Nowocześnie w TP
Telekomunikacja Polska uruchomiła nowy sposób zgłaszania awarii, składania reklamacji i skarg oraz wniosków o przeniesienie linii telefonicznej. Problemy te można rozwiązać wysyłając formularz elektroniczny poprzez Internet. Formularz znajduje się tutaj
Komentarze / 53
Dodaj komentarz-
DeeM pisze: 2004-05-28 15:02I tak będzie bałagan i nic sie nie zmieni0
-
Michał pisze: 2004-05-28 15:02LOL \wczoraj usilowałem wysłać fax pod 9394 uslyszałem "Abonent ma uszkodzona linię"0
-
loco pisze: 2004-05-28 15:07Też powiem LOL!!! A dla normalnych ludzi to chociaż by budkę ajkąs z żywą osobą postawili do zgłaszania awarii... Bo w tele punktach panie nastawione są na sprzedaż usług idei i nie znają odpowiedzi na palące abonentów pytania i zamiast pomóc wykręcają numer na Błękitną i podają klientowi słuchawkę żeby sobie poczekał na połącznei z telfonistką a kłebiąca sie kolejka chce kota dostać:(0
-
vision pisze: 2004-05-28 15:10No no, teraz mamy kolejna niespodzianke od TPSY... Ciekawe czemu, ale nie ufam temu w takim samym stopniu, jak nie moge sie przekonac do "wysokiej jakosci" obslugi przez BL. Teraz tysiace formularzy splyna jakims dziuniom na biurko, ktore w naszym imieniu beda dzwonic na blue line hue hue hue0
-
nieważne pisze: 2004-05-28 15:30Od dziś wszystkie problemy z załatwianiem spraw w TePSie jak ręką odjął... Kurcze, teraz to już strach zgłosić się do nich z czymkolwiek.0
-
rollo pisze: 2004-05-28 15:38he he juz slysze te pytanie - czy napewno po wypelnieniu formularza nacisnal pan wyslij ?? :)0
-
tomacisz pisze: 2004-05-28 15:59Najlepiej wyslac formularz o uszkodzonej linii z uszkodzonej linii - najgorsze co moze spotkac te spolke to te pie... e tysiace klientow ktore ciagle czegos chca palanty. Koncze bo za to chce napisac moge pojsc za ### na baaardzo dlugo0
-
Lidoro pisze: 2004-05-28 16:04Też coś czuję, że to będzie kolejny niewypał Telekomunikacji Polskiej0
-
hate pisze: 2004-05-28 16:29Oglądałem formularz zgłoszenia awarii. Brakuje jeszcze tylko upodobań kulinarnych, preferencji politycznych i wyznania.0
-
vision pisze: 2004-05-28 16:43o matko... ale mam ubaw... bawilem sie tym formularzem zgloszenie awarii no i w dziale "wprowadz szczegoly zgloszenia" dla PSTN jest opcja "podzwania aparat" buahahaha Chyba z ciekawosci zglosze taka awarie, zeby wiedziec co to znaczy jak mi aparat podzwania :D :D :D A moze ktos z GOL wie, co to znaczy? Jak mi telefon robi dzyn-dzyn, czy tez moze jak zawodzi przy slabych bateriach? buhahaha0
-
loco pisze: 2004-05-28 16:58**vision: :DDDDDDD co robi???? podzwania????? :DDDDDD0
-
ola! pisze: 2004-05-28 17:04No jak ten komputer, na który będą spływać te formularze działa tak samo świetnie jak fax na który oni każą np. sobie wysłać potwierdzenie wpłaty to ja dziękuję bardzo za takie udogodnienia... :(0
-
ola! pisze: 2004-05-28 17:10Jejku, pesel, dowód, adresy, nazwiska... niezła inwigilaja w tym formularzu zgłoszenia awarii...0
-
Bart_22 pisze: 2004-05-28 17:14daje "10 pkt" za wprowadzenie nowosci, a "-5 pkt" za TPSA0
-
