Idea ulepsza sieć sprzedaży
Idea powiększyła swój Salon Firmowy, mieszczący się w Warszawie przy Alei Niepodległości 24/30 (przy stacji metra Wierzbno). Z okazji ponownego uruchomienia salonu dla klientów przygotowano akcję promocyjną odbywającą się w nowym Salonie i jego okolicach. W konkursie „Na najlepsze hasło” nagrodą główną jest Zestaw POP z telefonem Nokia 2600. Ponadto każdy klient, który przyjdzie do salonu i zakupi aktywacje w sieci IDEA otrzyma upominek ufundowany przez firmę Siemens.
W salonie pracuje 18 osób, a jego kierownikiem jest Jowita Pruszkowska. Powierzchnia Salonu Idei wynosi 202,96 m2. W punkcie sprzedaży znajduje się część sprzedażowa z czterema stanowiskami, jedną kasą, recepcją oraz trzema stanowiskami Biura Obsługi Posprzedażnej.
Salon otwarty jest dla Klientów Idei od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 do 20.00, a w soboty w godz. 10.00 – 16.00. Kontaktować się można pod numerami telefonu: (22) 853 34 10 oraz (22 ) 853 34 15; adres e-mail: Salon.Niepodleglosci@centertel.pl
Akcja promocyjna z okazji uruchomienia nowego Salonu Firmowego Idei w Warszawie odbywa się w dniach 22 – 23.03.2005 r. i opiera się na aktywności zespołu promocyjnego działającego (w godzinach od: 10.00 do 18.00) w okolicach Salonu Idei. Para promocyjna – dwoje młodych ludzi, ubrana w widoczne z daleka żółte kostiumy z logo IDEI, kolportuje przechodniom ulotki i zachęca do odwiedzenia salonu, zakupu aktywacji i odebrania upominku oraz wzięcia udziału w specjalnym konkursie na najlepsze hasło. Ulotka jest elementem konkursu na najciekawsze hasło promocyjne. Wszyscy potencjalni klienci informowani są także, ze w Salonie Idei przy zakupie aktywacji w dowolnej ofercie sieci IDEA, otrzymają upominek ufundowany przez firmę Siemens, a przy zakupie aktywacji z telefonem Siemens – otrzymają także dodatkową niespodziankę.
Dodatkowo dla lepszego wypromowania inauguracji Salonu przy Al. Niepodległości zaplanowano insert do darmowego dziennika „Metropol” ulotki (oferta „Darmowe Rozmowy w Jednej Idei” wraz z danymi Salonu) z kuponem konkursowym (kolportowane także w okolicach Salonu Idei). Ponadto przeprowadzona zostanie akcja kolportażu ulotek- zawieszek do drzwi okolicznych mieszkańców.
Ogólnopolską sieć sprzedaży sieci IDEA w całej Polsce stanowią:
-
Salony Firmowe (własne) – 25
-
Salony Firmowe (franchising) - 79
-
Punkty Sprzedaży Autoryzowanych Przedstawicieli (dealerzy) - 882
-
Przedstawiciele Handlowi – 559
-
Telepunkty TP – 207
-
Autoryzowani Dystrybutorzy POP – 1.500
-
Sieci Handlowe i Hipermarkety – 392
Salon Firmowy - składa się z: min. 2 stanowisk sprzedaży i stanowisk obsługi posprzedażnej oraz kasy. Natomiast Centrum Idea obejmuje: min. 6 stanowisk sprzedaży i stanowisk obsługi posprzedażnej, Salon Usług Dodanych i kasę.
