Nowoczesne Centrum Idea w Łodzi
Idea uruchomiła 11.12.2001 r. nowoczesne Centrum Idea znajdujące się w nowo otwartym kompleksie ECHO INVESTMENT na skrzyżowaniu ul.Piotrkowskiej i Al. Marszałka Piłsudskiego w Łodzi.
Idea przygotowała dla klientów Centrum Idea specjalne promocje:
-
501 szt. Alcatel OT 511 w cenie - 1 zł (netto)
-
Konkurs ŁÓDZKA IDEA - w dniach 11-24.12.2001 r. - w którym każdy zwycięzca, który ułoży najlepsze hasło promocyjne, będzie nagrodzony (codzienna edycja) Zestawem POP.
Centrum Idea w Łodzi to wyjątkowy salon sprzedaży na polskim rynku telefonii komórkowej. Zbudowano go w rekordowym czasie - tylko 2 miesięcy i jest to największy salon w sieci Idea - gdyż jego powierzchnia wynosi 604 m. kw., z tego sala sprzedaży ok. 230 m. kw. Główne zadania Centrum Idea to nie tylko sprzedaż i obsługa posprzedażna (serwis), ale także prezentacja usług dodanych i nowych technologii.
Przy jego projektowaniu pomyślano o szybko rosnącej liczbie abonentów Idei, dla których przygotowano m.in.:
-
6 stanowisk sprzedaży,
-
8 stanowisk obsługi posprzedażnej (docelowo)
-
2 stanowiska informacyjne
-
2 stanowiska kasowe.
W pierwszym kwartale 2002 r. uruchomiona zostanie także Sekcja Usług Dodanych. Pełną obsługę Centrum Idea w Łodzi stanowić będą 32 osoby.
Centrum Idea w Łodzi zaprasza wszystkich klientów w godzinach:
-
8.00-20.00 od poniedziałku do piątku
-
9.00-17.00 w sobotę
-
10.00-16.00 w niedzielę
Do Centrum Idea w Łodzi (ul. Marszałka Piłsudskiego 3) można kierować korespondencję i zamówienia korzystając z telefonów:
-
Salon Sprzedaży - tel. (501) 20 90 20, (42) 639 60 60, fax (42) 639 60 00
-
Biuro Obsługi Posprzedażnej - tel. (42) 639 60 39, fax (42) 639 60 10
Jest to już 21 salon firmowy PTK Centertel. Salony działają także w: Bydgoszczy, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie (2), Lublinie, Łodzi, Olsztynie, Poznaniu, Rzeszowie, Sosnowcu, Szczecinie (2), Toruniu, Wrocławiu (2) i Warszawie (4) - Pl. Konstytucji 6, ul. Okrzei 34, Al. Niepodległości 24/30, ul. Pańska 57/61. Salony są ulokowane w największych miastach - tam gdzie jest największe zapotrzebowanie na usługi komórkowe i w każdym z 4 okręgów (Warszawski, Poznański, Gdański, Katowicki) jest ich po 5. Salony wchodzą w skład Kanału Sprzedaży Pośredniej. Ponadto w sieci Idea działa Kanał Kluczowych Klientów i Alternatywne Kanały Sprzedaży. Łącznie sieć Idea posiada ponad 700 punktów sprzedaży w całej Polsce - mówi Leszek Narowski, dyrektor sprzedaży PTK Centertel - Są to zarówno salony firmowe PTK Centertel, punkty Autoryzowanych Przedstawicieli Handlowych (dealerów i subdealerów) jak i alternatywne kanały sprzedaży (małe punkty detaliczne, sieci hipermarketów oraz Cash & Carry, sklepy RTV/AGD, Internet).
Dzięki prowadzeniu biznesu poprzez dokładne rozpoznanie i kreowanie potrzeb klientów oraz ich realizowanie zaczynamy odnosić widoczne na rynku sukcesy - uważa Iwona Kossmann, dyrektor marketingu PTK Centertel - w ciągu 11 m-cy br. Idea zwiększyła liczbę abonentów o ok. 80% i mamy ich obecnie ponad 2.600.000 - co daje nam ok. 27% udział w rynku!
