Heyah i Plus GSM walczą o LPP
Sieć Heyah ma problemy ze znalezieniem dystrybutora swoich ubrań. Sprzedaż ubrań miała ruszyć w połowie czerwca, jednak do tej pory nie sprzedano ani jednej sztuki odzieży. "Z wprowadzeniem naszej marki do dystrybucji w sklepach z odzieżą jesteśmy spóźnieni" - przyznaje Grzegorz Esz, szef projektu Heyah w PTC.
Heyah szukała partnera z branży odzieżowej i rozmawiała z różnymi firmami. Dość zaawansowane negocjacje prowadziła z gdańską spółką LPP (producent ubrań Cropp i Reserved). "Rozmawialiśmy z Heyah" - potwierdza Mariusz Kozak-Zagozda odpowiedzialny w LPP za marketing marki Cropp - "Ale rozmowy się zakończyły, bo mieliśmy różne poglądy na współpracę. Nam chodziło o to, żeby marki wspierały się na dłuższą metę. Tymczasem odnieśliśmy wrażenie, że Heyah myślała o swojej kolekcji jako o czymś incydentalnym". Właścicielowi Heyah zależało na współpracy z LPP przede wszystkim w zakresie dystrybucji. Sieć markowych sklepów Cropp liczy w Polsce około 20 punktów.
Według Gazety Wyborczej, jednym z powodów zerwania rozmów była konkurencyjna oferta Plus GSM. Cropp przyznaje, że rozmawia z Plus GSM, ale nie chce ujawnić, w jakim zakresie. "Chodzi o współpracę długofalową i wydaje się, że ten operator docenia nasz potencjał" - mówi Kozak-Zagozda.
Komentarze / 82
Dodaj komentarz-
Rogus pisze: 2004-07-26 01:18Plus nie rozmawia, tylko blokuje....jest różnica, prawda?0
-
22222 pisze: 2004-07-26 01:20Polecam second-handy... :-)0
-
wlo pisze: 2004-07-26 01:24Rogus - dobrze się czujesz? Ile płacą za to "blokowanie"? Bo chyba za darmo nikt nie blokuje, prawda?0
-
wlo pisze: 2004-07-26 01:31BTW - Plus ma całkiem sporą kolekcję ciuchów i ciuchopodobnych rzeczy - pewnie nawet nie wiesz o tym? I to porządnej jakości rzeczy.0
-
Kulboj pisze: 2004-07-26 01:39Z tymi ciuchami heyah to chyba kiepski pomysł.Wolał bym zamiast tej zabawy z lumpami zobaczyć jakis większy wybór fonuf w ich e -sklepie.A co do ciuchuf plusa to pierwsze skojażenie jakie mi przychodzi do głowy to siatkówka plażowa kobiet hihi :-))0
-
wlo pisze: 2004-07-26 02:03Kulboj - mi też się podobają te "szorty" ;-)0
-
miki pisze: 2004-07-26 02:15Heyah niech zacznie obniżać ceny. Bo zaczynają przebąkiwać, że wcale najtańsi być nie muszą, tylko muszą się wyróżniać. Ok. Zapomnieli chyba, że 3 opy też się wyróżniały, szczególnie w kwestii bardzo wysokich cen. Czyżby Heyah zaczęla myśleć podobnymi kategoriami?0
-
pipka pisze: 2004-07-26 02:15sama kolorystyka firmowa plusa jest DO BANI- az smierdzi tandeta! i pomyslec ze utrzymuja szwadron marketingowcow! Era i Idea poprzez swoje barwy firmowe przynajmniej nie odstraszaja a plus... cos dla bezgustowego wiesniaka!!! odpustowe syfy!0
-
issa pisze: 2004-07-26 02:16O przepraszam , widzę , że pomyłka. Myślałem , że to strona www.gsmonline .pl , a nie strony o modzie , urodzie i ciuszkach ;-DDD Mi już wystarczają rady Cioci Jadzi ze strony simplusteam , za ubrania Heyah i Simplusa (SS?) uprzejmie dziękuję ;-)0
-
issa pisze: 2004-07-26 02:20Może do startera SS też będą jakieś fajne gatki ? POP też mógłby pomyśleć ! ;-DDD Mi tam najbardziej pasują te trampki z Heyah , to mój styl , moja żona cały czas mi mówi , że jestem dresiarzem , ubrać dżinsy to dla mnie koszmar , a elegancko to tylko do pracy. I jeszcze te krótko obstrzyżone włosy... Koszmar i zgroza ! ;-D0