profek412 pisze: 2004-05-28 17:17Blekitn alinia ale w internecie, ciekawe ile bedzie sie czekalo po zgloszeniu awarii0
-
klops pisze: 2004-05-28 17:18mi aparat podzwania czasem ale zaraz odbieram i przestaje ;)))))))))) zapytam znajomych czy im tez podzwania ;))))) a dziewczyna moja ma w netii to i pewnie nie podzwania, bo to ona podzwania do mnie ;)))0
-
Lutek pisze: 2004-05-28 17:19Od 2 czerwca rusza kampania Plus Gsm "MIX Plus" . Oferta jest najbardziej atrakcyjna w porównaniu do Mix-a Ideii i Ery. Ceny połaczeń wynoszą 0,80 gr na połączenia w sieci Plus i do tel stacjonarnych oraz 1,80 do innych operatorów, koszt SMS 0,29 gr. Nie ma kontraktu 12 lub 24 miesięcznego. Klient poczas podpisywania umowy zobowiązuje się do 24 lub 30 zasileń telekartą o minimalnym nominale 30 zł. Taktownie od samego poczatku jest 30/30. Ceny telefonów zależą od deklarowanych ilości zasileń i np. Nokia 3150i koszt 19 zł netto przy 30 zasileniach lub 119 netto przy 24 zasileniach. Pozdrawiam i czekam do 2 czerwca. Lutek0
-
msm pisze: 2004-05-28 17:29No to czekamy na 2.06 bo wiele pytań sie pojawi np. ile doładowań kartą 150???0
-
Lutek pisze: 2004-05-28 17:34Zasilenie każdym nominałem odblokowuje rozmowy na 1 miesiąc, lecz po 24 lub 30 zasileniach można przejść na zasady ogólne dla Simplus lub dalej pozostać w MIXPlus.0
-
Lidoro pisze: 2004-05-28 17:34**Lutek - przeczytałem jeszcze raz cały komunikat i nie widzę w nim nic o Plus GSM. NIe rozumiem więc Twojego komentarza. Chyba, że porównujesz obie firmy ze względu na podejście do klienta i poziom obsługi, to wtedy co innego :)))0
-
mooby pisze: 2004-05-28 17:53i tak pewnie nie beda tego kwestionowac ;/0
-
ravi pisze: 2004-05-28 17:55TPSA sobie już u mnie tak przegrabila że już jej nic ni pomoże, nawet "podzwaniający " telefon....0
-
loco pisze: 2004-05-28 18:06**klops: :DD ja się martwię bo nie tylko domowy ale i koórkowy mi podzwania, czy to jest groźne dla zdrowia? :)0
-
Maras pisze: 2004-05-28 18:16no cóż podobno jest już nowy projekt reorganizacji (który z koleii to już nikt nie pamięta) i znów mają BOKi otwierać. tak to już jest że idioci na górze bawią w menadżerów z bożej łaski ale kosztem klientów i normalnych pracowników.0
-
nautilius pisze: 2004-05-28 18:22burdel w BL jest i bedzie i nic tego chyba prędko nei zmieni0
-
tarantula pisze: 2004-05-28 18:31na tej stronie jest juz wiecej reklem niz samej tresci .Zaczyna mnie to wkurzać.0
-
Lutek pisze: 2004-05-28 18:33** Lidoro - a co przeszkadza żeby umieścić tutaj informację na temat nowej ofert Plus Gsm nie odnosząc się do zamiszczonego tutaj newsa. Pozdrawiam.0
-
filips90 pisze: 2004-05-28 18:54po co im mój pesel i numer dowodu osobistego/paszport do zgłoszenia usterki- może jeszcze numer buta i kołnierzyka. Świetne jest też putanie o dokładną datę instalacji- co wpisze 80 letnia staruszka- data instalacji- zaraz po wojnie0
-
Karol pisze: 2004-05-28 19:12Hmmm...dodałem stronę z reklamacjami do ulubionych:) Napewno się przyda ;)0
-
