Orange On-line także dla prepaida
Orange udostępnił od 9 listopada usługę Orange On-line dla użytkowników prepaid taryf Orange Go, Nowy POP, Jedna Idea na kartę, POP, Dla Każdego, Zrób to Sam, HIT, MAX, WEEKEND. Posiadacze telefonów na kartę mogą skorzystać z następujących funkcji systemu online:
-
sprawdzenie statusu wybranych usług,
-
aktywacja/deaktywacja wybranych usług,
-
sprawdzenie stanu środków do wykorzystania
-
sprawdzenie, przez jaki okres czasu istnieje możliwość realizowania połączeń wychodzących oraz korzystania z połączeń przychodzących,
-
sprawdzenie ilości wykupionych pakietów oraz okresu, w którym istnieje możliwość wykorzystania przedmiotowych pakietów,
-
sprawdzenie planu taryfowego
-
zmiana planu taryfowego,
-
doładowanie konta Użytkownika przez Internet.
Regulamin usługi Orange On-line obowiązuje od 9.11.2005r.
Regulamin określa zasady korzystania z usługi Orange On-line, zwanej dalej ,,Usługą”.
1. Zasady ogólne
1.1. Na potrzeby niniejszego Regulaminu zostają przyjęte następujące definicje:
1.1.1. „Usługa” – usługa Orange On-line
1.1.2. „Kontrakt”– forma rejestracji numeru abonenckiego w systemie rozliczeniowym PTK Centertel Sp. z o.o. na podstawie pisemnej umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawartej między Abonentem a PTK Centertel Sp. z o.o.
1.1.3. „Kod abonencki”– ciąg cyfr, nie mniej niż 4 i nie więcej niż 8, pierwotny lub własny, umożliwiający autoryzację Abonenta,
1.1.4. ,,Kod abonencki dla konta” - ciąg cyfr, nie mniej niż 4 i nie więcej niż 8, umożliwiający autoryzację Abonenta w ramach danego konta abonenckiego Abonenta,
1.1.5. „Konto abonenckie”– konto w systemie rozliczeniowym PTK Centertel Sp. z o.o. o niepowtarzalnym numerze, jednoznacznie identyfikujące zobowiązania i wpłaty Abonenta, na którym może być rozliczanych wiele kontraktów. Konto abonenckie może mieć jednopoziomową lub wielopoziomową strukturę (konta w ramach których są prowadzone subkonta i może być wystawiana więcej niż jedna faktura w jednym cyklu rozliczeniowym).
1.1.6. „Abonent” – Abonent PTK Centertel Sp. z o.o. korzystający z wybranych planów taryfowych, wymienionych w pkt 1.3. niniejszego Regulaminu,
1.1.7. Abonent Mix – Abonent PTK Centertel Sp. z o.o. korzystający z wybranych palnów taryfowych, wymienionych w pkt 1.4 niniejszego Regulaminu,
1.1.8. Użytkownik – osoba nie korzystająca z abonamentu, która zawarła z „PTK Centertel” Sp. z o.o. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych poprzez włączenie do sieci telekomunikacyjnej.
1.2. Usługa jest dostępna na stronie internetowej www.orange.pl, www.orange.pl/on-line oraz www.orangeon-line.pl
1.3. Usługa jest dostępna dla Abonentów PTK Centertel Sp. z o.o., korzystających z wybranych planów taryfowych Twój Plan, Twój Plan – Oferta Wewnętrzna, Jedna Idea z rachunkiem, Nowa Idea Optima, Idea Optima, Pakiet DoMowy, MEGA w Idei, Plan Codzienny, Premium, Jedna Idea – Oferta Wewnętrzna, Nowa Idea Optima – Oferta Wewnętrzna, Firma, Nowa Idea dla Firm, Idea Firma, Idea Top Firma, Idea Meritum, Taryfa Malejąca dla Firm,, zwanych dalej ,,Abonentami”.
1.4. Usługa jest dostępna dla Abonentów PTK Centertel Sp. z o.o. korzystających z wybranych planów taryfowych Twój Mix, Jedna Idea Mix, Idea MIX, Firma MIX, Nowy Mix dla Firm i Abonamentu Limitowanego, zwanych dalej „Abonentami Mix”.
1.5. Usługa jest dostępna dla Użytkowników korzystających z wybranych planów taryfowych Orange Go, Nowy POP, Jedna Idea na kartę, POP, Dla Każdego, Zrób to Sam, HIT, MAX, WEEKEND, zwanych dalej „Użytkownikami”.
2. Zasady korzystania z Usługi przez Abonentów
2.1. Z Usługi mogą korzystać zarówno Abonenci, których konta abonenckie mają jednopoziomową strukturę, jak też Abonenci, których konta abonenckie mają wielopoziomową strukturę (konta w ramach których są prowadzone subkonta i może być wystawiana więcej niż jedna faktura w jednym cyklu rozliczeniowym).
2.2. Warunkiem korzystania z Usługi przez Abonentów, których konta abonenckie mają wielopoziomową strukturę jest uprzednia aktywacja przez tych Abonentów co najmniej jednej usługi: Orange On-line - Administrator Konta albo Orange On-line - Administrator Kontraktu. Usługa Orange On-line - Administrator Konta umożliwia Abonentowi dostęp do całego rozbudowanego konta abonenckiego oraz wszystkich kontraktów należących do tego konta. Usługa Orange On-line - Administrator Kontraktu umożliwia Abonentowi dostęp tylko do pojedynczego kontraktu.
2.3. W przypadku, gdy do korzystania z Usługi w zakresie opisanym w niniejszym Regulaminie niezbędne jest podanie kodu abonenckiego lub kodu abonenckiego dla konta, Usługa w tym zakresie nie będzie dostępna dla Abonentów, którzy nie dokonali wcale lub dokonali wyboru kodów abonenckich i kodów abonenckich dla konta, niezgodnych z opisem zawartym w pkt 1.1.3. i 1.1.4. niniejszego Regulaminu. Warunkiem koniecznym uzyskania dostępu do Usługi jest dokonanie uprzedniej zmiany kodów abonenckich i kodów abonenckich dla konta na zgodne z opisem zawartym w pkt 1.1.3. i 1.1.4. niniejszego Regulaminu.
2.4. Na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, w obowiązującym Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w sieci PTK Centertel Sp. z o.o. oraz w cenniku Abonenci korzystający z Usługi mają możliwość uzyskiwania informacji o stanie konta abonenckiego i poszczególnych kontraktach na danym koncie abonenckim Abonenta, mogą realizować zlecenia jednorazowe i stałe, a także składać reklamacje do Orange Biura Obsługi Klienta.
2.5. Aby uzyskać możliwość korzystania z Usługi Abonent po wejściu na stronę internetową www.orangeon-line.pl musi dokonać autoryzacji oraz zaakceptować niniejszy Regulamin. Zalogowanie się w celu korzystania z Usługi oznacza akceptację Regulaminu oraz zobowiązanie do przestrzegania postanowień w nim zawartych.
2.6. W celu rozpoczęcia autoryzacji, o której mowa w pkt 2.5. niniejszego Regulaminu Abonent podaje numer telefoniczny, a następnie otrzymuje SMSa z tymczasowym hasłem, które umożliwia Abonentowi dokonanie jednorazowego zalogowania się do systemu w celu skorzystania z Usługi. Po wylogowaniu się każda kolejna próba wejścia na stronę internetową www.orangeon-line.pl w celu skorzystania z Usługi powoduje konieczność ponownego podania przez Abonenta numeru telefonicznego i uzyskania kolejnego tymczasowego hasła.
2.7. Po otrzymaniu tymczasowego hasła, o którym mowa w pkt 2.6.niniejszego Regulaminu, Abonent wpisuje w wyznaczonym polu na ekranie treść tymczasowego hasła z otrzymanego SMSa. W przypadku podania przez Abonenta wyłącznie tymczasowego hasła Abonent może korzystać w sposób ograniczony spośród funkcji spośród dostępnych w ramach Usługi. W takiej sytuacji (tj. w przypadku podania przez Abonenta jedynie tymczasowego hasła) uprawnienie Abonenta w ramach Usługi obejmuje wyłącznie:
2.7.1. sprawdzanie statusu, parametrów, ustawień wszystkich usług aktywowanych dla danego kontraktu, dostępnych w ramach Usługi,
2.7.2. aktywacja/deaktywacja/modyfikacja usług dla danego kontraktu, z wyłączeniem usług które można aktywować/deaktywować/modyfikować po uprzednim podaniu wymaganego kodu abonenckiego albo kodu abonenckiego dla konta, w formie pisemnej lub poprzez kontakt z Orange Biurem Obsługi Klienta. W przypadku, gdy Abonent nie ma wystarczających uprawnień do dokonania operacji w odniesieniu do danej usługi w sposób opisany
w 2.6. i 2.7. Regulaminu, na stronie internetowej Usługi zostaje wyświetlony odpowiedni komunikat z informacją o wymaganym sposobie dokonywania operacji w przypadku tej usługi,
2.7.3. wyświetlenie ilości dostępnych bezpłatnych minut/SMSów/MMSów/danych lub pozostałej kwoty do wykorzystania w danym okresie rozliczeniowym,
2.7.4. rejestracja Abonenta – dla danego kontraktu - w programie Profit, stan konta Profit, historia transakcji Profit,
2.7.5. sprawdzenie planu taryfowego dla danego kontraktu,
2.7.6. dostęp do historii zleceń zamówionych z wykorzystaniem Usługi.
