Kampania reklamowa Happy
21 lipca 2004 Polska Telefonia Cyfrowa rozpoczęła kampanię wprowadzającą nową taryfę Happy w Era Tak Tak. Działania reklamowe składają się z 5 spotów telewizyjnych oraz uzupełniających je reklam prasowych, na busshelterach i outdoorze.
Pierwszym sygnałem kampanii był 10 sekundowy teaser. W tym krótkim filmie poznaliśmy głównych bohaterów - zadowolonych użytkowników sieci Era Tak Tak, którzy w dalszym etapie będą przedstawiać zalety nowej taryfy. Od środy, 28 lipca, większość polskich stacji telewizyjnych emituje 45 sekundowy spot będący rozwinięciem teasera, a jednocześnie prezentacją wszystkich elementów taryfy. Całość dopełniają trzy 10 sekundowe spoty prezentujące poszczególne cechy taryfy oraz nowy starter Era Tak Tak Happy. We wszystkich spotach występują, znani z teasera, użytkownicy Tak Tak-a, pokazani w swoim środowisku, ze swoimi pasjami i zainteresowaniami. Ciepłe, pełne emocjonalnego zaangażowania scenki niosą konkretny, racjonalny przekaz.
Kampania została zrealizowana przez agencję G7. Kreacją zajęli się: Marcin Wieczorkowski (Account Director), Marcin Jeziorski (Account Manager), Sasza Kanavalau (Art Director), Michał Imbierowicz (Copywriter), Przemek Bogdanowicz (Creative Director).
Filmy reklamowe w reżyserii Michała Sablińskiego, wyprodukowane zostały przez studio Opus. Optimum Media OMD odpowiadało za planowanie i zakup mediów.
Komentarze / 24
Dodaj komentarz-
Dzabar pisze: 2004-07-30 09:35Jakjos go jeszcze nie widzialem :(0
-
Greg pisze: 2004-07-30 10:17Coś chyba nam Idea obiecała w POPie do końca lipca. GPRS? Dobrze słyszałem? :/0
-
komunista pisze: 2004-07-30 10:21nie wiem albo za malo tv ogladamm albo co ale tych reklam nie widzialem0
-
Pawlok pisze: 2004-07-30 10:33Jak zwykle durna i prymitywna reklama dla prymitywnych userow!!!0
-
spartacus pisze: 2004-07-30 10:33...uwielbiam te rekkamówki z uśmiechniętymi i szczęśliwymi twarzami, wyuzowani i piękni... i tylko zastanawiam się czasami czym to się różni od wspaniałego pomnika uśmiechniętych "robotnika i kołchoźnicy" z czołówek filmów radzieckich...0
-
MARO pisze: 2004-07-30 10:42Niech zyje ustwa jezyku polskim.... teaser busshelterach outdoorze Account Director) (Account Manager), (Account Manager), (Art Director), (Copywriter), (Creative Director). zygaj sie chce jesli widzi sie nazwy angielskie na sile wprowadzone z tym ze nikt nie mysli iz wiele ososb po prostu nie zna znaczenia tych slow. Nie kazdy musi byc poliglota i nie kazdy musi znac angielski... Tragedia!0
-
omega pisze: 2004-07-30 11:30Fajnie! Przynajmniej dadzą zarobić mass mediom, bo reklama dosyć długa.0
-
locco pisze: 2004-07-30 11:47Dajcie spokój! Przecie tego nie trzeba reklamować! Ludziska się na to rzucają jak na ciepłe bułeczki:) Jak to zareklamują to będzie nie 100 000 w dzień tylko jakieś miliony i POPa trafi jakiś atak apopleksji! :)0
-
locco pisze: 2004-07-30 11:48***MARO: taaa, zobacz źródło tej informacji, przecież oni zawsze tak piszą te swoje niusy, to jest do branży kierowane, a nie do nas:)0
