Orange Flex przez rok pozyskał ponad 40 tys. klientów - będzie wersja dla firm
Orange podał, że po roku od rynkowej premiery, Orange Flex ma ponad 40 tys. klientów.
Ponad połowa użytkowników to millenialsi, czyli osoby w wieku 25-40 lat. Pochodzą głównie z dużych i średnich miast.
Użytkownicy Orange Flex w kwietniu zużyli średnio ponad 21 GB, a średnio zużywają miesięcznie 15GB. To dużo więcej od klientów nju (8 GB) i od "normalnego" postpaidu Orange (4GB).
Klienci Flex na korzystanie z mediów społecznościowych potrzebowali 5 GB. Średnio w kwietniu na treści video zużyli ponad 8 GB.
Hitem aktywacji okazał się plan 30 GB za 30 zł miesięcznie.
Ponad 60% osób zmieniających plan, decyduje się na wyższą opcję z większym pakietem danych.
W momencie startu, aplikacja Orange Flex udostępniła płatności tylko za pomocą karty płatniczej, ale obecnie już połowa nowych użytkowników decyduje się doładować środki za pomocą BLIKA.
Z okazji urodzin klienci będą mogli przez tydzień korzystać za darmo w Video Pass.
W niedalekiej przyszłości Flex zamierza uruchomić wystawianie faktur dla firm, odpalić klub dla swoich użytkowników oraz rozpocząć sprzedaż sprzętu.