Komentarze / 34
Dodaj komentarz-
Macklin pisze: 2001-12-11 20:12O co chodzi w tym konkursie? Dla kogo on jest?0
-
graffi pisze: 2001-12-11 20:14To będzie tuż obok salonu firmowego Ery:)0
-
witoldewa pisze: 2001-12-11 20:18Jakie kolwiek idea promocje by nie dawala - to nigdy tam nie przejde !!! Tam klient traktowany jest jak smiec, traktuje ludzi tak samo jak starsza siostra tepsa0
-
gmazur pisze: 2001-12-11 20:24no sie sie malkovic ucieszy jak zobaczy cene alcatela. gm0
-
graffi pisze: 2001-12-11 20:30Gm, już się ucieszył ;)0
-
gmazur pisze: 2001-12-11 20:34malkocic: widze, ze w tym samym momencie pomyslelesmy podobnie, z ta roznica, ze ja zapomnialem, ze Ciebie kręci Era a nie Idea. POZDRAWIAM, gm.0
-
JJ pisze: 2001-12-11 20:38i co po tym centrum jak dzwoniąc do BOK, na najprostsze pytanie odpowiadają 15 minut :-( ciekawe jaka tam będzie obsługa0
-
graffi pisze: 2001-12-11 20:53JJ, niestety, takie są standardy obsługi klientów w idealnej :(0
-
eljocik pisze: 2001-12-11 21:09Na miejscu IDEI wstydzilbym sie wspominac o trzech salonach warszawskich, wielkoscia przypominajacych male osiedlowe sklepy spozywcze. Jedyny zaslugujacy na uznanie to salon przy Pl. Konstytucji.0
-
voY pisze: 2001-12-11 21:12o co chodzi w tej pormocji alcatela? 511 tel. i kazdy za 1 zl! i pewnie na abonament, bo nie mozliwe ze sam tel!!! ....... vooooY0
-
digimon pisze: 2001-12-11 21:14do malkovic: Czytałem Twój post i wynika z tego że nie wiesz jaka jest praca konsultanta mieszka ze mną koleś który jest konsultantem w BOK-u i wyobraź sobie że wchodzi oferta promocyjna na słuchwkach jest 200 osób łącznie w ciągu godziny a na rozmowę z konsultantem czeka około 25 osób to sobie pomnóż że w ciągu jednej minuty jest odbieranych 1000 połaczeń. A co do tak zachwalanej obsługi sieci + kilka razy dzwoniłem do BOK-u i po podjęciu połączenia przez 2 minut słyszałem ciszę w słuchawce i po 2 misnutach straciłem cirpliwość. Każda sieć ma swoje minuty a na ideii ciąży ten garb że jej właścicielem jest tepsa i choćby nie wiem jak się starali konsultanci ciężko jest zmienić zdanie o jakości obsługi.0
-
eljocik pisze: 2001-12-11 21:33Do Kamyka: wielokrotnie apelowalem do ciebie o podawanie konkretow!0
-
digimon pisze: 2001-12-11 21:36w treści wkradl sie błąd chodziło mi o minusy a nie minuty.:-))) pozdrawiam0
-
micc pisze: 2001-12-11 21:41voy: sam sobie odpowiedziales na to pytanie..0
-
digimon pisze: 2001-12-11 22:14malkovic: nie można oceniać pracy całego biura po jednym kontakcie który nie był dla Ciebie miły skąd wiesz być może ta osoba wcześniej rozmwiała z jakimś abonentem który ją sku@#$% i nawyzywał od ku@#$ a wiem że i tacy się zdażają, ciekawe jak Ty byś się wtedy czuł. Szkoda że nie robią w BOK-ach czy w BOA-ach takich dni otwartych że klieci mogliby sobie wpaść na godzinkę i zobaczyć jak się pracuje ciekawe jakie wtedy byłyby opinie na temat pracy BOK-ów i BOA. Pozdrawiam i życzę wszytskim miłych i przyjemnych kontaktów z BOA czy też BOK w zależności od sieci. Ja zawsze się spotykam z miłą obsługą może dlatego że sam staram się być miły.0
-
gulash pisze: 2001-12-11 22:32U nas w Katowicach przydałby się taki salon, jeden jest, ale wielkością przypomina, hmmm.... moje skormne mieszkanie. Tymczasem Era ma w Katowicach dwupiętrowy, piękny salon i tłumy klientów. Jestem zadowolonym użytkownikiem Idei już od dłuższego czasu, ale salony to mają oni kiepskie, ten jeden problemu nie rozwiąże.0
-
gmazur pisze: 2001-12-11 23:52dlatego sieci coraz więcej informacji zamieszczają w menu, aby klient mógł znaleźć sam to co chce usłyszeć i odciążyć konsultantów w BOA. Choć pewne sprawy i tak wymagają bezpośredniej rozmowy z "żywą osobą". gm0
-
alex pisze: 2001-12-12 00:00Poproszę o podobny duży i fajny salon firmowy IDEI w Gliwicach... razem z tak swietnymi promocjami i konkursami! Zobowiązany klient Idei :)0
-
wpe pisze: 2001-12-12 00:06I co z tego, ze powstal taki salon, jak traktowanie klientów jest na poziomie zerowym !!!0
-