-
vision pisze: 2004-07-26 02:23Hmmm kurcze, ani Cropp, a juz tym bardziej Reserved nie pasuja mi do mojego wyobrazenia marki Heyah... Cropp owszem, luzne, dosc "odjechane" ciuchy z wyrazna nuta "skate", ale chyba jednak nie do konca Heyahowe hehe No a PlusGSM? Co oni chca tam sprzedawac? Bo ani bawry, ani logo nie jest specjalnie porywajce.0
-
issa pisze: 2004-07-26 02:25W sumie ten news mnie rozbawił. Czy u Was też ćmy chodzą po monitorze ? ;-) No dobra , tak na poważnie , to ku czemu zmierza to wszystko ? Bo już się gubię.... Poniedziałkowe wydanie Wyborczej , to zawsze rozszerzony dział Gospodarczy , coś będzie jutro o tym ciekawego , trzeba zajrzeć na gazeta.pl.0
-
Kulboj pisze: 2004-07-26 02:28Miki-w heyah cena tak szybko nie spadnie.Zobacz na innych opów jak długo zwlekali po wejściu heji.Nic nie dzieje się od razu.Pipka-kolorystyka to kwestia gustu-ile ludzi tyle zdań na ten temat.Mi osobiście te panie w kostiumach simplusa bardzo przypadły do gustu ;-)0
-
pipka pisze: 2004-07-26 02:45kulobuj owszem gust gustem! panie s+ sa jak najbardziej OK. ale tak dobranych barw firmowych nie ma zadna szanujaca sie firma! nie jestem esteta ale czerwony z zielonym... a do tego niebieski???!!!! mozna zabe zrobic! logo jest OK tylko nad kolorami powinni popracowac. o cenach oferty juz nie wspomne :-)))0
-
Kulboj pisze: 2004-07-26 02:57A dla mnie wszystkie te "sieciowe ozdoby" są bez znaczenia.U mnie liczy się:1-jakość,2-cena.Reszta mnie mało obchodzi.0
-
Kulboj pisze: 2004-07-26 02:59issa-artykuł czytałem,też mi się podoba ;-)0
-
miki pisze: 2004-07-26 03:03Artykuł w GW jest ciekawy, m.in. można się dwiedzieć, że Heyah nie musi być najtańsza. Ok. Ale ***kulboj, inne opy czekały, czekały, sporo straciły, w szczególności na wizerunku. Heyah wyszła z wysokiegi progu, bez ściemy itd. Coś takiego daje na wstępie dość spory kredyt zaufania, więc gadanie, że nie muszą być najtańsi, brak usług dodatkowych itd. to mi się widzi, że oni chyba powinni robić biznes w ciuchach a telekominikacyjny interes to dodatek do szmatek.0
-
mardall pisze: 2004-07-26 03:13dobry gadżet nie jest zły ale ciuchy w tym stylu nie dla mnie...0
-
Kulboj pisze: 2004-07-26 03:22Miki-fakt,heyah robi się powoli coraz droższa,ale są to groszowe różnice.Nie wydaje mi się żeby ludzie dla paru groszy zmieniali numer pare razy w roku.Heyah na pewno jeszcze coś wymyśli.Trochę cierpliwości.I tak od ciuchuf na operatoruf. ;-)0
-
ser pisze: 2004-07-26 04:13Wymysli - dwie lapy na cycki :-D0
-
goolman pisze: 2004-07-26 04:22A ja wole abonament. :-D0
-
Weinc pisze: 2004-07-26 07:57Cała Heyah ma charakter incydentalny, ale brzemienny w skutki. :-)0
-
AndSa pisze: 2004-07-26 09:56A kto będzie kupował te szajsowate ciuchy Heyah?0
-
olek_01 pisze: 2004-07-26 10:16PANIE GRZEGORZU ESZ JAKI MACIE PROBLEM???? PRZECIEŻ MACIE SWÓJ HEYAH E-SKLEP WIĘĆ NIE WIDZĘ PROBLEMU ZE SPRZEDAŻĄ:-)))) CO WY NA TO???? :-)))0
-