vision pisze: 2004-05-28 21:40***loco: podzwanianie jest ogolnie szkodliwe, niebezpieczne i moze sie skonczyc koniecznoscia podzwonienia do BL :D :D :D0
-
PLUS + pisze: 2004-05-28 22:42Przecież to będzie powodem jeszcze większego bałaganu w TP. Czyli chcąc zgłosić awarię konieczny jest dostęp do netu, który TP serwuje nam nie tani ;-) Milego weekendu0
-
mileh pisze: 2004-05-29 01:42W czerwcu TP zamierza wprowadzić nową wersję Neostrady o nazwie roboczej "Leon" o parametrach 128/64 i limicie 5 GB za kwotę 59 zł brutto. Oferta oczywiście kierowana do klienta indywidualnego.0
-
vision pisze: 2004-05-29 02:13Mua nie wytrzymalo i zadzwonilo na BL, celem dowiedzenia sie, co oznacza owo "aparat podzwania". Bardzo kompetentny konsultant najpierw z lekka przycichl, potem stlumil smiech i zaczal brnac. Wedlug TPSA apart podzwania wtedy, kiedy co jakis czas wyda z siebie przypadkowy dzwiek. No to ja pytam pana, acha czyli jak ktos zle wybierze numer i sie rozlaczy, albo ew. pusci sygnalka? (hue hue) Pan niezwruszony moja uwaga, zaczal mi wykladac, ze niee, ze to od przepiec na lini, a nie od pomylek i sygnalkow. Nie dalem sie jednak zbyc przepieciami i dalej swidruje pana, jakie to ma byc podzwanianie, czy tak jak normalny dzwonek, czy jakis inny? Pan juz mocno tlumiac smiech mowi, ze no taki normalny ale jakby inny, no moze krotszy. Niestety pan nie dal sie namowic na zwokalizownie podzwaniania, ani normalnie, ani troche inaczej. Postanowilem nie meczyc dalej konsultanta BL :DDDDDDDDDDDDD0
-
blobi pisze: 2004-05-29 03:20No co ty Vision???Nie wydał "odgłosu paszczowego"???? LOLL TEPSA :DDD0
-
vision pisze: 2004-05-29 03:34Chyba jutro zadzwonie i powiem, ze "po podniesienisu sluchawki slychac rozmowy", no moze powiem, ze slysze glosy hehe :D0
-
kataryna pisze: 2004-05-29 15:00ciekawe co jeszcze ci geniusze z tpsa wymysla ??? bylam kiedys na nieszczescie abonentka w tp i nie wspominam tego za milo. kiedy telefon dzialal to slychac bylo jakies glupie rozmowy w tle mojej rozmowy. ale jak linia padla, to kilka tyg. czekalam na jej naprawienie, a abonament trzeba bylo placic i za co ??? zglaszanie awarii nic nie dalo, dopiero jak sie osobiscie przeszlam, podzialalo. na szczescie sie uwolnilam od nich. nie wierze w prawidlowosc dzialania tego sposobu zglaszania awarii. oni sami sa jedna wielka awaria. hihihi0
-
devon pisze: 2004-05-29 15:16TELEKOMUNA -- biedna TP. Ale mam dobrrą nawine już za 3 4 miesiące wchodzi nowy operator z NIEMIEC chyba. Wiec TPSA papappa0
-
klops pisze: 2004-05-29 15:44*mileh: szczegoly? jakby tak bylo to gratuluje sukcesu, serio, na cos takiego to nawet ja pojde ;) choc wyprowadzam sie i z checia juz nigdy nie podpisze z tepsa umowy w noym lokalu. ale starych na pewno namowie...0
-
Erazmus pisze: 2004-05-29 17:37Vision brawo za akcje w BL ;-)0
-
scorpion pisze: 2004-05-29 19:30To już jest Sracja a nie telekomunikacja i tyle.0
-
Alexander25 pisze: 2004-05-29 22:09Przydatne , owszem , ale czy skuteczne????0
-
