Honor zrobił pierwszą dużą kampanię reklamową
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite.
Celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń.
Kampania 360 marki obejmuje szerokie kanały komunikacji, takie jak telewizja, działania OOH, DOOH oraz Citylight, jak również kanały PR oraz Digital, w szczególności social media i YouTube.
Materiały promujące nowe smartfony z serii HONOR Magic 2024 mogą zobaczyć m.in. mieszkańcy Warszawy. Reklamy znalazły się na przystankach komunikacji miejskiej oraz banerach, których łączna liczba wyniosła 300 lokalizacji w mieście. Kampania OOH składa się z wielkoformatowych powierzchni takich, jak chociażby nośnik premium Intercontinental w Warszawie, formatów Digital OOH w wielu miastach w całej Polsce, oraz intensywnych nośników Citylight.
Polska jest niezwykle ważnym rynkiem dla marki HONOR. Jest to jeden z niewielu krajów w całej Europie, gdzie inwestycje marki w lokalny rynek były tak zintensyfikowane w ostatnim czasie. - powiedziała Magdalena Chodkiewicz, PR & SM Communication Manager w Honor Polska.
Agencje wspierające działania marki w Polsce:
- Agencja PR: Publicis Groupe
- Agencja Social Media: Loyalty Point
- Dom Mediowy: Wavemaker