Idea sponsorem konkursu bezpiecznej jazdy
Idea była partnerem konkursu "Kierowca na szóstkę" organizowanym przez Renault Polska. W ramach tego programu Idea dostarczyła nowoczesne usługi lokalizacyjne dostępne w sieci Idea, m.in.: Idea Nawigator i Bezpieczne Auto, testowane przy wykorzystaniu kilkudziesięciu zestawów Idea POP zamontowanych w konkursowych samochodach Renault.
"Cieszymy się, że mogliśmy być partnerem firmy Renault w konkursie 'Kierowca na szóstkę', który ma na celu edukację polskich kierowców w zakresie podnoszenia bezpieczeństwa i komfortu jazdy - mówi Sławomir Skrodzki, prezes zarządu i dyrektor generalny PTK Centertel - jako operator najdynamiczniejszej sieci komórkowej w Polsce często wspieramy dobre pomysły, a takim jest bez wątpienia konkurs Renault Polska 'Kierowca na szóstkę', którego jesteśmy parterem. Jestem przekonany, że biorący w nim udział kierowcy docenią wygodę i bezpieczeństwo, jakie dają ich użytkownikom usługi lokalizacyjne dostępne w sieci Idea - m.in. Idea Nawigator i Bezpieczne Auto - przygotowane specjalnie do wygodnego zarządzania pojazdem i jego monitorowania".
Komentarze / 14
Dodaj komentarz-
ojciec.dyrektor pisze: 2003-11-04 14:40"...PTK Centertel - jako operator najdynamiczniejszej sieci komórkowej w Polsce..." kiedyś mówiło się: papier jest cierpliwy - wiele wytrzyma. Widzę, że HTML %#$@$%# się podobną odpornością na bzdety.0
-
Diamantez pisze: 2003-11-04 14:40Wiedziałem, że Idea nie robiła tego bezinteresownie. Z jednej strony przez sponsorowanie takich akcji można poprawić swój wizerunek, a z drugiej - zainteresować swoimi usługami potencjalnych klientów i zwrócić uwagę społeczeństwa na ofertę firmy. Cieszę się, że z Idei nadeszła w końcu jakaś normalna wiadomoć i nie jestem skazany na czytanie informacji o nowych, nikomu niepotrzebnych serwisach sms i mms czy nowych roamingach, które z kolei mogą być przydatne :)0
-
simon pisze: 2003-11-04 15:40A, na stronach Ery pojawił się komunikat, że udostępniają 57 hot spot'ów przez 3 miesiące za darmo, chyba Idea będzie musiała z rezygnować z określenia "jako operator najdynamiczniejszej sieci komórkowej w Polsce" i się schowac ze swoją drobnicą0
-
Tyski Boss pisze: 2003-11-04 15:49Simon poczekajmy co pokaze Plus i Idea. A co do dzialalnosci idei w ostatnim czasie to totalna porazka.. przeciez oni nic nie robia wprowadzaja tylko denne serwisy i jakies nieciekawe promocje.. Nie mowiac juz o dennym sponsoringu. Wprowadzili by jakies ciekawe telefony dla Optimy pomysleli by takze nad zmiana taryf w optimie i wprowadzeniu GPRS-u do popa ...a ich strony mBox ostatimi czasy dziala tak jak wcale sms-ow wysylac sie nie da..... sprawdzanie minut bez komentarza..... Paranoja.. mialem dobre zdanie o idei ale z kazdym dzniem zmienia sie ono na niekorzysc!!!0
-
ojciec.dyrektor pisze: 2003-11-04 15:57Fakt! mBox działa jakby ktoś piachu w tryby nasypał :-P0
-
ojciec.dyrektor pisze: 2003-11-04 16:00Fakt! Na półkach u dealerów pustki! Nowa OPTIMA jest tak stara, że najstarsi górale nie pamiętają kiedy powstała!0
-
Tyski Boss pisze: 2003-11-04 16:31No tak i nic nowego nie widac... wiec szukajmy swiatelka w tunelu ... ciekawy jestem jaki telefon bedzie w promocji światecznej dwa lata temu nokie rok temu nokia ciekawe co teraz;)0
-
light7 pisze: 2003-11-04 17:02Właśnie zwłaszcza że w grudniu kończą się umowy u osób które kupiły Nokię 8210 2 lata temu w promocji. A tych osób jest dość dużo.0
-
piokuk pisze: 2003-11-04 17:32A ja Wam mówię, że promocji świątecznej w tym roku nie będzie. Trupowi (Idei) nie opłaca się robić promocji utrzymujących markę, która wkrótce zniknie. Bedzie Oragne - będą promocje. Pozyjemy zobaczymy. Pozdrawiam.0
-
adzik pisze: 2003-11-04 20:43Wszystkie sieci reklamują się ajk mogą, ale najlepiej robi to Era, gorzej Idea, a najborzej Plus.0
-
Tyski Boss pisze: 2003-11-04 20:49adzik a na jakiej podstawie mtak uwarzasz.. na podstawie wlasnych przemyslen.. bo jak tak to nie ejst to obiektywne;)0
-
eXiDe pisze: 2003-11-04 23:37Pewnie, nalepsze reklamy ma IDEA! Są konkretne, a nie jakieś pojebane reklamy ERY z Kasią i Tomkiem, bleeeeee. A teraz najlepsza reklama jest w Plusie SE T610 :))0
-
filips90 pisze: 2003-11-05 20:37kolejna normalna a. reklamowa, zobaczcie już prawie każdy bank ma swoją ulubioną sieć komórkową i wspólnie coś tam oferują0
-
rgumkowski1 pisze: 2003-11-11 18:54Taki kokurs jest naprawdę dobrym pomysłem, pozwala uświadomić wielu kierowcom, jaki jest ich poziom umiejętności i wiedzy o ruchu drogowym, co się przyczyni do bardziej bezpiecznej jazdy na naszych drogach. A to kto jest sponsorem tego konkursu, jest już sprawą drugorzędną.0