olek_01 pisze: 2004-07-26 10:19***AndSa,a na przykład ja. Nie znasz tego przysłowia - De Gustibus non disptandum est???? nawet fajnie byloby kupić np.koszulke z krótkim rękawem z czerwona łapką z przodu a z tyłu napisem heyah Plusie????? :-))))0
-
hihi pisze: 2004-07-26 10:20"- Nie musimy być najtańsi. Naszą siłą jest przekaz marketingowy i proste zasady - dodaje szef Heyah Grzegorz Esz." Hehe - teraz klopy sie zapelnia kolejnymi starterami :D0
-
Maciej D. pisze: 2004-07-26 10:48zielony tshit s+ sprzedam za 29.9zł :):)0
-
loco pisze: 2004-07-26 11:20Nie miałem pojęcia że Plus ma jakieś ciuchy:)))) No to wesoło, chyba coś słabo je reklamują, no chyba że chodzi o to, o czym mówił Grzegorz Z czyli dodtaki z katalogu 5plus. Czyli coś takiego jak program premium na statoil? Oni też mają t-shirty i parasolki:))) Ale że wojna cenowa w komórkach przeniesie się na poziom tekstylny to bym się nie spodziewał no no...0
-
maq pisze: 2004-07-26 11:32Czytałem ten artykuł w Wyborczej i szczerze mówiąc jeswtem coraz bardziej zniesmaczony jeśli chodzi o Plusa. Cały ten pomysł z Sami Swoi jest kopią Heyah maksymalną i jeszcze teraz ten pomysł z dodaniem ubran tak jak w Heyah, przepraszam ale skoro sami swoi ma być dla starszych to po co do tego ubrania?????? A jeśli mają to być ubrania do Simplusa to już totalna paranoja, już widzę te zielono-pomarańczowe kaftaniki... Niech Plus zrobi rewolucję w abonamentach!!!!!!!!!!! Będzie mieć wtedy swoją własną rewolucję a nie mierną kopię tego co było!!!!!!!!!0
-
RELEASE[] pisze: 2004-07-26 11:34ale dno0
-
smuggler pisze: 2004-07-26 11:45Kazdy uzytkownik PLUSA dostanie koszulke z napisem "Jestem plusiakiem, rzuc we mnie burakiem".0
-
tomziu pisze: 2004-07-26 11:54No to chyba chca sprzedawac same swojskie rzeczy, typu słomiany kapelusz, wiklinowy koszyk, banki na mleko ;-)0
-
wlo pisze: 2004-07-26 11:57loco - wiesz... w jedwabiach nie wszyscy chodzą... To nie jest tandeta w stylu plastikowych portfeli na Vitaj czy parasolej na Shell-u :-) Grzegorz_Z - nie tylko nagrody - można je kupić także w sklepie plisa - nie wszystko, ale te naprawdę porządne parasole i teczki tak.0
-
locco pisze: 2004-07-26 12:09***wlo: ja nie mówię, że tandeta, zresztą to ze Statoil to też nie tandeta, ale już doczytałem w Wyborczej że niechodzi o te dodatki tylko całe kolekcje czyli Plus idzie w ślady Heyah.0
-
wlo pisze: 2004-07-26 12:17locco - nie może iść w ślady Heyah bo już od lat Plus ma kolekcję Dynamic i Classic :-)0
-
wlo pisze: 2004-07-26 12:17Jest raczej odwrotnie :-)))0
-
wlo pisze: 2004-07-26 12:23Grzegorz_Z - nie wiemy o co poszło, co Plus oferuje itp. Może faktycznie jest to coś lepszego? Bo na pewno solidniejszego - i jakościowo (prestiż) i długofalowo (pieniążki).0
-
locco pisze: 2004-07-26 12:36***Grzegorz_Z: z tego co zrozumiałem pan Esz nie powiedział, że obniżek nie będzie, tylko, że "nie muszą być najtańszą siecią" a to zupełnie co innego:) Ja tam licze na obniżki w Heyah, wiadomo, że nie teraz zaraz, dopiero przecież co weszli na rynek, ale za pół roku to kto wie? Przecież będą się starali klientów pozyskać i zatrzymać każdym możliwym sposobem, no nie? A jeszcze chciałem dodać, że nie spodziewałem sie ze Idea aż tak dostała po tyłku od Heyah... ZNaczy domyślałem się skoro wprowadzili Nowego POPa, ale nie myślałem, że aż tak....0
