MediaCom wygrał budżet reklamowy Deutsche Telekom
Deutsche Telekom wyznaczył należącą do Grey Global Group agencję MediaCom do obsługi swojego budżetu medialnego, wartego około 245 milionów funtów, w skład którego wchodzi 21 milionów funtów należące do T-Mobile. Kwota ta będzie rozdysponowana na rynkach reklamowych w Niemczech, Holandii, Czechach i Austrii.
Władze MediaCom nie skomentowały publicznie tej informacji, ale przedstawiciele T-Mobile w Wielkiej Brytanii potwierdzili zwycięstwo agencji.
Rezultat i postanowienia przetargu idą w parze z trendem konsolidacji w sektorze telekomów, który ma miejsce w ostatnich miesiącach. Przykładami na potwierdzenie tej tezy są ostatnie decyzje O2, które wybrało Zenith Optimedia do obsługi własnego budżetu oraz France Telecom, który zadecydował, że planowaniem i zakupem mediów w Europie zajmą się Media Initiative i Media Planning Group.
Komentarze / 5
Dodaj komentarz-
DeeM pisze: 2004-05-17 16:29no to niezła kaska poleci - dojcze jest bogate ze hoho :)0
-
adamde pisze: 2004-05-17 16:59to jest 2 mld złotych :) dużo kasy... ale na niemcy pewno koło 70-80% pójdzie w sumie najrozleglejszy rynek0
-
vision pisze: 2004-05-17 18:42Ja pierdziele, ale sumka... Ile by za to mozna sluchawek kupic, o piwie juz nie wspominajac hehe :D0
-
mardall pisze: 2004-05-18 13:24ale kasy, az ciężko sobie to wyobrazić...0
-
rgumkowski1 pisze: 2004-05-18 14:13Teraz widzimy jakimi sumami obraca Deutsche Telekom! :)))0