Nowa kampania reklamowa Simplusa
W poniedziałek 3 marca ruszyła nowa kampania Simplusa "Studenckie czasy". Kampania skierowana jest do uczącej się młodzieży i ma charakter czysto promocyjny - uczniowie gimnazjów, szkół średnich i studenci mogą kupić teraz Mini Zestaw Simplus lub Zestaw Simplus z wybranym telefonem z dużą, odczuwalną dla kieszeni, "szkolną" zniżką. W kampanii wykorzystano następujące media: stacje muzyczne TV, radio ogólnopolskie, prasę młodzieżową, outdoor, Internet. Planowaniem mediów zajął się Media Planning Group, a zakupem Universal McCann. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG New Europe.
Warunkiem skorzystania z promocji jest posiadanie ważnej legitymacji, o którą osoby chcące wykorzystać promocje zostaną zapytane w punkcie sprzedaży.
W komunikacji wykorzystano serię „legitymacyjnych” zdjęć młodych ludzi, uchwyconych w trakcie robienia śmiesznych, głupich lub przynajmniej dziwnych min. Wszyscy są sympatyczni, uśmiechnięci i widać, że dobrze się bawią.
Młodzieżowy, luzacki i niezobowiązujący klimat kampanii najbardziej obrazowo oddaje przewrotny i dwuznaczny headline „Nie na krzywy ryj... tylko na legitymację!”. Legitymacja jest, jak wiadomo, dokumentem, który jego posiadacza upoważnia do korzystania z przeróżnych zniżek. Wykorzystując ten fakt, Simplus umożliwia uczącej się młodzieży skorzystanie z jeszcze jednej, wyjątkowo atrakcyjnej. Tak oto posiadacz legitymacji ma szansę odnieść namacalną korzyść ze swojej nauki... tu i teraz.
Grupę Euro RSCG tworzą specjaliści z zakresu reklamy, marketingu relacji, marketingu opartego na bazach danych oraz field marketingu. Integrując swoją wiedzę w sferze komunikacji i wsparcia sprzedaży, opracowują oni "Kreatywne Rozwiązania Biznesowe" służące budowie silnych marek. W skład Grupy Euro RSCG wchodzą: Euro RSCG New Europe, Euro RSCG Dialog, Euro RSCG Marketing House.
Komentarze / 22
Dodaj komentarz-
witek111 pisze: 2003-03-04 20:57I tak POP jest najlepszy i najtanszy0
-
torre pisze: 2003-03-04 21:10ile zniżki mają uczniaki na zestawy? wie ktoś??0
-
SZ3RYF pisze: 2003-03-04 21:20jakiej wielkosci jest ta znizka?0
-
Eryk pisze: 2003-03-04 21:25Zestaw Simplus z telefonem Siemens A35 w cenie 149 zł + 22% VAT, Zestaw Simplus z telefonem Nokia 5510 w cenie 399 zł + 22% VAT oraz Zestaw Mini Simplus w cenie 35,10 zł +22% VAT.0
-
krychu pisze: 2003-03-04 21:48IDEA JEST WIEŚNIACKA JA CHCĘ MOTOROLĘ T720, albo SE T68i w racjonalnej cenie lub SAMSUNGA T100 najwyżej za 699+vat!!!0
-
DjMati pisze: 2003-03-04 22:08***krychu - dobrze gadasz !!!0
-
tomi pisze: 2003-03-04 22:08plus to plus a nie to co idea działa albo nie0
-
DjMati pisze: 2003-03-04 22:09apropo newsa - jeszcze zadna reklama simplusa mi sie nie podobala0
-
nr124 pisze: 2003-03-04 22:45spoko pomysł.Ceny i tak mimo zniżki są wysokie.Nie lepiej kupić na aukcji telefon i do tego zestaw i jest taniej o wiele0
-
F1 pisze: 2003-03-04 23:02a ja wlasnie kupilem mini zestaw za normalna cena :( musialem przejsc z tt, bo do kobiety mialem drogo :) a teraz na smi+ tylko narzekam - moze bedzie lepiej. pozdr. F10
-
Greg pisze: 2003-03-04 23:27W simplusie zestawy, ze szok. Siemens A350
-
torre pisze: 2003-03-05 00:27***krychu*** sam jesteś wieśniak - jak chcesz t720 albo t68i za 49/99 zł to idź do ery! i płać w mojej 25 6,10 zł za rachunek szczegółowy na przykład. poczytaj cenniki usług a nie słuchawek potem wypowiadaj się o sieci!!!!0
-
tadzio pisze: 2003-03-05 10:25Czy starsi studenci tez beda objeci znizkami? Ja robie drugi fakultet mam 28 lat chyba mnie obejma no nie?W koncu mam legitymacje studencka.Ale i tak od 4 lat uzywam Simplusa moze kupie komus w prezencie ze znizka :))0
-
jarpol pisze: 2003-03-05 11:26Witek 111: taniosc zalezy od taryfy i profilu dzwonienia, wiec nie truj. poza tym to głupie, ze trzeba pokazywac jakies legitymacje. Slowem jak ktos chce miec taniej zestaw to kupuje cukierki, lapie uczniaka uczniak pokazuje legitymacje a nabywca ma taniej. Choc w dzisiejszych czasach to chyba fajki by trza bylo kupic, nie cukierki .0
-
zbooy pisze: 2003-03-05 12:25no to chiba odczujemy wieksze obciazenie sieci szczegolnie bramki, bo studenciaki to chyba masowo tego uzywaja ... w moim interesie jako sim+ jest aby moi znajomi mieli plusa i po co mi wiecej ;-) to taki zart ale zwracam uwage na obciazenia sieci jakie nastepuja po promocjach kiedy gprs w sim+?0
-
WK pisze: 2003-03-05 13:40Moze ktos wie, czy dalej polaczenie w tzw szczycie w Sim+ kosztuje ponad 3 zeta za minute ??? I czy sim+owcy maja jakis program lojalnosciowy, cos na wzor Profitu? Pozdr.0
-
przemko pisze: 2003-03-05 14:29WK, w S+ żadne połączenie krajowe nie kosztowało nigdy więcej niż 2,95 PLN/min! Obecnie AFAIK najdrożej jest w multi 2.90 w godz 7-17.0
-
promedia pisze: 2003-03-05 15:24I znow jednorazowa obnizka cen zestawow zamiast obnizki cen polaczen... - studentom bardzie zalezy na 'mozliwosci' komunikowania sie (koszty polaczen), niz na 'posiadaniu' zestawu Simplus (koszt zakupu).0
-
pafnucy pisze: 2003-03-05 17:35promedia - w pełni popieram!0
-
znany pisze: 2003-03-05 22:13...zawsze znajda sie tacy co musza krytykowac. Przeciez kazda promocja mobilizuje innego operatora i tak w kolko... kazdy na tym korzysta. nie zapominajac oczywiscie o uczniach, ;-) pozdrawiam0
-
ghostdog pisze: 2003-03-09 21:16Ciekawy pomysl na promocje i fajny slogan reklamowy.Widac ze marketingowy wspolpartner nei spi!0
-
ghostdog pisze: 2003-03-09 21:17krychu w idei byl T68i za 99zeta tylko ze z wysokim planem!0