![]() | |
![]() | ![]() |
Jowita Pruszkowska, szefowa salonu Idei | |
![]() | ![]() |
Jacek Raczyński, szef sprzedaży w Okręgu Warszawa | Leszek Narowski, dyrektor pionu sprzedaży sieci Idea |
Komentarze / 22
Dodaj komentarz-
Tomi pisze: 2005-03-22 23:46do GTI: Pomalujcie salon w Tarnowie bo jest syf0
-
r pisze: 2005-03-23 00:09Ta pani zaczynała od sprzedawczyniu , wysoko zaszła:)0
-
Pułkownik pisze: 2005-03-23 00:26Szkoda, że w Poznaniu nie ma takiej promocji z niespodziankami ;-)0
-
pedros77 pisze: 2005-03-23 08:35Taaa... upominek od Siemensa - może smycz to telefonu? No i pytanie do Idei: czemu salon ma "tylko" 202,96m2?0
-
pawlikkk pisze: 2005-03-23 09:52no nie wiem czy to tylko 202,96m2 znasz może lepsze??? jak i czy kojażysz ile jest to metrów...0
-
piterek pisze: 2005-03-23 10:26Pewnie, że są wieksze Salony np. Plus na w samym Szczecinie ma Salon 450m2,0
-
agent pisze: 2005-03-23 10:28z tym GTI ktoś nieżle przykwasił0
-
loco pisze: 2005-03-23 10:36już najwyższa pora. bo tam była klitka wielkości dosłownie mojego pokoju i ludzie musieli na zwenątrz stać jak za dobrych starych czasów ;)0
-
agent pisze: 2005-03-23 11:56Info do agentów IDEI spójrzcie Państwo na podłogę0
-
klient pisze: 2005-03-23 12:13a kiedy powieksza ta klitke w Lublinie...pani/panie kierownik0
-
Jupin2 pisze: 2005-03-23 12:24A umnie w mieście mają klitke 20 m20
-
Killer! pisze: 2005-03-23 14:10a moze by tak oferte poszerzyc o nowe tel . i ceny zmniejszyc0
-
Rockets pisze: 2005-03-23 14:10Tomi masz troche racji ale lepszy taki salon niż w ogóle.0
-
pedros77 pisze: 2005-03-23 14:12*agent: panele? O to Ci chodzi?0
-
agent pisze: 2005-03-23 14:26tak panele wnisek będzie niedługo zmiana bo o ile wiem obowiązuje wykładzina0
-
orko1990 pisze: 2005-03-23 16:49no moze byc, mi to nie przeszkadza0
-
Boncio pisze: 2005-03-24 01:03Też mi wielki salon. W Łodzi w centrum Idei jest 6 punktów sprzedaży, dwie kasy i chyba 12 stanowisk obsługi posprzedażnej. A i tak się czeka 20 minut :-) A jeszcze się ludziska dziwią jak im każą brac numerki. Ale przynajmniej nie ma problemu kto kiedy wchodzi. I nie kojarze wykładziny...0
-
Alexander25 pisze: 2005-03-24 01:19Moze by tak ulepszyć cennik aparatów? Nokia 6610i z abo za 55 zł w Plusie kosztuje 1 zł , w Idei z abonamentem 50 zł kosztuje aż 299zł... więc czas coś z tym zrobić .0
-
marecki_ pisze: 2005-03-24 08:09Jakość zdjęć jest po prostu tragiczna... Na pierwszym zdjeciu brakuje polara i w szybach odbija się cały świat, dziewczyna z ulotkami to pokaz walki cyfry z kontrastem w słoneczny dzień, również brak polara (patrz odbicia w szybach). Po Idei mającej aspirację bycia liderem rynku można spodziewać się czegoś więcej niż zdjęcia ze średniego syfraka :)0
-
first pisze: 2005-03-24 18:28ulepsza a na gorsze wychodzi, byłem wczoraj w salonie i taka refleksja mi się nasunęła0
-
dan pisze: 2005-03-27 13:50ciekawe czy nadal będą oszukiwać klientów i nie odpowiadać na reklamacje i otrzymywane maile...0
-
araford pisze: 2005-03-29 20:00bardzo ciekawie ulepsza tez mam dziwne doswiadczenia0