One-2-One dla Eski
One-2-One realizuje projekt SMSowy "Gorąca Jedenastka" dla sieci Radia Eska. Ma on wyłonić spośród słuchaczy stacji, polskiego przedstawiciela na Mistrzostwa Europy 2004 w Portugalii. Akcja prowadzona będzie na antenie 22 stacji Radia Eska w całej Polsce. Rozpocznie się 31 maja i potrwa do 18 czerwca.
Słuchacze Radia Eska, aby wziąć udział w konkursie, będą mogli nadsyłać SMSowe zgłoszenia. Codziennie przez 11 dni, pomiędzy 4 a 18 czerwca, spośród biorących udział wyłaniani będą reprezentanci "Gorącej Jedenastki". Rywalizacja ma charakter typowo sportowy. Eliminacja polegać będzie na wybraniu poprawnych twierdzeń związanych z tematyką EURO 2004. W finale zawodnicy rozegrają rzuty karne odpowiadając na pięć pytań dotyczących piłki nożnej.
Zwycięzca wyjedzie na Mistrzostwa Europy 2004 do Lizbony. Pozostałym finalistom konkursu zostanie wręczona "superkanapa", by przed telewizorem mogli wygodnie śledzić relacje sportowe z Portugalii.
Celem kampanii jest promocja Radia Eska - inicjatora pomysłu. Sponsorem kampanii oraz fundatorem nagród jest Coca- Cola. Firma One- 2- One realizuje całość zagadnień mobilnych związanych z projektem. Zintegrowane usługi dodane w telefonii komórkowej oraz narzędzia mobilne oferowane przez One-2-One są powszechnie wykorzystywane przez media. Sieć Radia Eska korzysta z narzędzia jakim jest platforma "Radio One'X 2.0"- zestaw rozwiązań dla stacji radiowych.
Komentarze / 5
Dodaj komentarz-
vision pisze: 2004-06-04 13:38Coraz wiecej doniesien o tej firmie. Tylko ciesza takie informacje, bo nie dosc ze wybieraja ich uslugi Polacy, to jeszcze sobie swietnie radza za granica. No a sam konkurs Eski... Wiele juz takich widzielismy :)0
-
konsultant idei pisze: 2004-06-04 15:59One-2-One TAK , radio ESKA NIE- tej stacji sluchaja tylko nazelowane gogusie i plastkowe paniusie0
-
ponczo pisze: 2004-06-04 19:56radio eska przecież chyba straciło koncesję, o ile dobrze pamiętam0
-
mardall pisze: 2004-06-05 01:56O2O na polskim rynku ma ugruntowaną pozycję, ten news nie jest tak wazny jak ten o wejściu na rynek niemiecki i to nie z jakimś badziewiem...0
-
rgumkowski1 pisze: 2004-06-07 01:02nie w smak mi takie konkursy!0