-
locco pisze: 2004-07-26 12:38***Grzegorz_Z: masz racje z atutami Heyah. I masz rację że konkurencja nie śpi. Dlatego uważam, że nie ma bata, Heyah będzie musiała się rozwijać mimo że niekoniecznie będzie najtańsza, zawsze przecież ktoś coś może obniżyc, nie da się być zawsze najtańszym na rynku, klienci by zwariowali z powodu ciągłych zmian cen!!!0
-
locco pisze: 2004-07-26 12:41Zresztą co ja ci ***Grzegorz_Z tłumacze:)))) przecież Ty to wszystko wiesz lepiej ode mnie, w końcu w telefonach siedzisz nie od dziś, tylko chcesz jak zwykle trochę poprowokować, trochę popolemizowac i na dodatek trochę Heyah poobrażać, jak zwykle...0
-
o nie pisze: 2004-07-26 12:46Nie możliwe , zilomale nie będą mogli kupować dresów z 4 paskami . Idę się pochlastać :-)0
-
wlo pisze: 2004-07-26 12:51Rany! Co za ton... Plus od lat nie należy do najtańszych - i na dodatek prezesi od lat mówią, że nie muszą być najtańsi - liczy się porządny klient (co niektórych chyba bardzo boli) - rozwija się całkiem nieźle, powiedziałbym, że ma największy potencjał teraz... Ale jest be. Heyah cacy, nie musi już teraz nadkaniać strat do konkurencji... O co chodzi?0
-
hihi pisze: 2004-07-26 13:00loco - przeciez to jest oczywiste. ja bym zaryzykowal stwierdzenie, ze sim+ nie traci tak duzo klientow skoro nie reaguja jakos mocniej (poza tymi niekonczącymi sie promocjami). Mysle, ze dopiero zaczaną odczuwać nowego POPa i TT... i wtedy pojawi sie odpowiedz :)0
-
miki pisze: 2004-07-26 13:09***locco - może i za pół roku Heyah obniży ceny, czemu nie, ale wtedy wysiadają z konia, bo ich oferta za bardzo odstaje od konkurencij. I nie mam tu ma myśli Sami Swoich, która na razie powstała z myślą o przerobieniu go na wirtualnego opa po sprzedaży Plusa. Po prostu odstaje od starych - NTT-a i NPOP-a. A na jasieni będzie prawdopodobnie nowy Simplus. Wizerunek Heyah to przede wszystkim "bezkompromisowość", "bez ściemy" itd. a nie cranowah czy banan w czekoladzie, czy reklamy w każdej postaci. Przede wszystkim jasne zasady, a w takim razie trudno wytłumaczyć nastolatkom, że bez tego, co oferuje konkurencja, mają jeszcze na dodatek płacić wyższe ceny. Jeżeli Heyah zacznie oferować całą resztę usług jak reszta, po prostu będzie sie liczyć cena, ciuszki i banany u innych będą oferowane pod postacią smyczy dla psa plecaczka. Bez ściemy proszę.0
-
Alexander25 pisze: 2004-07-26 13:10Fajnie....zamiast modyfikacją abonamentowych cenników Plus zajął się ciuchami.... Kolejny wpływ Hayah...tylko ,że tym razem idiotyczny. Do tej pory owszem , w katalogu programu 5plus można było znaleźć jakieś ciuchy Plusa jak również można je było kupić w salonie firmowym np. w Katowicach... za dość kosmiczne ceny...I tu dla mnie kolejne kuriozum... Na tych chusteczkach czy fatałaszkach było logo Plus Gsm... więc powinno być to rozdawane za symboliczne ceny jako produkt reklamowy...Wszak nosząc szaliczek z logo operatora robię mu reklamę..Dość idiotyczne , niedługo osoba chcąca przyjąć reklamę na swój własny samochód będzie firmom za tę przyjemność dopłacała...Coż dążymy do coraz większego absurdu... marzenia o szpanowaniu majteczkami operatora na plaży muszą jeszcze poczekać ... bu ha ha ha ha ha :-))))))0