bodopl pisze: 2004-05-30 02:55to nie jest takie głupie. Czesto jak zgłaszałem awarię SDI to blondi z BL potrafiły i przez półtorej godziny nie podnosic słuchawki a jak wyslę maila to przynajmniej mam jdkis dokument potwierdzający zgłoszenie reklamacji (przydatne przy ubieganiu się o rekompensatę)0
-
kamil200222 pisze: 2004-05-30 13:16heheheheheh ciekawe po jakmi czasie ktos raczy ci odpowiedziec0
-
rgumkowski1 pisze: 2004-05-30 15:21Można powiedzieć: wszystko z korzyścią dla klienta!!! :)))0
-
rgumkowski1 pisze: 2004-05-30 15:34Jeśli to ma działać, z takim rozmachem jak BL, to ja dziękuje, za taką możliwość składania awarii, reklamacji itp.0
-
LeszekJ pisze: 2004-05-30 15:34Ja czekam juz 1,5 roku na przeniesienie telefonu niedawno po kilku godzinach rozmów z 9393 (chciałem sie dowiedzieć co jest przyną dak długiego czasu oczekiwania na odpowiedż) Dostałem pismo,że nie ma możliwości technicznych.Po przeczytaniu tego krótkiego tekstu zadzwoniłem sobie jeszcze raz na Nr.9393 i powiedziano mi ,że potrzeba przeciągnąć kabel od słupa do mojego domu o dlugości 60m-koszt 3200,-Zł.Dlatego w tej chwili przyłączenie nie jest możliwe.Pozdrawiam.0
-
yogi pisze: 2004-05-30 17:11A mi pokazalo,ze certyfikat dostawcy nie jest godny zaufania,nawet moj komputer nie lubi TP.S.A.0
-
Erazmus pisze: 2004-05-30 17:12Ten formularz nic nie da bo ludzie obsługujący reklamacje są zawaleni robotą tak że teraz są rozpatrywane sprawy z marca . Pracują na zasadzie 200 % normy. 2 dni w tygodniu wszyscy zostają po pracy do 24 i rozpatrują reklamacje. Jak im się uda odrobić zaległości z przed dwóch miesięcy to znowu rośnie im góra papierów .0
-
klops pisze: 2004-05-30 19:02he he wlasnie dzwonie na BL. czekalem pare sekund, serio! wow! i byla mila rozmowa z mila pania, co prawda reklamacja sprzed kilku dni jeszcze w toku (oczywiscie po raz kolejny kazalem dopisac do zgloszenia odmowe zaplacenia rachunku przed rozwiazaniem sprawy) ale zmiana taryfy i rezygnacja z pakietow na net juz sa widoczne w systemie. jak na nich to wow!0
-
smrtan pisze: 2004-05-31 12:34też mi "nowoczesność"... zresztą życie nauczyło mnie, że w kontaktach z tą "firmą" jedynie słuszna strategia to kopia każdego składanego pisma opieczętowana odpowiednim stemplem, z datą przyjęcia i imiennym podpisem pracownika telekompromitacji. Inaczej wszystkiego sie wyprą i pójdą w zaparte - jak zawsze....0
-
n pisze: 2004-05-31 15:34"Informujemy, iż Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane przez Telekomunikację Polską S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Twarda 18, w celu wykonania złożonego zlecenia, a także ich udostępniania podmiotom współpracującym z Telekomunikacją Polską S.A. w procesie wykonywania zleceń. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do złożenia zlecenia. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do danych i prawo ich poprawiania." Czyli tepsa wymyśliła sobie nowy sposób na wyłudzenie zgody na przetważanie danych osobowych i ich sprzedaż innym podmiotom.0
-
mardall pisze: 2004-05-31 20:38Chyba kolejna kompromitacja tepsy nas czeka...0
-
ponczo pisze: 2004-06-03 01:53kolejny niewypał, taki jak "błękitna linia"0