Kolejny prefiks międzystrefowy od listopada
Energis Polska zapowiada rozpoczęcie świadczenia usług połączeń międzystrefowych na koniec października lub początek listopada. Spółka przeprowadza obecnie testy punktów styku z siecią Telekomunikacji Polskiej S.A. Po ich zakończeniu oraz uruchomieniu tzw. ringu północnego będzie gotowa do świadczenia usług na terenie całego kraju.
Dyrektor ds. PR, Marzena Rogalska, nie chciała ujawnić stawek, jakie będą obowiązywały klientów korzystających z usług głosowych - mają one być przedstawione na tydzień przed rozpoczęciem świadczenia usług. Rogalska zaznaczyła, że firma nie będzie przyciągać klienta najniższymi na rynku stawkami. Spółka nie będzie aktywnie zdobywała klientów indywidualnych, natomiast klientów biznesowych chce zdobywać wysoką jakością usług i obsługi klientów. Firmy, które chcą korzystać z usług Energisu będą musiały podpisać umowę, ponieważ spółka samodzielnie wystawia faktury.
Komentarze / 24
Dodaj komentarz-
jokerDM pisze: 2001-10-03 13:00Może to jest faktycznie pomysł. Specjalizacja w wybranym zakresie usług może przynieść większe korzyści, niż ogólne propozycje dla wszystkich.0
-
robbo2k pisze: 2001-10-03 13:04A maja niezly rozmach i niezalezna siec od TPSA bo swiatlowodowa dzierzawiona od PKP0
-
september pisze: 2001-10-03 14:21i kopa tepsie... i kopa !0
-
luk23 pisze: 2001-10-03 15:13tyle ze szkoda ze duzo idzie na uzytkownikow korporacyjnych a nam szarym userom pozostanie jakos przy tych samych cenach co i tak przy mojej centrali hmmm wiekowej niewiele da0
-
dziadek pisze: 2001-10-03 15:13mcbrain: wnewsie jest napisane, ze trzeba podpisac umowe. a klientow indywidualnych faktycznie moga olac, malo komu bedzie sie chcialo zalatwiac dodatkwoe formalnosci, jak podpisywanie umowy. Z kolei jesli chodzi o firmy, to nie wiem tez czy beda mieli duzo chetnych. Nawet jesli cena impulsow jest nizsza, to nie oznacza ze koszt bedzie nizszy. W wypadku skupiania wszystkich polaczen tzn lokalnych i m-m u jednego operatora tzn. Tepsy mozna skorzystac z proponowanych przez nich rabatow i.t.d.0
-
lordcool pisze: 2001-10-03 15:14no ja nie wiem biznesowi klienci tez sa dosc sceptyczni, mam nadzieje ze jakosc uslug bedzie na wysokim poziomie i wtedy kopa .. tepsie :)0
-
waldo pisze: 2001-10-03 15:51czas pokaże ........ gorzej chyba już nie będzie ..... chyba ......0
-
czarek pisze: 2001-10-03 16:48im wiecej tym lepiej, konkurencja zawsze dobrze odbija sie na konsumencie :-)))0
-
gmazur pisze: 2001-10-03 17:03troche nie na temat. czy ta pani od PR Marzena Rogalska miala wczesniej cos wspolnego z RMF FM? gm0
-
jokerDM pisze: 2001-10-03 17:20Obsługa klientów powinna zawierać również dodatkowe opcje.. ciekawe, co zaproponują?0
-
zabu$ pisze: 2001-10-03 18:09Energis bedzie mozna ocenic dopiero jak wejda na rynek i przedstawia swoja oferte. Ja chcialbym aby powstala konkurencja dla TPSA w polaczeniach strefowych, a przede wszystkim zmienic go.0
-
zbooy pisze: 2001-10-03 18:48tak jak NOM spijaja smietanke na miedzystrefowych i nie inwestuja za bardzo w infrastrukture i potem beda sie dziwic ze TPSA ich bojkotuje0
-
Neon pisze: 2001-10-03 18:54Dobrze sie dzieje, wieksza konkurencja wyjdzie na dobre.0
-