2.8. W przypadku, gdy po otrzymaniu tymczasowego hasła, opisanego w pkt 2.6. niniejszego Regulaminu powyżej, Abonent podaje treść tymczasowego hasła z otrzymanego SMSa oraz kod abonencki, Abonent może korzystać z następujących funkcji dostępnych w ramach Usługi (opcja ta nie jest dostępna dla Abonentów opisanych w pkt 2.2.- tj. dla Abonentów, których konta abonenckie mają wielopoziomową strukturę):
2.8.1. sprawdzanie statusu, parametrów, ustawień wszystkich usług aktywowanych dla danego kontraktu, dostępnych w ramach Usługi,
2.8.2. aktywacja/deaktywacja/modyfikacja usług dla danego kontraktu z wyłączeniem usług które można aktywować/deaktywować/modyfikować po uprzednim podaniu wymaganego kodu abonenckiego dla konta, w formie pisemnej lub poprzez kontakt z Orange Biurem Obsługi Klienta. W przypadku, gdy Abonent nie ma wystarczających uprawnień do dokonania operacji w odniesieniu do danej usługi, na stronie internetowej Usługi zostaje wyświetlony odpowiedni komunikat z informacją o wymaganym sposobie dokonywania operacji w przypadku tej usługi,
2.8.3. wyświetlenie ilości dostępnych bezpłatnych minut/SMSów/MMSów/danych lub pozostałej kwoty do wykorzystania w danym okresie rozliczeniowym,
2.8.4. rejestracja Abonenta – dla danego kontraktu - w programie Profit, stan konta Profit, historia transakcji Profit,
2.8.5. sprawdzenie i złożenie zamówienia zmiany planu taryfowego, wybranego dla danego kontraktu,
2.8.6. dostęp do historii zleceń zamówionych z wykorzystaniem Usługi,
2.8.7. wysłanie zgłoszenia/reklamacji do Orange Biura Obsługi Klienta,
2.8.8. zmiana kodu abonenckiego.
2.9. W przypadku, gdy po otrzymaniu tymczasowego hasła, opisanego w pkt 2.6. powyżej, Abonent podaje treść tymczasowego hasła z otrzymanego SMSa oraz kod abonencki dla konta, Abonent może korzystać z następujących funkcji dostępnych w ramach Usługi:
2.9.1. sprawdzanie statusu, parametrów, ustawień wszystkich usług aktywowanych dla wszystkich kontraktów znajdujących się na danym koncie abonenckim, dostępnych w ramach Usługi,,
2.9.2. aktywacja/deaktywacja/modyfikacja wszystkich usług aktywowanych dla wszystkich kontraktów na danym koncie abonenckim, dostępnych w ramach Usługi z wyłączeniem usług które można aktywować/deaktywować/modyfikować w formie pisemnej lub poprzez kontakt z Orange Biurem Obsługi Klienta,
2.9.3. wyświetlenie ilości dostępnych bezpłatnych minut/SMSów/MMSów/danych lub pozostałej kwoty do wykorzystania w danym okresie rozliczeniowym dla wszystkich kontraktów na danym koncie abonenckim,
2.9.4. rejestracja – dla wszystkich kontraktów - w programie Profit, podgląd danych, zmiana danych w programie Profit, stan konta Profit, historia transakcji Profit,
2.9.5. sprawdzenie i złożenie zamówienia zmiany planu taryfowego dla wszystkich kontraktów na koncie abonenckim,
2.9.6. dostęp do historii zleceń zamówionych z wykorzystaniem Usługi dla wszystkich kontraktów na koncie abonenckim,
2.9.7. wysłanie zgłoszenia/reklamacji do Orange Biura Obsługi Klienta,
2.9.8. dostęp do historii płatności, historii wpłat, aktualnego salda na koncie abonenckim,
2.9.9. sprawdzenie i złożenie zamówienia zmiany formy płatności,
2.9.10. sprawdzenie adresu głównego i adresu korespondencyjnego oraz dokonanie zmiany adresu korespondencyjnego,
2.9.11. umożliwienie podglądu oraz pobrania na twardy dysk komputera 3 ostatnich faktur VAT wystawionych po 10 sierpnia 2005r., 3 ostatnich zestawień dla konta abonenckiego wystawionych po 10 sierpnia 2005r. oraz 3 ostatnich rachunków szczegółowych dla wszystkich kontraktów na koncie abonenckim (z tym zastrzeżeniem, że funkcja podglądu rachunku szczegółowego niedostępna jest dla Abonentów Mix),
2.9.12. zmiana kodu abonenckiego.
2.10. Abonent korzystający z Usługi w zakresie dostępnym po podaniu samego tylko tymczasowego hasła w każdej chwili ma możliwość uzyskania dostępu do uprawnień opisanych w pkt 2.8. albo w pkt 2.9. niniejszego Regulaminu po uprzednim podaniu wymaganego kodu abonenckiego albo kodu abonenckiego dla konta.
3. Zasady korzystania z Usługi przez Użytkowników
3.1. Aby uzyskać możliwość korzystania z Usługi Użytkownik po wejściu na stronę internetową www.orange.pl powinien zarejestrować oraz zalogować się na stronie internetowej www.orange.pl. Zalogowanie się przez Użytkownika na stronie internetowej www.orange.pl w celu skorzystania z Usługi oznacza akceptację niniejszego Regulaminu oraz zobowiązanie się Użytkownika do przestrzegania jego postanowień.
3.2. Każdorazowo w celu skorzystania przez Użytkownika w ramach Usługi z funkcjonalności, o których mowa poniżej w pkt. 3.3.2. oraz 3.3.7. niniejszego Regulaminu Użytkownik powinien posłużyć się tymczasowym hasłem otrzymanym za pośrednictwem wiadomości SMS.
3.3. Użytkownicy, korzystający z Usługi na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie mogą dokonywać w ramach Usługi następujących czynności:
3.3.1. sprawdzenie statusu wybranych usług,
3.3.2. aktywacja/deaktywacja wybranych usług,
3.3.3. sprawdzenie stanu środków do wykorzystania
3.3.4. sprawdzenie, przez jaki okres czasu istnieje możliwość realizowania połączeń wychodzących oraz korzystania z połączeń przychodzących,
3.3.5. sprawdzenie ilości wykupionych pakietów oraz okresu, w którym istnieje możliwość wykorzystania przedmiotowych pakietów,
3.3.6. sprawdzenie planu taryfowego
3.3.7. zmiana planu taryfowego,
3.3.8. doładowanie konta Użytkownika przez Internet.
4. Zasady korzystania z Usługi przez Abonentów Mix
4.1. Abonenci Mix mają możliwość korzystania z Usługi zarówno w sposób opisany w pkt. 2 jak i w sposób opisany w pkt. 3 niniejszego Regulaminu.
5. Postanowienia końcowe
5.1. PTK Centertel Sp. z o.o. dołoży starań, aby chronić tajemnicę telekomunikacyjną i dostęp do danych Abonenta, Abonenta Mix, Użytkownika w zakresie uzasadnionym względami technicznymi i ekonomicznymi. PTK Centertel Sp. z o.o. nie jest jednak w stanie zapewnić całkowitego bezpieczeństwa, jakie niesie za sobą korzystanie z Internetu, w tym posłużenie się hasłem lub kodem abonenckim Abonenta, Abonenta Mix, Użytkownika przez osoby trzecie. PTK Centertel Sp. z o.o. rekomenduje, aby Abonent, Abonent Mix, Użytkownik utrzymywał na swoim komputerze odpowiednie oraz legalne oprogramowanie w postaci firewall i programów antywirusowych.
5.2. PTK Centertel nie ponosi odpowiedzialności za zmiany, jakie nastąpią w dokumentach o których mowa powyżej w pkt 2.9.11. niniejszego Regulaminu lub za zniszczenie (uniemożliwienie odczytania treści) tych dokumentów, jeżeli te zmiany lub zniszczenie nastąpią po zapisaniu dokumentów na twardy dysk komputera z którego korzysta Abonent, Abonent Mix..
PTK Centertel nie ponosi również odpowiedzialności za udostępnienie treści dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 2.9.11. osobom trzecim (innym niż Abonent, Abonent Mix), jeżeli udostępnienie treści tych dokumentów nastąpi po zapisaniu dokumentów na twardy dysk komputera, z którego korzysta Abonent, Abonent Mix bez względu na to, czy zapisanie dokumentów na twardym dysku komputera nastąpiło za wiedzą i zgodą Abonenta, Abonenta Mix, czy bez jego wiedzy (w sposób automatyczny, bez użycia przez Abonenta, Abonenta Mix funkcji przeznaczonych do zapisania dokumentu na twardym dysku komputera).
5.3. PTK Centertel Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za skutki wejścia przez osoby trzecie w posiadanie aparatu telefonicznego Abonenta, Abonenta Mix, Użytkownika, tymczasowego hasła Abonenta, Abonenta Mix, Użytkownika oraz kodu abonenckiego albo kodu abonenckiego dla konta.
5.4. PTK Centertel Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu w dowolnym czasie i po uprzednim powiadomieniu Abonentów, Abonentów Mix oraz Użytkowników. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania na stronach www.orange.pl.
5.5. Skutki wszelkich operacji wykonywanych przy użyciu kodu abonenckiego oraz kodu abonenckiego dla konta obciążają Abonenta lub Abonenta Mix.
