Kampania reklamowa nowej oferty TP S.A.
Do końca czerwca br. trwać będzie kampania reklamowa TelePakietow TP - nowej usługi Telekomunikacji Polskiej S.A., która jest skierowana do klientów biznesowych. Działania promocyjne pod hasłem "Dla każdego biznesu niższy koszt połączeń" prowadzone są w prasie ("Gazeta Wyborcza", "Rzeczpospolita", "Puls Biznesu", "Newsweek", "Wprost", "Polityka"), radiu (Radio Zet, Polskie Radio PR3, stacje lokalne " Eska Poznań, Eska Wrocław, Flash Katowice, Blue Kraków, Trefl Trójmiasto) i telewizji (TVP, TVN, TVN 24, kanały tematyczne). " TelePakiety są częścią działań Telekomunikacji Polskiej S.A. skierowanych do firm i instytucji, ktore zamierzamy zrealizować jeszcze w tym roku " mówi Piotr Czarnecki, dyrektor pionu klientów biznesowych TP S.A. Kampanie przygotowała agencja reklamowa Corporate Profiles DDB, a zakupu mediow dokonal dom mediowy Media Direction OMD.
Komentarze / 12
Dodaj komentarz-
endrju pisze: 2002-05-16 01:29Przydalyby sie tez promocje dla klientow indywidualnych. Chociaz przez ta promocje widac, ze TePsa traci tez klientow instytucjonalnych. Na dolnym slasku kilka Urzedow Skarbowych i innych urzedow przelaczylo sie do Dialogu, wiec jak widac konkurencja oferuje lepsza oferte.0
-
wieza pisze: 2002-05-16 01:49TP SA dopiero zobaczyla ze traci kilentow z duzymi portfelami :) i zaczela robic promocje dla firm hehehe znam kilka firm ktore nie kozystaja z TPSY bo za droga Pozdr.0
-
olekbek pisze: 2002-05-16 01:53Nie czarujmy się- podstawą opłacalności wszelkich usług teleinformatycznych są przedsiębiorstwa, a nie klienci indywidualni...0
-
bajer pisze: 2002-05-16 02:40juz sie boje tych "zmian"0
-
graffi pisze: 2002-05-16 05:09Endrju, jeśli chcesz, możesz korzystać indywidualnie...0
-
l.u.k.a.s. pisze: 2002-05-16 06:05ciekawe ile firm sie na to skusi, przeciez to jest dosyc drogie nawet dla firm.0
-
PZ pisze: 2002-05-16 14:27Hej firmy bierzcie "kosmiczne" abonamenty, a będziecie mieli trochę taniej, jeżeli generujecie dużo ruchu ... - nie ma co się oszukiwać - tego typu prywatne firmy, albo mają indywidualne umowy z telekpiną zapewne z większymi rabatami, albo są u konkurencji, albo są wielooddziałowe i "jadą" na obsłudze ruchu sztywnymi łączami ... klasyczny dramat dużej firmy, która musi robić promocje/rabaty w formie cennika dla wszystkich ... He, he życzę szczęścia ... może prezes jednak załapie się na roczną premię ... Pozdrawiam ;-)0
-
wapsky pisze: 2002-05-16 18:20Jasne, ze prezes sie zalapie, nawet dla dzialu marketingu cos xtra kapnie za przygotowanie teoretyczne TAK PIEKNEJ OFERTY... Bo ze C.P. DDB + M.D. OMD wezma "po krolewsku" to pewnik... pzdr0
-
Qba pisze: 2002-05-17 15:49No to troche kasy poleci, ale poleci raczej w bloto, bo nie wierze w jakis wielki oddzwiek na ta akcje ze strony biznesu!0
-
bajer pisze: 2002-05-18 05:01w biznesie powinna byc abstynencja - wiec w monopol bym nie inwestowal ;-))))))0
-
hubi pisze: 2002-05-18 20:20walcza bo im firmy uciekaja na potege0
-
bajer pisze: 2002-05-20 03:24ano uciekaja - ja juz jestem daleko ;) - i wyrzutow sumienia nie mam0