-
locco pisze: 2004-07-26 13:10**hihi: całkiem prawdopodobne. Bo chyba POP i Heyah to podobni odbiorcy, a Simplus (to się zmienia ostatnio) i TakTak to druga grupa. I tak się toczy wojna między nimi. Ja stawiam aktualnie na wygraną TT, zobaczymy co dalej.0
-
locco pisze: 2004-07-26 13:13***miki: nie zapominajmy o jednym. Większość osób nie siedzi w necie, nie śledzi nowych ofert, o wszystkim dowiadują się z duuuużym opóźnieniem, głównie z reklam. Więc to wszystko będzie trwało u każdego opa parę miesięcy, nie można zabijać własnej oferty następną własną ofertą. Zrobił to raz POP ale z poważnej konieczności, bo już tracił za dużo. ja jestem pełen optymizmu i jeśli chodzi o rozwój Heyah i jeśli chodzi o sukces TT. Co do Sami Swoi nie mam pojęcia, bardzo to skomplikowane moim zdaniem zadanie wprowadzi SS na rynek, zobaczymy.0
-
T-Mobile EU pisze: 2004-07-26 13:17no w tym ar5tykule przeczytac mozna tez ze idea bedzie sie koncentrowac na klientach placacych abonament...moze wreszcie 1/1 wprowadzi za darmo???ale mysle ze najpierw era obnizy stawke 1/1 do 0pln i wtedy dopiero idea zareaguje.....az strach pomyslec jakie cenby w idei by byly,gdyby nie era;-)0
-
benson pisze: 2004-07-26 13:21cale heyah jest budowane na wielu poziomqchi to chyba ciekawe ze tworzy swoj wizerunek dokladnie i staje sie wyraziste, pozostali gracze bledną, mi się ta cała ich akcja podoba a ciuchy mogą być i chętnie nabędę0
-
mARTIN pisze: 2004-07-26 13:22Chłopaki heyowcy i tak takowcy nie martwcie się już niedługo obniżka cen hehe zdziwicie się o tak taku już wiecie ale po wprowadzeniu nowej oferty Plusa heja obniży ceny tak,że kopart opadną niektórym ubliżającym ludziom z Heyah i Ery,zobaczymy co powiecie wtedy-to do niektórych użytkowników którzy coś pobąkiwali ,a jeśli chodzi o ciuszki to zawsze fajnie mieć coś takiego dla odmiany a nie narzekać0
-
RAFALS pisze: 2004-07-26 13:24Operatorzy co raz mniej będą mogli %#$@$%#@% cenami. Właściwie doszli już do ściany. Wynika to z umów międzyoperatorskich. Czemu zawsze tańsze połączenia numery za grosze itp. są we własnej sieci lub na stacjonarne? Bo się dzielić nie trzeba z innym operatorem. Czemu tak modne są taryfy płaskie? Ano bo zarabiając wiecej na rozmowach do własnej sieci mogą mniej zarobić na rozmowach do inych gsm. Chyba sie nie spodziewacie że operator tak zejdzie z ceny, że będzie więcej płacił w interconnect'ie niż dostawał od klienta? Jedyne pole manewru do tej pory to naliczanie, smsy, tańsze numery, podział na strefy czasowe, na sieci. Te wszystkie opcje właściwie już są przerobione przez wszystkie sieci. Żeby iść dalej pewnie trzeba by zmienić umowy międzyoperatorskie.0
-
pezte pisze: 2004-07-26 13:26co to za info glupie ciuchy mnie nie interesuja ja czekam na info o gprs W POPie a nie o takich glupotach0
-
hihi pisze: 2004-07-26 13:28*locco - ja myślę, ze obnizki w PP troche sie wyczerpały. jeszcze jakies male korekty ofert i koniec. Sim+ w zasadzie juz ma nowa taryfę tylko brakuje 1/1. Obecnie nalezy sie spodziewac (raczej) nowych propozycji abonamentowych. A juz napewno zmian w abonamentach za 100zl i wiecej oraz GPRSu. Presja na obniżkę cen jest tak duża, ze bez tego nie sa w stanie utrzymac sprzedazy i zahamowac kanibalizacji. Duże znaczenie będzie miala tez polityka nowego właściciela.0