Komentarze / 160
Dodaj komentarz-
cvi pisze: 2005-11-11 10:57Żadna nowość. W Erze to standard ;)0
-
marijuszek pisze: 2005-11-11 11:01Dobra wiadomość - w świątecznym nastroju :-)0
-
Info pisze: 2005-11-11 11:07Podobnym jak nie i lepszym...0
-
drobotek pisze: 2005-11-11 11:08Na razie to jedyny plus ze strony Orange.Reszta do bani.0
-
issa pisze: 2005-11-11 11:12O , Plus zmienił gprsX.plusgsm.pl , na numerowe IP... Co do OrangeEboku , to z pewnościa będzie to przydatna funcja. A pocztę głosową i clir też już można samemu włączyć i wyłączyć też? Oooo , to postęp , nie wiem dlaczego narzekacie ;-)0
-
alex pisze: 2005-11-11 11:18osobiscie jestem bardzo zadowolony z oferty orange.osoby z ktorymi kontaktuje sie niemalze codziennie maja telefony w orange badz stacjonara(mama puszcza mi sygnał jak coc chce).za 40 gadam z 5 osobami bez limitow!!!takze 2czy3 grosze wiecej za minute zdecydowanie przeboleje.pakiety esow po 1gr tez jest spoko(jak dla mnie bo wam pewnie sa nie potrzebne:)0
-
IGOR pisze: 2005-11-11 11:20ORANGE ORANGE ORANGE CODZIENNNIE TO SAMO! Ten portal ma swoją pomarańczową misję, śledze te newSu od jakiego czasu i to co czytam o ORANGE to broda i nie zawsze prawda! SIO W KARTOFLE!!! DOBRZE, IZ PLUS I ERA (A RACZEJ uzytkownicy tych operatorów,ktorzy sie wypowiadaja) nie dają tu za bardzo pola do POPiSU pomarańczowej rewolucji!!000000000000
-
Q! pisze: 2005-11-11 11:26a o podwyzkach smsow/mmsow zagranicznych dalej cisza, juz chyba z tydzien.. :-/ proponuje nastepna ankiete na GOLu pt. "czy nasz portal jest rzetelny i obiektywny?" odpowiedzi: "tak", "tak bym chcial", "nie", "nie wierze", "nie wiem", "oso chozi?".. :-P0
-
kmis pisze: 2005-11-11 11:31*issa: rzeczywiście, musieli to zrobić w nocy, korzystałem przed północą i wyswietlało jeszcze gprs(x).plusgsm.pl0
-
Artur pisze: 2005-11-11 11:33A gdzie pakiet SMSowy w POPie???????0
-
msmoll pisze: 2005-11-11 11:44a gdzie ma być ?0
-
alfred pisze: 2005-11-11 11:44Mnie w JINK to nie dziala, juz od dwoch dni sie loguje i oprocz zwyklych danych skrzynki mbox nic innego tam nie ma.0
-
Longman pisze: 2005-11-11 11:49*Q!, co do portalu to nie wiem, za to znajoma mowila mi o jeszcze bardziej chamskim zachowaniu Orange. Znajoma ma POPa i przez pierwsze dni listopada wysylala SMSy do Anglii, gdzie mieszka jej siostra. Gdy powiedzialem, ze Orange podwyzszyla ceny SMSow za granice to nie wierzyla, mowiac, ze caly czas oplata to 20gr/szt. I tez tak bylo - aczkolwiek do wczoraj, gdy okazalo sie ze Orange sciagnelo z jej konta roznice w oplatach. Chamstwo, tym bardziej, ze znajoma caly czas dostaje SMSy promocyjne, ale o tej "promocji" to ani mru mru.0
-
xor pisze: 2005-11-11 11:50***arthur: to znaczy?0
-
tompoloz pisze: 2005-11-11 12:00Na razie Orange On-line w POPie wygląda ubogo i dziwne, że nie wchodzi się tam tak jak abonamentowcy, tylko najpierw trzeba się zalogować w portalu i dopiero później przejść do zarządzania kontem. Mam teraz porównanie z TT i tam jest to dużo lepiej zrobione. Jedyny plus POPa to to, żeby tam wejść, nie trzeba mieć komórki przy sobie, ale jak już chcę aktywować coś, to tak, bo przychodzą kody do wpisania.0
-
tompoloz pisze: 2005-11-11 12:02***Longman*** ja wysyłałam po podwyżce dużo smsów do Niemiec i na razie nie ściągnęli mi tej różnicy. Jeżeli to zrobią, to napiszę do nich mejla. Gdy napisałem, że zrobili po cichu podwyżkę i nikogo nie poinformowali, to odpisali mi, że bardzo dziękują za zwracanie im uwagi na ich uchybienia i że to dla nich bardzo cenne. Standardowy marketingowy bełkot. Szkoda, że dalej nie napisali, że to ludzka rzecz okradać i że dalej będą tak robić.0
-
tompoloz pisze: 2005-11-11 12:10Gdy włączam Regulamin świadczenia usług w dziale Orange Go, to pojawia się regulamin, w którym wyraźnie jest napisane, że w przypadku podwyższenia cen usług, operator zobowiązany jest powiadomić abonenta (kolejny błąd, bo regulamin powinien dotyczyć użytkownika) pisemnie na miesiąc wcześniej o podwyżkach. Znowu złamali swój regulamin i nikt im nic nie zrobi.0
-
eMb pisze: 2005-11-11 12:16Tp niech ja koncza, bo ja jestem w Zrób to sam, a oni mi na to, ze nie obsluguja tej taryfy :] Ehh, mam nadzieje, ze przenosnosc numerow bedzie tez dla prepaidow.0
-
windu pisze: 2005-11-11 12:22Ja od dwóch dni dostaje odpowiedzi z Boku Orange,że nie mają w ofercie POP Siemensa AX72,a dzisiaj,że nie nie ma czegoś takiego jak oferta 30% więcej.0
-
windu pisze: 2005-11-11 12:24Co do smsów międzynarodowych,to mi także ściąga 20gr za jednego.Może to taka promcja,ciekawe do kiedy potrwa :P0
-
daro_pop pisze: 2005-11-11 12:29bardzo fajne :) wreszcie po tylu miesiacach0
-
Enrico pisze: 2005-11-11 12:38Lepsze to niz nic. ja sobie probowalem juz zastrzec nr, potem spowrotem go odstrzeglem, wszystko dziala jak narazie. ciekawe jak to bedzie z ta promocja na darmowy nr bo dla mnie bylo by to w sam raz bo i tak na pakietach za grosz wydaje ok 10 zl miesiecznie zeby pisac z laska wiec doloze 5 i mam wszystko za free przez miesiac.0
-
Czytek Newsów pisze: 2005-11-11 12:41Z przykrością muszę stwierdzić, że kolejna kompromitacja informatyków pomarańczy, czy też przez nich wynajętej firmy (co na jedno wychodzi). Otworzyłem z jednego z POP-ów Orange-online. O niezbędnym flash-u nie wspomnę, bo już nawet szkoda gadać. Ale najpierw dziwne zachowanie - przerzuca na stronę logowania gdzie wybiera się prepaid, mix, abo, a po wybraniu prepaida wyświetla dziwną treść, bo przerzuca znowu na główną stronę, i trzeba dużo dobrej woli, żeby się domyśleć, że trzeba poszukać cdn...0
-
d4RYl pisze: 2005-11-11 12:43Twój plan taryfowy nie jest obsługiwany przez Orange On-line. Zmień plan taryfowy. (twój aktualny plan taryfowy Jedna IDEA na kartę)0
-
Czytek Newsów pisze: 2005-11-11 12:45cd.: "O-online" po prostu na menu mBoxa - bo na głównej stronie linku nie ma, a ten z wyboru pre-mix-abo nie łączy z O-online, tylko główną stroną... Co za analfabeta to projektował? Ale to mało - po wejściu w końcu na O-online i próbie wyboru _jakiegokolwiek_ linka usiłuje zapisywać na dysku jakieś pliki (pewnie cookie-s), i nawet jak się na to pozwoli, to zapisuje, ale mimo to potem żadnej strony nie otwiera... Żarty jakieś. cdn...0
-
Czytek Newsów pisze: 2005-11-11 12:48cd.: Zgłaszałem już do BOK inny błąd - przy otwieraniu wszystkich okien mBox-a przeglądarka pluje komunikatami o błędach składni na stronie. I cisza... Ja wiem, że pewnie orangutany informatyczne nie zauważyli, że normalni ludzie mają legalną Windę i aktualizują ją na bieżąco, i pewnie maszyny są za dobrze zabezpieczone jak na ten poziom serwisu www, ale to ponoć ma być profesjonalne? Za Idei ostatnio takich wstydów nie pamiętam... (O początkach mBoxa jak najbardziej... ;-)) ).0
-
robson pisze: 2005-11-11 12:59u mnie nie dziala0
-
lokop12 pisze: 2005-11-11 13:08Wie ktos jak teraz mozna wymieniac punkty profit na karty pop? Bo slyszalem ze poszlo w gore, pewnie na stronie jest ale nie chce mi sie szukac ;D0
-
pajorro pisze: 2005-11-11 13:54Szkoda, że w Simplusie nie ma EBOK-u :-)0
-
xor pisze: 2005-11-11 14:16mam nadzieje, ze orange-on-line poprawia o drobine, bo po zakupie przez internet pakietu minut, musialem dluuuzsza chwile odczekac nim pojawil sie w informacji o koncie. ble :)0
-
bielszczanin pisze: 2005-11-11 14:26czy można zaoszczędzić choć 1gr dzięki orange online?0
-
jonny pisze: 2005-11-11 14:28Super, na pewno z czasem pojawia sie nowe mozliwosci. Najbardziej cieszy mozliwosc sprawdzania stanu pakietow.0
-
ruta pisze: 2005-11-11 14:29umnie nie dziala :/ pisze ze numer nie jest obslugiwany ... jednym slowem lipa:/0
-
bielszczanin pisze: 2005-11-11 14:36fajnie że można zmieniać za darmo z pop na orangego ciekawe czy odwrotnie również, na jink wygląda na to że nie można0
-