-
locco pisze: 2004-07-30 11:50MNie sie podobała ta poprzednia reklama, to chyba Szołajski tam czytał ,co nie? Ta z "zadzwoń do mamy" na mnei nie działała, jakaś taka zbyt ogólna była, za to moja zwariowana żona zawsze ją oglądała w całości i płakała przy niej, jakoś ją to strasznie ruszało.... ot siła przekazu;)0
-
heo7 pisze: 2004-07-30 11:57Podobno 21 lipca 2004 Polska Telefonia Cyfrowa rozpoczęła kampanię ... a dzisjaj mamy 30 lipca i ja jeszcze nie widziałem ani jedej reklmy wprowadzającą nową taryfę Happy w Era Tak Tak!!! :)0
-
olek_01 pisze: 2004-07-30 12:03***heo7 , ja widziałem już 2 razy w TVN i NA 2 TVP:-))) ***LOCCO, mnie też ruszała ta reklama (szukaj w ludziach dobra ) świetne są te reklamy Ery:-))))0
-
Q! pisze: 2004-07-30 12:43jeszcze nie widzialem tej reklamy.. :( pewnie dlatego, ze tv ogladam od swieta.. :P moze zna ktos link skad mozna ja pobrac? :) zadzwon do mamy byla taka fajna, normalna, w sumie podobala mi sie.. ;)0
-
pajorro pisze: 2004-07-30 13:11locco- muszą przecież reklame zrobić. Nie wszyscy ludzie siedzą na GOL-u i wiedzą o wszystkich nowych promocjach i ofertach ;-)0
-
Alexander25 pisze: 2004-07-30 13:20Przechrzczony simplusie na simplusteam ( idiotyzm) bierz się za swoje taryfy - dość już przedłużanych promocyjek i asekuranctwa - może tak wreszcie coś na stałe!!! Zaczynam już tracić cierpliwość do tego prepaida i jego taktyki.0
-
stawrul pisze: 2004-07-30 21:45reklamy TT podobaja mi sie znacznie bardziej niz emitowana obecnie reklama Heyah, coz po prostu grupa docelowa troche inna. ciekawe ile osob bedzie korzystalo z Happy za miesiac. moznaby wtedy porownac jej popularnosc z obecna popularnoscia popa.0
-
WIBRATOR pisze: 2004-07-31 13:46Dobry produkt, fajna reklama - czego chcieć jeszcze ? Chyba wiem. Więcej rozsądnych, tolerancyjnych współspaczy w tym kraju .... Bo widzę, że gdyby nawet minuta potaniała do 10 gr, gdyby sms-y byly po 1 gr - to i tak będzie źle. A takie durnie jak PAWLOK zawsze będą żygać naokoło siebie i uważać, że są fajni, że pachną i w ogóle jest cool. A mnie , jak czytam takiego popaprańca - szlag trafia. Sam zapewne chodzi w krawacie w bialo-czerwone paski, nie skonczyl osmiu klas a tu się wymądrza ...... Polsko ! Opamiętaj się !!!!!!!!0
-
AQQ pisze: 2004-07-31 17:05i we wrzesniu konczy mi sie cyro przechodze na happy i w razie zmian w pazdzierniku cen w abo wracam do abo tyle ze fony nie beda juz po 1,22 brutto przy sredniej taryfie0
-
q pisze: 2004-07-31 23:57Nic nie widziałem.0
-
swerd pisze: 2004-08-01 00:49przyzwoita reklama, tylko jakoś nie pasuje mi ta goowniana angielska nazwa0
-
rgumkowski1 pisze: 2004-08-01 14:46No i wszyscy są Happy! :)0
-
rgumkowski1 pisze: 2004-08-01 14:47A mnie kojarzy sie z Cinquecento 899 Happy! ;)0
-
mardall pisze: 2004-08-03 13:54mimo wszystko wole reklamy plusa...0
-
netkacom pisze: 2004-08-16 17:59heyah ma lepsze reklamy...0