Nowa usługa Pro Futuro S.A.
Pro Futuro S.A. jako pierwsza firma w Polsce wprowadza możliwość jednoczesnego korzystania z połączeń głosowych, dostępu do internetu oraz transmisji danych, w oparciu o jedno łącze dostępowe, bazujące na bezprzewodowej technologii LMDS.
Usługa pod nazwą Futuro Voice Port realizowana jest wyłącznie na bazie własnej ogólnopolskiej sieci teleinformatycznej. Wprowadzenie nowej usługi, której adresatem są przede wszystkim firmy, generujące duży ruch telefoniczny, umożliwi klientom Futuro znaczne obniżenie kosztów użytkowania ich całego systemu teleinformatycznego. Futuro Voice Port pozwala na integrację ruchu głosowego z usługami transmisji danych, poprzez stworzenie jednej uniwersalnej sieci mogącej przenosić każdy rodzaj ruchu. Transmisja sygnałów głosowych odbywa się poprzez łącze dostępowe Futuro (bezprzewodowa technologia LMDS), sieć teleinformatyczną Futuro oraz międzynarodowe zasoby internetowe. Futuro Voice Port, stanowi rozwinięcie usługi Futuro Mundus (usługa wdzwaniana) i uniezależnia użytkownika od lokalnego operatora sieci publicznej.
Pionierska oferta Futuro odpowiada na zapotrzebowanie rynku, który zwraca się obecnie w kierunku kompleksowych rozwiązań teleinformatycznych. Jednocześnie Pro Futuro jest przykładem zacierania się różnic pomiędzy tradycyjnymi operatorami telekomunikacyjnymi, a firmami świadczącymi usługi dostępowe i transmisję danych.
Komentarze / 12
Dodaj komentarz-
Grzes pisze: 2002-02-26 16:57czyzbym byl pierwszy ??0
-
graffi pisze: 2002-02-26 17:06Grzes, no i co z tego? A na temat - szkoda tylko, że dla firm, ale jeśli się upowszechni, to tepsa straci dobry rynek0
-
acid bern pisze: 2002-02-26 17:23oferta ciekawa ale jak sie sprawdzi zobaczymy, ciekaw jestem jak beda wygladaly polaczenia z siecia tp sa, jak przyznali zakladaja tlumiki na stykach sieci pomiedzy tpsa a innymi dostawcami, ciekawie sie zapowiada rozwuj polskiej sfery teleinformatycznej.0
-
amipro pisze: 2002-02-26 17:35Graffi: mysle ze TPSA nie straci... Moze to tylko zmienic jej polityke i wplynac korzystnie na rozwoj i unowoczesnianie ich uslug...0
-
hubi pisze: 2002-02-26 17:45wnioesk jest jeden gdyby nie tepsa to by bylo znacznie prosciej0
-
Qba pisze: 2002-02-26 22:53To teraz tylko czekac kiedy tepsa bedzie starala w jakis sposob zablokowac takie mozliwosci, a napewno bedzie sie starala to zrobic za wszelka cene!0
-
mike.buba pisze: 2002-02-27 01:27napewno ukochana tepsa zaskarży coś do URTU i dadzą tyle papy że znów wygrają ...0
-
waldus pisze: 2002-02-27 03:00jestem ciekaw co bedzie w niedalekiej przyszlosci robila tpsa czyzby znow niemile kroki?0
-
graffi pisze: 2002-02-27 07:36Ampiro, no dobrze, może straci to zbyt ostro powiedziane - zyska na tym rynku konkurenta0
-
Qba pisze: 2002-02-27 10:00Na pewno starici, a nie wplynie to zbytnio na poprawe jakosci jej uslug i rozwoju tych uslug, tak jak pisze amipro! Mzoe to spowodowac ze tepsa zaostrzy swoja polityke w stosunku co do firmy konkurencyjnej - Pro Futuro S.A.!0
-
bob_gr pisze: 2002-02-27 10:59szkoda ze ta usluga tylko dla firm0
-
Qba pisze: 2002-02-27 15:16Coraz wiecej uslug zaczyna byc tylko dla firm, a coraz bardziej zapomina sie o szarym kliencie!0