-
wlo pisze: 2004-07-26 13:31miki - zgadzam się - to nie abonament, gdzie (pomijak kontrakty promocyjne) abonent jest bardziej lijalny - chociażby z racji tego, że już wybrał abonament, więc zależy mu na stałej solidnej usłudze, nie jak w pre-paidzie, gdzie nikt, a większość napewno, nie czuje się związany w żaden sposób. Alexander25 - wiesz... adidas też ma znaczek, więc za symboliczne ceny powinni rozdawać? mARTIN - i koło się zamyka...0
-
miki pisze: 2004-07-26 13:32***locco - co do czasu na odpowiedź konkurencji, podyktowane różnymi uwarunkowaniami, zgoda. Gdybyś jednak napisał, że w przeciągu 2 miesięcy, a nie za pół roku Heyah obniży ceny, to również nie byłoby różnicy zdań. Dlaczego? Bo nic nie wyjaśnia tak długiej odpowiedzi Heyah na ruchy konkurencji. Kiedy w marcu Heyah weszła na rynek, to poza naliczaniem sekundowym brak było poważnego atutu jej oferty. Minusy są powszechnie znane, ot choćby pojemność karty sim czy przede wszystkim brak możliwości uzyskania jej duplikatu. I tak jest do dzisiaj. A sekundowe naliczanie oznacza, że każdy nowy użytkownik ekonomiczniej niż dotychczas zacznie wykorzystywać swój telefon, bo w praktyce, a nie tylko w ogłupiających reklamach stanie się faktem, że będziesz mógł dzwonić a nie tylko nosić telefon. A w takim razie cena robi się zaczyna odgrywać jeszcze większą rolę niż dotychczas.0
-
locco pisze: 2004-07-26 13:32**hihi: mam nadzieję że będzie tak jak mówisz. Nie zrezygnowałem ze swojego abo w Erze i nie zrezygnuję więc chciałbym obniżki:) lecę do pracy, jednak mimo sezonu urlopowego jest to i owo do zrobienia!0
-
locco pisze: 2004-07-26 13:37**miki: ależ ja też sobie życzę obniżki w ciągu 2 miesięcy! :) Oczywiście. ale uważam że tt, simplus czy nawet pop mogą sobie pozwolić na takie zmiany co 2-3 miesiące a Heyah jest nowa i najpierw musi utrwalić to, co jest a potem obniżac. Ludzie i tak dopiero teraz się dowiadują o Heyah także ten proces jeszcze potrwa. Ale jak powiedział T-Mobile powyżej "strach pomyśleć jakie ceny Idea by miała gdyby nie Era (Heyah)" :) (I z tą pozytywną myślą opuszczam Was z żalem udając się do nie cierpiących zwłoki obowiązków:(0
-
miki pisze: 2004-07-26 13:40***RAFALS - co do umów międzyoperatorskich, to zgoda, z tym, że pole do obniżek cen, szczególnie w abonamentach jest i to całkiem spore. Na dodatek niedługo zejdą do ok. 63 groszy za minutę. Nie widzę natomiast przeszkód, żeby we własnej sieci ceny zeszłu do kilkunastu groszy. Ale czy opy dadzą nam pożyć?0
-
RAFALS pisze: 2004-07-26 13:43W komentarzu z 11:24 napisałem słowo k o n k u r o w a ć. Czyjest to słowo obraźliwe dla kogoś? Chyba nie, więc po co zamieniać go na te dziwne znaczki....konkurować0
-
RAFALS pisze: 2004-07-26 13:46miki: tylko jak zejdą do kilkunastu groszy za połączenia do własnej sieci i do poziomu interconnectu do innych to na czym będą zarabiać? No chyba nie na tych ubrankach :)0
-
