„MMS w porzo yes!" najlepszą kampanią niskobudżetową na świecie
Agencja Eskadra BTL już po raz drugi zwyciężyła w światowym konkursie "The Globes Awards" organizowanym przez Marketing Agencies Assocition Worldwide. Kampania „MMS w porzo yes!" przygotowana przez Eskadrę BTL dla Idei została uznana najlepszą kampanią niskobudżetową na świecie.
Kampania BTL „MMS w porzo yes!" promowała wprowadzenie do sieci IDEA nowej usługi MMS, za pomocą niezwykle kreatywnej i taniej kampanii direct-mail, wykorzystującej fikcyjne postaci klientów, listy-fortele i nowatorskie sposoby edukowania sieci sprzedaży.
Statuetkę w kategorii „Best Small Budget Campaign" odebrali wczoraj (w dn. 26.10.2004 r.) podczas uroczystej gali w Aventurze na Florydzie - Sebastian Oprządek, Dyrektor Działu Obsługi Klienta Eskadry BTL wraz z przedstawicielami Polskiej Telefonii Komórkowej Centertel - Tomaszem Saciłowskim i Piotrem Kubiakiem.
Do konkursu „The Globes Awards 2004" zgłoszonych zostało 333 projektów z całego świata. Wcześniej każdy z nich zwyciężył w ogólnokrajowym konkursie w swojej (w konkursie brały udział 24 kraje) ojczyźnie. W finale Eskadra BTL zwyciężyła z agencjami z USA, Brazylii i Meksyku.
Komentarze / 15
Dodaj komentarz-
mardall pisze: 2004-10-27 15:02pierwsze miejsce na świecie to brzmi dumnie - gratulacje0
-
daro pisze: 2004-10-27 16:13gratulacja idea0
-
bartae pisze: 2004-10-27 16:22MMS w Idei to tandeta0
-
krzyzak.fm pisze: 2004-10-27 16:24Nie to nie dla idealnej sieci, tylko dla agencji gratulacje!!0
-
orko1990 pisze: 2004-10-27 16:31fajna statuetka0
-
Alexander25 pisze: 2004-10-27 16:43Przepraszam najmocniej "direct-mail, wykorzystująca fikcyjne postaci klientów, listy-fortele "... za co ta nagroda? Za SPAM? Lekkie , a nawet cięższe bym rzekł nieporozumienie... coż w tym kreatywnego i czym sie chwalić i jakaż tu innowacja w dziedzinie niemile widzianych śmieci na koncie mail? ? ?0
-
locco pisze: 2004-10-27 17:15taaaaa. niezłe hasło...0
-
rollo pisze: 2004-10-27 17:26za 500 punktow Profit moznaby przekupic samego jowisza - nie dziwne ze direct - mail prosto i skutecznie trafila do skrzynek - a reklama jak to reklama - ma omamic i oglupic - wedle reklamodawcy MMS powinien byc niezbedny do zycia a nawet egzystencji - liczy sie sposob na target a my jako plankton jestesmy tylko ludzkim zasobem ktory troche lyknie tego co sie w nas wtlacza albo nie - Eskadra BTL wykazala sie byc moze duza pomyslowowscia ale przez sam fakt ze slowo reklama z rzetelna informacja ma niewiele wspolnego - nawet 10 eskadr nie jest w stanie zmienic imegeu firmy - bo jak ktos sie sparzyl to juz popamieta . Tak naprawde jest to "Small Budget Campain"- wiec im biedniejsze Panstwo tym efektywniejsza kampania za smieszniejsze pieniadze - jak tu nie wzbudzic zachwyt w ameryce ?0
-
rollo pisze: 2004-10-27 17:34" nowatorskie sposoby edukowania sieci sprzedaży " ? - aby nie byc za malo zgryzliwym :) - czy siec sprzedazy nie powinna byc odpowiednio wyedukowana ?? Moze Komisja Konkursowa skorzystala z telefonu do BOA i okresliwszy poziom poinformowania swoich rozmowcow - niejedna nagrode by dala za informacje ?0
-
Soul Calibur pisze: 2004-10-27 18:20XXX Ta nazwa jakaś dziwna jest… XXX0
-
miczu pisze: 2004-10-27 18:43no no najlepsze na swiecie jak to dumnie brzmi!!!!moje gratulacje:D0
-
Dersan pisze: 2004-10-27 21:17Kampania była naprawdę spoko zaprojektowana - szczere gratulacje dla Eskadry BTL - nie byle jakie to wyróznienie. Ludziom krytykujacym (Alexander, Rollo) radze poczytac troche o tej kampanii w prasie fachowej dotyczacej reklamy i wtedy sie wypowiadac o tym. Bo na razie nie macie bladego pojecia o czym piszecie... No, chyba ze Wy tak zawsze... To wtedy przepraszam.... ;)0
-
jargrab pisze: 2004-10-27 23:10tylko pogratulować0
-
promedia pisze: 2004-10-28 02:26***rollo - nie sztuka jest zrobic skuteczna reklame (kampanie)... sztuka jest zrobic to przy zminimalizowanych kosztach... wiec cos na ten temat i mozesz mi wierzyc, nie jest to latwe. Gratulacje dla 'konkurencji' - Polak potrafi !0
-
rgumkowski1 pisze: 2004-11-11 20:16Może i wporzo! Ale dla mnie ważniejsze, aby tanio!0