Motorola szybko rośnie, ale na razie liczy się na niewielu rynkach

Drukuj
Motorola szybko rośnie, ale na razie liczy się na niewielu rynkach
Motorola szybko rośnie, ale na razie liczy się na niewielu rynkach

Canalys ogłosił, że w trzecim kwartale Motorola sprzedała 1.7 miliona smartfonów w Europie, co oznacza wzrost o 30% w porównaniu do roku poprzedniego. Motorola stała się najbardziej dynamicznym graczem na rynku, zdobywając 5% udziału w europejskim rynku.

Według tych samych badań, w Polsce Motorola zanotowała wzrost sprzedaży o 33% w trzecim kwartale, osiągając obecnie 13% udziału w rynku. Chińska marka zajmuje trzecie miejsce, konkurując z Apple o udziały ilościowe.

W Zachodniej Europie Motorola również odnotowała szybki wzrost, sięgając prawie 30%. Obecnie posiada 4% udziału w rynku, wyprzedzając TCL.

Mimo to, globalnie Motorola nadal nie odgrywa znaczącej roli, a Canalys nie podaje jej udziałów w światowym rynku. Podobne dane prezentuje firma Counterpoint, która również zauważa dynamiczny rozwój Motoroli. Marka ta posiada 10% rynku w Ameryce Północnej i 22% rynku w Ameryce Południowej. Według Counterpoint, na razie Motorola nie odgrywa znaczącej roli w pozostałych regionach (Canalys podaje, że zajmuje 4. miejsce w Europie z symbolicznym udziałem na poziomie 5%).

 

 

 

 

 

 

Ocena: 0 głosów Aktualna ocena: 0
Drukuj

Komentarze / 0