wpe pisze: 2001-12-12 00:07Najpierw niech sie nauczą traktowania klientów na odpowiednim poziomie a pozniej niech buduja takie salony!!! Przeciez stosunek do klientow jest u nich najgorszy ze wszystkich operatorow !!!0
-
graffi pisze: 2001-12-12 00:48Digimon, ja się nie czepiam konsultantów, ale kontakty z ideą, które mam dość często nie nastrajaja optymistycznie do tej sieci (poza tym to chętnie bym do niej przeszedł). I uwierz mi, mam gdzieś, kto jest jej spółką matką itp. Zgadzam się, każda sieć ma swoje złe i dobre chwile, ale akurat w idei wypada to najgorzej (niestety) :(0
-
graffi pisze: 2001-12-12 00:51Ron, apropos marmurowych schodów to akurat tam cała okolica taka. I (to do Kamyka) Idei było to bardzo potrzebne, poprzedni "salon" to była farsa - lepiej wyglądały niektóre punkty dealerskie0
-
mathew81 pisze: 2001-12-12 01:00chcioalbym dodac kilka moich slow na temat traktowania klientow. Jestem w Idei i nie narzekam na BOK (fakt ze zadko z niego korzystam) a czas w jakim sa zalatwiane sprawy i kompetencja konsultantow w BOK-ach u riznych operatorow jest na tym samym poziomie, np. Era wcale nie przewyzsza w tym Idei. Chcialem sobie kupic telefon w Plusie ale jak w salonie firmowym w Katowicach na Opolskiej (szczerze odradzam przekraczanie progu tejze instytucji) poprostu mnie olali to powiedzialem dziekuje. A olali mnie nie dlatego ze niechcieli mi sprzedac telefonu za 1 zl, tylko jak chcialem kupic phona za 499 netto i w ciagu dwoch godzin od przyjscia do salonu nie zostalem obsluzony ani nawet mi nie zaproponowano zebym sobie usiadl (podobno maja brak miejsca - to niech se wybuduja salon taki jak ma Idea) poprostu wyszedlem i na tym sie skonczylo dla mnie powazne traktowanie klientow w +0
-
PlaYMode pisze: 2001-12-12 02:51No Idea ruszyła ostatnio ostro do boju. Temu nie możecie zaprzeczyć. naprawdę jestem pod dużym wrażeniem, tego co obserwuję. Ale to i dobrze dla nas. Większa konkurencja = większe korzyści dla nas także u innych operatorów.0
-
minio pisze: 2001-12-12 04:14większy i bardziej komfortowy salon to krok w kierunku lepszej obsługi czyli zjawisko ze wszech miar pozytywne i pożyteczne, tym bardziej 501szt. A OT511 za 1,- zł - jak gratis.0
-
graffi pisze: 2001-12-12 04:24Ron, pewnie, że trzeba mieć szczęście w każdej sieci, by być należycie obsłużonym. To swoją drogą nieźle świadczy o operatorach, nie? A konsultanci z całą pewnością mają ciężką robotę0
-
bob_gr pisze: 2001-12-12 05:49Fajne te centrum a szczegolnie te 501 Alcateli po 1 zl. No coz po telefon nie bede sie tluk do Lodzi.0
-
Qba pisze: 2001-12-12 09:57Bardzo ladnie i coraz lepiej! We Wroclawiu jeden z glownch salonowe Idei, a jast ich dwa, caly czas od przeniesienia do ASCO Busines Center rozbudowywuje sie i ulepsza swoj wyglad, choc napewno nie bedzie taki jak ten na zdjeciach!0
-
Qba pisze: 2001-12-12 09:59A tak pozatym to od dluzszego czasu we Wroclawiu stara sie tez rozbudowac okrotnie maly salon Plusa co jak narazie nie wychodzi mu i chyba juz nie wyjdzie!0
-
hubi pisze: 2001-12-12 12:28no to w lodzi sa 3 duze salony 3 sieci obok siebie0
-
graffi pisze: 2001-12-12 13:48No i mamy "centrum komórkowe" :)0
-
zbooy pisze: 2001-12-12 13:49a ja bylem wczoraj w warszawskim "saaaaalonie" na Jasnej - myslalem ze pomylilem budynki bo wchodzi sie do jakiegos sklepu z ciuchami a obok jest przycupnieta Idea ... no niby oferta pelna ale jesli to jest firmowy to ja dziekuje (jasna/swietokrzyskiej) a tak a propo ten z Panskiej to gdzie sie przeniosl bo tam jest tera Era. mimo wszystko sądze ze klienci duzo bardziej woleli by nizsze ceny polaczen i przecierpieliby gorsza obsluga w salonie niz kolejne marmury. Tym bardziej ze jakby sie siec postarala to od podpisania umowy na 2 lata ile razu jest sie w salonie ?0
-
bidas pisze: 2001-12-12 18:08I CO Z TEGO ZE BUDUJA SALONY SZYKIEM PRZYPOMINAJACE POLSKIE ZUSY. WCZORAJ CHCIALEM ZALATWIC COS U KONSULTANTA IDEA PROFIT I STWIERDZAM ZE TAM PRACUJA LUDZIE OGRANICZENI (MOZE NIE WSZCYSCY - SORKI), PRZEZ 20 MIN ROZMOWY PEWNA PANI NIE POTRAFILA MI ODPOWIEDZIEC NA PARE PYTAN, POWIEDZIALA MI ZA TO WSZYSTKO CZEGO OD NIEJ NIE OCZEKIWALEM0
-
JAGODA pisze: 2001-12-12 20:26bez komentarzy0