Mobilny konkurs Procter & Gamble
Ruszyła nowa promocja konsumencka marki Blend-a-med, przygotowana i realizowana dla Procter & Gamble przez Konsorcjum Marketingowe QST oraz agencję marketingu mobilnego adMobile.
Celem akcji jest promocja zalet pasty Blend-a-med Complete 7 Night przeznaczonej do wieczornej pielęgnacji zębów. Mechanizm promocji oparty jest na konkursie SMSowym. Przygotowaniem strategii, kreacji, materiałów POS zajęło się QST, natomiast mechanizm i wdrożenie konkursu opartego na platformie SMS Mobilo - adMobile. Promocja trwa do końca września 2004.
Właścicielem adMobile jest Agencja Interaktywna Adv.pl.
Komentarze / 4
Dodaj komentarz-
loox pisze: 2004-09-21 10:24i co ?? troche lipny news :]0
-
piotres pisze: 2004-09-21 11:39bedziemy myc zabki i wysylac smsa ze umyte, i kto wiecej ten wygra zapas pasty na rok..:P0
-
MobileFan pisze: 2004-09-21 12:02myje zeby ta pasta :-)0
-
orko1990 pisze: 2004-09-21 22:15heheh dobre to ale sms-y drogie0