wlo pisze: 2004-07-26 13:48miki - nie zgadzam się - nic nie uzasadnia? Uzasadnia, i to badzo! Względy ekonomiczne! Każde przedsięwzięcie ma jakieś ZTE. Jeśli one nie zostaną zrealizowane w toku realizacji bez większych odchyłek (w kierunku zwiększania kosztów szczególnie) to przedsięwzięcie leży. Nie sądzę by Heyah planowała na pół roku czy rok. Podejrzewam nawet, że tak jak się nie spodziewali rzeczywiście dużego boomu na karty, tak nie przewidzieli stosunkowo szybkiej reakcji (i to radykalnej) konkurencji. Więc albo ryzykują klapą, albo będziecie musieli poczekać na zmiany w cenniku Heyah.0
-
miki pisze: 2004-07-26 13:59***wlo - naliczanie sekundowe w Heyah to była mała rewolucja i chyba im wierzę kiedy mówią, że konkurencja odpoweidziała dość późno - de facto 21 czerwca (oferta NPOP-a). Gdyby jednak oferty NPOP-a, SS-ich i NTT-a miały byc dla nich zaskoczeniem (udawanym czy nie), to dla mnie jest byłoby co najmniej dziwne, gdyby nie myśleli o odpowiedzi. Bo wlo jedno jest tutaj bardzi istotne - biznesplan to jedno, ale Heyah zaistniała i zaczęła się zadomawiać na rynku dość szybko dlatego, że bardzo mocno podkreślili swą bezkompromisowość. A to kosztuje (ale miało też i swoje zalety, bo dość tanim kosztem w ten sposób weszli na rynek) i byliby całkiem nieprofesjonalni, gdyby nie liczyli się z obniżkami i w dość krótkim czasie.0
-
miki pisze: 2004-07-26 14:09***RAFALS - dla TT-a i NPOP-a odpowiednio 77 i 80 groszy to granica, jeżeli chodzi rozmowy pomiedzy opami. TT i NPOP o ile pamiętam nie rozgranicząją na sieć własną obca - stwaka jest płaska. Czyli pole do obniżej jest.0
-
hihi pisze: 2004-07-26 14:11*wlo - myślę, ze jest w tym dużo racji. Heyah - sprzedala duzo kart, które za chwile w duuuuużej części wyląduja zapewne na śmietniku (bo klop już pełen ;)) Myśle, ze tak samo nie spodziewali sie AŻ tak radykalnej obniżki cen. A koszty promocji maja zapewne spore. Teraz maja zapewne dylemat: heyah zostaje w Erze i obniżamy ceny, albo...0
-
panna pisze: 2004-07-26 14:15A może Plus zrezygnowałby z ciuszków, nowych marek itp. a wprowadził jakieś zmiany w abonamentach dla prywatnych osób? Bo ojciec płaci rachunki wyższe niż Himalaye!!!!0
-
wlo pisze: 2004-07-26 14:37miki - nie zapominaj, że kto inny rozpoczął "rewolucję" sekundową... dwa miesiące przed Heyah - co prawda z taktem 60/1 ale z całkiem dobrą ceną zrobił to Simplus. panna - Plus? A Idea, Era? Mają super stawki abonamentowe?0
-
prym pisze: 2004-07-26 14:51To już Plus nie ma co robić, tylko na rynku ubrań z Heyah sie o dystrybucję kłócić? :( Z wypowiedzi tego Croppa wynika, że Heyah jednorazową kolekcję stworzyła, a Plus na stale chce ciuchy robić, zamiast jednorazowej promocji? No to moje gratulacje dla Plusa... Chociaż jak znam życie to Plus po proostu więcej kasy na to chce wyłożyć i o to się wszystko rozchodzi. I po co? Przecież można za to Panie Plusie jakieś fajne promocje zrobić?0
-
nobody pisze: 2004-07-26 15:19Tak to już jest jak się ktoś uparcie pcha tam gdzie pchać się nie powinien.Heyah fajna sprawa,ale niech pozostaną w branży GSM,a ciuchy zostawią innym :-)0
-
mardall pisze: 2004-07-26 15:55tytuł newsa jednak nie adekwatny bo hejka już odpadła z tej gry co wynika z wypowiedzi p. Mariusza K-Z0
