Nowa kampania reklamowa Netii
W prasie trwa miesięczna kampania firmy Netia Telekom przygotowana przez agencje reklamową Scholz & Friends Warszawa. Kampania jest adresowana do odbiorców instytucjonalnych i jest pierwszym etapem budowy nowego wizerunku Netii. Ma przypomnieć konsumentom, że Netia pokonuje bariery komunikacyjne - zarówno ograniczenia technologiczne, jak i przeszkody administracyjne. Celem kampanii jest zbudowanie wizerunku Netii jako godnego zaufania partnera w biznesie. Zakupu mediów na potrzeby kampanii dokonał dom mediowy PanMedia Western.
Komentarze / 18
Dodaj komentarz-
nepomucen pisze: 2002-06-12 23:03Kiedy ja zobaczymy?0
-
Grzes pisze: 2002-06-13 00:07no własnie ....0
-
Vezyrek pisze: 2002-06-13 02:10nepomucen i grzes: napisano ze juz trwa, czyli trzeba kupic jakies pisemko i poogladac reklamy, a to ze nie napisali jakie to jzu inna sprawa. sam jestem ciekaw jak to ma wygladac.0
-
Vezyrek pisze: 2002-06-13 02:13jak byscie znalezli w jakims biznesowym pisemku reklame, to dajcie znac gdzie tego szukac. Pozdrawiam0
-
nepomucen pisze: 2002-06-13 02:17jeszcze jej nie widzialem, wiec nie wiem w jakiej prasie trwa. Prasa chyba nie jest najlepszym medium do czegos co sie zwie KAMPANIA REKLAMOWA (chyba ze jednym z...) albo postanowili oszczedzac na reklamie...0
-
olekbek pisze: 2002-06-13 02:47Ale poza tym, że nawet widuję ostatnio studzienki z napisem 'netia', to cos samej netii ani widu ani słychu! Kampania reklamowa się im przyda, w powszechnym mniemaniu Netia po prostu zniknęła!0
-
baran pisze: 2002-06-13 03:03skąd ta padlina jeszcze wykołowała kasę do transferu za granicę. Nie mogła zamówić reklamy u Kowalskiego lub Kamińskiego,tylko u jakiegoś żydowskiego scholza.0
-
196906 pisze: 2002-06-13 03:04Netia nie podskoczy tepsie bo zakrótkie ma łapki i za pusto w kieszonkach. A slogany typu ...konkurencja telekomunikacji... to tylko puste słowa.0
-
Vezyrek pisze: 2002-06-13 03:14Netia musiala by przygotowac naprawde konkurencyjna oferte, polepszyc jakosc uslug i obrac agresywna kampanie reklamowa abys zyskac wiecej klientow, a w gazetach ona moze sie reklamowac, ale efekt bedzie marny. W najgorszej sytauacji lepsza gazetowa reklama niz zadna.0
-
Albi pisze: 2002-06-13 04:29zobaczymy co tez ta kampania reklamowa da netii...0
-
Gr33nY pisze: 2002-06-13 06:11jeszcze sie odbija0
-
196906 pisze: 2002-06-13 06:18albo dobiją, tak na prawdę nie garną się jakoś do zmniejszenia opłat za połączenia (mówię o wyraźnej różnicy)0
-
Qba pisze: 2002-06-13 12:28Reklamy juz sa,m ale pomyslowac firmy reklamowej jest naprawde na bardzo niskim poziomie! Bnda kabelkow i jeden niebieski! Co to za reklama!?0
-
Qba pisze: 2002-06-13 12:29Reklamy juz sa,m ale pomyslowac firmy reklamowej jest naprawde na bardzo niskim poziomie! Banda kabelkow i jeden niebieski! Co to za reklama!?0
-
Kan pisze: 2002-06-13 12:56Qba ale przeczytaj:Kampania jest adresowana do odbiorców instytucjonalnych i jest pierwszym etapem budowy nowego wizerunku Netii,tak więc nie dla klienta indywidualnego to raz,a drugi to sam fakt,że zwróciłeś na nia uwage,to już przyniosła zamierzony efekt,bo reklama ma przyciagać uwagę patrz na reklamy Benettona im więcej bulwersuja tym wiecej głośno o nich i tym samym zwracają uwage,a więc więcej przynoszą porzytku dla firmy niz by chcieli krytycy tego rodzaju reklam.A tak nawiasem Netia,która ma problemy finansowe i zmniejszyła ekspansję w budowie struktur sieci coraz bardziej zwraca sie w kierunku odbiorcy instytucjonalnego,ostatnie promocje dla firm sa tego dowodem,może to dobry sposób odbudowy wizerunku:P0
-
Qba pisze: 2002-06-13 13:00Kan trudno zeby mieszanina kabli na cala strone w Wyborczej nie zworcila czyjejs uwagi, ajk jedzie sie pociagiem ze Szczecina i nie ma sie co robic przez 5 godzin i czyta sie kazda literke w gazecie! ;-00
-
hubi pisze: 2002-06-13 19:34ciekawe jak wyglada czy ciekawa0
-
Qba pisze: 2002-06-14 11:41hubi rozejzyj sie a napewnozobaczysz kilka reklam!0