Kolejny projekt digital One dla Telekomunikacji Polskiej
"Zaproś do siebie Olimpijczyka", "Wrzuć kumpla na pierwszą stronę Gazety", "Wyślij rodzinie kartkę z Aten" - to niektóre elementy zaproponowane internautom przez Telekomunikację Polską, portal Gazeta.pl oraz agencję digital One w ramach serwisu poświęconego tegorocznej Olimpiadzie w Atenach.
Interaktywne gadżety olimpijskie, których pomysłodawcą i wykonawcą jest digital One - udostępnione są internautom na stronach serwisu, współtworzonego przez Gazeta.pl oraz Telekomunikację Polską - Generalnego Sponsora Reprezentacji Olimpijskiej.
Wśród propozycji znajduje się osobisty komunikator sportowy - "Olimpijczyk", którego zadaniem jest dostarczanie bieżących informacji z Aten wprost na pulpit użytkownika oraz promowanie tematów pokrewnych Olimpiadzie. Poza rozwiązaniami typu desktop marketing, do których zalicza się "Olimpijczyk", agencja zrealizowała również projekty wykorzystujące zasady marketingu wirusowego. W oparciu o nie stworzono wyjątkowo lubiane przez internautów gadżety: wygaszacze prezentujące ciekawostki z historii igrzysk, gry oparte na motywach poszczególnych dyscyplin sportowych, oraz gadżety wciągające użytkowników w interakcję na zasadzie dowcipnego redagowania e-kartek czy współtworzenia sensacyjnych wiadomości olimpijskich Gazety.pl, poświęconych sportowym wyczynom własnych znajomych.
Serwis olimpijski oraz jego interaktywne atrakcje, reklamowane online i w telewizji, dostępne będą dla użytkowników sieci do połowy września br.
digital One współpracuje z Telekomunikacją Polską od dwóch lat. Ostatnio zrealizowanym w ramach tej współpracy projektem jest serwis korporacyjny tp.
Komentarze / 4
Dodaj komentarz-
dexallegro pisze: 2004-08-24 12:00I kolejny Olimpijski News.....0
-
Radeonik pisze: 2004-08-24 12:20Mogli się zabrać za to przed olimpiadą, a nie w trakcie.0
-
Pabllo pisze: 2004-08-24 13:18lepiej późno niż wcale, ale czy ja wiem, olimpijczyka zapraszać nie będę :-)0
-
stasiu_j pisze: 2004-08-24 15:19najlepsze w tym to śa te nazwy... :)0