PLAY to głównie Millenialsi i Generation Z
![PLAY to głównie Millenialsi i Generation Z](https://fs.siteor.com/gsmonline/articles/photo1s/176446/medium/wojciechpiechocki_beautiful_blonde_woman_with_long_hair_similar_82933511-e2fd-43cf-a5f9-ea40d946e0d0.jpg?1705586103)
PLAY podał strukturę wieku swoich pracowników.
Najwięcej we fioletowej sieci pracuje Millenialsów i Generation Z.
Zatrudnieni w PLAY:
- 37% to Millenialsi – urodzeni między 1981 a 1996 rokiem,
- 36% to Generation Z – urodzeni od rocznika 1996 w górę,
- 25% to Generation X – urodzeni w latach 1965-81,
- 2% to Baby Boomersi – urodzeni między 1946 a 1964.
PLAY zatrudniał na koniec 2022 r. 2881 osób (średni staż to 7 lat, a wiek to 36 lat).
We wrześniu 2023 r. do PLAY przeszło 1000 pracowników UPC.