xor pisze: 2005-11-11 14:38***bielszczanin: tak, mozna zaoszczedzic chociaz jeden grosz. nie trzeba wysylac smsa ILE zeby sprawdzic pozostale pakiety :)0
-
Czytek Newsów pisze: 2005-11-11 14:41Cierpliwość popłaca... ;-)) Wpuściło tym razem do O-online. Ale za to w środku fajne kfjatki... ;-)) Na jednej stronie, że pakiet Masz Gadane 40 - nieaktywny, a na innej, że mam jeszcze drobne 20 minut z kawałkiem przez 8 dni (nawiasem mówiąc oszustwa, jakim była kradzież jednego dnia ważności nadal nie naprawiono). Toż to nie jest nawet wersja beta. Panowie orangutanowie od www piszą stronę na oczach widzów... ;-)))Zresztą jest tak od początku rebrandingu. Trudno o większą kompromitację, i większe zdemaskowanie "profesjonalizmu" nowej marki...0
-
jonny pisze: 2005-11-11 14:53Czytek Newsów: Przestan ssac... u mnie wszystko dziala. A pakiety Masz Gadane mozna wlaczac wielokrotnie i suma sie zwieksza. I nie uzywaj tak mocnych slow jak "oszustwo" bo mozesz jeszcze sobie zaszkodzic.0
-
Misek pisze: 2005-11-11 15:01Może mi ktoś wyjaśnić, jakim prawem orange podnosi w popie cenę smsa zagranicznego? Przecież ja chyba musze to zaakceptować??0
-
Czytek Newsów pisze: 2005-11-11 15:07*** jonny (johnny... ;-)) ) - To ma _u_WSZYSTKICH_, _ZAWSZE_ i na każdej platformie działać. A nie u Ciebie akurat... ;-)) A nie dość, że amatorsko projektowane, to działa albo nie działa nawet na najbardziej standardowej platformie na świecie (XP/IE). Oszustwo jest tu na miejscu. Jak być zamiast się wymądrzać od czasu do czasu czytał, niechby GOL-a ;-)) to byś zauważył, że reklamowałem to w BOK, _przyznano_mi_rację(!)_, ponoć poprawiono w systemie, ale nie na moim _zapłacony_ koncie. A pouczanie jak działa pakiet daruj sobie, wszyscy tutaj (no, może poza Tobą...) to wiedzą...0
-
Czytek Newsów pisze: 2005-11-11 15:53*** zafir - przecież pisałem, że teraz także u mnie działa, a _nic_ nie zmieniałem w przeglądarce. Tylko, że i Twoja rada dziwna - co mam zrobić - usunąć patch'e od Windy i przeglądarki i odbezpieczyć system? Żeby łatwiej czytać skopany serwis www? Zabezpiecza się, żeby mieć bezpieczny _swój_ system, a nie ułatwiać pracę niechlujnym programistom www. I co, uważasz, że jak wyłączę komunikaty o błędach składniowych na stronie to znikną...?? ;-))) Znaczy "stłucz termometr"...? ;-)) "Wiersz 306, Znak 1, Błąd: Błąd składni, Kod 0,..."0
-
Czytek Newsów pisze: 2005-11-11 15:56c. dalszy: - i tak na każdej stronie mBox-a. Błąd który nie dawał czytać linków dzisiaj parę godzin temu opisałem wyżej. Żartujesz sobie? Poza tym co tu ma do rzeczy aktualizacja wielkości pakietów, o której piszesz. To zresztą znowu jakieś głupstwo, jeżeli naprawdę jest tak jak piszesz (nie chce mi się sprawdzać), bo powinno po prostu po odświeżeniu strony.0
-
tampaboy pisze: 2005-11-11 16:06Mnie za dwadzieścia pare smsów wysłanych do USA w listopadzie liczyło zawsze po 20 gr, ale Orange już mi kasy nie zabierze bo ten numer leci do szuflady, a na koncie zostały 2 gr. :-)0
-
ralph pisze: 2005-11-11 16:14To Orange OnLine skopane jest od samego poczatku. 9 listopada zalogowalem sie i sie nie dostalem. Pozniej udalo mi sie okazalo sie, ze pokazuje mi plan taryfowy "Zrob to sam", mimo iż do Nowego POPa przeszedlem w dzien, w ktorym oficjalnie sie Nowy POP pojawil. Musialem na Orange OnLine wybierac sobie Nowego POPa mimo iż mam Nowego POPa. Jaki system taka siec. Dobrze, ze mi pakietow nie zabralo, bo byl sie wkurzyl.0
-
jonny: pisze: 2005-11-11 16:16Czytek Newsów: To moze jeszcze w trakcie rozmowy przy odswiezaniu strony powinno pokazywac stan pakietu na biezaco :) Zaden system dla kilku milionow uzytkownikow nie wytrzymalby takiego obciazenia. Jak dla mnie koniec dyskusji bo widze ze masz misje oczerniania orange-a. Nie podoba sie to nie korzystaj.0
-
ralph pisze: 2005-11-11 16:18Kolejny blad Orange OnLine. Jesli zaloguje sie na mBoxa i przejde do Orange OnLine to nie jestem w orange online. Pokazuje mi tylko, ze jestem zalogowany jako.... i nic wiecej. Musze sie wylogowac, wejsc na strone glowna, kliknac w linka do orange online i ponownie sie logowac. Paranoja. Co za mozg, pisal te wszystkie skrypty. Ja rozumiem, ze nowosc i w ogole. Ale jesli sie cos wypuszcza, to bez bugów. No chyba, ze Orange lubi byc krytykowana. Przytocze tu slynny cytat: "Nie ważne co mówią, ważne by o tobie mówili."0
-
konsul pisze: 2005-11-11 16:20Czytek Newsów *** dziwne ze tylko Ty piszesz o błędach na stronie, moze zainstaluj sobie noralny system operacyjny he he he0
-
ralph pisze: 2005-11-11 16:21Oczywiscie chodzi o linki w gornym i dolnym menu.0
-
athlonik pisze: 2005-11-11 16:22DLa każdego-JiNK Podany numer telefonu nie jest obsługiwany w Orange On-line.0
-
ralph pisze: 2005-11-11 16:22konsul, strona ide czy obecnej orange, nigdy nie byla bez bledow.0
-
Czytek Newsów... pisze: 2005-11-11 16:48*** jonny 11-11-2005 15:16 - na początek przepraszam za przekręcanie nicka (myślałem, że zabawna w skutkach literówka). Nie pisałem o odświeżaniu na bieżąco w czasie rozmowy, tylko o aktualizacji ręcznej \"na życzenie\". cdn...0
-
Czytek Newsów pisze: 2005-11-11 16:57c.dalszy - Uważasz, że wylogowywanie - logowanie - odświeżanie mniej obciąży system niż samo odświeżenie...?? ;-)) Nieźle... ;-)) A może i Ty maczasz palce w pisaniu tego "dzieła"... ;-)) Nawiasem z tym "żaden system" też bym uważał, bilingowe jakoś wytrzymują... ;-))0
-
tymis pisze: 2005-11-11 16:57Całe mnóstwo stron jest bez błędów (choćby duże portale) i to bez względu na używaną przegladarkę. Pozostałe są robione z mniejszą lub większą niechlujnością lub niewiedzą. Pomijam sytuacje, że użytkownicy korzystają z "dziwnych" providerów, jakieś chałupniczo dzielone łącza, "radiówka" z duzymi pingami, itp. Błędy wystepują przy legalnym oprogramowaniu, poprawnie skonfigurowanym kompie i rzetelnym providerze, i co wtedy??? Strona powinna być tak napisana by przy spełnieniu powyższych warunków można było z niej korzystać. Dlaczego np.: niektóre strony nie działają z Operą lub Firefoxem skoro to są legalne produkty? Bo te "nie wpuszczają" śmieci a IE wprost przeciwnie?0
-
Czytek Newsów pisze: 2005-11-11 16:59c.d. A jeżeli chodzi o korzystanie - cóż, byłem w Idei od początku, jeszcze 1800, ale teraz powolutku się ewakuuję... Razem z rodziną, na razie trzy pierwsze numery...0
-
tymis pisze: 2005-11-11 16:59E-boki to działalność "uboczna" opa. Przy jak najmniejszym nakładzie ma w założeniu usprawnić obsługę przez pozbycie się wydzwaniających nachalnych klientów i w mojej subiektywnej ocenie nic więcej. Po złych doświadczeniach z e-bokiem w Plusie, po wielokrotnej korespondencji z bok-iem, która nic nie zmieniła (rozliczanie pakietów), moja rada jest, żeby nie podniecać się takimi rozwiązaniami bo to ma wyłącznie odciążyć opa a nie pomóc klientowi.0
-
Czytek Newsów pisze: 2005-11-11 17:00c.d. Aha, jeszcze z tym oczernianiem. Nie trzeba oczerniać... Nikt od samego Orange tego lepiej nie zrobi... ;-))0
-
Czytek Newsów pisze: 2005-11-11 17:02*** konsul 11-11-2005 15:20 - masz na myśli domowego Linuksa... ;-)) Niestety, na co dzień potrzebuję oprócz tego profesjonalnego systemu, i przeglądarki, która nie sypie się na większości profesjonalnych stron (np. bankowych). Na Linuksie to można sobie postawić jakiś serwerek. Ale do pracy potrzebuję czegoś porządniejszego. Tyle, że ten temat, to nie na ten portal...0
-
ralph pisze: 2005-11-11 17:04**zafir nie mam szczescia w totku, wiec nie bede dzwonil do BOKu. Zbyt czesto mozna nadziac sie na kogos, kto wie mniej niz my sami. Dobrze, ze wyszukiwarka dziala o niebo lepiej, niz ta na z idei. Pomalo wszystko sie jakos poprawia ale jest jeszcze na co ponarzekać. Wlasnie dzieki takim narzekaniom cos sie zmienia. Jakby sie zachwalalo Orange, to by popadla w samozachwyt. Po rebrandingu wlasnie taki zachwyt ogarnal ludzi z Orange, teraz sie troche opamietali i poprawiaja swoje bledy. Dostali od swoich uzytkownikow kopa, za ktory musza zaplacic.0
