, że prywatni, a szczególnie młodzi oraz emeryci korzystają właśnie z prepaidów, a abonamenty są dla firm i loodzi, którzy w nich pracują. Ale nie można się boczyć na takich klientów j.w. bo sieć sama sobie winna (o dobry telefon za małe pieniądze nietrudno, ja się nie dziwię, że dużo jest takich co kupiło telefon bo było tanio, a wogóle nie dzwonią bo ich na to nie stać) Wg mnie dla takich prepaida (tańszego niż jest!) a na abonamenty zaostrzyć warunki przyjmowania. No chyba że sieć chce się męczyć z takimi płotkami temu, żeby im ich konkurencja nie przygarnęła. Jak to jest p. Konsultant?0
-
Bociek pisze: 2001-06-18 14:37hansen- to zalezy gdzie dzwonisz, kiedy dzwonisz itd.. przekalkuluj sobie policz a potem porownuj... np usluga Samiswoi - duzo lepsza niz erze i idei; a prepaid - za cus trza utrzymac BTSy DOk itd... a ostatnio wszedzie zastoj na rynku - to rynek i ludzie wymuszaja jakosc sieci.. no ale to juz rozwazania filozoficzne..0
-
Konsultant pisze: 2001-06-18 14:44Swider... to po co tacy ludzie kupują tel abonamentowe... po co??? bo tanio?? zauważ że teraz pre-paidy kosztują już po 200 pln netto ( nie to co 2 lata temu) ale nie będą one tańsze niż 100-150 zł... bo dotacja do tego aparatu i tak jest bardzo wysoka, a zwrot kosztów trudny do oszacowania. sprzedając klientowi telefon za złocisza, jest pewność że chociaż 60% dotacji wróci do operatora. Z wymianą aparatu też jest inaczej niż plususer twierdzi. klient generujący duże rachunki nie dostanie od nas aparatu co 6 m-cy, choć uważam że tak być powinno. bo przecież zwróciła sie dotacja dla operatora. a co do roamingu pre-paida... to już tylko kwestia czasu. juz uruchomiliśmy platformę CAMEL i juz teraz czeskie (Radiomobil) i niemieckie (E-plus) prepaidy mogą u nas się zalogować. czy tylko użytkownicy simplusa będą chcieli wpłacic depozyt na poczet użytkowania tel. za granicą, albo pozwolą ociązyc swoje konto???0
-
Allen pisze: 2001-06-18 14:44A ja Wam mówie: Teletubisie są do dupy :-)0
-
Abonent pisze: 2001-06-18 15:17Plus jest spoko, chyba najlepsza siec z wszystkich dostepnych w Polsce. Mam simplusa i abonament w Idei ale coraz czesciej zastanawiam sie nad zmiana sieci, wlasnie na plusa bo: DOK do kitu, ile razy zadzwonie to wiedza wszystko to co jest na stronie internetowej albo gsmonline :) a czasem nawet tego nie wiedza:) Jakosc rozmow jest dobra pewnie dlatego ze w miastach maja GSM 1800. Poza tym aneks na 12 miesiecy jest tylko czesciowym rozwiazaniem. Dobre telefony (Nokia 6210) itp sa cholernie drogie ale najwazniejsza sprawa jest numer telefonu. Nie lubie co 12 miesiecy slac do ludzi smsy ze mam nowy numer telefonu, bo jak ma sie w ksiazce ponad 250 numerow to jest to troche denerwujace. Powiecie dobrze, jest pzeciez program zostanmy razem. Mam taryfe optima 120 i chcialbym kupic sobie Nokie 6210 ale niestety nie moge!!Bo mam za maly plan taryfowy. A do tego jeszcze ta cena:( Pozdrawiam0
-
Bociek pisze: 2001-06-18 15:20konsultancie bys maile poczytal... tlukoow ktore kupuja komorki nigdy nie zabraknie- wiesz Dresy sie latwo i szybka rozmanazaja:(((0
-
Konsultant pisze: 2001-06-18 16:03dzieki za maila.... będę miał co czytać... jak kolejka spadnie...0
-
snake pisze: 2001-06-18 16:32Do konsultanta: jeżeli dyskusja zahaczyła o "bieżący" to może powiesz mi jak z podanej przez ciebie kwoty wywróżyć ile zapłacę na rachunku ? (to właśnie Plus wymaga przy zmianie słuchawki po 2 latach średniej z 3 ost. m-cy pow. 80 PLN).0