robbo2k pisze: 2001-10-03 19:51malkovic : tresc nie wazna punkty wazne :))))))))) A co do temtu to Energis inwestuje spora kase, widze to po obiektach0
-
BusteR pisze: 2001-10-03 20:13imho i tak korzystamy z jednego operatora. z przyzwyczajenia bardziej lub z umowy (netia, chociaz do niczego nie zmusza). Ceny opow sa zalosne a i tak... najwiecej miedzy wykonuja firmy... sam jak dzwonie dalej to z komorki... bo taniej! :)0
-
MASZIN pisze: 2001-10-03 20:51czy te-PSA ma wyłączność na połączenia do sieci komórkowych??????? Wybieram zasrany prefiks 0 1033 60 77 777 777 i łączy mnie z komórka, natomiast jak wybiorę 0 1044 60 77 777 777 mówi mi pani że nie ma tego nr. CIEKAWE ??? Kolejny dowód monopolistyczny !!!!0
-
Gadek pisze: 2001-10-03 21:38szkoda, ze decyduja sie na odrebna umowe. ja osobiscie nie lubie tego rozwiazania i nie korzystam przez to z 1055. takie postawienie sprawy moze utrudnic walke z TP SA NOM-owi w sprawie fakturowania. Ciekawe czy Energis sie przestraszylo klopotow Nom-u?0
-
marco pisze: 2001-10-03 22:23Zaraz pisze ze umowa w przypadku firm. A dla indywidualnych? Moze jednak call-by-call ?0
-
Bartek pisze: 2001-10-03 23:24gm: owszem pani Marzena pracowała wcześniej w RMF FM.0
-
cieglo pisze: 2001-10-04 00:41mysle ze dobrze energis robi skupiajac sie na niszowej klienteli - wyrobia sobie marke jakoscia uslug na rynku biznesowym a potem smialo moga atakowac masowy rynek dla wszystkich...0
-
KorniK^_^ pisze: 2001-10-04 01:14bezsensu ! po co jakies prefiksy, to tylko zawracanie d...! chce zadzwonic i mam jeszcze myslec o jakims prefiksie ?!0
-
Maras pisze: 2001-10-04 01:45jak już pisałem w innych komentarzach firma która nie ma własnych abonentów nie ponosi kosztów na ich utrzymanie nie powina światczyć tego typu usług telekomunikacyjnych. Biorąc pod uwagę sytuację w naszym kraju przeważnie abonentem inicjującym połączenie i adresatem będą abonenci TPSA, a pienądze za to trafią do pośrednika. Pół biedy gdy operator międzystrefowy posiada własną infrastrukturę sieciową. Ale Póki co wszystko tak na prawdę odbywa się po sieci TPSA. Odbywa się to tak że każdy z operatorów między strefowych ma kilka punktów styku z siecią TPSA. Połączenie do abonenta inicjującego zazwyczaj (Abonenta TPSA) idzie po łączach TPSA do punktu styku w drugim końcu Polski (gdzie może zostać zarejestrowane przez system np. NOMu) po czym znowu po łaczach TPSA idzie w inny koniec kraju (do adresata) którym zazwyczaj też jest abonent TPSA. I tak oto mamy tzw. operatorów międzystrefowych....cdn0
-
Maras pisze: 2001-10-04 01:49..W przypadku Energisu jest trochę inaczej bo jakaś sieć ma, a przynajmniej dzierżwi. Ale jak zacznie zarabiać to PKP chcąc wyciągnąć swoja firme z własnych kłopotów walnie im takie stawki że połaczenia u nich też podskoczą. Komentarze ,że firma na początku skupi się na klienteli biznesowej a potem zaatakuje rynek masowy też mijają się z prawdą. Podpisanie oddzielnej umowy (koszty faktury tp.) odstraszają klienta indywidualnegi i oto firmie chodzi bo to biznes generuje duży ruch i to na firmach się zarabia a nie na abonentach indywidualnych którzy 2 razy w roku zadzonią do rodzinki na drugim końcu kraju z życzeniami świątecznymi.0
-
waldzio pisze: 2001-10-04 04:25ciekawy jestem ich taryf na koniec tygodnia i dla ludzi interesu???0