-
Czytek Newsów pisze: 2005-11-11 17:07*** zafir 11-11-2005 15:31 - ja jestem z tego pokolenia, w którym programista wieszał się razem ze swoim programem. A nie mówimy tu o jakichś, czasem ujawniających się błędach, tylko stałych i prymitywnych. Do tego (błędy projektu) kompromitująco amatorskich. A tak nawiasem błędy składni przekazałem mailem do BOK a oni podobno do działu technicznego. Nie mogą zasłonić się niewiedzą.0
-
Czytek Newsów pisze: 2005-11-11 17:09*** zafir 11-11-2005 15:35 - zadzwonić do BOK-u?? ;-))) Po instrukcję obsługi serwisu www... ;-))) Zabawny jesteś... To raczej powinno być odwrotnie... ;-)) Po co mi O-online gdy muszę po drodze dzwonić... Mogę od razu załatwić w BOK to co mi potrzebne... ;-))0
-
Czytek Newsów pisze: 2005-11-11 17:13*** tymis - samo słuszne w każdym zdaniu... Z tymi przeglądarkami - właśnie dlatego, że wiele serwisów robionych jest pod IE muszę jej używać. A z tym e-BOK-iem - oczywiste. O kilkudziesięciu BOK-istów mniej w call-center... Ale tym bardziej w ich interesie jest, żeby ludzie tego używali... A jak to tak wygląda... ;-))) Wstyd i tyle...0
-
tymis pisze: 2005-11-11 17:27*Czytek Newsów: w ich interesie jest, żeby ludzi zachęcać do korzystania z e-boku i odciążyć BOK. To, że coś nie działa nie ma znaczenia :-) Pewnie ludzie mają nielegalne oprogramowanie, źle skonfigurowany komp i oczywiście "niesłuszną" przegladarkę. Można tym tłumaczyć, że coś jest zrobione na "odczep się". Kiedyś w Plusie nie mogłem aktywować Strefy Plus, po telefonie do "pseudo" BOK-u dowiedziałem się, że mam popsuty telefon :-))))) Proszę Państwa, my klienci mamy korzystać z usług zamówionych i nie zamówionych ;-) a nie wymagać od opa, żeby coś działało :-) Naprawdę zachęcam do poznania obecnego świata i panujących w nim reguł, bez względu na opa, z którego usług się korzysta :-)))0
-
biznes_tomek pisze: 2005-11-11 18:00przedluzylem umowe z orange mialem ab. jedna idea 25 mix przeszledlem na twoj mix 25 i dostalem SE K300i za 70zl, proponowali mi tez samsunga x480 za 1,22. jednak wybralem Sony, dobrze zrobilem?0
-
_cinek_ pisze: 2005-11-11 18:48Ale poco to jest potrzebne??0
-
mirs pisze: 2005-11-11 18:50Ile trzeba dać jak przedjuże umowe w twoim planie za eriksona k700i0
-
biznes_tomek pisze: 2005-11-11 18:55a jaki masz abonament dotychczas? i na jaki chcesz przejsc?0
-
mirs pisze: 2005-11-11 18:59jedna idea25 na twój plan 250
-
tymis pisze: 2005-11-11 19:03Przepraszam, która godzina bo ja nie jestem stąd a na moim zegarku jest 18:06 :-)))0
-
ralph pisze: 2005-11-11 19:1718:16 :-D moze nie jestes stad, ale jestes w tej samej strefie czasowej.0
-
tymis pisze: 2005-11-11 19:23*ralph: dobra odpowiedź ale nie o to chodziło ;-) Pytanie było na poziomie zapytania: "jaki masz abonament i na jaki chcesz przejść" :-) Pytany użytkownik jest zarejestrowany więc można o takich rzeczach pogadać na priva.0
-
Monika pisze: 2005-11-11 19:27Mam pytanie. Jak wysłać kabelkiem film z siemensa m 65 na komputer - jaki prorgam jest do tego potrzebny ? Z góry dzięki za odp :) Pozdrawiam !0
-
tymis pisze: 2005-11-11 19:35:-)))))))))))))))))) A kabelek z Allegro? :-))))))))))))))))))) Dziekuję za lekturę, znowu na dłużej mi starczy ;-)0
-
pedros77 pisze: 2005-11-11 19:55No i lipa. Wbijam numer z POPa 506xxyyyz i pokazuje się "Podany numer telefonu nie jest obsługiwany w Orange On-line". No i jak tu się cieszyć jak nie można się cieszyć... Chcieli dobrze, a wyszło jak zwykle...0
-
chholera mnie birze pisze: 2005-11-11 20:02Szlag mnie trafia. tak powalonej strony jaką ma zafajdany ORANGE to chyba nikt nie ma. Wchodzisz w coś i dalej masz to samo !!!!!!!!!!!! Klikasz "więcej" i kórwa dalej masz to samo !!!!!!!!!! To jakiś obłęd - ORANGE to patałachy.0
-
yogi pisze: 2005-11-11 20:05hmm jak fajnie!!!Od tygodnia czekam na aktywację popa,``numer przekazany do aktywacji,prosze cierpliwie czekac``No i tak czekam :-)TPSA pełną gębą fuck :-(0
-
fazafm.com pisze: 2005-11-11 20:07dziala dziala tylko ze nie wchodzi sie przez strone www.orangeon-line.pl tylko przez strone www.orange.pl tam trzeba zalogowac sie do swojego konta mbox czy jak kto woli multibox i dopiero wtedy kliknac link do orage on line proste prawda ???...0
-
yogi pisze: 2005-11-11 20:08rejestracja numeru,blank page :-) Telefon do telepsa po nr abonenta orange(gruba ślepa świnia-facet)proszę dzwonić do orange,w orange -proszę dzwonić do telepsa(sic!)0
-
Alienus pisze: 2005-11-11 20:29Będzie mi brakowało tego hosta "gprsX.plusgsm.pl chlip ;-)0
-
olo pisze: 2005-11-11 20:51Czy Wam dziala ten orange online dla popa ? U mnie moge sie tylko zalogować i zobaczyc strone glowna a potem jak probuje wejsc w inne zakladki system prubuje cos zapisywac i d.... . moze mial ktos podobny problem i jest to wina np konfiguracji?0
-
Alienus pisze: 2005-11-11 20:55Sprawdziłem nowe plusowe IP i oto jakie info mi sie pokazało: Region-warszawa, miasto-warszawa, organizacja PlusGSM NET, provider Polkomtel S.A. Intryguje mnie to że pierwszy raz pojawiła się nazwa "PlusGSM NET" a nie samo Plusgsm - wygląda na to że Plus zaczyna wyraźnie rozdzielać dział usług transmisji danych od usług telefonicznych. Wygląda na to że bardzo poważnie traktują usługi internetowe i pewnie iPlus będzie się szybko rozwijał i atakował konkurencję :-)0
-
glodek pisze: 2005-11-11 20:56***biznes_tomek Od kiedy daja tekie ceny??? w mix25 k300 kosztuje 299zł, czyli 229zł TANIEJ!!! Dzwoniłes sam do poprppozycji? Mam umowę do 15-11 i złozyłem juz rezygnacje(ji25) bo ceny słuchawek zaproponowali mi jak w cenniku dla NOWYCH:(((( Chcieli mi dac 70% ceny za weekendy przez 12-msc. Czyzby zmienili polityke???0
-
sebastiank pisze: 2005-11-11 21:26działa ;)0
-
sebastiank pisze: 2005-11-11 21:28ej... dlaczego mam IP: 212.2.100.231, a nie gprsX.plusgsm.pl?? chyba coś jest źle...0
-
Q! pisze: 2005-11-12 00:44*** Monika - do zabawy plikami (i nie tylko) w m65 dobry jest programik SiMoCo (siemens mobile control)..0
-
zapinator pisze: 2005-11-12 01:15***Monika, znajdz mobile phone manager i wszystko smiga0
-
wst1 pisze: 2005-11-12 01:52A ja mam IP tak jak zawsze: gprsbal :D0
-
ts pisze: 2005-11-12 02:36super :) przydatna rzecz0
-
ilford pisze: 2005-11-12 03:09KOSZT ZA SMS MIEDZYNARODOWY POZOSTAJE BEZ ZMIAN0
-
pipka pisze: 2005-11-12 03:29qrwa- dla JINK tez mialo to byc dostepne a tu LIPA! Naciagaja czlowieka na zmiane na POPa albo GO. A mnie sie podoba JINK i chce przy niej zostac. ehhh...0
-
Misek pisze: 2005-11-12 06:51orange na WEEKEND0
-
sebastiank pisze: 2005-11-12 08:14ten orange dla pre-paid jest troche dziadowski, ale lepszy taki niż żaden ;p0
-
Nieznajomy pisze: 2005-11-12 09:49Myślę, iż przesadzacie. Do Orange On-line wchodzi się przez stronę główną po zalogowaniu, więc nie wiem po co ta śmiechy, że nie da się wejść. Wszzystko, co najważniejsze dla konta można sobie zobaczyć i zmienić. Nie różni się to niczym od e-BOKu Tak Taka... też byłem pesymistycznie nastawiony do zmiany nazwy z Idei na Orange, ale trzeba obiektywnie stwierdzić, że coś rusza do przodu i to już chyba koniec rozczarowań, teraz powinno być tylko lepiej...0
-
sebastiank pisze: 2005-11-12 10:05oczywiście dziala be problemu, z resztą nie maco oczekiwać rozbudowanego eBOK-a dla uslugi pre-paid. W orange e-bok jest na tyle wygodny, że nie ma haseł sesji.0
-
sebastiank pisze: 2005-11-12 10:15jednak ma hasła ... żąda jednorazowego hasła przy zmianie statusu usług ;/ wygodniej by było podać 1 hasło przy logowaniu.0
-
xor pisze: 2005-11-12 12:12no oczywiscie ze ma hasla aby cos zmienic w ustawieniach konta. a to, ze do logowania nie potrzeba 1razowego hasla jest moim zdaniem dobrym i wygodnym pomyslem. w koncu bede mogl latwo i szybko sprawdzic stan pakietow na koncie mojej matki, dla ktorej jest to czysta abstrakcja :) co ciekawe, nigdzie przy nazwie taryfy itd. nie pisze ze to POP Na Okraglo :)0
