Kampania przez SMS'y
19 kwietnia br. CR MEDIA przeprowadziło kampanię reklamową z wykorzystaniem SMS'ów. Była to kampania zorganizowana dla agencji PanMedia Western. Klientem był Bank Śląski a kampania promowała "Konto z Lwem" dostępne przez telefon i Internet przez całą dobę. Odbiorcami były osoby, które wcześniej zgodziły się na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingowych i promocyjnych. |
Komentarze / 7
Dodaj komentarz-
Kapec pisze: 2001-05-11 22:12Tia....najpierw byl spam na e-mail, teraz jeszcze bedziemy tak nazywac SMSy komorkowe (same smieci). Bez pozdrowien dla CR MEDIA :-(((0
-
ZYGI pisze: 2001-05-12 02:13A co idea robi od poczatku swego istnienia? Rozsyla smsy typupocztowkowy big-brother. BTW Big Brother, Big Sister, Big Dom Wariatow heheeh!!!!0
-
ARO pisze: 2001-05-12 16:49Wielka pomyłka !!! Nie zgodziłem się na przetwarzanie danych osobowych, więc nie mieli prawa wysyłać mi SMSów.0
-
Jacek C. pisze: 2001-05-13 02:49No to sie procesuj, ARO.0
-
Robby pisze: 2001-05-14 14:58Wyluzuj ARO - jesteś w książce telefonicznej, więc zgadzasz się na przetwarzanie danych.0
-
kubel pisze: 2001-05-14 15:06ale to jest przeciez wysylanie reklam, co innego jak era, czy ktokolwiek inny wysyla sms'ami reklamy wlasnych uslug, a co innego jak zaczna nas zasypywac reklamami bankow czy innych badziewi. kurde, za co ja place ten abonament :-PPP0
-
mooby pisze: 2004-08-06 13:51hmm stary ale dobry spo0sob ;]0