Mini Media dla PTK
Agencja reklamy zewnętrznej Mini Media przeprowadza kolejną, ogólnopolską kampanię dla sieci Idea Centertel. Ponad 880 plakatów z motywem POP - wszędzie pole, pojawiły się w całej Polsce w średnich i małych miastach. Promocja odbywa się na miniboardach formatu 252 x 119 cm i trwa od grudnia ub. roku do końca stycznia.
Dotychczas z tej propozycji agencji skorzystało już dwóch dużych operatorów sieci stacjonarnej: TP S.A. oraz Telefonia Lokalna Dialog S.A. Rozbudowana propozycja sieci tablic w miastach do 100 000 mieszkańców skierowana jest zarówno do firm telekomunikacyjnych, a także do firm z innych sektorów upatrujących w mniejszych aglomeracjach coraz bardziej atrakcyjne rynki zbytu.
Miniboardy zamontowane są pojedynczo, na wysokości wzroku. Agencja posiada 1700 takich konstrukcji zlokalizowanych w miastach do 100 000 mieszkańców.
Komentarze / 27
Dodaj komentarz-
fish235 pisze: 2002-01-12 01:00Oj ciekawe jakie koszty wchodza w rachube:))), Mini Medi aterza moze wybic sie do gory, choc z drugiej strony, cos m sie zdaje, ze na brak pracy nie beda narzekali:)))0
-
markas pisze: 2002-01-12 01:05No i bardzo dobrze trzeba sie reklamować i to w różnej formie.0
-
misiak_ pisze: 2002-01-12 01:33wszystko ok tylko moim zdaniem to sa znowu wydane zbedne pieniadze0
-
_CISCO_ pisze: 2002-01-12 01:58cieplix : ja wiem :P0
-
Kojo pisze: 2002-01-12 02:41A jak niby maja wygladac te plakaty bo ich jakos niegdzie nie widac!!!0
-
Kan pisze: 2002-01-12 10:04Reklama dżwignią chandlu,a jak się reklamować to u najlepszych,koszty i tak są pokrywane w biznesplanach firm,czytaj z abonamentów:)0
-
Qba pisze: 2002-01-12 10:06No i w zwiazku z tym co???? Czy to nas wogole interesuje jakie sa formaty reklam??0
-
krak pisze: 2002-01-12 12:05wszędzie pole co za wioska. Jak mozna nazwać zasięg polem.0
-
flip pisze: 2002-01-12 12:13Koledzy! Operatorzy sie reklamuja to wcale nie musi znaczyc ze podniosa nam oplaty za polaczenia czy inne rzeczy! Reklamuja sie bo maja na to pieniadze a jak ich nie maja to wczesniej czy pozniej beda musieli je miec! Flip0
-
Żeebro pisze: 2002-01-12 12:58Flip: a od kogo wezma te pieniądze ????? ;)0
-
piasek pisze: 2002-01-12 13:03pewnie znowu wymyślą jakiś idiotyczny konkurs smsowy za 9 zybli + vat0
-
Amper pisze: 2002-01-12 14:36"Wszędzie pole wszędzie wieś" wieśniacka tepsa wspiera pomarańczową ideę.0
-
mores pisze: 2002-01-12 15:03Mnie sie tam ta reklama podoba. Zaluje, ze mieszkam w wiekszym miescie i nie moge jej zobaczyc :).0
-
grzegorz.pytel pisze: 2002-01-12 16:43Bardzo ciekawy pomysl, pole wszedzie jest, chociarz w niektorych regionach Polski nazywamy je podrorkiem, ale zasieg niekoniecznie.0
-
mlukas pisze: 2002-01-12 19:20mogli zamontowac takie reklamy w każdej wiosce... przecież jest tam pole0
-
mores pisze: 2002-01-12 19:24do grzegorz.pytel: podrorkiem??? :P0
-
Cornholio pisze: 2002-01-12 20:17Zamiast wydawać kasę na reklamy niech ją lepiej wydadzą na podniesienie jakości usług. Wtedy reklamowali by ją innym jej użytkownicy.0
-
julek27 pisze: 2002-01-13 02:39Lepiej żeby tą kasę przeznaczyli na zwiększenie zasięgu, wszędzie pole to paranoja tak się ośmieszać. za wcześnie z takim hasłem.0
-
hubert pisze: 2002-01-13 21:05Z tego newsu oraz tresci reklamy widac "jak na dloni" w jaki sposob jest postrzegana przez statystycznego Polaka (laika GSM) IDEA i jej najwieksza wada, czyli slaby zasieg. Zreszta przypomnijcie sobie jaka byla kiedys (a moze i teraz tez) kazda reklama Idei w TV. Na koniec wsadzali zawsze krotki spot o zasiegu "Mamy juz w swoim zasiegu ...%". Z gory zaznaczam, ze nie jest to zarzut wobec IDEI, a wrecz przeciwnie....0
-
_CISCO_ pisze: 2002-01-13 21:36U mnie w mieście naliczyłem 3 plakaty. Takie sobie.0
-
leszek27041 pisze: 2002-01-13 22:56ciekawe kto pokryje koszty - no chyba nie trzeba mówić - ...0
-
Qba pisze: 2002-01-14 09:45Szukalem i nigdzie przez weekend nie znalazlem!0
-
Tomasso pisze: 2002-01-14 12:22Nie bardzo rozumiem o co chodzi w zdaniu: kto pokryje koszty?? Jak od dawno wiadomo reklama jest dzwignia handlu, w dzisiejszych czasach nie mozna wyobrazic sobie zeby jakakolwiek wieksza firma istniala bez reklamy. Koszt reklam jest wliczony w dzialalnosc kazdej firmy. Wiadomo ze podraza to oferowane uslugi, ale dzieki reklamie mozemy wlasnie miec te uslugi. Bez reklamy ZADNA duza firma nie przezyje. Czy sie to komus podoba czy nie. Pozdrawiam0
-
bob_gr pisze: 2002-01-14 17:37Czyzby POP mial byc propozycja dla mieszkancow mniejszych miast?0
-
hubi pisze: 2002-01-14 18:43bo oni mysla ze bedzie zasieg na kazdym polu idealny0
-
_CISCO_ pisze: 2002-01-14 21:43Wiadomo że takie koszty ponoszą użytkownicy. A jak wspomniał Tomasso reklama dzwignią handlu.0
-
Qba pisze: 2002-01-14 23:55Do hubi: Idea rozbudowywuje nadajniki ze moze byc wna kazdym polu zasieg!0