Kolejna kampania Euro RSCG New Europe dla Simplusa
Nową ofertę Simplusa promuje kampania reklamowa "3 gratis". 20 sekundowy spot TV "Imprezka" jest utrzymany w lekkim i zabawnym tonie, charakterystycznym dla komunikacji Simplusa. Dwaj główni bohaterowie bawiący się na imprezie próbują zrobić wrażenie na dziewczętach i nawiązać z nimi kontakt. Sytuacja kończy się zaskakującym rozwiązaniem. W radiu oferta będzie promowana dwoma spotami - "WueF" oraz "Bobry".
Reklama prasowa została przygotowana w dwóch wersjach. Jedno ogłoszenie komunikuje ofertę w typowo młodzieżowym stylu – poprzez znaki palcami popularne w kręgach związanych z muzyką hip-hop. Drugie ogłoszenia prasowe nawiązuje do pogaduszek trzy po trzy w gronie znajomych.
Kampanię przygotowała agencja Euro RSCG New Europe, a mediami zajął się Universal McCann. W kampanii wykorzystano: telewizję, radio ogólnopolskie, prasa ogólnopolska, magazyny młodzieżowe, plakaty i ulotki w szkołach, Internet.
Komentarze / 7
Dodaj komentarz-
Bartplus pisze: 2003-10-21 15:18Widziałem tą reklamę w TV i całkiem fajna muszę powiedzieć :) Zresztą można ją sobie ściągnąć ze stronki SimPlusa.0
-
Diamantez pisze: 2003-10-21 15:42Ja również widziałem tą reklamę. Nie jestem pod jakimś ogromyn wrażeniem ale podobała mi się. Po obejrzeniu jej nie ma żadnych wątpliwości do kogo jest skierowana oferta "Simplus".0
-
berr pisze: 2003-10-21 18:12"poprzez znaki palcami popularne w kręgach związanych z muzyką hip-hop" hehe ciekawe określenie, a reklamy jeszcze nie widziałem0
-
artur001 pisze: 2003-10-21 20:57Rekalma? Rzeczywiście spoko, ale... moze by tak jeszcze jakaś obnizka albo taktowanie przynajmniej co 15'' juz w pierwszej minucie... Chyba sie rozmarzyłem...0
-
wlo pisze: 2003-10-21 23:13A mi się podoba ta z gościami na imprezce i "trzecią gratis" ;-) Świetna jest...0
-
scorpion pisze: 2003-10-23 16:22No ta reklamka z gościami na imprezce jest nawet fajna. Pozdro.0
-
rgumkowski1 pisze: 2003-10-28 12:20Fajny mieli pomysł na tą reklamę "3 gratis" :)0