-
Bociek pisze: 2001-06-18 16:36podana kwota np 65pln - minus wszelkie znizki + vat, abonament, troche arytmetyki i juz wiesz:))) ale najlepiej pojsc do wrozki... efekt ten sam...0
-
Bociek pisze: 2001-06-18 16:38a odnosnie wymiany - ERA bdajze 200 pln sredniej z ostanich 6ciu!! rkow po 18mcach.. a plus takze nie patrzy na rki po 3 latach...0
-
Konsultant pisze: 2001-06-18 18:08snake... dokładnie tak jak bociek piszę... trochę liczenia i efekt gotowy...0
-
snake pisze: 2001-06-18 18:36Do Konsultant i Bociek: Oświećcie mnie niedouczonego jak to zrobić skoro podana kwota np 65 zł może zawierać np 260 min w nocy albo kilkanaście min w dzień, a zniżki-minuty w abonamencie są podane w [minutach] (pozostają jeszcze SMS-y ...)0
-
Bociek pisze: 2001-06-18 18:42To proste nalezy prowadzic zeszyt... :)))))0
-
Swider pisze: 2001-06-18 19:47Do Konsultanta: Pisząc propozycję "tańszego prepaida" miałem na uwadze ceny połączeń a nie słuchawki bo te są OK. Ale co do 2,90/ min w godzinach szczytu w simplusie to kwota kosmiczna (żeby chociaż było co 30sek 50%). I weź zadzwoń do kogoś w tygodniu z simplusa, 3 min rozmowy i 10 zł do tyłu, koszmar... Przydałaby się też druga taryfa o stałej cenie za minutę, a tu nic, Simplus jest najdroższym sposobem na tel komórkowy w Polsce (a może i w Europie) Pzdr0
-
Swider pisze: 2001-06-18 19:49tfu, po 3 min to już będzie prawie 12 zł.. :(0
-
hansen pisze: 2001-06-18 19:58ad bociek "to zalezy gdzie dzwonisz, kiedy dzwonisz itd.. przekalkuluj sobie policz a potem porownuj... np usluga Samiswoi - duzo lepsza niz erze i idei" odpowiadam ci, że przeliczyłem dokładnie, usługa sami swoi czy wybrane numery przy tej ilości połaczeń jak podał ANL jest bez znaczenia, chyba, że dzwoni tylko i wyłącznie pod te numery. Polączenia po 23 za 25 groszy też nie maja wpływu, bo w Polsce wydaje sie to bez znaczenia, gdyz ludzie dzwonia wieczorem tj ok 22 tylko do rodziny i najbliższych. Na przykład na tak zwanym zachodzie dzwonienie po 21 jest uważane za, mówiac delikatnie nietakt, - do takich połączeń ma prawo w zasadzie tylko rodzina. To samo dotyczy weekendów - nie dzwoni sie w sprawach zawodowych i interesach. Inna sprawa, gdy dzwoni sie do dziewczyny czy kumpla. Ps cwiczyłem plusa przez kilak lat - master plus minuty 180 i po przejsciu do konkurencji mam 200 taniej za 450 - 500 minut w miesiacu. pozdrowienia0
-
Bociek pisze: 2001-06-18 20:24Era jest lepsza... bo jest taniej jakies troszke groszy (220minut za 200 pln a potem 59 groszy i 50 groszy za smsa a PLUS ma 240pln i 300 min. potem po sieci 60groszy i za 70 groszy, 20 smsow po 50groszy a potem po 25groszy, wiecej uslug darmowych, GPRS dziala juz wszedzie w calym kraju nie tylko w wiekszych mistach, uslugi lokalizacji, polaczenia firmowe (impuls co 15sek. i 50% za polaczenie juz od 5 nr nie od 20 jak gdzie indziej.. ) Uslugi lojalnosciowe, wymiana aparatow srednia z OSTATNICh 3 nie z 6 i nie 200 pln jak w ERZE ale 80 pln i co prawda po pelnych 24 mcach (chociaz sa wyjatki) w ERZe po 18 mcach... Zmiany przez konsultanta sa w wiekszosci darmowe (taryfy w gore bezplatne) a Erze za jakakolwiek 30 pln... biezacy bezplatny:)) w erce 39groszy ... tak ERa jest lepsza... i impuls dla osob fizycznych pierwszy po minucie... a 5 sekundowek juz niet.....0
-