-
pitt pisze: 2005-11-12 13:36Witam. Co szanowne grono podpowie mi w temacie " chcę kupić kartę sim z najtańszym obonamentem"?? Zrezygnowałem właśnie ze stacjonarnego i szukam czegoś co by na półce stało:-)) Słuchawka jakaś się znalazła, poczciwa N3330, może byc to zakup na firmę. Pozdrawiam0
-
issa pisze: 2005-11-12 13:55Jak to co? Orange GO , jako zamiennik stacjonarnego. 80groszy za minutę , znasz lepszą ofertę?;-)0
-
issa pisze: 2005-11-12 14:00A tak na serio , to obawiam się , że nie znajdziesz niczego tanszego niż MaxProfit!15 z włączoną znienawidzoną Strefą. 24 grosze od pierwszej do ostatniej sekundy okresu rozliczeniowego + darmowy billing.0
-
msmoll pisze: 2005-11-12 14:53*issa dobre lol ... :)0
-
mac pisze: 2005-11-12 14:54heh a moze Plus DOM??0
-
pitt pisze: 2005-11-12 14:57o max proficie myślałem, mam już tam dwa telefony ale umowa niestety na min. 2 lata w Orange abo 10 zł i bez terminu, właśnie dzwoniłem0
-
wlo pisze: 2005-11-12 15:36pitt... superkarta jest na 6 albo najwyżej 12 m-cy - nie pamiętam dokładnie. Nie sądzę być w Orange miał takie możliwości jak w Max Profit 15 - połączenia ze strefy po 20 groszy netto na stacjonarne i Plusa a do 30 wybtanych (nie za darmo - z 1 zł abonamentu od numeru) po 10 gr netto za minute. O możliwości aktywacji innych usłuhg nie wspominam, bo mi zaraz powiedzą, że nikomu to nie potrzebne ;-)0
-
issa pisze: 2005-11-12 15:40***pit - to może Sami Swoi? Nie żartuję , nie sądzę , żeby Orange w jakimś wydaniu było lepsze , chyba , że zamierzasz dzwonić dużo do Orange z tego "niby stacjonarnego" , no ale z drugiej strony chyba nie po to go kupujesz (bo wtedy weź POPa) :-) W każdym razie średnia minuty z Samych Swoich to 24+72 , czyli 49 groszy brutto;-)0
-
pitt pisze: 2005-11-12 15:49wlo... rzeczywiście superkarta jest na 6 miesiecy i chyba w to wejdę issa.. j.w. sami swoi i inny prepaid raczej odpada mam już dwa numery w plusie jeszcze trzy i zapodam kontakt plus:-))) swoją drogą dla kogoś kto nie siedzi na bieżąco w temcie taryf itp. wcale niełatwo jest znaleźć cos fajnego za małe pieniądze. Poczytałem trochę ostatnio pod swoim kontem i stwierdzam że najsłabiej chyba jest w Erze. PZDR0
-
pitt pisze: 2005-11-12 16:06upss nie kontakt ale system plus:-)) jeszcze jedno czy zapis w regulaminie Max profit X par. 2 punkt 4....\" z zastrzeżeniem, że w ciągu 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM Abonent może zmienić wybraną taryfę lub promocyjny plan cenowy wyłącznie na taryfę z Pakietem Kwotowym o wyższej wartości\" oznacza że po 12 mies. mogę zmienić abo na niższy np. z MP30 na MP15?? zastanawiam się czy nie wziąć jakiejś słuchawki pod choinkę przy okazji:-))0
-
sebastiank pisze: 2005-11-12 16:08A w sprawie super karty: sam miałem 2 numery w tej ofercie i uważam że jest bardzo dobra, Plus po zakonczeniu umowy proponował mi abonament za 12 zł z groszami i bardzo tanie minuty, ale i tak zrezygnowałem bo potrzebowałem nowy telefon więc wziąłem w max profit. Uważam że plus nie ma dobrych ofert dla stałych abonentow (oczywiście jest to moje zdanie). Za to w ORANGE wywalczyłem dla mojej babci nokie 6020 za 1zł, dadatkowe minuty, dodatkowy starter i darmowy billing na cały okres umowy - mimo, że nie planowali tego to dali bo byliśmy skłonni rozwiązać umowę ;)0
-
dexter pisze: 2005-11-12 18:15News zawiera błąd - dla JInK strona orange-online nie działa. Nie zamierzam zmieniać lepszej taryfy dla gorszej tylko aby móc sprawdzać stan konta przez internet... Żenada... Pzdr adam0
-
Jural pisze: 2005-11-12 18:43***pipka - 12-11-2005 02:29 - moim zdaniem warto przemyslec zmianę JInK na Popa zawsze można taniej smsowac - no chyba że nie smsujesz lecz dzwonisz...0
-
issa pisze: 2005-11-12 18:46***pitt 15.06 - niestety taryfa Max!15 jest tylko taryfą promocyjną a nie cennikową i nie możesz przejść na nią po 12 miesiącach , jeśli podpisałeś umowę na dwa lata z telefonem. Za to możesz rozważyć zakup telefonu w Max!15 na dwa lata , jest trochę telefonów po przystępnych cenach.0
-
gmazur pisze: 2005-11-12 19:13dexter: myślałem, że już to nie zaglądasz. Pozdarwiam, Grzes.0
-
glodek pisze: 2005-11-12 20:27*dexter online dziala tylko dla taryf co sa obecnie dostepne na rynku;/ Ale czy jink jest lepsza od POPa? Naprawde nie wiem w czym.0
-
Yoshi pisze: 2005-11-12 22:30507xxxxxx tez nie dziala. Lipa!0
-
adios pisze: 2005-11-12 22:37Zgodnie z pkt. 1.5 regulaminu powinno dzialac tez dla JINK, w zwiazku z tym zapisem zlozylem w boku reklamacje i czekam podobno do 3 dni na rozpatrzenie. A JINK to niezla taryfa, ma na stale w cenniku pakiety wiec nie oplaca sie zmieniac na popa ktory ma pakiety jako promocje lub OGo, totalna zenade.0
-
rafcyk pisze: 2005-11-12 23:56NOWA USLUGA W ORANGE ;) Jesli posiadasz dostep do mbox, zarejestrowany na nr tel ktorego juz dawno nie masz, mozesz sprawdzic jaki jest stan konta twojego 'nastepcy', mozesz zakupic mu rowniez pakiety. coz za 'mistrzowska' oferta ;) Trzymajcie tak dalej!0
-
Gall...bez Anonim :) pisze: 2005-11-13 00:55co to znaczy jink ??0
-
Longman pisze: 2005-11-13 01:07**Gall, JINK = Jedna Idea Na Karte0
-
Longman pisze: 2005-11-13 01:10*rafcyk, tez to zauwazylem. Po prostu zenada, jednego numeru nie mam od tygodnia - rozumiem, ze jeszcze istnieje w systemie, mimo ze chyba go jeszcze nikomu nie dano po mnie w spadku. Tyle, ze mam jeszcze jeden z ktorego zrezygnowalem w 2001 roku (501-842-xyz), a tu dlubie sobie w nim jak chce. IMO kompromitacja!0
-
tymis pisze: 2005-11-13 02:20*Longman: inni tez wspominali o takiej "funkcjonalności" w Orange. Dla mnie takie "coś" dyskwalifikuje opa ale ludziom to nie przeszkadza, przecież dzwonią i sesemesują... jak tylko sieć nie jest zapchana :-) Każdy ma to co lubi...0
-
xor pisze: 2005-11-13 03:55***rafcyk: w jaki to sposob mozesz kupic pakiety swojemu "nasteony"? przy zakupie pakietow wysylaja haslo 1razowe. nie wprowadzajcie ludzi w blad!0
-
Longman pisze: 2005-11-13 06:58*tymis,zgodze sie z toba w pelnej rozciaglosci. Pare lat temu mialem Oskarte kupiona w Czechach. Prepaid, a mozliwosci o jakiej w Orange PL sie nie snilo byly od samego poczatku. Po trzech miesiacach od wylaczenia numeru (ktore nastapilo co do dnia!) juz nie moglem sie zalogowac. I tak byc powinno! *xor, nie rozsmieszaj mnie - tak jakby Inteligo argumentowalo "ktos szaleje na pana koncie, ale i tak nic nie zrobi, bo nie ma karty zdrapki z haslami jednorazowymi"... Taka sytuacja w ogole nie powinna miec miejsca i tyle! Jesli uwazasz inaczej a jestes uzytkownikiem Orange to daj namiary na konto - golowicze w nim beda dlubac. Bac sie nie masz czego - w koncu hasla jednorazowe do nas nie przyjda :-D0
-
xor pisze: 2005-11-13 09:17***longman - to ty mnie nie rozsmieszaj. ***rafcyk napisal ze MOZNA zamowic komus pakiety, a to nie prawda. przeciez nie napisalem nic wiecej!!! nie twierdze ze sie nie da wejsc na swoje stare konto, ktore moze byc juz u kogos innego przypisane. najpierw przeczytaj dokladnie, a pozniej pisz :[0
-
Longman pisze: 2005-11-13 10:04*xor, jesli sadzisz, ze PIERWSZE nowe logowanie do systemu Orange nie powinno byc obwarowane potwierdzeniem SMSowym to gratuluje ufnosci w mozliwosci intelektualne "pomaranczowych". Brak mozliwosci technicznych? Wyobrazni? A moze po prostu Orange jak zwykle ma to w nosie?0
-
xor pisze: 2005-11-13 10:25***longman - ale czy ja tak napisalem gdziekolwiek??? mnie osobiscie odpowiada obecny sposob logowania dla pre-paidu, ale NIE TWIERDZE ze jest odpowiednio zabezpieczony w przypadku zmiany wlasciciela numeru.0
-
pitt pisze: 2005-11-13 11:07issa.... jutro kupuje numer z k300i w MP15 chyba najlepszy stosunek cena/bajery (słuchawka dla 11-sto latka)0
