Nowa kampania reklamowa Simplusa
14 kwietnia ruszyła nowa kampania Simplusa "Zośka". Kampanię przygotowała agencja Euro RSCG New Europe. Planowaniem mediów zajął się Media Planning Group, a ich zakupem Universal McCann.
W kampanii wykorzystano: telewizję ogólnopolską, radio ogólnopolskie oraz stacje lokalne, prasę codzienną, magazyny młodzieżowe, outdoor, internet, materiały POS.
Kampania skierowana jest do młodzieży i dotyczy darmowych SMS-ów jakie każdy nowy użytkownik Simplusa otrzymuje po zakupie i aktywacji zestawu Simplus. Aby skorzystać z promocji wystarczy kupić jeden z Mini Zestawów, lub dowolny zestaw Simplus z telefonem. Po wykorzystaniu darmowych SMSów można dalej wysyłać SMSy które kosztują tylko 29 groszy brutto do wszystkich sieci.
Pomysł na nową reklamę powstał wspólnie z klientem. „Zośka” zdecydowanie różni się od wcześniejszych filmów Simplus Team. Pod każdym względem – miejsca, bohaterów, aktywności.
Akcja dzieje się w opuszczonej fabryczce. Nic tu nie jest wystylizowane, sam żywioł i natura miasta. Bohaterowie, od zwykłych nastolatków, jakich można spotkać na każdej ulicy różnią się tylko tym, że po mistrzowsku grają w „zośkę”. Headline kampanii brzmi: „wyrabiaj się”.
Zespół odpowiedzialny za kreację to Jacek Maciejewski - Drektor Kreatywny, Mariusz Bruchacki – Creative Group Head, Katarzyna Byzia – Copywriter, Bartek Czober – Art Director oraz Sebastian Zyśk – Art Director.
Przedstawiciele klienta to Rafał Żyznowski – Kierownik ds. Reklamy i Tomasz Teodorczyk – Starszy specjalista ds. produktu. Ze strony Euro RSCG koordynacją kampanii zajęli się Tomasz Broda – Account Director, Andrzej Minkiewicz – Account Manager a także Krzysztof Piasecki – Account Executive.
Komentarze / 21
Dodaj komentarz-
marek995 pisze: 2003-05-06 12:38A kiedy będzie Józek??0
-
jarpol pisze: 2003-05-06 12:56Po co ten news? Reklama agencji? Spam?0
-
Spinner pisze: 2003-05-06 13:06Reklamowka taka sobie, choc i tak o niebo lepsza od tej promocji0
-
Athlon pisze: 2003-05-06 13:08jarpol*** news ten jest po to zebyś wiedział kto jest kim i czym sie zajmuje w biznesie GSM. A swoja droga to ta promocja Zośka jest bardzo fajna - wprarawdzie nie znam szczegółow ale 29 gr za SMS to dobra oferta.0
-
Jamirq pisze: 2003-05-06 13:20czyli statystyczny nastolatek w Polsce teraz jest "skejtem"??????? beznadzieja0
-
laura pisze: 2003-05-06 13:43imponująca ilość zaangażowanych środków i ośrodków. Efekt mierny. Zośka? To chyba "Kamienie na szaniec", nawet dobrze oddaje charakter Plusa ;)0
-
grzesiu_ pisze: 2003-05-06 14:07kampania trwa od 14.04 obecnie jest 6.05 taka maly "news" :) pozdrawiam0
-
ichtios pisze: 2003-05-06 14:46ja tam widziałem bardziej poruszającą kampanię simplusa: chłopak (na plakacie) ubrany w odświętny garniturek, gromnica w ręku (poza kadrem-tak się domyślam) - i hasło: Twoja pierwsza komu... przepraszam, komórka. i spot w radio w podobnym tonie:Ojciec do syna: "Synu, to bardzo ważny dzień dla Ciebie. To dzień twojej pierwszej komu..." Syn do ojca: "Komórki!!!" Co o tym myślicie, kiedy słyszycie, jak sacrum miesza się z profanum i komunia z konsumpcją?0
-
szymon_ pisze: 2003-05-06 15:03ichtios w TV tez jest reklama sim+ o takiej samej tematyce..0
-
ichtios pisze: 2003-05-06 17:02TV nie widziałem, ale domyślam się, że Plus jest w tych kampaniach multimedialny i eksploatuje ten sam pomysł. Niemniej - pytanie pozostaje otwarte.0
-
Pawlok23 pisze: 2003-05-06 18:20Chyba jakis kretyn wymyslil te durne reklamy i wzial za to jeszcze kupe kasy. Zenada:(((((((0
-
Tyski Boss pisze: 2003-05-06 18:23Swojska polska reklama Zoska no brawo!!!!0
-
adas pisze: 2003-05-06 18:31simplus to niech lepiej zmieni ceny polaczen w swoich taryfach bo juz jest 2x (slownie dwa razy) drozszy niz pop za minute, nie wspominajac o atrakcyjnosci ZTS0
-
atomowy pisze: 2003-05-06 19:28Po pierwsze nie zgadzam się z Tobą adas: ja używam simplusa i korzystam z taryfy TEAM dzięki niej smsuje za 29 groszy a dzwonie za 96 zg(bo czesto dzwonie wieczorami). I kto jest tańszy?0
-
leszko pisze: 2003-05-06 20:53a ja do dziewczyny mam 18gr za minutę :-) i to jest chyba tańsze od popa i taktaka0
-
bogdan1979 pisze: 2003-05-06 21:22leszko - Fakt, wychodzisz zna tym lepiej, ta taryfa nocna jest COOL + ZNIZKA,nic dodać nic ująć ....Ale jest jedna podstawowa wada - ceny połaczeń do innych nr. są ZA WYSOKIE0
-
leszko pisze: 2003-05-07 01:59bogdan1979 mam jeszcze numer na abonamencie i w razie potrzeby przekładam kartę :-) tak to sobie sprytnie wymyśliłem :-) pozdrawiam ps a co tam słychać w mobilclub ostatnio dostałem pierwszego esemesa z reklamą ....0
-
ghostdog pisze: 2003-05-18 20:13No w sumie z tej kampani najbardziej rzuca sie w oczy telewizyjny spot jak graja chlopcy w fabryce ale w sumie to ciekawy on nie jest bo nawet zabardzo im to podbijanie nei wychodzi!0
-
ghostdog pisze: 2003-05-18 20:14leszko a ja dziewczyny nei mam i 18gr w kieszeni.Liczac ze dziennie bym rozmawial z 10min to wiesz ile zaoszczedze w roku?Na nowego fona starczy ;)0
-
ghostdog pisze: 2003-05-18 20:16Jamirq no tez mnei to wqrfia!0
-
Kenner pisze: 2003-06-04 11:37Simplus ma fajne, mlodziezowe reklamy. I o to chodzi. W kocu to jest ten target.0