Nowa kampania reklamowa Crowley-a
Crowley, dostawca technologii bezprzewodowego dostępu do Internetu i transmisji danych, rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem "Zainwestuj w strusie". Zgodnie z ideą kampanii, klienci sieci Crowley oszczędzają tak duże kwoty, że mogą mieć dylemat na co je przeznaczyć. Kampania oparta jest o reklamy prasowe, bannery internetowe oraz marketing bezpośredni. Kampanię przygotowała firma Parallel, należąca do holdingu JWT Parintex.
Kampania skierowana jest do potencjalnych klientów biznesowych, w szczególności do menedżerów odpowiedzialnych za cięcie kosztów w firmie. Hasła dodatkowe, używane w kampanii internetowej to: "Teraz możesz się rozwodzić" i "Przytnij sobie trawnik". Hasła wspomagające używane są także w mailingach bezpośrednich, wysyłanych do ponad 30 tysięcy firm.
"Mam wiele sygnałów z rynku, które potwierdzają pozytywny odbiór naszej kampanii. Cieszy mnie to, gdyż jest to dość odważna, ale przede wszystkim zabawna kampania. Myślę, że obrazuje też kulturę organizacyjną naszej firmy." - mówi Jacek Kotur, dyrektor marketingu w Crowley Data Poland.
Komentarze / 9
Dodaj komentarz-
GAGA pisze: 2002-10-16 13:58Muszę przyzanć, że dość orginalny sposób reklamy, ale jak przynosi zamierzony skutek to czemu, by nie. Każdy sposób jest dobry. Czasami wystarczy dobre hasło w krótkiej reklamie, niż długa reklama bez trafnego hasła opisująa dany produkt lub usługę. Koszty mniejsze a efekt większy. I to jest prawdziwa siła reklamy!0
-
PZ pisze: 2002-10-16 14:07He, he jak nie wiedzą na co przeznaczyć nadwyżki to chętnie im pomogę ;-) Na marginesie: mi strusie kojarzą się raczej z chowaniem głowy w piasek ... , ale pewnie jestem inny ;-) Pozdrawiam ;-)0
-
Qba pisze: 2002-10-16 16:00Moze oni chowaja glowe w piasek, a przy tym chcieli sie zareklamowac!??0
-
blobi pisze: 2002-10-16 16:06Reklama idiotyczna = skuteczna :) Mogli by coś więcej powiedzieć o tym bezprzewodowym dostępie.0
-
PZ pisze: 2002-10-16 16:41He, he jak się chowa głowę w piasek, to wypina się w górę miejsce gdzie plecy tracą swą szlachetną nazwę ... ;-) Wówczas narazić się można na nieoczekiwany początek gry w salonowca ... ;;;-) Może zaboleć, szczególnie jak się nie ma ochoty w niego grać ... ale to tylko takie sobie moje myśli nieuczesane ;-) W sumie reklama może być chwytliwa ... Pozdrawiam ;-)0
-
Grzegorz Z. pisze: 2002-10-16 16:55No cóż - jedni odchodzą drudzy przychodzą. Ja pamiętam billboardy z reklamami firmy "Formus Polska". I co wyszło z TAMTEGO bezprzewodowego dostępu? Strusie jajo?0
-
bodopl pisze: 2002-10-16 22:19czy ten dostep gdzieś już mają ? za ile i dla kogo ? pewnie dla biznesu za 2 tys miesięcznie0
-
ghostdog pisze: 2002-10-16 22:29Ciekawy sposob ale trzeba przyznac ze fajny i pomyslowy.Bardzo mnie interesuje jaki bedzie drugi stopien moze sfistaki?;)0
-
Qba pisze: 2002-10-17 10:35Moze chodzi tu o to, ze ich dostep do internetu ma sie kojazyc z chodowla strusi! Chdowla jest potwornie droga tak samo jak ich dostep do sieci!????0