-
sebastiank pisze: 2005-11-13 11:18*zafir - nawet jeśli ktoś posiada twój login i hasło nie dokona zmiany - każda zmiana jest chroniona hasłem jednorazowym wysyłanym sms-em.0
-
sebastiank pisze: 2005-11-13 11:26a co do nie kasowania kont - ja pod koniec sierpnia rezygnowalem z mix-a (508083688) i od razu konto usunęli, jednak kiedys kupilem popa - chciałem się zarejestrować w proficie, a na koncie było już ponad 3000 punktów - więc zdarzają się różne rzeczy. Do tego jeszcze rejestrowałem się w 5+ - przez internet, do tej pory jestem pewien, że nie wysłałem potwierdzenia rejestracji (papierowego) a twierdzą, że je mają. ;)0
-
rbodych pisze: 2005-11-13 11:31U mnie to nie działa a dlaczego oto cytat: twój plan taryfowy nie jest obsługiwany przez Orange On-line. Zmień plan taryfowy. twój aktualny plan taryfowy Jedna IDEA na kartę dostępne plany taryfowe Nowy POP Orange Go jak zwykle orange olewa starych użytkowników0
-
Longman pisze: 2005-11-13 11:35*Zafir, *Sebastian dobrze mowi - operacje wymagaja potwierdzenia rozsylanego SMSem. A chcialbym tylko niesmialo zauwazyc, ze gdyby na 100% przyjac to co piszesz to oznaczaloby, ze Orange nigdy nie "wygasza numeru". Jesli kupujesz go na siebie i dajesz dalej, to zgoda, masz racje. Gorzej jesli jest tak jak w przypadku ktory opisalem. Z numeru zrezygnowalem w sierpniu 2001, potem ulegl on wygaszeniu, od pewnego czasu znow funkcjonuje w puli. Osoby nie znam (a wlasciwie do niedawna nie znalem).0
-
Longman pisze: 2005-11-13 11:36Niektore argumenty uwazam za smieszne - tak jakby administrator dawal haslo komus, aby mogl sobie poharcowac na koncie netowym, pod warunkiem ze niczego nie zmieni. Aby bylo jeszcze smieszniej (??) pisalem do Orange (i to nie do Biura Olewki Klienta, tylko na mail dostepny salonom sprzedazy ten xyz@centertel.pl, xyz - dwie litery takie same, zorientowani wiedza...). I co? I nic!!! Zadzwonilem wiec do tej kobiety, ktora odziedziczyla po mnie numer. Poczatkowo nie wierzyla, ale jak rzucilem pare szczegolow jakich sie dowiedzialem przegladajac konto to jak sie to kolokwialnie mowi "wymiekla". Czy to moj obowiazek dzwonic i ostrzegac? Nie! Powiedzmy szczerze - Orange zgodnie z nowa swiecka tradycja zawalil na calej linii. Teraz juz dobrze wiem, ze slusznie zrobilem rezygnujac z uslug Orange.0
-
survivor pisze: 2005-11-13 13:52Piknie to wygląda... tylko żeby wszystko działało. Kilka godzin temu włączyłem sobie pocztę głosową, aktywacja przebiegła bez problemu, dostałem potwierdzenie SMS. Niestety, tylko w smsie pisze że jest aktywna, ona nadal nie działa. Dzwoniąc pod *501 Pani mi mówi "Przepraszamy, ale skrzynka o podanym numerze nie istnieje". Fajnie im to działa - łorange, jak tak ma wyglądać przyszłość to ja dziękuję....0
-
xor pisze: 2005-11-13 13:56***survivor - bardzo sprawnie i szybko mozna aktywowac/dezaktywowac poczte pod numerem *111. mimo komunikatu lektorki o tym, ze usluga zostanie update'owana do 30 minut, u mnie dziala natychmiast. podobniez ukrycie prezentacji numeru. dla mnie orange-on-line to wielki plus glownie za mozliwosc prostego i szybkiego sprawdzenia pakietow. ale juz chociazby zamawianie pakietow jest obarczone pewna "bezwladnoscia" czasowa. rozumiem wszystkich ktorzy krytykuja ten system za liczne wady, ale spojrzmy prawdzie w oczy - jest to duzy krok do przodu i to w dobrym kierunku. orange napsulo nam wszystkim duzo krwi, ale w koncu cos sie zaczyna dziac dobrego.0
-
kkozo pisze: 2005-11-13 14:31[OT] poszedlem dzisiaj do salonu orange'a i chcialem kupic samego fona "poza promocja" i koles powiedzial mi ze nie moge u nich kupic samego fona (jedynie na karte), a cena poza promocja jest orientacyjna i tylko mnie informuje jacy oni sa dobrzy ze mi tyle a tyle dotuja fona. Czy jest to prawda? Moze ktos tu pracuje w orange'u i mi to wytlumaczy? Mam nadzieje ze koles byl troche niedoinformowany0
-
dexter pisze: 2005-11-13 15:58***gm*** bardzo rzadko, ale czasami wpadam ;-) ***glodek*** JInK jest lepsza bo ma pakiety. .pakiet transmisji danych za 5 gr/100 kB. W zasadzie tylko do tego czasami korzystam z JInK (standardowo z JIzR). W POPie tego nie ma... pzdr adam0
-
Czytek Newsów pisze: 2005-11-13 19:12*** Longman 13-11-2005 09:04 i dalej - widzisz, tu jest chyba taki problem, że najwyraźniej my rozumiemy co to jest "informatyka" (cudzysłów specjalnie, samo słowo to jest puste, ale mam na myśli to, jak ma wyglądać program, jego projekt, itd...), a panowie oranżowi orangutanowie od www (i w ogóle od IT, ktoś w końcu to wszystko w imieniu Centertela kupuje) niekoniecznie... Możliwości techniczne są oczywiste, mieć w nosie to zawsze ryzyko, że poleci się z roboty, stawiam na brak wyobraźni, plus niestety chyba także _kompetencji_. I tyle. Smutne.0
-
windu pisze: 2005-11-14 00:05Strona Orange padła.Straszne dziadostwo,nie moga sobie poradzić z uruchomieniem pełnej funkcjonalności strony,szczególnie sklep online jest kulawy.Komus udalo sie cos kupić przez ten sklep?0
-
taaak pisze: 2005-11-14 00:39niop padla i tyle.... nie ma juz nic!!! windu!!! a kto by kupowal w takim sklepie jak nic taniej, ani zdrapki taniej ani nic... lepiej w sklepie sobie poogladac... DZIWI MNIE JEDNO, ze idea tzn orange nie sprzedaje zdrapek przez swoja strone np z 15% rabatem, przeciez czysty zysk dla wszystkich, nie placa dystrybutorom a kasa wplywa im tatychmiast... placac przelewem!0
-
coneser pisze: 2005-11-14 00:51Leży i kwiczy. Co za dziadostwo. Dlaczego ta sieć schodzi na psy ????? A propos. Po jakim czasie dochodzą do was smsy zwrotne o stanie pakietów z 1222 ("ILE"). Po kilku czy kilkunastu godzinach ???????0
-
xor pisze: 2005-11-14 01:04***coneser: czasem od razu, czasem po kilku[nastu] minutach. w ubiegly weekend od piatku wieczorem nie dochodzily do soboty po poludniu. a strona orange padla, co za syf :///0
-
Longman pisze: 2005-11-14 01:08*Czytek Newsów, masz 150% racji. Branza IT, czy teleinformatyczna to powazny biznes, a nie radosna tworczosc. Rzecz niby oczywista, ale Orange ma odrebne zdanie na ten temat. Sa mozliwosci techniczne, mozliwe sa proby - jednym slowem da sie to zrobic. Jak jednak widze jak to w praktyce wychodzi to zalosc ogarnia. Przy tym do niedawna strona Idei odmawiajaca posluszenstwa i wiecznie sie wykladajaca w najmniej oczekiwanych momentach to drobnostka. Nieboszczka Idea co najwyzej narazala na drobne niedogodnosci (aczkolwiek potrafiace zirytowac), Orange naraza na duzo wieksze nieprzyjemnosci z narazeniem na ujawnienie danych bez wiedzy wlasciciela wlacznie. Kompromitacja na calego!0
-
WTK pisze: 2005-11-14 10:18***survivor: Miales calkowicie usunieta skrzynke , a przez *111 czy online to mozna wlaczyc tylko samo przekierowanie. Musisz rozmawiac z konsultantem :-( .0
-
survivor pisze: 2005-11-14 12:43***WTK: Wielkie dzięki za info. Narazie poczta mi jest nie potrzebna wiec odstawiam ten problem na później. Pozdrawiam :-)0
-
Alexander25 pisze: 2005-11-14 18:26Też mi wielkie halo... Nie ma tam nic, czego nie dałoby się od dawna w simplusie regulować krótkim kodem czy z poziomu samego aparatu. Nie ma się czym podniecać.0
-
HawkEye pisze: 2005-11-15 07:16Panowie krytykanci wszystkiego co pomaranczowe, a w szczegolnosci ***Czytek newsów i ***Longman :) Otorz nie czepiajcie sie OPERATORA, za to jak wygladaja i dzialaja jego strony, bo pragne Was poinformowac, ze dla Ery i Plusa strony wykonuje TA SAMA FIRMA :D Zowie sie ona AMG :] Strony Ery i Plusa te nie sa rewelacyjne odnosnie funkcjonalnosci i logiki ;] Owszem, nalezy zracac uwage operatorowi, ze podwykonawca zawala robote, ale www jakby nie patrzec nie jest glownym i najwazniejszym medium :) Sam mam firme, i szczerze Wam powiem, ze klienci wola kontakt bezposredni lub posredni za pomoca telefonu, niz przez www... Malo kto zaglada i kozysta z uslug i informacji tam zawartych... Jedynie tacy fanatycy jak my mozemy sie czepiac, ale wiekszosc szarakow nawet neta nie ma, a nawet jak ma, to na strony opa zaglada, zeby SMSa wyslac, i nie zaprzata sobie glowy p i e r d o l a m i w stylu eBokow :P0