Swider pisze: 2001-06-18 20:47Buhahahhaha. Poczytałem Boćka i Hansena. Wniosek: Gratulacje dla operatorów za super proste i łatwe taryfy. Acha i współczuję dla Konsultanta(ów) który(rzy) muszą to "proste" na "loodzkie" tłumaczyć. Proste to ja rozumiem abonament 50 i minuta np po 1zł. Zawsze. Przecież tego nie idzie ogarnąć, a jest jeszcze drobny druczek na umowach ;) Ps. Proszę o wyrozumiałość, nie studiuję cenników i promocji- mam ważniejsze sprawy na głowie.0
-
rokko pisze: 2001-06-18 20:58PT dla nowych taryf to próba pocieszenia tych co przeszli ze starych taryf na nowe. Np. Akcja+ PT ~ Często+PT tylko diabeł jest w szczegółach (zwrócono mi uwagę na p.m.t.g (dzięki nanuna !) chodzi o przekierowania (stare taryfy: bezpłatne, nie wliczane w "bezpłatne" minuty, nowe taryfy: 0,20PLN, odejmowane od "bezpłatnych") Dlatego napisałem: próba pocieszenia. Bo przecież w Plusie mozna wrócić do starych taryf...0
-
yarecki pisze: 2001-06-18 21:26Plus tobie, tak atrakcyjny w "średnio starych" taryfach tu wygląda blado. widać zorientowali się ze Era nie ma zamiaru sie z nimi scigac i prosze... :( A co do wad plusa procz fatalnego zasiegu w miejscach slabiej zaludnionych (w porownaniu do ery), ma kilka innych wad np brak efr, kontroli kosztow (choc w simplusie mozna bylo to zrobic) czy najdrozsze oplaty za CLipa w tanszych abonamentach. A co do Boku: sprobujcie zadzwonic trzy razy i poprosic o stawki roamingowe do w miare dalekiego kraju. Ja nigdy nie osiagnalem 3*tych samych rezultatow :). A co do kontroli kosztow: O konsultancie, ktory nie cieszy sie ze userzy daja mu zarobic na chleb: Czy nie uwazasz ze moglaby byc kontrola kosztow na bierzaco przez internet ? Gwarantuje Ci, ze jest to technicznie wykonalne, a Plusik ma rzekomo bvardzo zaawansowany system bilingowy... No dobra, przyznam szczerze i tak plus jest siecia najbardziej mi odpowiadajaca ( w Polsce) - mimo wszystko.0
-
ANL pisze: 2001-06-18 22:10jest jeszcze coś. Tak mi się wydaje, że te "dodatki" w postaci darmowych minut mają "zachęcić" do przejścia na nowe taryfy. Zauważcie; ja zawsze zmieniam taryfę na najnowszą właśnie wtedy gdy coś takiego nam się proponuje. Błędem Plusa jest to, że w najwyższych taryfach zrezygnowano z tańszych połączeń wewnątrzsieciowych - to duży błąd.0
-
Baca pisze: 2001-06-19 09:38Powiem krotko. Plus dolozyl kilka/-nascie minut do kazdego abonamentu, zrobil to bez specjalnego nacisku. Bardzo sie ciesze z tego, ze dzis zadzwonie do BOKu i "wezme" 30 jakby nie bylo darmowych minut;) Dla tych co narzekaja ZADNA ilosc "darmowych" minut by ich nie zadowolila. Pozdrawiam Baca-zadowolony user 601.....0
-
Zdzisław Dyrman pisze: 2001-06-19 10:57Komentarz poprzednika - rozsądek, w zalewie bełkotu "Yareckich" & sons"0
-
Baca pisze: 2001-06-19 22:55Do ANL: Nie wiem o jakim bledzie Plusa Ty mowisz. Najwyzsze taryfy wg Ciebie to profil NON STOP? W NON STOP jest tez abonament za 43zl, natomiast w CZESTO masz abonament za ponad 195zl (w CZESTO sa podzialy na polaczenia wewnatrzsieciowe i pozasieciowe). Zanim cos palniesz, zapoznaj sie z cennikiem a pozniej marudz na forum. Apropos najwyzszych taryf - skoro sie czepiam a TY mogles sie przejezyczyc - ta jedyna taryfa (mowimy o NONSTOP 300) przeznaczona jest dla firm, gdzie telefon komorkowy "wpiety" jest w wewnetrzna centrale, lub dla biznesmenow - generalnie dla odbiorcow, ktorzy uzywaja telefonu GLOWNIE w dzien lub nie licza zlotowek tak jak TY. Baca0