-
nieważne pisze: 2004-07-26 16:05Hmm... zastanawiam się kto chciałby się ubrać w ciuchy "Hejach" i wychodzi mi, że... nie wiem kto.0
-
Q! pisze: 2004-07-26 17:23tak wszyscy narzekacie, czytacie i (srednio inteligentnie z reguly) komentujecie wszystko, co ma grosiki w tle, ale nikt z was nie zauwazyl, ze _podobno_ (wg news'ow podawanych np. przez *** haiper'a) pojutrze heyah ma zaprezentowac nowe stawki, prawdopodobnie wewnatrz sieci, duuuzo nizsze.. :P szkoda tylko, ze nie napisali od czego nizsze.. :P no dobra, ale ja sie wiecej nie udzielam.. ;)0
-
Erazmus pisze: 2004-07-26 19:05Ciekawe co jeszcze będą sprzedawać ;-) Ja chętnie kupiłbym rower marki Heyah czarny w czerwone łapki ;-)0
-
Gonzales pisze: 2004-07-26 19:57***Erazmus: a miałeś rower 10,5?0
-
Erazmus pisze: 2004-07-26 20:43*** Gonzalez nigdy nie mialem ale kilka widzialem na miescie ;-)0
-
pajorro pisze: 2004-07-26 23:49Na początku dyskusji pipka napisał, że samo logo Plusa to tandeta. He he!! A widziałeś logo Heyah? To dopiero badziew na całego. A logo Plusa na tym ciemnym granatowym bądź zielonym tle jest bardzo ładne i miłe dla oka :-)) Widzę, że issa teraz nocki zarywa nad internetem. Pięknie pięknie...uważaj! Bo Cie żona z domu wywali ;-)0
-
MARCIN EMPUNKT home pisze: 2004-07-27 01:04koszulka, polar, plecak, lubie dodatkowe gadzety operatora. Jak mawiał Laska w pewnym filmie: "nie bądzcie takimi materialistami"!0
-
MARCIN EMPUNKT home pisze: 2004-07-27 01:05osobiscie uważam ze uśmiech plusa jest zajedwabisty, pozdr0
-
MARCIN EMPUNKT home pisze: 2004-07-27 01:08***panna** pewnie Tatuś wybrał czasami 10, a córeczka ostro dzwoni w szczycie, proponuję udać się do jakiegoś punktu, najelepiej mPunktu, sprzedwca doradzi zmieni taryfę, i rachunki bedą używając porównań geograficznych co najwyżej jak wyżyna lubelska,pozdr0
-
rgumkowski1 pisze: 2004-07-27 15:59To Plus miałby ciuchy teraz sprzedawać???0
-
Alexander25 pisze: 2004-07-27 16:08wlo - nie myl pojęć - Adidas to właśnie firma której podstawą działalności są własnie ciuchy - nie reklamowała się na obudowach telefonów komórkowych każąc sobie za to na dodatek płacić.. zauważ te różnicę.Rozumiem sympatię do operatora , ale nie wywracaj każdej sytuacji do góry nogami tylko po to by pokazać Plusa jako naj... i w tym przypadku obalić absurd oczywisty jakim jest płacenie operatorowi za to ,że nosisz jego logo na czapeczce robiac mu reklamę.0
-
wlo pisze: 2004-07-27 22:32Alexander25 - może nie dokładnie ta sama sytuacja, ale dlaczego nie dość, że płacę adidarowi za buty, mam jeszcze reklamować firmę? Piłkarzom za to płacą - dlaczego mi nie mieliby płacić? Na upartego można też tak podchodzić do tematu? Nieprawda? Bo jakim prawem mam obnosić się ze znaczkiem operatora na telefonie? Niech mi za to płaci... Już nie wspominam o podkładkach reklamowych dilerów pod tablice rejestracyjne samochodów... Niby nie to samo a do tego samego się sprowadza - tylko o to mic hcodziło :-)0
-
Erazmus pisze: 2004-07-28 13:07Operatorzy są od świadczenia usług telekomunikacyjnych a nie od sprzedawania szmat ;-) Nie dlugo dojdzie do takiej sytuacji w punktach Plusa jak w Misiu ;" Ja tu mieso mam" :P0