-
HawkEye pisze: 2005-11-15 07:27Co do technicznego spojzenia w tej kwestii, to ***Czytek-ciesz sie, ze wogole mozna wejsc na pomaranczowe strony z kazdej przegladarki... Znam o wiele wazniejsze i bogatsze instytucje, do ktorych nie wejdziesz na strony nie posiadajac jedynej i slusznej przegladarki ;] I spojz sobie na ranking.pl ile ludzi posiada inne niz ta \"niewlasciwa\" przegladarki ;) Liska uzywaja ludzie lubiacy wodotryski i jest ich 1/10 Bardziej wyrafinowanej technologii w stylu Operki uzywa juz tylko 3/100, wszyscy pozostali uzywaja tego, co proste i najmniej skomplikowane... Podobnie jest z takimi wodotryskami w stylu eBokow... to, ze opek a 10mln userow, nie oznacza, ze nawet 50proc z nich z tego skozysta... jak skozysta z tego 2proc. to bedzie wielki sukces...0
-
HawkEye pisze: 2005-11-15 07:33Nawiazujac do jeszcze jednego watku, a mianowicie do wciaz aktywnych mBox'ow, to sie zgodze, ze to paranoja :] Mam login do kilku takich kont, gdzie byly to nie jakies pre paidy, ale FIRMOWE nry, ktore juz dawno zostaly zdeaktywowane :D A mBox jak dziala, tak dziala ;) i wysylajac SMSa z tego mBoxa na np. Plusa wciaz sie pokazuje nr, ktorego de facto juz nie ma hihihi Interwencja w BOK tez nic nie dala, bo sz.pani powiedziala, ze jest to niemozliwe, by taka sytuacja mogla zaistniec, i ze ja bzdury mowie ;) Lecz jedna uwaga-bzura jest twierdzenie, ze mozna cos zrobic (aktywowac jakies pakiety na Oonline) posiadajac jedynie dostep do mBoxa... jesli sa kody w postaci SMSow, to nic z tego nie wyjdzie... I nie mowcie mi, ze to mozliwe.Owszem,mozna jedynie aktywowac na mBox jakies uslugi, ale z tego co pamietam, to tez chyba kody dostawalem, zeby je wpisac w odpowiednie okienko... bez nich mozna sobie tylko pomarzyc o karierze hackera :P0
-
HawkEye pisze: 2005-11-15 07:44Ach, zapomnialem o jednym(ta skleroza) ;) Panie ***Czytek newsow-czemus sie to Pan nie czepial tego jedynego i slusznego potralu, jakim jest GOL, ze zle strony dzialaja w Operze? ;) W koncu to taka sama instytucja jak kazda inna, w ktorej powinno chodzic wszystko jak w zegarku :P Moze nie placimy GOLowi, ale jest to taka sama komercja jak wszystko inne, bo zarabiaja dzieki nam na reklamach... I tez mozna by sie czepiac... a jakby nie bylo, to chyba tylko TRZY osoby interweniowaly TU na lamach tych stron, ze cos jest nie tak... Gdzies Pan wtedy byl? :] Czemu to tylko Orange jest wiecznie niedobry i zly, a cala reszta to tylko po d...e calowac? ;) Bo taka teraz moda? ;] Albo polecam obejzenie strony Ery w Operze ;) zeby gdzies sie dostac, to trzeba sie niezle naglowic, by dojsc sensu, gdzie jakie informacje sa ;) Tak wiec ludziska-porownujcie do innych, a nie krytykujcie jednego... Nigdzie w REGULAMINIE nie ma napisane, ze strony www musza fuckcjonowac IDEALNIE, i ze wogole musza :D0
-
eMb pisze: 2005-11-15 11:42Chyba przesadzili z iloscia obslugiwanych ofert w tym newsie: "Dziękujemy za korespondencję. W odpowiedzi informujemy, że Orange On-line Prepaid umożliwia samodzielne zarządzanie kontami i konfigurowanie dostępnych usług. Aplikacja przeznaczona jest dla użytkowników ofert Orange Go, Nowy POP, Jedna Idea na Kartę, Dla Każdego. Oferta Zrób to sam nie jest obsługiwana. "0
-
rob pisze: 2005-11-15 12:17niestety wczoraj chcialem sobie online w moim popie wyprobowac i nie bylo to mozlwie - wiec co ten Orangutan klamie ze ta usluga jest juz dostepna?? niech sie klepna w czolo i przrpeosza za swa nieudolnosc!!0
-
Czytek Newsów pisze: 2005-11-15 14:31*** HawkEye - widzisz tu są dwa aspekty sprawy. Jeden to obsługiwane przeglądarki. Niestety standardem są strony wymagające IE, i walka z tym robi się walką z wiatrakami. A myślę o tym dokładnie to samo co Ty. A drugi aspekt to to, że jest niejaka różnica pomiędzy GOL a Orange. GOL to strona "prywatna", niespecjanie znana - nie mówię o takich maniakach jak my (a znam GOL-a od początku, z czasów KaCyKo i podobnych stron, pamiętam jak na GOL-u był np. newsreader podpięty pod p.m.t.g.), ale w ogóle, i do takich maniaków adresowana.0
-
Czytek Newsów pisze: 2005-11-15 14:35c. d. do *** HawkEye - Jak sobie właściciele portalu ograniczają rynek - a żyją z "likaczy", czyli czytelników, to ich problem. Są inne portale, jest p.m.t.g. i listy mailowe, są portale operatorów, można sobie poradzić. Jak niechlują newsy i tandecą testy, nie aktualizują (kiedyś najlepszej) bazy telefonów, to też ich strata. Natomiast sam serwis działa O.K. i nie kompromituje ich jako jego nabywców. A Orange to całkiem inna sprawa. To wizytówka potężnego operatora, teraz europejskiego. I "noblesse oblige"... cdn.0
-
Czytek Newsów pisze: 2005-11-15 14:39c.d.: - Portale internetowe operatorów to nie tylko jakiś tam lepszy czy tandetniejsz, ale samodzielny biznes. To (a) reklama firmy - tu wady możemy sobie odpuścić, tak jak i GOL-a - nie chcą zarobić ich problem, ale także (b) informacja dla aktualnych użytkowników - zmiany cenników, usług, e-BOK - czyil tani dla operatora, a wygodny dla klienta "salon firmowy", nie będę codziennie czy co miesiąc nawet latał do salonu, żeby sprawdzić czy "złodzieje z Orange" nie zmienili czegoś w doładowaniach i premiach z Profitu, czy nie zlikwidowali go dla... cdn.0
-
Czytek Newsów pisze: 2005-11-15 14:43c.d: - dla firm w skandaliczny sposób (np. bez możliwości "wydania" punktów na stary sposób), czy nie zmienili cennika POP, starczy, że podmieniają w żenujący sposób (po!reklamacjach) regulaminy, i cenniki bez uprzedzenia, wywieszenie na www operator uznaje za ogłoszenie - nie dostałem o tym np. sms-a ani jazgotu pod *111 (a o nieistniejących promocjach stale!), a więc jest to nie biznes, który jak "olejemy" co najwyżej padnie, ale pozbawienie nas _istotnego_ elementu _płatnej_usługi_ jaką jest używany numer telefoniczny. I (c) _usługa_dodana_ - np. mBox, za którą... cdn.0
-
Czytek Newsów pisze: 2005-11-15 14:48c.d.: - _PŁACIMY_ w cenie rozmów, sms, i abonamentów. Będąca czynnikiem wyboru operatora! Nie jest bez znaczenie, że _idealny_ (dosłownie!) Idea.net, nieporównanie lepszy od Plusnetu (zwłaszcza w pierwszych Plusnetu latach... ;-))) ), spsił się w mBox-ach, a teraz to nawet szkoda gadać... Do tego serwis www słono _kosztuje_. To nieprawda, że nie ma znaczenia. Ma, bo idzie na niego _kupa_forsy_. AMG nie robi darmo. Jeżeli operator kupuje takie g... jak rebranding w serwisie Orange, to co są warte jego główne usługi??? To jest po prostu kompromitacja ogromnej firmy. A www ma przeciwnie, być obrazem doskonałości!0
-
Czytek Newsów pisze: 2005-11-15 14:50c.d.: - a że AMG robi i dla innych? To bez znaczenia. Tam się bardziej szanowali i dział IT dopilnował, żeby serwis spełniał minimum przyzwoitości. Co najmniej. A Orange nie... Pozdrawiam!0
-
pitus pisze: 2005-11-21 16:11fajnie ze orange tez mysli o klientach na karte aby tak dalej a bedzie ok orange go jest ok narka0
-
Gosia pisze: 2006-04-29 13:19LUDZIE NIE PAMIĘTAM LOGINU!! CO MAM ZROBIĆ??0
-
Jola pisze: 2007-01-18 15:20Jak zalogowac sie na punktach profit?0
-
kristofus pisze: 2007-04-11 19:19nie moge zalogowac sie na orange online bo mowi mi ze moj numer nie jest w sieci orange, no pieknie ale bzdura. co mam zrobic? nie moge zaladowac konta, sprawdzic jego stanu ani nic! co najwyzej moge zadzwonic na informacje o moim numerze pod numer *555...pomocy0
-
Agaaaaaa pisze: 2007-10-25 17:25nie pamietam ani loginu ani hasła no to klops....0
-
kamila pisze: 2007-11-08 18:01Jak mam aktywować karte sim ?? Kupiłam telefon przez internet w orange .0
-
Zygmuntowieczny pisze: 2008-03-27 16:56Nie mam zdania.0