Idea mecenasem Wielkiej Gali Liderów Polskiego Biznesu
PTK Centertel jest Oficjalnym Mecenasem Wielkiej Gali Liderów Polskiego Biznesu, organizowanej od 1991 r. przez Business Centre Club, która odbędzie się 18.01.2003 r. w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie.
W koncercie wystąpi światowej sławy skrzypek Vadim Brodski w towarzystwie Orkiestry Filharmonii Dolnośląskiej pod dyrekcją Janusza Powolnego. Podczas Gali nastąpi uroczyste wręczenie Nominacji i Złotych Statuetek Lidera Polskiego Biznesu. Nagrodę Specjalną BCC, przyznawaną osobistościom spoza środowiska przedsiębiorców, otrzyma legendarny 'Kurier z Warszawy' - pan Jan Nowak - Jeziorański.
"Wyrażamy zadowolenie ze możliwości wspierania finansowego Wielkiej Gali Liderów Polskiego Biznesu, organizowanej przez BCC, gdyż doceniamy znaczący dorobek już dwunastoletniej działalności największej w Polsce organizacji biznesowej, której jesteśmy członkiem od wielu lat oraz cieszymy się, że wiele firm - także członków BCC korzysta z naszych idealnych rozwiązań dla biznesu, dzięki czemu zwiększają swoją konkurencyjność i efektywność działania oraz optymalizują koszty" - mówi Sławomir Skrodzki, prezes zarządu i dyrektor generalny PTK Centertel - "Wśród ok. 4,5 mln naszych klientów, abonenci biznesowi stanowią ok. 20%, choć naszą ambicją jest zwiększenie tej liczby w najbliższym czasie, ze względu na wysoką jakość sieci, szeroki wachlarz ofert taryfowych i usług dostępnych w sieci Idea, wdrażane nowoczesne usługi konwergentne w ramach Grupy Telekomunikacji Polskiej oraz wysoką jakość obsługi klientów".
Business Centre Club jest największą w kraju organizacją indywidualnych, prywatnych przedsiębiorców. Zrzesza ponad 1.200, głównie prywatnych, polskich i zagranicznych firm reprezentowanych przez blisko 2000 przedsiębiorców. Członkowie Klubu obracają kapitałem 120 mld zł i zatrudniają około 500 tysięcy pracowników. PTK Centertel jest członkiem BCC od dziesięciu lat.
Komentarze / 12
Dodaj komentarz-
Kan pisze: 2003-01-14 15:57Idea mecenasem Wielkiej Gali Liderów Polskiego Biznesu szkoda,że tylko sponsorem,a nie liderem tej gali.0
-
Kan pisze: 2003-01-14 16:09"Wśród ok. 4,5 mln naszych klientów, abonenci biznesowi stanowią ok. 20%, choć naszą ambicją jest zwiększenie tej liczby w najbliższym czasie,świadczyć ,to może o tym,że i idea wsiada do pociągu zwanym nowa strategia walki o klienta biznesowego.Tu Plus może czuć się zagrożonym,bo że walczyć o klienta Idea umie już to raz pokazała spychając tego drugiego na trzecie miejsce,nie mówiąc o praktycznie liderowaniu w klientach prepaidowych.Jeszcze może być ciekawie.Tym bardziej,że już się powoli wyczerpuje ze względu na zubożenie rynku ilość pozyskiwania klientów,teraz czas na ich odbieranie sobe.0
-
Olo pisze: 2003-01-14 17:08GRZENIU1: Jeżeli Idea wykonała usługę, a ktoś za nią zapłacił to sponsoruje już za swoje pieniądze nie za czyjeś, a "podlizywać" może sie komu zechce - to wolny kraj, a o klientów trzeba dbać. No i chyba zapomniałeś dodać jestem pierwszy.0
-
xmen69 pisze: 2003-01-14 20:08nikt tu nie zgapia z Plusa sponsorowania i uczestniczeniu w organizowaniu imprez takich jak własnie BCC lub wystawy .... wstyd i gańba ...0
-
marek pisze: 2003-01-14 21:14a mnie sie podoba zdanie"(..) względu na wysoką jakość sieci (...)" hehe nie mowie ze idea ma zla jakosc ale do wysokosci to im jeszcze daleko:)0
-
kmc pisze: 2003-01-14 21:16GRZENIU1: Olo ma przecież rację. Płacisz im za świadczenie usług telekomunikacyjnych, więc to nie są Twoje pieniądze, wydałeś je, tak samo jak gdybyś poszedł do sklepu i kupił Colę. A nie wkurza Cie fakt że właściciel sklepu robi z "Twoimi" pieniędzmi co mu sie tylko podoba ? :) Na co tą kasę wydać to oni wiedzą najlepiej, nie martw się. A mówiąc o obniżce abonamentu patrzysz tylko i wyłącznie ze swojej perspektywy klienta. Powiedz szczerze, co bardziej opłaci się Idei: Zasponsorować Gale i dobrze zareklamować swoją sieć klientom właściwie strategicznym, bo z biznesu mają największe zyski, czy wedle Twojego zyczenia obniżyć abonament dla zwykłych ludzi ? tylko po co ? i tak są bardzo konkurencyjni na rynku i mają dobre ceny, wiec maja działać przeciwko sobie ?????? firma dąży do zwiększenia swoich zysków. proste0
-
Tytan pisze: 2003-01-14 23:46Judea powinna byc co najwyzej mecenasem zjazdu Masonerii w Izraelu!!!0
-
ideowiec pisze: 2003-01-15 00:00Niech ceny obniza a nie bawia sie w sponsorowanie biznesmenow0
-
Kan pisze: 2003-01-15 10:17Tytan zastanów się nad tym co napisałeś.0
-
LukaszP pisze: 2003-01-19 19:06reklama była jest i będzie za NASZE pieniądze a ceny to już co innego...0
-
ghostdog pisze: 2003-01-19 20:58Idea sie udziela!0
-
siwy_256 pisze: 2003-02-01 16:24Tak. Wciska się gdzie tylko może.0